Комплекс будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт з будівництва мереж зовнішнього електропостачання по об’єкту «Реконструкція ПС 110/10/10 кВ «Ірпінь»
Очікувана вартість
76 685 579,04 UAH
UA-2017-11-06-000145-b 42705fd54b8c412a909cef2bd76c67aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПрАТ Київобленерго
Код ЄДРПОУ: 23243188
Вебсайт замовника: http://Koe.vsei.ua
Місцезнаходження замовника: 08132, Україна, Київська обл., Вишневе, Вул. Київська 2б
Контактна особа замовника: Лошек Юрій Володимирович
+380444590732
Yuriy.loshek@koe.vsei.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2017 10:21
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2017 10:21
Початок аукціону: 22 листопада 2017 11:47
Очікувана вартість: 76 685 579,04 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Комплекс будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт з будівництва мереж зовнішнього електропостачання по об’єкту «Реконструкція ПС 110/10/10 кВ «Ірпінь»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, м. Ірпінь, відповідно до проекту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 листопада 2017 15:43
Електронний цифровий підпис
06 листопада 2017 15:25
Частина 7.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 6.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 5.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 4.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 3.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 2.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 1.zip
06 листопада 2017 10:16
Тендерна документація.doc
06 листопада 2017 15:43
Електронний цифровий підпис
06 листопада 2017 10:19
Електронний цифровий підпис
06 листопада 2017 15:25
Частина 7.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 6.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 5.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 4.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 3.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 2.zip
06 листопада 2017 10:16
Частина 1.zip
06 листопада 2017 10:16
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заміна типу комірок 10 кВ.
Дата подання: 07 листопада 2017 11:55
Дата відповіді: 10 листопада 2017 11:03
1.В розділі 19, Тендерної документації передбачено до встановлення комірки 10кВ марки Galset. Чи можна запропонувати встановлення аналогічних комірок 10 кВ іншого типу(іншого виробника)? Звичайно, при цьому буде відкориговано проект за рахунок Підрядника. 2. У зв'язку з тим, що ціна об'єкта досить висока, чи передбачається передоплата (аванс)?
Відповідь: 1. Порядок приєднання та узгодження проектної документації передбачено Правилами приєднання електроустановок до електричних мереж, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, № 32 від 17.01.2013 року (далі – Правила), зокрема відповідно до п. 3.1.7. Правил в першій редакції: «Замовник за участю проектної організації до початку будівельно-монтажних робіт, пов'язаних з виконанням договору про приєднання, має подати на узгодження електропередавальній організації, яка видала технічні умови, проектну документацію на електроустановки зовнішнього електрозабезпечення».
Відповідно до Правил Змовником за участю проектної організації було розроблено проектно-кошторисну документацію №20/15-201-01-т1-ПЗ «Реконструкція ПС 110/10/10кВ «Ірпінь» та узгоджено з ПрАТ «Київобленерго». Слід зазначити, що у розробленій Замовником проектно-кошторисній документації встановлення аналогу комірок 10 кВ марки Galset не передбачено.
Враховуючи вищевикладене внесення відповідних змін в проектно-кошторисну документацію може бути здійснено лише за умови згоди Замовника.

2. Відповідно до п. 6 розділу І. «Загальні положення», п.п. 4.1., 4.4. Проекту договору підряду (Додаток № 4) Тендерної документації Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше встановленого терміну за зверненням Підрядника за умови наявності фінансування.
Щодо обладнання поставки Замовника
Дата подання: 07 листопада 2017 17:52
Дата відповіді: 10 листопада 2017 11:03
Чи є в наданих об'ємах робіт обладнання, що постачається Замовником? У разі його наявності, просимо вказати таке обладнання.
Відповідь: Передання замовником обладнання для виконання робіт учаснику-переможцю не передбачено.
Щодо відвідування об'єкту
Дата подання: 10 листопада 2017 13:35
Дата відповіді: 13 листопада 2017 10:57
в розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД п. 5 вказано: "До початку підготовки тендерної пропозицій кожен Учасник торгів ОБОВ’ЯЗКОВО повинен відвідати об’єкти виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт.". 1. В який період дозволено відвідування об'єкту? 2. Чи можна узгодити дату та час відвідування заздалегідь? 3. Яким документом та в якій формі Учасник може підтвердити виконання вимог зазначених в даному пункті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В який період дозволено відвідування об'єкту?
Відвідування об’єкту виконання робіт дозволено в робочі дні, з 8:00 до 17:00 години.

2. Чи можна узгодити дату та час відвідування заздалегідь?
Для відвідування об’єкту виконання робіт Учаснику необхідно надіслати на E-mail: KANC@koe.com.ua лист на фірмовому бланку щодо допуску на об’єкт, адресований Директору технічному Гетманову В.А., із зазначенням прізвища імені та по батькові представника (-ів) Учасника, підписаний та завірений належним чином. Дата та час відвідування узгоджується з Начальником служби підстанцій Перевозником О.П., тел. (044) 459-07-37, моб. (067) 239-34-50 за наявності погодження Директором технічним допуску Учасника на об’єкт.

3. Яким документом та в якій формі Учасник може підтвердити виконання вимог зазначених в даному пункті?
Тендерною документацією не передбачено надання документу, що підтверджує виконання Учасником вимоги щодо відвідування об’єкту.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2017 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСВІТ" 76 597 924,00
UAH з ПДВ
75 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛЬВІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЕЛЕКТРО" 76 637 783,10
UAH з ПДВ
76 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2017 16:23
Кваліфікаційна частина.pdf
20 листопада 2017 16:23
Кошторисна документація.zip
20 листопада 2017 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2017 16:23
Технічна частина_Частина 1.pdf
20 листопада 2017 16:23
Технічна частина_Частина 2.pdf
20 листопада 2017 16:23
Технічна частина_Частина 3.pdf
20 листопада 2017 16:23
Технічна частина_Частина 4.pdf
20 листопада 2017 16:23
Технічна частина_Частина 5.pdf

Публічні документи

20 листопада 2017 17:58
Технічна частина.rar
20 листопада 2017 17:58
Кваліфікаційна частина.rar
20 листопада 2017 17:58
Комерційна частина.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСВІТ"
#31789596
Переможець 75 999 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2017 16:59

Документи

29 листопада 2017 16:59
sign.p7s
29 листопада 2017 16:58
Протокол розгляду
22 листопада 2017 12:09
Звіт з ЄДР

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29.11.2017 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОСВІТ"
#31789596
75 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2017 16:59
sign.p7s
29 листопада 2017 16:58
Протокол розгляду
22 листопада 2017 12:09
Звіт з ЄДР

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 грудня 2017 08:41
Договір про закупівлю_сторінки 97-222.pdf укладений
21 грудня 2017 08:40
Договір про закупівлю_сторінки 1-96.pdf укладений
21 грудня 2017 08:40
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2017 15:09
Додаткова угода 1 сторінки 155-204.PDF зміни до договору
21 грудня 2017 15:08
Додаткова угода 1 сторінки 80-154.PDF зміни до договору
21 грудня 2017 15:08
Додаткова угода 1 сторінки 1-79.PDF зміни до договору
21 грудня 2017 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ua10-2017-06421/000
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку