Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні системи (Фінансові інформаційні системи) (програмна платформа комплексної системи приймання платежів з адаптацією та впровадженням) (Payment Hub)
Information Systems (Financial Information Systems) (Software Platform for Integrated Payment Acceptance with Adaptation and Implementation) (Payment Hub)
Information Systems (Financial Information Systems) (Software Platform for Integrated Payment Acceptance with Adaptation and Implementation) (Payment Hub)
Очікувана вартість
6 800 000,00 UAH
UA-2017-11-13-001953-b ● 23016105b3ef4584af24ce2a74cd62c2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПАТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Стаєцький Михайло +380501002437,+380443232018 staietskyi-mv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PAT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Stayetskiy Mihail +380501002437,+380443232018 staietskyi-mv@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2017 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2017 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2017 19:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2018 14:30 |
Очікувана вартість: | 6 800 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 13 листопада 2017 16:09 |
Enquiries until: | 15 грудня 2017 19:00 |
Complaints submission until: | до 21 грудня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 грудня 2017 19:00 |
Information
Estimated total value: | 6 800 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 34 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Фінансові інформаційні системи (програмна платформа комплексної системи приймання платежів з адаптацією та впровадженням) (Payment Hub)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
Financial Information Systems (Software Platform for Integrated Payment Acceptance with Adaptation and Implementation) (Payment Hub)
CPV: 48810000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2017 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2017 16:57 |
ТД Payment Hub fin зі змінами від 18.12.2017.docx | |
18 грудня 2017 16:56 |
Зміни Payment Hub fin від 18.12.2017.docx |
18 грудня 2017 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
18 грудня 2017 16:57 |
ТД Payment Hub fin зі змінами від 18.12.2017.docx
|
||||||||||||
18 грудня 2017 16:56 |
Зміни Payment Hub fin від 18.12.2017.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проекту договору
Дата подання: 22 листопада 2017 14:22
Дата відповіді: 23 листопада 2017 10:21
Доброго дня! Хотілося б отримати відповідь на наступне запитання, що стосується наданого проекту договору:
У п. 5.1.2. проекту Договору зазначено, що постачання послуг з технічної підтримки Програмної Продукції «Payment HUB» (без ПДВ) _____________ грн. (цифрами та прописом гривень, копійок), Операція з постачання послуг з технічної підтримки Програмної Продукції не є об’єктом ПДВ, у відповідності до п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України. Однак, у зазначеному пункті послуги з технічної підтримки не зазначені. 26-1. Тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції.
Для цілей цього пункту до програмної продукції відносяться:
результат комп'ютерного програмування у вигляді операційної системи, системної, прикладної, розважальної та/або навчальної комп'ютерної програми (їх компонентів), а також у вигляді інтернет-сайтів та/або онлайн-сервісів;
криптографічні засоби захисту інформації.
Якщо послуги з технічної підтримки програмної продукції (комп’ютерних програм) не входять до складу вартості програмної продукції та постачаються не її виробниками, то вони оподатковуються податком на додану вартість у загальновстановленому порядку за основною ставкою. Згідно проекту договору ( п. 1.1, 5.8, та Додатку 4.1. до Договору - технічна підтримка не входить до складу вартості програмної продукції.
Будь-ласка, надайте обширне роз'яснення чому послуги з технічної підтримки у проекті договору не є об’єктом ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Технічна специфікація
Дата подання: 22 листопада 2017 14:31
Дата відповіді: 23 листопада 2017 10:21
Доброго дня! Хотілося б зазначити, що у Додатку 3 до Тендерної документації (Технічна специфікація) не достатньо інформації. Після п.4. Склад і зміст послуг, одразу ж йде п.9. Порядок контролю і приймання АС «Payment HUB». Можна зробити висновок, що частина інформації відсутня.
Будь-ласка, надайте інформацію, котрої не вистачає. Дякуємо.
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Проект договору
Дата подання: 22 листопада 2017 14:50
Дата відповіді: 23 листопада 2017 10:21
Доброго дня! Будь-ласка, прийміть деякі зауваження, щодо неточностей у наданому проекті договору та прокоментуйте їх.
4.6. "Постачання послуг з технічної підтримки Програмної Продукції підтверджується Сторонами шляхом підписання щомісячно Акту приймання-передачі Програмної Продукції" - Тут йдеться про послуги ТП. Тому і акт повинен бути про послуги (як в пункті 5.9.), а не про Програмну Продукцію.
5.11. "Постачання оновлень Програмної Продукції (постачання Програмної Продукції) підтверджується підписаними та скріпленими печатками Сторін Актами приймання-передачі Програмної Продукції. Оплата оновлень Програмної Продукції здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником відповідного підписаного Сторонами Акту приймання-передачі Програмної Продукції та рахунку Постачальника." - Чому оновлення платні? Якщо вони повинні бути платними, тоді де вказана їх вартість і порядок її розрахунків? У такому вигляді цей пункт здається зайвим в договорі.
6.1.5. "Усувати за свій рахунок недоліки Програмної Продукції, виявлені Замовником, які виникли під час її використання." - Протягом якого терміну усувати недоліки? Якщо посилатися на пункт 4.1. або 4.2. - там 12 місяців і 3 місяці відповідно. Але тоді виходить невідповідність - то оплачувані послуги ТП, а тут - усунення недоліків за свій рахунок. У такому вигляді ценй пункт не ладнає з іншими умовами договору.
6.1.7. "Надати Замовнику забезпечення виконання Договору у вигляді оформленої банківської гарантії щонайменше 5% (п’ять відсотків) від загальної ціни Договору (на умовах, визначених в п.12.5. -12.9 цього Договору)." - У тендерній документації зазначено, що банківська гарантія становить 3%. Тому, тут має бути або 3%, або слово «щонайменш» змінити на «щонайбільше». Згідно із законом 5% - це максимальний розмір, а не мінімальний.
12.7. "Строк дії Банківської гарантії виконання Договору повинен становити до 31 січня 2018р..." - Цей строк суперечить з іншими умовами договору. Перевірте, будь ласка.
Додаток №4.1 до Договору - Вартість підтримки, 1 міс. та 12 міс. повинна зазначатися з ПДВ.
Додаток №4.2 до Договору - Вартість наданих послуг 1 людині та Вартість усього повинна зазначатися з ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо та повідомляємо! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 22 січня 2018
Найменування: | ПАТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
QSystems | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Комп'ютерінтерсервіс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АРТ-Центральная Азия" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2018 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТ-Центральная Азия" |
6 800 000,00
UAH
|
3 755 687,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Комп'ютерінтерсервіс |
6 698 000,00
UAH
|
5 677 999,00
UAH
|
Документи |
QSystems |
6 800 000,00
UAH
|
5 678 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТ-Центральная Азия" #111374-1910-TOO-IU |
Переможець |
3 755 687,00
UAH
|
07 лютого 2018 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2018 17:20
|
ДС Укр пошта.pdf | укладений |
21 грудня 2018 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2018 15:45
|
Договор_Арт_Азия_Центральная.pdf | укладений |
27 лютого 2018 15:44
|