Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, файли, олівці прості, ручки кулькові, скоби для степлера, гумки, папки картонні, фломастери, конверти поштові, скріпки канцелярські, авторські грамоти, папки звидкозшивачі пластикові, ключ особистої ідентифікації, штампи, рулетки)
Очікувана вартість
15 681,31 UAH
UA-2017-11-10-001796-b 0a20387aea964f21962afe3f7b1512ac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Залата Ольга Михайлівна

+380614773181 kzorya2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комиш-Зорянська селищна рада Більмацького району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25223155
Вебсайт: http://kz.zp.ua
Місцезнаходження: 71030, Україна , Запорізька обл., смт Комиш-Зоря, вул Вокзальна,49
Контактна особа: Залата Ольга Михайлівна
+380614773181
kzorya2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Перелік згідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1445 шт
Ціна за одиницю: 10.85UAH без ПДВ
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, файли, олівці прості, ручки кулькові, сегрегатори, зошити, скоби для степлера, гумки, папки картонні, конверти поштові, скріпки канцелярські)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71030, Україна, Запорізька область, смт Комиш-Зоря, вулиця Вокзальна 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

10 листопада 2017 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фенько Владислав Юрійович
#3351410990
Переможець 15 681,31
UAH
10 листопада 2017 13:57

Документи

10 листопада 2017 13:57
Електронний підпис
10 листопада 2017 13:56
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 11:30
Накладна укладений
02 січня 2018 11:29
Електронний підпис укладений
10 листопада 2017 14:01
Специфікація укладений
10 листопада 2017 13:59
Договір укладений
10 листопада 2017 13:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку, файли, олівці прості, ручки кулькові, сегрегатори, зошити, скоби для степлера, гумки, папки картонні, конверти поштові, скріпки канцелярські) 1445 шт 10,85
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 15 681,31
UAH