Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт з будівництва мереж зовнішнього електропостачання по об’єкту «Реконструкція ПС 110/10/10 кВ «Ірпінь»
Очікувана вартість
76 685 579,04 UAH
UA-2017-11-06-000145-b 42705fd54b8c412a909cef2bd76c67aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лошек Юрій Володимирович

+380444590732 Yuriy.loshek@koe.vsei.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ Київобленерго
Код ЄДРПОУ: 23243188
Вебсайт: http://Koe.vsei.ua
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Вул. Київська 2б
Контактна особа: Лошек Юрій Володимирович
+380444590732
Yuriy.loshek@koe.vsei.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2017 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2017 10:21
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2017 10:21
Початок аукціону: 22 листопада 2017 11:47
Очікувана вартість: 76 685 579,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Комплекс будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт з будівництва мереж зовнішнього електропостачання по об’єкту «Реконструкція ПС 110/10/10 кВ «Ірпінь»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, м. Ірпінь, відповідно до проекту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2017 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2017 15:25
Частина 7.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 6.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 5.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 4.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 3.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 2.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 1.zip
06 листопада 2017 10:16
Тендерна документація.doc
06 листопада 2017 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2017 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2017 15:25
Частина 7.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 6.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 5.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 4.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 3.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 2.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 1.zip
06 листопада 2017 10:16
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заміна типу комірок 10 кВ.
Дата подання: 07 листопада 2017 11:55
Дата відповіді: 10 листопада 2017 11:03
1.В розділі 19, Тендерної документації передбачено до встановлення комірки 10кВ марки Galset. Чи можна запропонувати встановлення аналогічних комірок 10 кВ іншого типу(іншого виробника)? Звичайно, при цьому буде відкориговано проект за рахунок Підрядника. 2. У зв'язку з тим, що ціна об'єкта досить висока, чи передбачається передоплата (аванс)?
Відповідь: 1. Порядок приєднання та узгодження проектної документації передбачено Правилами приєднання електроустановок до електричних мереж, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, № 32 від 17.01.2013 року (далі – Правила), зокрема відповідно до п. 3.1.7. Правил в першій редакції: «Замовник за участю проектної організації до початку будівельно-монтажних робіт, пов'язаних з виконанням договору про приєднання, має подати на узгодження електропередавальній організації, яка видала технічні умови, проектну документацію на електроустановки зовнішнього електрозабезпечення».
Відповідно до Правил Змовником за участю проектної організації було розроблено проектно-кошторисну документацію №20/15-201-01-т1-ПЗ «Реконструкція ПС 110/10/10кВ «Ірпінь» та узгоджено з ПрАТ «Київобленерго». Слід зазначити, що у розробленій Замовником проектно-кошторисній документації встановлення аналогу комірок 10 кВ марки Galset не передбачено.
Враховуючи вищевикладене внесення відповідних змін в проектно-кошторисну документацію може бути здійснено лише за умови згоди Замовника.

2. Відповідно до п. 6 розділу І. «Загальні положення», п.п. 4.1., 4.4. Проекту договору підряду (Додаток № 4) Тендерної документації Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше встановленого терміну за зверненням Підрядника за умови наявності фінансування.
Щодо обладнання поставки Замовника
Дата подання: 07 листопада 2017 17:52
Дата відповіді: 10 листопада 2017 11:03
Чи є в наданих об'ємах робіт обладнання, що постачається Замовником? У разі його наявності, просимо вказати таке обладнання.
Відповідь: Передання замовником обладнання для виконання робіт учаснику-переможцю не передбачено.
Щодо відвідування об'єкту
Дата подання: 10 листопада 2017 13:35
Дата відповіді: 13 листопада 2017 10:57
в розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД п. 5 вказано: "До початку підготовки тендерної пропозицій кожен Учасник торгів ОБОВ’ЯЗКОВО повинен відвідати об’єкти виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт.". 1. В який період дозволено відвідування об'єкту? 2. Чи можна узгодити дату та час відвідування заздалегідь? 3. Яким документом та в якій формі Учасник може підтвердити виконання вимог зазначених в даному пункті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В який період дозволено відвідування об'єкту?
Відвідування об’єкту виконання робіт дозволено в робочі дні, з 8:00 до 17:00 години.

2. Чи можна узгодити дату та час відвідування заздалегідь?
Для відвідування об’єкту виконання робіт Учаснику необхідно надіслати на E-mail: KANC@koe.com.ua лист на фірмовому бланку щодо допуску на об’єкт, адресований Директору технічному Гетманову В.А., із зазначенням прізвища імені та по батькові представника (-ів) Учасника, підписаний та завірений належним чином. Дата та час відвідування узгоджується з Начальником служби підстанцій Перевозником О.П., тел. (044) 459-07-37, моб. (067) 239-34-50 за наявності погодження Директором технічним допуску Учасника на об’єкт.

3. Яким документом та в якій формі Учасник може підтвердити виконання вимог зазначених в даному пункті?
Тендерною документацією не передбачено надання документу, що підтверджує виконання Учасником вимоги щодо відвідування об’єкту.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2017 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСВІТ" 76 597 924,00
UAH з ПДВ
75 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" 76 637 783,10
UAH з ПДВ
76 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2017 16:23
Кваліфікаційна частина.pdf
20 листопада 2017 16:23
Кошторисна документація.zip
20 листопада 2017 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2017 16:23
Технічна частина_Частина 1.pdf
20 листопада 2017 16:23
Технічна частина_Частина 2.pdf
20 листопада 2017 16:23
Технічна частина_Частина 3.pdf
20 листопада 2017 16:23
Технічна частина_Частина 4.pdf
20 листопада 2017 16:23
Технічна частина_Частина 5.pdf

Публічні документи

20 листопада 2017 17:58
Технічна частина.rar
20 листопада 2017 17:58
Кваліфікаційна частина.rar
20 листопада 2017 17:58
Комерційна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСВІТ"

ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСВІТ"
#31789596
Переможець 75 999 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2017 16:59

Документи

29 листопада 2017 16:59
Електронний підпис
29 листопада 2017 16:58
Протокол розгляду
22 листопада 2017 12:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2017 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСВІТ"
#31789596
75 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2017 16:59
Електронний підпис
29 листопада 2017 16:58
Протокол розгляду
22 листопада 2017 12:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 15:58
ДУ 4_2 ч.pdf зміни до договору
26 квітня 2019 15:56
ДУ 4_1 ч.pdf зміни до договору
26 квітня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 17:27
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 березня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 13:26
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 листопада 2018 13:16
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 15:09
Додаткова угода 1 сторінки 155-204.PDF зміни до договору
21 грудня 2017 15:08
Додаткова угода 1 сторінки 80-154.PDF зміни до договору
21 грудня 2017 15:08
Додаткова угода 1 сторінки 1-79.PDF зміни до договору
21 грудня 2017 15:08
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 08:41
Договір про закупівлю_сторінки 97-222.pdf укладений
21 грудня 2017 08:40
Договір про закупівлю_сторінки 1-96.pdf укладений
21 грудня 2017 08:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ua10-2017-06421/000
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: ua10-2017-06421/000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: ua10-2017-06421/000
Договір:
Номер додаткової угоди: ua10-2017-06421/000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: ua10-2017-06421/000
Договір:
Номер додаткової угоди: ua10-2017-06421/000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ua10-2017-06421/000
Договір:
Номер додаткової угоди: ua10-2017-06421/000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML