Послуги їдалень (послуги з організації харчування школярів та вихованців)
Services of canteens (services in organization of meals for schoolchildren and pupils)
Очікувана вартість
20 623 996,83 UAH
UA-2017-11-10-000575-b 07777da93b334912ba973d9f54284941
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження замовника: 61146, Україна, Харківська область обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа замовника: Грібьонкіна Наталія Володимирівна
+380572652140
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Додаткові контактні особи: Шабуня Олена Костянтинівна
+380572652140
Official name: Department for Education of Moskovskyi District Administration of Kharkov City Council
National ID: 02146334
Contact point: Hribionkina Nataliia Volodymyrivna
+380572652140
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Additional contacts: Shabuna Olena Kost`intinivna
+380572652140

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 листопада 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2017 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2017 09:30
Початок аукціону: 29 січня 2018 11:56
Очікувана вартість: 20 623 996,83 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 618 719,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %
Publication date: 10 листопада 2017 10:31
Enquiries until: 01 грудня 2017 09:30
Complaints submission until: до 07 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2017 09:30

Information

Estimated total value: 20 623 997 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 618 720 UAH
Minimal lowering step, %: 3,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550895 послуга
Послуги їдалень (послуги з організації харчування школярів та вихованців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, згідно дислокації закладів освіти Московського району міста Харкова
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Services of canteens (services in organization of meals for schoolchildren and pupils)
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

28 листопада 2017 12:17
Зм-ни до ШК від 27.11.17.doc
27 листопада 2017 14:58
Електронний цифровий підпис
27 листопада 2017 14:53
Зм-ни до ШК.doc
13 листопада 2017 09:52
Зм-ни до ШК.doc
13 листопада 2017 09:52
ТД шкільн 2018 ЗМІНИ.docx
10 листопада 2017 10:31
ПД шкільн 2018.docx
28 листопада 2017 12:17
Зм-ни до ШК від 27.11.17.doc
27 листопада 2017 14:58
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2017 09:53
Електронний цифровий підпис
10 листопада 2017 10:51
Електронний цифровий підпис
10 листопада 2017 10:36
Електронний цифровий підпис
27 листопада 2017 14:53
Зм-ни до ШК.doc
13 листопада 2017 09:52
Зм-ни до ШК.doc
13 листопада 2017 09:52
ТД шкільн 2018 ЗМІНИ.docx
10 листопада 2017 10:31
ТД шкільн 2018.docx
10 листопада 2017 10:31
ПД шкільн 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-10-000575-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Понтем.уа, Код ЄДРПОУ:40665499
Скарга
Скаргв на кваліфікацію
Скасована
Дата: 27 грудня 2017 17:41
Причина: Не той файл завантажено

Документи подані скаржником

27 грудня 2017 17:37
Квитанція Московський.pdf
27 грудня 2017 17:37
Скарга Московський.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-11-10-000575-b.c2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ Понтем.уа, Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 27 грудня 2017 18:01
Скарга
Скарга на кваліфікацію
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 02 січня 2018 18:31
Дата рішення: 24 січня 2018 22:31
Рішення від 29.12.17№9266+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 січня 2018 18:31
Рішення від 19.01.2018 № 473.pdf
Дата публікації: 24 січня 2018 22:29

Документи подані скаржником

27 грудня 2017 17:57
Квитанція Московський.pdf
27 грудня 2017 18:01
Скарга Московський.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 22 грудня 2017
UA-2017-11-10-000575-b07777da93b334912ba973d9f54284941
Найменування замовника: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження замовника: 61146, Україна, Харківська область обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Учасник Документи Рішення
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ-92" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Понтем.уа Документи
Відхилено
Документи

Документи

22 грудня 2017 17:22
ХАРЧУВАННЯ.pdf
22 грудня 2017 17:25
sign.p7s

Публічні документи

01 лютого 2018 16:56
ст 17.pdf
01 лютого 2018 16:56
Московс ький ДФС.pdf
01 лютого 2018 16:55
Московський МВС.pdf
01 лютого 2018 16:55
Московськ тен проп.pdf
07 грудня 2017 17:55
НВК 8(літо 3-7).pdf
07 грудня 2017 17:55
НВК8(літо 1-3).pdf
07 грудня 2017 17:55
НВК8(3-7 садок).pdf
07 грудня 2017 17:55
ДНЗ 8(1-3 ясла).pdf
07 грудня 2017 17:55
Оздоровчі табори.pdf
07 грудня 2017 17:55
Пільгові категорії.pdf
07 грудня 2017 17:55
1-4 класи.pdf
07 грудня 2017 17:55
Московський тех хар-ка.pdf
07 грудня 2017 17:55
Московский гаран лист.pdf
07 грудня 2017 17:55
москов_дог.pdf
07 грудня 2017 17:55
Статут КП.pdf
07 грудня 2017 17:55
ст17.pdf
07 грудня 2017 17:55
розпор на директора.pdf
07 грудня 2017 17:55
лист-згода.pdf
07 грудня 2017 17:55
захист довкілля.pdf
07 грудня 2017 17:55
анкета.pdf
07 грудня 2017 17:55
мат-техн база.pdf
07 грудня 2017 17:55
кількість працівників.pdf

Документи

22 грудня 2017 17:22
протокол розгляду
22 грудня 2017 17:25
sign.p7s

Публічні документи

08 грудня 2017 15:49
НВК№8_літнє.pdf
08 грудня 2017 15:49
НВК№8.pdf
08 грудня 2017 15:49
літні_таб.pdf
08 грудня 2017 15:48
пільговики.pdf
08 грудня 2017 15:48
1-4 кл.pdf
08 грудня 2017 15:48
Москов інф-я хар-ка.pdf
08 грудня 2017 15:48
Москов_пр_дог.pdf
08 грудня 2017 15:48
Москов гар лист.pdf
08 грудня 2017 15:48
статут.pdf
08 грудня 2017 15:48
приказ.PDF
08 грудня 2017 15:48
Лист-згода.pdf
08 грудня 2017 15:48
Довідка-гарантія_ст 17.pdf
08 грудня 2017 15:48
Довідка_захист_довк.pdf
08 грудня 2017 15:48
Анкета.pdf
08 грудня 2017 15:48
рішення потужн.pdf
08 грудня 2017 15:48
Інформ_про_скл_прим.pdf
08 грудня 2017 15:48
Інфо_про_праців.pdf

Документи

22 грудня 2017 17:24
протокол розгляду
22 грудня 2017 17:25
sign.p7s

Публічні документи

08 грудня 2017 18:23
sign.p7s
08 грудня 2017 16:49
sign.p7s
08 грудня 2017 16:44
Дислокація.pdf
08 грудня 2017 16:43
Дислокація.pdf
08 грудня 2017 16:11
Статут.PDF
08 грудня 2017 16:11
Посвідка Аудрюс.pdf
08 грудня 2017 16:11
Ідент Аудрюс.pdf
08 грудня 2017 16:11
СТ.17.pdf
08 грудня 2017 16:11
Меню.pdf
08 грудня 2017 16:11
Меню садочки.pdf
08 грудня 2017 16:11
мат.-тех база.pdf
08 грудня 2017 16:11
Інфор тех вимоги.pdf
08 грудня 2017 16:11
Довідка працівники.pdf
08 грудня 2017 16:11
Захист довкілля.pdf
08 грудня 2017 16:11
Анкета.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2018 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" 17 444 795,70
UAH
16 679 350,20
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ-92" 18 975 686,70
UAH
18 975 686,70
UAH
Документи

Публічні документи

01 лютого 2018 16:56
ст 17.pdf
01 лютого 2018 16:56
Московс ький ДФС.pdf
01 лютого 2018 16:55
Московський МВС.pdf
01 лютого 2018 16:55
Московськ тен проп.pdf
07 грудня 2017 17:55
НВК 8(літо 3-7).pdf
07 грудня 2017 17:55
НВК8(літо 1-3).pdf
07 грудня 2017 17:55
НВК8(3-7 садок).pdf
07 грудня 2017 17:55
ДНЗ 8(1-3 ясла).pdf
07 грудня 2017 17:55
Оздоровчі табори.pdf
07 грудня 2017 17:55
Пільгові категорії.pdf
07 грудня 2017 17:55
1-4 класи.pdf
07 грудня 2017 17:55
Московський тех хар-ка.pdf
07 грудня 2017 17:55
Московский гаран лист.pdf
07 грудня 2017 17:55
москов_дог.pdf
07 грудня 2017 17:55
Статут КП.pdf
07 грудня 2017 17:55
ст17.pdf
07 грудня 2017 17:55
розпор на директора.pdf
07 грудня 2017 17:55
лист-згода.pdf
07 грудня 2017 17:55
захист довкілля.pdf
07 грудня 2017 17:55
анкета.pdf
07 грудня 2017 17:55
мат-техн база.pdf
07 грудня 2017 17:55
кількість працівників.pdf

Публічні документи

08 грудня 2017 15:49
НВК№8_літнє.pdf
08 грудня 2017 15:49
НВК№8.pdf
08 грудня 2017 15:49
літні_таб.pdf
08 грудня 2017 15:48
пільговики.pdf
08 грудня 2017 15:48
1-4 кл.pdf
08 грудня 2017 15:48
Москов інф-я хар-ка.pdf
08 грудня 2017 15:48
Москов_пр_дог.pdf
08 грудня 2017 15:48
Москов гар лист.pdf
08 грудня 2017 15:48
статут.pdf
08 грудня 2017 15:48
приказ.PDF
08 грудня 2017 15:48
Лист-згода.pdf
08 грудня 2017 15:48
Довідка-гарантія_ст 17.pdf
08 грудня 2017 15:48
Довідка_захист_довк.pdf
08 грудня 2017 15:48
Анкета.pdf
08 грудня 2017 15:48
рішення потужн.pdf
08 грудня 2017 15:48
Інформ_про_скл_прим.pdf
08 грудня 2017 15:48
Інфо_про_праців.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
#36816884
Переможець 16 679 350,20
UAH
29 січня 2018 15:54

Документи

29 січня 2018 15:54
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2018 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
#36816884
16 679 350,20
UAH
Документи

Документи

29 січня 2018 15:54
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 лютого 2018 16:28
Договір шкільне харчування.pdf укладений
12 лютого 2018 16:27
sign.p7s зміни до договору
23 січня 2019 18:42
ДопУгода 6 Шкільне харчування.pdf зміни до договору
23 січня 2019 18:40
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 17:03
Додаткова угода 5 ШКІЛЬНЕ ХАРЧУВАННЯ.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 17:01
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 17:30
ДУ 4 Договор 17.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:29
sign.p7s зміни до договору
19 грудня 2018 10:40
Допугода 3 шкільне харчування.pdf зміни до договору
19 грудня 2018 10:37
sign.p7s зміни до договору
21 листопада 2018 16:24
Допугода 2 шкільне харчування.pdf зміни до договору
21 листопада 2018 16:16
sign.p7s зміни до договору
15 лютого 2018 13:53
Доп.угода 1 ШКХ.pdf зміни до договору
15 лютого 2018 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1.3. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування послуг: послуги з організації харчування школярів та вихованців (код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень) Кількість послуг за цим Договором – 1362801 послуги. 3.1. Ціна цього Договору відповідно до специфікації (додаток 1 до договору) становить 14656145,70 грн. (Чотирнадцять мільйонів шістсот п’ятдесят шість тисяч сто сорок п’ять грн. 70 коп.) , без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України). 2. Інші умови Договору залишити без змін. 3. Дана додаткова угода вважається укладеною та набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони, та є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1.3. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування послуг: послуги з організації харчування школярів та вихованців (код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень) Кількість послуг за цим Договором – 1 346 350 послуги. 3.1. Ціна цього Договору відповідно до специфікації (додаток 1 до договору) становить 14456210,20 грн. (Чотирнадцять мільйонів чотириста п’ятдесят шість тисяч двісті десять грн. 20 коп.) , без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України).
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1.3. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування послуг: послуги з організації харчування школярів та вихованців (код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень) Кількість послуг за цим Договором – 1 346 350 послуги. 3.1. Ціна цього Договору відповідно до специфікації (додаток 1 до договору) становить 14456210,20 грн. (Чотирнадцять мільйонів чотириста п’ятдесят шість тисяч двісті десять грн. 20 коп.) , без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України).
Номер договору про закупівлю: 17
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фактичної кількості дітоднів
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 3.2., 11.1. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування послуг: послуги з організації харчування школярів та вихованців (код ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень) Кількість послуг за цим Договором – 1 320 848 послуги. 3.1. Ціна цього Договору відповідно до специфікації (додаток 1 до договору) становить 14 175 051,70 грн. (Чотирнадцять мільйонів сто сімдесят п’ять тисяч п’ятдесят одна грн. 70 коп.) , без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України).
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись з п.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди подовжити дію Договору про публічну закупівлю послуг № 17 від 12.02.2018 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі в наступному 2019 бюджетному періоді, на суму коштів не більше 20 відсотків вартості договору, в зв’язку з цим пункт 3.1., 10,1 викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору складається відповідно до специфікації (додаток 1 до договору) із розрахунку: - зобов’язання на 2018 р. становлять 14 175 051,70 грн. (Чотирнадцять мільйонів сто сімдесят п’ять тисяч п’ятдесят одна грн. 70 коп.), без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України). - зобов’язання на 2019 р. становлять 2 834 448,00 гривень (два мільйони вісімсот тридцять чотири тисячі чотириста сорок вісім грн. 00 коп.), без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України). Відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу України оплата за цими зобов’язаннями здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення» «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і поширює свою дію до 31 березня 2019 року з урахуванням п. 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а в частині розрахунків до повного виконання своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 11.1 Договору, за угодою сторін внести зміни до пунктів 3.1, Додаток 1 до Договору, та викласти їх в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору складається відповідно до специфікації (додаток 1 до договору) із розрахунку: - зобов’язання на 2018 р. становлять 14 175 051,70 грн. (Чотирнадцять мільйонів сто сімдесят п’ять тисяч п’ятдесят одна грн. 70 коп.), без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України). - зобов’язання на 2019 р. становлять 567 728,50 гривень (п’ятсот шістдесят сім тисяч сімсот двадцять вісім грн. 50 коп.), без ПДВ (у відповідності до підпункту г) пункту 197.1.7. статті 197 Податкового кодексу України). Відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу України оплата за цими зобов’язаннями здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення»
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку