Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб для миття посуду
Очікувана вартість
1 610 000,00 UAH
UA-2017-11-07-001370-b 1e27e64ab8be4f28867a34a1b9932d11
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2017 19:18
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2017 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2017 19:30
Початок аукціону: 23 листопада 2017 14:34
Очікувана вартість: 1 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Продукція для чищення (Засіб для миття посуду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Засіб для миття посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2017 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2017 19:19
25 ТД миючий засіб 46.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення що до оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 09 листопада 2017 13:37
Дата відповіді: 13 листопада 2017 12:58
Відповідно до Додатку 1 Документацією відкритих торгів передбачено обов’язкове надання учасниками Процедури закупівлі у складі їх пропозицій сертифікат на систему екологічного керування по виду діяльності у відповідності до вимог стандартів ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015 або інших документів, що підтверджують здійснення Учасником контролю застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства. Просимо надати відповідь чи достатньо для підтвердження даної вимоги тендерної документації надання: 1)Паспорту безпеки згідно регламенту REACH 1907/2006/EC+ 453/2010/ЕС. 2)Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар виданого Міністерством охорони здоров’я України. 3) Технічних умов на виготовлення продукції в яких вказані вимоги що до безпеки та охорони навколишнього середовища. 4) Сертифікату відповідності відповідно до технічного регламенту мийних засобів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 15 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, щодо зобов’язань дотримуватися учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням документів, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля та вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандартів ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015, або інших).
Відповідно до «Завдання системи екологічного управління» впровадження системи екологічного управління (далі – система управління) повинно забезпечити, зокрема системний підхід до екологічного управління.
При цьому ці стандарти, як і інші стандарти, не призначені для збільшення чи зменшення правових вимог щодо організації. Таким чином, отримання зазначених сертифікатів не є обов’язковим при здійснення господарської діяльного суб’єктами господарювання.
Разом з цим Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (далі – Закон) встановлено перелік документів, зокрема, щодо захисту довкілля отримання яких є обов’язковим при здійсненні господарської діяльності.
У пунктах 30 та 70 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності передбаченого Законом, встановлений обов’язок отримання суб’єктами господарювання дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та на спеціальне водокористування згідно із Законом України «Про охорону атмосферного повітря» та Водним кодексом України.
Крім того, пунктом 3 Порядку подання декларації про відходи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2016 № 118, визначено, що суб’єкти господарювання у сфері поводження з відходами, діяльність яких призводить виключно до утворення відходів, для яких показник загального утворення відходів становить від 50 до 1000 умовних одиниць, щороку подають декларацію про відходи за формою згідно з додатком до цієї постанови.
Враховуючи вищевказане, у разі відсутності сертифікатів на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандартів ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015, що відображають комплексний підхід до вжиття заходів із захисту довкілля, учасник процедури закупівлі відповідно до пункту 18.2 тендерної документації може подати документи дозвільного характеру необхідність наявності яких передбачена законодавством України при здійснення господарської діяльності.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-07-001370-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 09 листопада 2017 12:27
Вимога
Шановний Замовнику! В вимогах документації в п. 12.2 зазначено, що Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками. Таким підтверджуючим документом є трудова книжка працівника. Вимога Замовника щодо надання копій трудових книжок працівників Учасника, інформацію щодо яких повинна бути зазначенак у довідці є дискримінаційною у зв’язку з тим, що дана інформація протирічить «Закону України «Про захист персональних даних» та є особистою власністю співробітника. Вимагаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 листопада 2017 16:27
Вимога щодо наявності трудових відносин, яка встановлена в тендерній документації не є вичерпною так як, на підтвердження наявність трудових відносин з працівниками можуть бути надані документи, які передбачені законодавством України про працю, зокрема, наказ про призначення працівника, трудовий договір з працівником.
Також слід зазначити, що відповідно до вимог тендерної документації у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства, або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний подавати, якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів
Номер вимоги: UA-2017-11-07-001370-b.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 30 листопада 2017 09:19
щодо надання роз’яснення до дискваліфікації
Доброго дня! На підставі 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо надати аргументовані роз’яснення яким саме вимогам тендерної документації пропозиція ТОВ «ІМЕД» не відповідає .

Скасована
Дата: 30 листопада 2017 09:19
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2017-11-07-001370-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 30 листопада 2017 09:20
щодо надання аргументованих роз’яснень до дискваліфікації
Доброго дня! На підставі 1 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо надати аргументовані роз’яснення яким саме вимогам тендерної документації пропозиція ТОВ «ІМЕД» не відповідає .
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2017 16:00
За результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД», встановлено:
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації:
Додатком 2 до тендерної документації встановлено, що обсяг поставки становить 46 тонн
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» надано лист від 20.11.2017 № 39-02/07/2018, що підтверджує відповідність пропозиції технічним вимогам в якому, зазначено, що кількість запропонованої до постачання продукції дорівнює 44 тонни.
Виходячи з вище наведеного тендерна пропозиція ТОВ «ІМЕД» не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-07-001370-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ "ПХЗ "Коагулянт", Код ЄДРПОУ:03327724
Дата подання: 05 грудня 2017 11:22
Щодо надання додаткової інформації та аргументації рішення про відхилення пропозиції ТДВ "ПХЗ "Коагулнят"
Рішенням Замовника, яке оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 04 грудня 2017 року № 73/17 (далі – Протокол) було відхилено пропозицію ТДВ «ПХЗ «Коагулянт».
Ознайомившись з текстом Протоколу ТДВ «ПХЗ «Коагулянт» вважає, що зміст рішення не містить достатньої аргументації для прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника, зокрема, Замовник лише зазначено статті Закону, які не були виконані учасником, проте не визначено в чому саме полягає невиконання вимог тендерної документації з боку учасника, які саме документи не було надано учасником.
Отже, керуючись ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТДВ «ПХЗ «Коагулянт» звертається до Замовника з вимогою
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до положень ч.3 ст. 30 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 грудня 2017 16:05
За результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПХЗ «Коагулянт», встановлено:
1) Тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме:
Підпунктом 11.1 пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання листа в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору із зазначенням найменування, кількості, юридичних підстав залучення для виконання договору.
На підтвердження інформації наданої у довідці підпунктом 11.2. пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати копії документів, що підтверджують указані юридичні підстави використання (залучення до виконання договору) вказаної матеріально-технічної бази.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПХЗ «Коагулянт» не надана копій документів, що підтверджують указані юридичні підстави використання (залучення до виконання договору) вказаної у довідці матеріально-технічної бази.
Виходячи з вище наведеного Товариство з обмеженою відповідальністю «ПХЗ «Коагулянт» не надало підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у спосіб зазначений у пункті 11 Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 13.1. Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, із зазначенням предмету договору дати укладання договору, суми договору, інформації про замовника, його контактних осіб (прізвище та контактний телефон), обсягу поставки.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПХЗ «Коагулянт» надано довідку від 17.11.2017 № 05/1-3239 з інформацією у якій не зазначено суму аналогічного договору та об’єм постачання за ним.
Виходячи з вище наведеного Товариство з обмеженою відповідальністю «ПХЗ «Коагулянт» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб зазначений у пункті 13 Додатку 1 до тендерної документації.

2) Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
Пунктом 9 Додатку 1 передбачено надання згоди (форма довільна) на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», щодо всіх осіб персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПХЗ «Коагулянт» надані трудові книжки працівників, зокрема, Садового С.О., Калашника С.Г., Лозицького В.В., Галушка Н.В., Рибалко С.В., Стариковського В.В., Хмарського М.О., Кучера С.П., Копильова О.І., Скуліньця Я.П., Терентюка В.П., Баздирєва М.С., Балашова С.О., Хоменко В.М. Стариковської Н.П. та Самари Ю.В. Також в Статуті підприємства зазначено, що власниками ТОВ «ПХЗ «Коагулянт» є Острейко Є.О., Конетантиков О.П. та Ярошенко Р.Л. Згода на обробку персональних даних вище зазначених осіб відсутня.
Таким чином пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ПХЗ «Коагулянт» не відповідає вимозі встановленій у пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 15 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, щодо зобов’язань дотримуватися учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням документів Учасника, що підтверджують здійснення Учасником контролю застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства та вимог пп.3 п.2 ст. 22 Закону (сертифікат на систему екологічного керування по виду діяльності, що стосується постачання предмету закупівлі у відповідності до вимог стандартів ДСТУ ISO 14001:2006 або ДСТУ ISO 14001:2015, або інших документів, що підтверджують здійснення Учасником контролю застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства).
Також у примітках до Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства, або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний подавати, якийсь з вказаних документів, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника , в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
При цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПХЗ «Коагулянт» відсутні документи, що підтверджують здійснення Учасником контролю застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства та лист-роз’яснення у якому зазначено законодавчі підстави ненадання зазначених документів.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «ПХЗ «Коагулянт» не відповідає вимогам пункту 15 Додатку 1 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-07-001370-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 06 грудня 2017 18:00
ВИМОГА
На підставі частини 3 Статті 29 Закону просимо надати розширений протокол нашого відхилення з аргументованими причинами невідповідності нашої пропозиції Вашій документації (з вказанням якому пункту і в чому саме)
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2017 11:45
За результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРТІС ЮКРЕЙН», встановлено:
а) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
Пунктом 9 Додатку 1 передбачено надання згоди (форма довільна) на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», щодо всіх осіб персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції.
В Статуті підприємства зазначено, що власниками ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» є зокрема Ковинєв О.Г. згода на обробку персональних даних від Ковинєва О.Г. відсутня у складі тендерної пропозиції Учасника.
Таким чином пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРТІС ЮКРЕЙН» не відповідає вимозі встановленій у пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації.

б) тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, зокрема:
Пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання листа в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, із зазначенням предмету договору дати укладання договору, суми договору, інформації про замовника, його контактних осіб (прізвище та контактний телефон), обсягу поставки.
На підтвердження інформації вказаної у довідці вимагається надати копію указаного договору, лист-відгук від контрагента за цим договором та документи, що підтверджують приймання-передачу товару, оплату, та реєстрації податкових зобов’язань по договору ( якщо учасник є платником ПДВ).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФОРТІС ЮКРЕЙН» не надано листа в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі.
Виходячи з наведеного Товариство з обмеженою відповідальністю «ФОРТІС ЮКРЕЙН» не надало підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб зазначений у пункті 13 Додатку 1 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-07-001370-b.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 07 грудня 2017 09:29
Вимога
Шановний! Що це за формулювання? Яким саме вимогам не відповідає пропозиція? Деталізуйте!
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2017 11:48
За результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІК-ХХІ ВІК», встановлено:
а) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
Пунктом 9 Додатку 1 передбачено надання згоди (форма довільна) на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», щодо всіх осіб персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції.
Пропозиція ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» містить довідку №4503 у якій не зазначено фізичної особи, чиї персональні дані надані у складі тендерної пропозиції.
Таким чином пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІК-ХХІ ВІК» не відповідає вимозі встановленій у пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації.

б) тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, зокрема:
Відповідно до пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації учасник надає лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору із зазначенням найменування, кількості, юридичних підстав залучення для виконання договору. На підтвердження інформації зазначеної у довідці надаються копії документів, що підтверджують указані юридичні підстави використання (залучення до виконання договору) вказаної матеріально-технічної бази.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» надано довідку №4505 де у пункті 3 зазначено перелік офісного обладнання. Водночас у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє підтвердження юридичних підстав використання (залучення до виконання договору) вказаної у пункті 3 довідки матеріально-технічної бази.
Таким чином Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІК-ХХІ ВІК» не підтвердило відповідності кваліфікаційному критерію «наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору» у спосіб зазначений у пункті 11 Додатку 1 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-11-07-001370-b.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 12 грудня 2017 15:10
Щодо написаного Замовником
Шановний Замовнику! Ви самі зрозуміли,що Ви написали? Ахінею! Ми вимушені звернутися до розпорядника коштів, АМКУ та Державної аудиторської служби України!
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2017 13:51
Доброго дня! Відповідно до чинного законодавства учаснику не забороняється оскаржувати рішення тендерного комітету.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2017 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" 365 900,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Слобожанський миловар” 736 000,00
UAH з ПДВ
345 579,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 477 480,00
UAH з ПДВ
444 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕКС РОУТ" 1 610 000,00
UAH з ПДВ
640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ПХЗ "Коагулянт" 1 380 000,00
UAH з ПДВ
662 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 1 286 160,00
UAH з ПДВ
811 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА" 828 000,00
UAH з ПДВ
828 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" 1 399 320,00
UAH з ПДВ
1 399 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" 1 472 000,00
UAH з ПДВ
1 472 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2017 15:47
Техчасть.rar
22 листопада 2017 15:47
кваліфікація.rar

Публічні документи

22 листопада 2017 15:03
Електронний підпис
22 листопада 2017 10:41
Електронний підпис
22 листопада 2017 10:40
Документи відповідності.zip
22 листопада 2017 10:39
Електронний підпис
22 листопада 2017 10:36
Документи кваліфікації.zip

Публічні документи

22 листопада 2017 12:49
Електронний підпис
22 листопада 2017 11:56
Гарантія Імед 4994.zip

Публічні документи

22 листопада 2017 16:20
Dovirenist_Dmytrenko_26_04_17.pdf.(1).zip
22 листопада 2017 16:20
Licenziya.zip
22 листопада 2017 16:20
BG 6758-17G TOV IMEX ROUT.zip
22 листопада 2017 16:19
6.rar
22 листопада 2017 15:36
3.rar
22 листопада 2017 15:35
4.rar
22 листопада 2017 15:35
1.rar
22 листопада 2017 15:34
2.rar
22 листопада 2017 15:33
Електронний підпис

Публічні документи

22 листопада 2017 17:03
Електронний підпис
22 листопада 2017 16:50
Інші документи.rar
22 листопада 2017 16:50
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

22 листопада 2017 17:44
Електронний підпис
22 листопада 2017 17:43
3 Статут.PDF
22 листопада 2017 17:43
4 Свідоцтво платника ПДВ.PDF
22 листопада 2017 17:43
9 Паспортні дані директора.PDF
22 листопада 2017 17:43
12 Довідка щодо статті 17.pdf
22 листопада 2017 17:43
13 Довідка щодо мат тех бази.pdf
22 листопада 2017 17:43
15 Підтвердження власності.PDF
22 листопада 2017 17:43
16 Договір оренди Оксамит.PDF
22 листопада 2017 17:43
16 Оксамит план схема_1.pdf
22 листопада 2017 17:43
16 Оксамит план схема_2.pdf
22 листопада 2017 17:43
17 Договір транспорт Рабен.PDF
22 листопада 2017 17:43
19 Наказ на Лавро.pdf
22 листопада 2017 17:43
19 Трудові договора 1 ч.pdf
22 листопада 2017 17:43
19 Трудові договори ч. 2.pdf
22 листопада 2017 17:43
19 Трудові договори ч. 3.pdf
22 листопада 2017 17:43
19 Трудові книжки ч.1.pdf
22 листопада 2017 17:43
19 Трудові книжки ч.2.pdf
22 листопада 2017 17:43
19 Трудові книжки ч.3.pdf
22 листопада 2017 17:43
22 Відгук ДНЗ №6 Райдуга.pdf
22 листопада 2017 17:43
22 Відгук.pdf
22 листопада 2017 17:43
23.1 Видаткова накладна.PDF
22 листопада 2017 17:43
35 Розширений витяг з ЄДР.PDF
22 листопада 2017 17:43
37 Договір 1_2009 передача ТУ.PDF
22 листопада 2017 17:43
38 Договір 08_20 передача ТУ.PDF
22 листопада 2017 17:43
39 Сертифікат якості.pdf
22 листопада 2017 17:43
Гарантія Гренландія 5074.zip

Публічні документи

22 листопада 2017 18:10
1887-17.7z
22 листопада 2017 18:10
Банк лицензия (2).zip
22 листопада 2017 17:10
ТУ зміни.rar
22 листопада 2017 17:10
ТУ част 2.rar
22 листопада 2017 17:10
ТУ Част 3.rar
22 листопада 2017 17:10
ТУ част1.rar
22 листопада 2017 17:10
Зразок паспорту якості.rar
22 листопада 2017 17:10
Працівники1.rar
22 листопада 2017 17:10
Працівники2.rar
22 листопада 2017 17:10
Проект договору1.rar
22 листопада 2017 17:10
Проект договору2.rar
22 листопада 2017 17:10
СЕС продукція + виробництво.rar
22 листопада 2017 17:10
Тех.специф.rar
22 листопада 2017 17:10
Лист ПЕСТ щодо МТБ.rar
22 листопада 2017 17:10
Лист ПЕСТ щодо попелюшки.rar
22 листопада 2017 17:10
Лист щодо проекту договору.rar
22 листопада 2017 17:10
Опис Керівника Попелюшка.rar
22 листопада 2017 17:10
Декларація і сертифікат.rar
22 листопада 2017 17:10
Довідка з банку.rar
22 листопада 2017 17:10
Довідка МТБ.rar
22 листопада 2017 17:10
Довідка про опис до статуту.rar
22 листопада 2017 17:10
Довідка ст.17.rar
22 листопада 2017 17:10
Довідка якісних показників.rar
22 листопада 2017 17:10
Аналог. договір 1.rar
22 листопада 2017 17:10
Аналог. договір 2.rar
22 листопада 2017 17:10
ВипискаЄДРПОУ.rar
22 листопада 2017 17:10
Витяг ПДВ(1).rar
22 листопада 2017 17:10
Відомості про учасника.rar

Публічні документи

22 листопада 2017 16:25
Електронний підпис
22 листопада 2017 16:23
Сертифікат якості.rar (1).p7s
21 листопада 2017 21:05
Кваліфікація.part2.rar.p7s
21 листопада 2017 21:05
Кваліфікація.part1.rar.p7s
21 листопада 2017 21:05
Кваліфікація.part2.rar
21 листопада 2017 21:03
Кваліфікація.part1.rar
21 листопада 2017 20:48
Документи відповідності 1.2.rar
21 листопада 2017 20:48
Документи відповідності 2.5.rar

Публічні документи

22 листопада 2017 15:59
Електронний підпис
22 листопада 2017 15:58
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
22 листопада 2017 15:58
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2017 15:58
Проект договору.pdf.p7s
22 листопада 2017 15:58
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю “Слобожанський миловар”

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ІМЕКС РОУТ"

ТДВ "ПХЗ "Коагулянт"

ТОВ Гренландія

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс"
#37267441
Відхилено 290 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2017 17:05
Товариство з обмеженою відповідальністю “Слобожанський миловар”
#30357250
Відхилено 345 579,60
UAH з ПДВ
29 листопада 2017 17:11
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 444 360,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2017 17:17
ТОВ "ІМЕКС РОУТ"
#40191603
Відхилено 640 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2017 17:21
ТДВ "ПХЗ "Коагулянт"
#03327724
Відхилено 662 400,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2017 17:26
ТОВ Гренландія
#36196836
Відхилено 811 440,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2017 17:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПОПЕЛЮШКА"
#40116751
Відхилено 828 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2017 17:49
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН"
#41387104
Відхилено 1 399 320,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2017 17:51
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 1 472 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2017 17:53

Документи

29 листопада 2017 17:05
Електронний підпис
29 листопада 2017 17:01
Протокол
23 листопада 2017 15:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2017 17:11
Електронний підпис
29 листопада 2017 17:10
Протокол
29 листопада 2017 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2017 17:17
Електронний підпис
29 листопада 2017 17:13
Протокол
29 листопада 2017 17:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2017 17:21
Електронний підпис
29 листопада 2017 17:20
Протокол
29 листопада 2017 17:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 грудня 2017 17:26
Електронний підпис
04 грудня 2017 17:24
Протокол
29 листопада 2017 17:21
Звіт з ЄДР (припинено)
29 листопада 2017 17:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 грудня 2017 17:47
Електронний підпис
06 грудня 2017 17:44
Протокол

Документи

06 грудня 2017 17:49
Електронний підпис
06 грудня 2017 17:48
Протокол

Документи

06 грудня 2017 17:51
Електронний підпис
06 грудня 2017 17:50
Протокол

Документи

06 грудня 2017 17:53
Електронний підпис
06 грудня 2017 17:52
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
06 грудня 2017 17:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі