Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації, 2 лоти, 7 найменувань): Лот 1: Комплект витратних матеріалів для гемодіалізу з високопоточним діалізатором площею 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана): діалізатор високопоточний площею 1,9 -2,1 м2 (синтетична мембрана), магістралі для гемодіалізу, сумісні з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro, голка фістульна артеріальна, голка фістульна венозна, сухий бікарбонат в картриджах типу NiproCart або еквівалент (не менше 750 г) для приготування бікарбонатного діалізуючого розчину, рідкий концентрат кислотного компоненту (5 літрів на комплект). Лот 2: Ультрафільтр для додаткової очистки діалізуючого розчину, сумісний з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro.
Очікувана вартість
1 108 214,93 UAH
UA-2017-11-10-000010-c 773d0a600fa54e1f901f8475c2ae8033
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Точілова Наталія Іванівна

+380612390442 tochilova_centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення закладів і установ охорони здоров'я" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38461884
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Контактна особа: Точілова Наталія Іванівна
+380612390442
tochilova_centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2017 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2017 17:21
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2017 17:21
Очікувана вартість: 1 108 214,93 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

10 листопада 2017 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2017 17:17
ТД діаліз

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Комплект витратних матеріалів для гемодіалізу з високопоточним діалізатором площею 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана): діалізатор високопоточний площею 1,9 -2,1 м2 (синтетична мембрана), магістралі для гемодіалізу, сумісні з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro, голка фістульна артеріальна, голка фістульна венозна, сухий бікарбонат в картриджах типу NiproCart або еквівалент (не менше 750 г) для приготування бікарбонатного діалізуючого розчину, рідкий концентрат кислотного компоненту (5 літрів на комплект).
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 100 207,81 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 541,07 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 листопада 2017 14:10
Закінчення: 27 листопада 2017 14:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

767 комп
Комплект витратних матеріалів для гемодіалізу з високопоточним діалізатором площею 1,9-2,1 м2 (синтетична мембрана): діалізатор високопоточний площею 1,9 -2,1 м2 (синтетична мембрана), магістралі для гемодіалізу, сумісні з апаратами типу Surdial X виробництва Nipro, голка фістульна артеріальна, голка фістульна венозна, сухий бікарбонат в картриджах типу NiproCart або еквівалент (не менше 750 г) для приготування бікарбонатного діалізуючого розчину, рідкий концентрат кислотного компоненту (5 літрів на комплект).
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, комунальна установа «Бердянське територіальне медичне об’єднання» Бердянської міської ради. за адресою: 71100, Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Консульська, 23 (хірургічний корпус 1 поверх).
Дата доставки: 15 грудня 2017  —  25 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 1 097 262,53
UAH з ПДВ
1 097 262,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Діалайф 1 099 724,60
UAH з ПДВ
1 099 724,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2017 16:18
Електронний підпис
30 листопада 2017 16:16
Документи переможця
24 листопада 2017 18:22
Електронний підпис
24 листопада 2017 17:51
Таблиця відповідності.pdf
24 листопада 2017 17:51
Довіреності виробників.pdf
24 листопада 2017 17:51
Реєстр документів.pdf
24 листопада 2017 17:51
Пропозиція лот 1.pdf

Публічні документи

24 листопада 2017 10:56
Електронний підпис
24 листопада 2017 10:30
Технічна частина.pdf
24 листопада 2017 10:30
Кваліфікаційна частина.pdf
24 листопада 2017 10:30
Пропозиція_Бердянськ.pdf
24 листопада 2017 10:30
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

ТОВ Діалайф

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
Переможець 1 097 262,53
UAH з ПДВ
30 листопада 2017 11:50

Документи

30 листопада 2017 11:50
Електронний підпис
27 листопада 2017 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2017 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн
#40163555
1 097 262,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2017 11:50
Електронний підпис
27 листопада 2017 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 11:53
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 16:48
Протокол виправлення технічної помилки (до дод. угоди від 20.03.2018) зміни до договору
21 березня 2018 16:44
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 16:58
Дод. угода 4 до дог. 52.1.pdf зміни до договору
20 березня 2018 16:56
Електронний підпис укладений
05 лютого 2018 18:54
Дод. угода 2 до дог. 52.1.pdf зміни до договору
05 лютого 2018 18:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 14:30
Дод. угода 1 до дог. 52.1.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 14:30
Електронний підпис укладений
14 грудня 2017 14:30
Договір укладений
14 грудня 2017 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 52/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із продовженням терміну дії Договору, на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року, Сторони дійшли згоди, керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», збільшити обсяги поставки та суму Договору, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 52/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2008р. № 955 "Про заходи стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби", на підставі п.5 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли взаємної згоди щодо зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), здійснити перерахунок ціни для партії товарів, яка реалізується за цією Додатковою угодою, зменшити суму договору та внести зміни до специфікації.
Номер договору про закупівлю: 52/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення протоколу засідання тендерного комітету щодо технічної помилки в Додатковій угоді від 20.03.2018р.
Номер договору про закупівлю: 52/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 52/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 1 315 324,25
UAH з ПДВ