Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами. Технічний нагляд по об’єкту: (Реконструкція корпусу № 1 КЗОЗ «Бахмутська центральна районна лікарня» за адресою: м.Бахмут,вул.Миру,10)
Очікувана вартість
917 300,00 UAH
UA-2017-11-02-002649-a ● 75a8663c60c54cb2bad92861b567fea6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗОЗ "Бахмутська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01990217 |
Місцезнаходження: | 84511, Україна , Донецька обл., м. Бахмут, вул. О. Сибірцева, буд. 15 |
Контактна особа: |
Любов Олександрівна Поетова +380627421899,+380627422972 art.crb.fin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2017 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2017 14:00 |
Очікувана вартість: | 917 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 173,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 – 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами. Технічний нагляд по об’єкту: (Реконструкція корпусу № 1 КЗОЗ «Бахмутська центральна районна лікарня» за адресою: м.Бахмут,вул.Миру,10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84511, Україна, Донецька область, м.Бахмут, Миру,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2017 13:31 |
Оголошення тех нагляд.doc |
02 листопада 2017 16:43 |
Дефектний акт 2.pdf |
02 листопада 2017 16:43 |
Дефектний акт.pdf |
02 листопада 2017 16:12 |
Відомість обсягів робіт.pdf |
06 листопада 2017 13:31 |
Оголошення тех нагляд.doc
|
||||||||
02 листопада 2017 16:43 |
Дефектний акт 2.pdf
|
||||||||
02 листопада 2017 16:43 |
Дефектний акт.pdf
|
||||||||
02 листопада 2017 16:12 |
Відомість обсягів робіт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Что у Вас за проект: Реконструкция, капремонт или техперевооружение и что это такое-дефектная ведомость на монтируемое и немонтируемое оборудование?
Дата подання: 04 листопада 2017 16:55
Дата відповіді: 06 листопада 2017 13:54
В Вашем тендере невозможно разобраться. У Вас есть утвержденная проектная документация на реконструкцию ? ЕСЛИ НА РЕКОНСТРУКЦИЮ,ТО ПРИЧЕМ ТУТ ДЕФЕКТНАЯ ВЕДОМОСТЬ? Может у Вас техперевооружение-?
Відповідь: Шановний Учаснику! Просимо Вас бути уважнішими до назви предмету закупівлі, там чітко вказано що це " Нагляд за будівельними роботами. Технічний нагляд по об’єкту: (Реконструкція корпусу № 1 КЗОЗ «Бахмутська центральна районна лікарня» за адресою: м.Бахмут,вул.Миру,10)", та не "ДЕФЕКТНАЯ ВЕДОМОСТЬ", а Дефектний акт
Задаю питання вдруге.
Дата подання: 07 листопада 2017 06:36
Дата відповіді: 08 листопада 2017 16:04
Обгрунтовую своє питання: Державний стандарт "Правила определения стоимости строительства ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "- обязательный документ к исполнению для строек с привлечением бюджетных средств .А для Вас-?
Исходя из вышеприведенного стандарта:
1.Дефектный акт (форма №8,дод.Р) составляется при некоторых видах капремонтов и к реконструкции не имеет никакого отношения, что указано на самом акте и в п.5.3.2 "При визначенні вартості окремих видів капітальних ремонтів (при поліпшенні експлуатаційних показників введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва) кошторисна документація складається за дефектним актом".
Вам надеюсь понятно,что дефектный акт используется исключительно для определения сметной стоимости некоторых видов капремонтов. А у Вас реконструкция и определение затрат на содержание службы заказчика (технический надзор,гл.10 Сводного сметного расчета).
2.Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.4.9 Вартість будівництва визначається:
- на стадії проектування - в складі інвесторської кошторисної документації;
- на стадії визначення виконавця робіт (проведення процедури закупівлі) - в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні,яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною);
- на стадії проведення взаєморозрахунків - шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях,залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі підряду.
5.1.1 Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Тобто затверджена інвесторська документація використовується для проведення процедури закупівлі.У зв'язку з цим з Вашого боку друге порушення Державних будівельних норм : " Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва розробляється в складі Проекту або Робочого проекту будівництва по нормам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Кошти в зведеному кошторисі розподіляються по главам 1-12.
гл.10 «Утримання служби замовника» включає:
а) витрати на утримання служби замовника ( витрати на технічний нагляд) в обгрунтованому замовником розмірі,але не більше 2,5% від суми глав 1-9.і т.д.
То чому Ви порушуєте законодавство України. У Вас на цей час повинна бути затверджена належним чином інвесторська документація і договірна ціна з підрядником ( тверда або дінамічна),яка уточнена в залежності від ресурсів підрядника і використовується для взаєморозрахунків за виконані будівельні роботи.
Глави 10-12 зведеного кошторисного розрахунку це витрати замовника,а не підрядника. П.6.2.2 "Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію "- не має ніякого відношення до утримання служби замовника (гл.10) і діяв у період тендеру на визначення підрядника - виконання будівельних робіт.
3.Все приведенные вами материаллы не являются документами,т.к. не утверждены и не соответствуют ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "- обязательному документу к исполнению для строек с привлечением бюджетных средств .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник закупівлі зобов’язаний зазначити в оголошенні про проведення закупівлі «очікувану вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів».
Очікувана вартість технічного нагляду по даній закупівлі розрахована замовником виходячи з вимог ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та листа Держбуду від 04.10.2000 №7/7-101.
Щодо Вашого зауваження стосовно порядку визначення договірної підрядної ціни, зокрема її виду (тверда або динамічна), а також щодо Вашого посилання на п.6.2.2. ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», то зазначене питання стосується порядку визначення пропозиції учасника торгів при складанні ціни на будівництво, тобто договірної підрядної ціни, а не на технічний нагляд.
Очікувана вартість технічного нагляду по даній закупівлі розрахована замовником виходячи з вимог ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та листа Держбуду від 04.10.2000 №7/7-101.
Щодо Вашого зауваження стосовно порядку визначення договірної підрядної ціни, зокрема її виду (тверда або динамічна), а також щодо Вашого посилання на п.6.2.2. ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», то зазначене питання стосується порядку визначення пропозиції учасника торгів при складанні ціни на будівництво, тобто договірної підрядної ціни, а не на технічний нагляд.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-02-002649-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 03 листопада 2017 18:02
досвід виконання не менше 2-х аналогічних договорів
В аналогічних договорах на технічний нагляд замовник записує пункт про нерозголошення умов договору. Прошу Вас зняти пункт про надання копій договорів, бо даний пункт суперечить вимогам конфеденційності.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2017 13:58
Згідно ст. 16 ЗУ від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в т.ч.
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
В даному випадку на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору замовник встановлює вимагає довідку (за формою згідно з додатком № 4 ) на бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи та скріплену печаткою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів (Замовниками згідно договорів можуть бути установи державної, комунальної або приватної форми власності), а також копії всіх договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів (аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду надання послуг/виконання робіт, які є предметом торгів /закупівлі.).
Якщо вищезазначені документи містять конфіденційну інформацію, персональні данні або іншу інформацію з обмеженим доступом, учасник має право вилучити (заретушувати) її, але в будь-якому випадку надані документи повинні повністю підтверджувати факт відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям.
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
В даному випадку на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору замовник встановлює вимагає довідку (за формою згідно з додатком № 4 ) на бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи та скріплену печаткою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 2-х аналогічних договорів (Замовниками згідно договорів можуть бути установи державної, комунальної або приватної форми власності), а також копії всіх договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів (аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду надання послуг/виконання робіт, які є предметом торгів /закупівлі.).
Якщо вищезазначені документи містять конфіденційну інформацію, персональні данні або іншу інформацію з обмеженим доступом, учасник має право вилучити (заретушувати) її, але в будь-якому випадку надані документи повинні повністю підтверджувати факт відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям.
Номер вимоги: UA-2017-11-02-002649-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "РАЦІОНАЛІЗАТОР", Код ЄДРПОУ:24071163
Дата подання: 04 листопада 2017 16:09
Обоснуйте размер суммы на технадзор. Предоставьте утвержденный сводный сметный расчет стоимости строительства для подтверждения цены тендера и определения цены - предложения участниками конкурсных торгов.
Обгрунтування: Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва розробляється в складі Проекту або Робочого проекту будівництва по нормам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Кошти в зведеному кошторисі розподіляються по главам 1-12.
гл.10 «Утримання служби замовника» включає:
а) витрати на утримання служби замовника ( витрати на технічний нагляд) в обгрунтованому замовником розмірі,але не більше 2,5% від суми глав 1-9.При цьому ,якщо функції замовника виконує структурний підрозділ підприємства,яке утримується за рахунок основної діяльності , кошти на утримання служби замовника в зведений кошторис вартості будівництва не
включаються, що визначається завданням на проектування;
б) витрати , пов’язані з проведенням тендерів , включаються тільки в обґрунтованому замовником розмірі, що визначається завданням на проектування , але не більш 0,2% загальної кошторисної вартості будівництва (від ітогу глав 1-9);
в) витрати , пов’язані з формуванням страхового фонду документації України, включаються в обгрунтованому замовником разом з проектувальником розмірі , виходячи з об’єму документації , не більше 0,06% від ітогу глав 1-9, шо визначається завданням на проектування.
Наводжу лист Держбуду від 04.10.2000 №7/7-1010 «Про облік коштів на утримання служби замовника в кошторисній документації.
Використання вказаних коштів виконується на підставі кошторисів доходів і витрат ,складених і затверджених в установчому порядку,пропорційно об’ємам виконаних робіт.
При цьому витрати на виконання функцій замовника в залежності від етапів здійснення будівництва розподіляються:
- підготовчо-організаційний етап : вибір ділянки будівництва, складання договору на проведення проектно-вишукувальних робіт , надання вихідних даних для проектування ,отримання технічних умов і архітектурно - планувального завдання -15%;
- здійснення будівельно- монтажних робіт (ведення технічного нагляду за будівництвом , уточнення об’ємів виконаних робіт і проведення взаєморозрахунків , забезпечення об’єктів будівництва матеріалами і обладнанням поставки замовника -75%;
- введення об’єктів в експлуатацію ( здійснення контролю і технічного нагляду за своєчасним виконанням пусконалагоджувальних робіт , визначення балансової вартості об’єкту , участь в роботі робочої і приймальної комісії по прийманню і закінченого будівельного об’єкту-10%.
Із вищенаведеного Вам мабуть стало зрозуміло, що уточнення об’ємів виконаних робіт , проведення взаєморозрахунків , визначення балансової вартості об’єкту –це обов’язок технічного нагляду.
Розгорнути
Згорнути
гл.10 «Утримання служби замовника» включає:
а) витрати на утримання служби замовника ( витрати на технічний нагляд) в обгрунтованому замовником розмірі,але не більше 2,5% від суми глав 1-9.При цьому ,якщо функції замовника виконує структурний підрозділ підприємства,яке утримується за рахунок основної діяльності , кошти на утримання служби замовника в зведений кошторис вартості будівництва не
включаються, що визначається завданням на проектування;
б) витрати , пов’язані з проведенням тендерів , включаються тільки в обґрунтованому замовником розмірі, що визначається завданням на проектування , але не більш 0,2% загальної кошторисної вартості будівництва (від ітогу глав 1-9);
в) витрати , пов’язані з формуванням страхового фонду документації України, включаються в обгрунтованому замовником разом з проектувальником розмірі , виходячи з об’єму документації , не більше 0,06% від ітогу глав 1-9, шо визначається завданням на проектування.
Наводжу лист Держбуду від 04.10.2000 №7/7-1010 «Про облік коштів на утримання служби замовника в кошторисній документації.
Використання вказаних коштів виконується на підставі кошторисів доходів і витрат ,складених і затверджених в установчому порядку,пропорційно об’ємам виконаних робіт.
При цьому витрати на виконання функцій замовника в залежності від етапів здійснення будівництва розподіляються:
- підготовчо-організаційний етап : вибір ділянки будівництва, складання договору на проведення проектно-вишукувальних робіт , надання вихідних даних для проектування ,отримання технічних умов і архітектурно - планувального завдання -15%;
- здійснення будівельно- монтажних робіт (ведення технічного нагляду за будівництвом , уточнення об’ємів виконаних робіт і проведення взаєморозрахунків , забезпечення об’єктів будівництва матеріалами і обладнанням поставки замовника -75%;
- введення об’єктів в експлуатацію ( здійснення контролю і технічного нагляду за своєчасним виконанням пусконалагоджувальних робіт , визначення балансової вартості об’єкту , участь в роботі робочої і приймальної комісії по прийманню і закінченого будівельного об’єкту-10%.
Із вищенаведеного Вам мабуть стало зрозуміло, що уточнення об’ємів виконаних робіт , проведення взаєморозрахунків , визначення балансової вартості об’єкту –це обов’язок технічного нагляду.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2017 13:57
На Вашу вимогу повідомляємо, що вартість технічного нагляду по об'єкту: «Нагляд за будівельними роботами. Технічний нагляд по об’єкту: (Реконструкція корпусу № 1 КЗОЗ «Бахмутська центральна районна лікарня» за адресою: м.Бахмут,вул. Миру,10) розрахована згідно ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку, з дотриманням У складі тендерної документації опубліковані: технічне завдання, види та обсяги робіт, за якими здійснюватиметься технічний нагляд, а також терміни виконання робіт із технічного нагляду. З огляду на що, учасники мають достатньо інформації для розрахунку вартості тендерних пропозицій.
Щодо листа Держбуду від 04.10.2000 №7/7-101
Щодо листа Держбуду від 04.10.2000 №7/7-101
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-11-02-002649-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 06 листопада 2017 16:48
п.4.8. Довідка в довільній формі про наявність відповідного обладнання, матеріально-технічної бази, транспортного засобу для виконання робіт (учасник повинен обов’язково мати ліцензійний програмний продукт АВК-5, тепловізор та тахеометр).
Відповідно до архітектурно-будівельної діяльності є вимоги по яким працює інженер технічного нагляду на будівельному майданчику. Відповідно до положення інженер технічного нагляду відповідає за об'єми і якість виконуваних робіт. Інженер технічного нагляду керується кошторисною документацією, яка затверджена замовником і підрядником, а також проектною документацією яка пройшла експертиза і по які ведуться будівельні роботи і стоїть штамп до виробництва. Навіщо інженеру технічного нагляду кошторисна программа АВК і інші прилади????? Це вимога виписана під одного виконавця робіт!!!!
Ще напишіть в умовах тендеру, щоб інженер технічного нагляду був сертифікований інженер кошторисник щоб перевіряв правильність складання кошторисної документації, також сертифікований експерт щоб провіряв розрахунки за проектною організацією і ще на додачу сертифікований проектант щоб надавав додаткові вузли чи інші креслення!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Ще напишіть в умовах тендеру, щоб інженер технічного нагляду був сертифікований інженер кошторисник щоб перевіряв правильність складання кошторисної документації, також сертифікований експерт щоб провіряв розрахунки за проектною організацією і ще на додачу сертифікований проектант щоб надавав додаткові вузли чи інші креслення!!!!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2017 16:36
Розглянувши отриману вимогу, тендерний комітет вважає її необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. Відповідно до п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює кваліфікаційні критерії в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Оскільки переліком робіт, які вимагає замовник, передбачено проведення перевірки відповідності обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів, в тому числі перевірки договірних цін, відомостей ресурсів; перевірки цін на трудові та матеріально-технічні ресурси при визначені вартості виконаних робіт; відповідності обсягів та якості виконаних робіт проектно-кошторисній документації; відповідність цін на матеріальні ресурси (накладні тощо), згідно збірнику офіційних документів та роз’яснень «Ціноутворення у будівництві» (№1, січень 2017 року), наявність у штаті, або залученого сертифікованого інженера-кошторисника – обов’язкова умова. Таким чином, Ваша вимога належить до відхилення.
Оскільки переліком робіт, які вимагає замовник, передбачено проведення перевірки відповідності обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів, в тому числі перевірки договірних цін, відомостей ресурсів; перевірки цін на трудові та матеріально-технічні ресурси при визначені вартості виконаних робіт; відповідності обсягів та якості виконаних робіт проектно-кошторисній документації; відповідність цін на матеріальні ресурси (накладні тощо), згідно збірнику офіційних документів та роз’яснень «Ціноутворення у будівництві» (№1, січень 2017 року), наявність у штаті, або залученого сертифікованого інженера-кошторисника – обов’язкова умова. Таким чином, Ваша вимога належить до відхилення.
Номер вимоги: UA-2017-11-02-002649-a.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "РАЦІОНАЛІЗАТОР", Код ЄДРПОУ:24071163
Дата подання: 07 листопада 2017 06:54
Прошу обосновать ответ на мое предидущее требование согласно норм ДСТУ, а иначе мы имеем тендер под конкретного участника.
Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку, з дотриманням У складі тендерної документації опубліковані: технічне завдання, види та обсяги робіт, за якими здійснюватиметься технічний нагляд, а також терміни виконання робіт із технічного нагляду. З огляду на що, учасники мають достатньо інформації для розрахунку вартості тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 07 листопада 2017 06:55
Причина: ошибка
Номер вимоги: UA-2017-11-02-002649-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "РАЦІОНАЛІЗАТОР", Код ЄДРПОУ:24071163
Дата подання: 07 листопада 2017 07:16
Прошу обосновать ответ
Прошу обосновать Ваш ответ на мое требование согласно норм строительного законодательства,которое регламентирует правила определения стоимости строительства.Ваш ответ не содержит ни одного обоснования согласно норм.Привожу ваш ответ:"...Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку, з дотриманням У складі тендерної документації опубліковані: технічне завдання, види та обсяги робіт, за якими здійснюватиметься технічний нагляд, а також терміни виконання робіт із технічного нагляду. З огляду на що, учасники мають достатньо інформації для розрахунку вартості тендерних пропозицій."- это Ваша собственная фантазия.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2017 16:38
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник закупівлі зобов’язаний зазначити в оголошенні про проведення закупівлі «очікувану вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів».
Очікувана вартість технічного нагляду по даній закупівлі розрахована замовником виходячи з вимог ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та листа Держбуду від 04.10.2000 №7/7-101.
Щодо Вашого зауваження стосовно порядку визначення договірної підрядної ціни, зокрема її виду (тверда або динамічна), а також щодо Вашого посилання на п.6.2.2. ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», то зазначене питання стосується порядку визначення пропозиції учасника конкурсних торгів при складанні ціни на будівництво, тобто договірної підрядної ціни, а не на технічний нагляд. Таким чином, це не стосується даної закупівлі. Отже зауваження необгрунтоване та відхиляється.
Очікувана вартість технічного нагляду по даній закупівлі розрахована замовником виходячи з вимог ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та листа Держбуду від 04.10.2000 №7/7-101.
Щодо Вашого зауваження стосовно порядку визначення договірної підрядної ціни, зокрема її виду (тверда або динамічна), а також щодо Вашого посилання на п.6.2.2. ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», то зазначене питання стосується порядку визначення пропозиції учасника конкурсних торгів при складанні ціни на будівництво, тобто договірної підрядної ціни, а не на технічний нагляд. Таким чином, це не стосується даної закупівлі. Отже зауваження необгрунтоване та відхиляється.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2017 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" |
754 930,00
UAH з ПДВ
|
754 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" #38114886 |
Переможець |
754 930,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2017 13:43
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 22 листопада 2017 13:43
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" #38114886 |
754 930,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2018 13:25
|
ДопУгода.PDF | зміни до договору |
06 серпня 2018 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2017 11:05
|
Доп угода технагл скан.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2017 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2017 17:06
|
дог70.PDF | укладений |
13 грудня 2017 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |