Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №9» (амбулаторія №7), розташованих за адресою : місто Запоріжжя, вул. Істоміна, 17
Очікувана вартість
315 419,00 UAH
UA-2017-11-08-001792-c 1150550a8369449fa6c0a4e701cc6eed
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Тіторенко

+380962880195 oksana.titorenko.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Оксана Тіторенко
+380962880195
oksana.titorenko.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Технічні: ПКД Капітальний ремонт приміщень КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №9» (амбулаторія №7), розташованих за адресою : місто Запоріжжя, вул. Істоміна, 17 [код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)].
Експертні: позитивний експертний звіт № 35-1/08-17 від 24.10.2017р.
Інші: звіт про результати проведення процедури закупівлі від 05.05.2017р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 листопада 2017 14:22
Оскарження наміру укласти договір: 19 листопада 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги №9» (амбулаторія №7), розташованих за адресою : місто Запоріжжя, вул. Істоміна, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Істоміна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2017  —  02 лютого 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

08 листопада 2017 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СМАРТТЕК”
#35580534
Переможець 315 400,09
UAH з ПДВ
08 листопада 2017 14:22

Документи

08 листопада 2017 14:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2017 14:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СМАРТТЕК”
#35580534
315 400,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2017 14:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2018 11:20
ДУ№4 до дог 014 17 464 від 21.11.2017 року.pdf укладений
13 квітня 2018 11:19
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2018 15:21
ДУ 3 до дог 014 17 464.pdf зміни до договору
01 лютого 2018 15:20
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 16:57
ДУ №2 до дог 014 17 464.PDF зміни до договору
26 грудня 2017 16:57
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2017 10:11
ДУ1 до дог 014 17 464.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 10:09
Електронний підпис укладений
21 листопада 2017 16:43
Дог 014 17 464 від 21.11.2017.pdf укладений
21 листопада 2017 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни строків та графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 014/17/464
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування.
Номер договору про закупівлю: 014/17/464
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 у зв'язку зі зміною реквізитів замовника та зміною обсягів фінансування.
Номер договору про закупівлю: 014/17/464
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 256 773,10
UAH з ПДВ