Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали (шприци, рукавички, пристрої для переливання крові, перев'язувальні матеріали)
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2017-11-08-000870-b ● d4a7d817f9ea4061a1c4f179ab6fd7dd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Cрібнянська центральна районна лікарня Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02006521 |
Місцезнаходження: | 17300, Україна , Чернігівська обл., смт Срібне, вул. Миру,19 |
Контактна особа: |
Малюга Тетяна Володимирівна +380463926126 slikar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2017 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2017 15:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2017 15:17 |
Очікувана вартість: | 16 500,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
09 листопада 2017 11:57 |
Оголошення мед матеріали.doc |
09 листопада 2017 11:57 |
ОГОЛОШЕННЯ шприци 1.docx |
09 листопада 2017 11:57 |
Оголошення мед матеріали.doc
|
||
09 листопада 2017 11:57 |
ОГОЛОШЕННЯ шприци 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-08-000870-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 09 листопада 2017 11:12
Виділення в окремі лоти
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1658918, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-08-000870-b)
14.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: код згідно ДК 021:2015 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Найменування медикаментів одиниці виміру к-сть
1 Рукавички медичні оглядові нітринові або латексні текстуровані не припудрені одноразові нестерильні № М пар 1000
2 Рукавички хірургічні латексні стерильні не припудрені, розмір 7,5 пар 100
3 Шприц 2,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний (гемопласт) штуки 2000
4 Шприц 5,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний (гемопласт) штуки 5000
5 Шприц 10,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний (гемопласт) штуки 500
6 Шприц 20,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний (гемопласт) штуки 500
7 Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів ПК 021-02 (ін’єкційна голка 1,2мм х 38мм) (гемопласт) штуки 100
8 Бинт «Білосніжка» 5х10 н/ст штуки 300
9 Бинт «Білосніжка» 7х14 н/ст штуки 500
10 Відріз марлевий 500смх80см штуки 300
11 Вата н/ст. 100гр., ролик штуки 200
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:. шприци 2 мл- 2000 шт., шприци 5мл -5 000 шт., шприци 10 мл- 500шт., шприци 20 мл- 500 шт., пристрій ПК – 100 шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1658918, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-08-000870-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1658918, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-08-000870-b)
14.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: код згідно ДК 021:2015 – 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Найменування медикаментів одиниці виміру к-сть
1 Рукавички медичні оглядові нітринові або латексні текстуровані не припудрені одноразові нестерильні № М пар 1000
2 Рукавички хірургічні латексні стерильні не припудрені, розмір 7,5 пар 100
3 Шприц 2,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний (гемопласт) штуки 2000
4 Шприц 5,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний (гемопласт) штуки 5000
5 Шприц 10,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний (гемопласт) штуки 500
6 Шприц 20,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний (гемопласт) штуки 500
7 Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів ПК 021-02 (ін’єкційна голка 1,2мм х 38мм) (гемопласт) штуки 100
8 Бинт «Білосніжка» 5х10 н/ст штуки 300
9 Бинт «Білосніжка» 7х14 н/ст штуки 500
10 Відріз марлевий 500смх80см штуки 300
11 Вата н/ст. 100гр., ролик штуки 200
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:. шприци 2 мл- 2000 шт., шприци 5мл -5 000 шт., шприци 10 мл- 500шт., шприци 20 мл- 500 шт., пристрій ПК – 100 шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1658918, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-08-000870-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 листопада 2017 12:03
На Вашу вимогу внесено зміни до тендерної документації, для забезпечення максимальної ефективності, економії та конкуренції.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Шприци |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 35,00 UAH з ПДВ |
Позиції
2000 шт
Шприц 2,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17300, Україна, Чернігівська область, смт Срібне, вул. Миру 19
Дата доставки:
20 листопада 2017
—
11 грудня 2017
5000 шт
Шприц 5,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17300, Україна, Чернігівська область, смт Срібне, вул. Миру 19
Дата доставки:
20 листопада 2017
—
11 грудня 2017
500 шт
Шприц 10,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17300, Україна, Чернігівська область, смт Срібне, вул. Миру 19
Дата доставки:
20 листопада 2017
—
11 грудня 2017
500 шт
Шприц 20,0 луєр двохкомпонентний ін’єкційний
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17300, Україна, Чернігівська область, смт Срібне, вул. Миру 19
Дата доставки:
20 листопада 2017
—
11 грудня 2017
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
3 345,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2017 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
12 грудня 2017 15:58
|