Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекс будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт з будівництва мереж зовнішнього електропостачання по об’єкту «Реконструкція ПС 110/10/10 кВ «Ірпінь»
Очікувана вартість
76 685 579,04 UAH
UA-2017-11-06-000145-b ● 42705fd54b8c412a909cef2bd76c67aa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ Київобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 23243188 |
Вебсайт: | http://Koe.vsei.ua |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Вул. Київська 2б |
Контактна особа: |
Лошек Юрій Володимирович +380444590732 Yuriy.loshek@koe.vsei.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2017 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2017 10:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2017 10:21 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2017 11:47 |
Очікувана вартість: | 76 685 579,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Комплекс будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт з будівництва мереж зовнішнього електропостачання по об’єкту «Реконструкція ПС 110/10/10 кВ «Ірпінь»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, м. Ірпінь, відповідно до проекту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2017
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2017 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2017 15:25 |
Частина 7.zip | |
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 6.zip | |
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 5.zip | |
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 4.zip | |
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 3.zip | |
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 2.zip | |
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 1.zip | |
06 листопада 2017 10:16 |
Тендерна документація.doc |
06 листопада 2017 15:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2017 15:25 |
Частина 7.zip
|
|||
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 6.zip
|
|||
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 5.zip
|
|||
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 4.zip
|
|||
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 3.zip
|
|||
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 2.zip
|
|||
06 листопада 2017 10:16 |
Частина 1.zip
|
|||
06 листопада 2017 10:16 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Заміна типу комірок 10 кВ.
Дата подання: 07 листопада 2017 11:55
Дата відповіді: 10 листопада 2017 11:03
1.В розділі 19, Тендерної документації передбачено до встановлення комірки 10кВ марки Galset. Чи можна запропонувати встановлення аналогічних комірок 10 кВ іншого типу(іншого виробника)? Звичайно, при цьому буде відкориговано проект за рахунок Підрядника.
2. У зв'язку з тим, що ціна об'єкта досить висока, чи передбачається передоплата (аванс)?
Відповідь: 1. Порядок приєднання та узгодження проектної документації передбачено Правилами приєднання електроустановок до електричних мереж, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, № 32 від 17.01.2013 року (далі – Правила), зокрема відповідно до п. 3.1.7. Правил в першій редакції: «Замовник за участю проектної організації до початку будівельно-монтажних робіт, пов'язаних з виконанням договору про приєднання, має подати на узгодження електропередавальній організації, яка видала технічні умови, проектну документацію на електроустановки зовнішнього електрозабезпечення».
Відповідно до Правил Змовником за участю проектної організації було розроблено проектно-кошторисну документацію №20/15-201-01-т1-ПЗ «Реконструкція ПС 110/10/10кВ «Ірпінь» та узгоджено з ПрАТ «Київобленерго». Слід зазначити, що у розробленій Замовником проектно-кошторисній документації встановлення аналогу комірок 10 кВ марки Galset не передбачено.
Враховуючи вищевикладене внесення відповідних змін в проектно-кошторисну документацію може бути здійснено лише за умови згоди Замовника.
2. Відповідно до п. 6 розділу І. «Загальні положення», п.п. 4.1., 4.4. Проекту договору підряду (Додаток № 4) Тендерної документації Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше встановленого терміну за зверненням Підрядника за умови наявності фінансування.
Відповідно до Правил Змовником за участю проектної організації було розроблено проектно-кошторисну документацію №20/15-201-01-т1-ПЗ «Реконструкція ПС 110/10/10кВ «Ірпінь» та узгоджено з ПрАТ «Київобленерго». Слід зазначити, що у розробленій Замовником проектно-кошторисній документації встановлення аналогу комірок 10 кВ марки Galset не передбачено.
Враховуючи вищевикладене внесення відповідних змін в проектно-кошторисну документацію може бути здійснено лише за умови згоди Замовника.
2. Відповідно до п. 6 розділу І. «Загальні положення», п.п. 4.1., 4.4. Проекту договору підряду (Додаток № 4) Тендерної документації Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше встановленого терміну за зверненням Підрядника за умови наявності фінансування.
Щодо обладнання поставки Замовника
Дата подання: 07 листопада 2017 17:52
Дата відповіді: 10 листопада 2017 11:03
Чи є в наданих об'ємах робіт обладнання, що постачається Замовником? У разі його наявності, просимо вказати таке обладнання.
Відповідь: Передання замовником обладнання для виконання робіт учаснику-переможцю не передбачено.
Щодо відвідування об'єкту
Дата подання: 10 листопада 2017 13:35
Дата відповіді: 13 листопада 2017 10:57
в розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД п. 5 вказано: "До початку підготовки тендерної пропозицій кожен Учасник торгів ОБОВ’ЯЗКОВО повинен відвідати об’єкти виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт.". 1. В який період дозволено відвідування об'єкту? 2. Чи можна узгодити дату та час відвідування заздалегідь? 3. Яким документом та в якій формі Учасник може підтвердити виконання вимог зазначених в даному пункті?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В який період дозволено відвідування об'єкту?
Відвідування об’єкту виконання робіт дозволено в робочі дні, з 8:00 до 17:00 години.
2. Чи можна узгодити дату та час відвідування заздалегідь?
Для відвідування об’єкту виконання робіт Учаснику необхідно надіслати на E-mail: KANC@koe.com.ua лист на фірмовому бланку щодо допуску на об’єкт, адресований Директору технічному Гетманову В.А., із зазначенням прізвища імені та по батькові представника (-ів) Учасника, підписаний та завірений належним чином. Дата та час відвідування узгоджується з Начальником служби підстанцій Перевозником О.П., тел. (044) 459-07-37, моб. (067) 239-34-50 за наявності погодження Директором технічним допуску Учасника на об’єкт.
3. Яким документом та в якій формі Учасник може підтвердити виконання вимог зазначених в даному пункті?
Тендерною документацією не передбачено надання документу, що підтверджує виконання Учасником вимоги щодо відвідування об’єкту.
Відвідування об’єкту виконання робіт дозволено в робочі дні, з 8:00 до 17:00 години.
2. Чи можна узгодити дату та час відвідування заздалегідь?
Для відвідування об’єкту виконання робіт Учаснику необхідно надіслати на E-mail: KANC@koe.com.ua лист на фірмовому бланку щодо допуску на об’єкт, адресований Директору технічному Гетманову В.А., із зазначенням прізвища імені та по батькові представника (-ів) Учасника, підписаний та завірений належним чином. Дата та час відвідування узгоджується з Начальником служби підстанцій Перевозником О.П., тел. (044) 459-07-37, моб. (067) 239-34-50 за наявності погодження Директором технічним допуску Учасника на об’єкт.
3. Яким документом та в якій формі Учасник може підтвердити виконання вимог зазначених в даному пункті?
Тендерною документацією не передбачено надання документу, що підтверджує виконання Учасником вимоги щодо відвідування об’єкту.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2017 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСВІТ" |
76 597 924,00
UAH з ПДВ
|
75 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" |
76 637 783,10
UAH з ПДВ
|
76 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСВІТ" #31789596 |
Переможець |
75 999 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2017 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 15:58
|
ДУ 4_2 ч.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2019 15:56
|
ДУ 4_1 ч.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2019 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 17:27
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
26 березня 2019 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2018 13:26
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2018 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2017 15:09
|
Додаткова угода 1 сторінки 155-204.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2017 15:08
|
Додаткова угода 1 сторінки 80-154.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2017 15:08
|
Додаткова угода 1 сторінки 1-79.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2017 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2017 08:41
|
Договір про закупівлю_сторінки 97-222.pdf | укладений |
21 грудня 2017 08:40
|
Договір про закупівлю_сторінки 1-96.pdf | укладений |
21 грудня 2017 08:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ua10-2017-06421/000 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | ua10-2017-06421/000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | ua10-2017-06421/000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ua10-2017-06421/000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ua10-2017-06421/000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ua10-2017-06421/000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | ua10-2017-06421/000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ua10-2017-06421/000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |