Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

7226 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Впровадження програмного забезпечення збору та аналізу інформації IBM QRadar SIEM та налаштування політик)
Очікувана вартість
3 640 000,00 UAH
UA-2017-11-02-002131-a 11915c438b5a40958e783337f3eac307
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Іванович Ілюк

+380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Віталій Іванович Ілюк
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2017 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2017 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2017 17:30
Початок аукціону: 30 листопада 2017 12:08
Очікувана вартість: 3 640 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Впровадження програмного забезпечення збору та аналізу інформації IBM QRadar SIEM та налаштування політик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Перемоги,151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2017  —  10 грудня 2018
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2017 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2017 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2017 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2017 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2017 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2017 16:49
ТД IBM QRadar SIEM №2 зі змінами від 21.11.2017.docx
15 листопада 2017 15:49
ТД IBM QRadar SIEM №2 зі змінами від 14.11.2017.docx
10 листопада 2017 16:01
ТД IBM QRadar SIEM №2 зі змінами.docx
02 листопада 2017 15:07
ТД IBM QRadar SIEM №2.docx
21 листопада 2017 16:49
Перелік внесених змін до ТД від 21.11.2017.docx
15 листопада 2017 16:36
Додаток №3 до ТД IBM QRadar SIEM №2 зі змінами від 14.11.2017.docx
15 листопада 2017 15:49
Проект договору IBM QRadar SIEM №2 зі змінами від 14.11.2017.docx
10 листопада 2017 16:01
Проект договору IBM QRadar SIEM №2 зі змінами.docx
02 листопада 2017 15:07
Проект договору IBM QRadar.docx
15 листопада 2017 15:49
Перелік внесених змін до ТД від 14.11.2017.docx
10 листопада 2017 16:01
Перелік внесених змін до ТД IBM QRadar SIEM №2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-02-002131-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІТ ІТ", Код ЄДРПОУ:34540291
Дата подання: 08 листопада 2017 16:52
Невідповідність предмету тендера вимогам законодавства
1. Відповідно до п. 18 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-19 від 25.12.2015р. «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом». Порядок визначення предмету закупівлі встановлений у Наказі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». У статті 5 цього Наказу вказано: «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
З метою участі у тендері були запрошені ціни для підготовки тендерної пропозиції. Проаналізувавши надані ціни на програмне забезпечення від Виробника, а також ціни на Послуги, очевидним стало, що вартість таких Послуг ніяк не може бути вищою, ніж вартість Товару (програмного забезпечення).
Згідно з вищезазначеним є очевидним порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» при визначенні предмета закупівлі. Таке порушення є істотним і впливає на реалізацію прав переможця закупівлі згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі».
Прикладом зменшення обсягу прав переможця є абз. 2 п. 4 ст. 36, що може бути застосований лише, якщо предметом закупівлі є товар. У зв’язку з цим через неправильність визначення предмету закупівлі, переможець закупівлі втрачає право на зміну ціни.
Відповідно проект Договору має бути складений, враховуючи зміни до предмету тендера.
2. Окрім цього, є зауваження до проекту договору, що знаходиться у тендерній документації. Пункт 2.1.в проекті Договору містить істотну помилку, що може призвести до неправильно тлумачення предмету договору (істотної умови договору).
Пункт в редакції Замовника: ВИКОНАВЕЦЬ надає Послуги відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток 1), а ЗАМОВНИК приймає та оплачує Послуги згідно умов цього Договору та постачає програмне забезпечення відповідно до специфікації (Додаток 2). – на підставі дійсної редакції можна тлумачити, що програмне забезпечення надає Замовник, хоча таке ПЗ має постачатись Виконавцем.
Пропонуємо логічне вирішення цієї проблеми з внесенням таких змін у предмет проекту Договору: «ВИКОНАВЕЦЬ надає Послуги відповідно до вимог Технічного завдання (Додаток 1) та постачає програмне забезпечення відповідно до специфікації (Додаток 2), а ЗАМОВНИК приймає та оплачує Послуги та програмне забезпечення згідно умов цього Договору».
3. Пункт в проекті Договору «11.10 Ціна договору може бути змінена у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, у порядку, що визначається Сторонами в цьому Договорі». Звертаємо вашу увагу, що такий порядок у проекті Договору не визначений.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2017 15:53
Щодо вимоги 1. Відповідь: предметом закупівлі є впровадження (налаштування) ПЗ IBM QRadar, яке було придбано раніше за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-03-001107-b, а також розширення раніше придбаних ліцензій, відповідно до Технічних вимог, викладених в ТД. Вартість налаштування/впровадження (тобто - послуги) прогнозовано перевищуватиме вартість додаткового програмного забезпечення, яке буде поставлене в рамках даної закупівлі.
Щодо вимоги 2. В проект Договору будуть внесені зміни.
Щодо вимоги 3. Вказаний порядок у разі потреби буде визначатися в додаткових угодах, які є невід`ємною частиною Договору.
Номер вимоги: UA-2017-11-02-002131-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІТ ІТ", Код ЄДРПОУ:34540291
Дата подання: 10 листопада 2017 15:26
Змінити вимогу надати послуги з навчання
Просимо звернути вашу увагу на той факт, що у п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації (Технічні вимоги) передбачено проведення навчання співробітників кваліфікованим тренером авторизованого навчального центру підготовки. Підприємства без відповідної ліцензії надавати такі послуги не можуть. Вид діяльності, що можуть здійснювати підприємства без ліцензії, - це надання інформаційно-консультаційних послуг. Для виконання технічних умов тендерної документації (в саме навчання співробітників) необхідно залучити третю сторону. Залучення субпідрядника передбачається лише у випадку проведення закупівлі робіт. У даному тендері предметом закупівлі є послуги, тому залучення субпідрядника неможливе. Це означає, що учасником даного тендеру можуть бути лише підприємства, що мають необхідну ліцензію і авторизацію, що суттєвим чином звужує коло потенційних учасників.
Просимо внести зміни до технічних вимог щодо п. 3 та відповідні зміни в проекту Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2017 15:09
1. Змінити вимогу надати послуги з навчання.
Вимога: «Просимо звернути вашу увагу на той факт, що у п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації (Технічні вимоги) передбачено проведення навчання співробітників кваліфікованим тренером авторизованого навчального центру підготовки. Підприємства без відповідної ліцензії надавати такі послуги не можуть. Вид діяльності, що можуть здійснювати підприємства без ліцензії, - це надання інформаційно-консультаційних послуг. Для виконання технічних умов тендерної документації (в саме навчання співробітників) необхідно залучити третю сторону. Залучення субпідрядника передбачається лише у випадку проведення закупівлі робіт. У даному тендері предметом закупівлі є послуги, тому залучення субпідрядника неможливе. Це означає, що учасником даного тендеру можуть бути лише підприємства, що мають необхідну ліцензію і авторизацію, що суттєвим чином звужує коло потенційних учасників. Просимо внести зміни до технічних вимог щодо п. 3 та відповідні зміни в проекту Договору.».
Відповідь:
Пункт 3 Додатку 2 до Тендерної документації (Технічні вимоги) передбачає лише необхідність здійснення кваліфікованим тренером авторизованого навчального центру підготовки в головному офісі УДЦР визначених Замовником 4 співробітників порядку (експлуатації) роботи з програмним забезпеченням QRadar SIEM за наступними питаннями (курсами):
3.1. BQ102G IBM Security QRadar SIEM Основи;
3.2. BQ150G IBM Security QRadar SIEM Адміністрування;
3.3. BQ161GUA IBM Security QRadar Incident Forensics Конфігурація і використання.».
Вимоги тендерної документації при цьому не обмежують здійснення послуг із зазначеної підготовки лише власними силами виконавця або залучення співвиконавця. Тому не вбачаємо обмеження конкуренції та доцільності внесення змін за цією вимогою.
Номер вимоги: UA-2017-11-02-002131-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІТ ІТ", Код ЄДРПОУ:34540291
Дата подання: 10 листопада 2017 16:17
Вимога внести зміни в проект Договору
Добрий день.
Вимога внести зміни до проекту Договору, що пов’язані з такими моментами:
1) У Розділі 1 Предмет Договору зазначено лише про Послуги впровадження, далі у Розділі 2 Вимоги щодо предмету Договору зазначено про Послуги впровадження та поставку ПЗ. Відсутнє регулювання у предметі Договору (істотна умова) послуг з навчання та послуг з технічної підтримки.
2) У Додатку №2 до проекту Договору у специфікації виділено 4 позиції, по яким буде проводитись оплата, але у Розділі 3 регулюється лише порядок здійснення оплати за Послуги впровадження. Не зрозуміло, як по факту буде проводитись оплата за інші надані послуги та поставку ПЗ.
3) У Розділі 5 вказаний термін надання Послуг, але не вказано строк поставки ПЗ, хоча відповідальність за несвоєчасну поставку у проекті Договору передбачена. Недопустимо.
4) У Розділі 5 вказано лише місце поставки Послуг. Необхідно вказати, що поставка ПЗ здійснюється в електронному вигляді і додати можливість прописати електронну адресу, на яку буде здійснюватися поставка.
5) У проекті Договору відсутній порядок приймання-передачі ПЗ та не зрозуміло, як будуть закриватись послуги технічної підтримки, так як вони надаються протягом року. Помісячно? Поквартально?
6) У пп.6.4.1. та 6.4.2 зазначено лише про зобов’язання Замовника щодо оплати Послуг впровадження. Необхідно додати зобов’язання щодо оплати інших послуг та поставки ПЗ.
7) Два рази використовується нумерація «12.1.». Окрім цього у пункті 12.1 щодо додатків до Договору є невідповідність з назвами самих додатків.
8) Договором не зазначено, що Замовник отримує невиключне право на використання ліцензій і не врегульовані питання, що пов’язані з цим.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2017 15:20
2. Вимога внести зміни в проект Договору
Добрий день. Вимога внести зміни до проекту Договору, що пов’язані з такими моментами:
Вимога:
1) У Розділі 1 Предмет Договору зазначено лише про Послуги впровадження, далі у Розділі 2 Вимоги щодо предмету Договору зазначено про Послуги впровадження та поставку ПЗ. Відсутнє регулювання у предметі Договору (істотна умова) послуг з навчання та послуг з технічної підтримки.
Відповідь:
Пунктом 2.1 Розділу 2 проекту договору конкретизовано вимоги Розділу 1, яким передбачено, що ВИКОНАВЕЦЬ надає Послуги відповідно до вимог Додатку 1, в якому зазначені всі послуги по даному Договору.
Таким чином, необхідності внесення змін до Договору з порушеного питання немає.

Вимога:
2) У Додатку №2 до проекту договору у специфікації виділено 4 позиції, по яким буде проводитись оплата, але у Розділі 3 регулюється лише порядок здійснення оплати за Послуги впровадження. Не зрозуміло, як по факту буде проводитись оплата за інші надані послуги та поставку ПЗ.
Відповідь:
Розділом 3 проекту Договору визначено порядок оплати всього предмету закупівлі, визначеного Розділами 1 та 2 проекту Договору, а не тільки послуг з впровадження.
Таким чином, необхідності внесення змін до Договору з порушеного питання немає.

Вимога:
3) У Розділі 5 вказаний термін надання Послуг, але не вказано строк поставки ПЗ, хоча відповідальність за несвоєчасну поставку у проекті Договору передбачена. Недопустимо.
Відповідь:
Розділ 5 буде викладено у новій редакції.

Вимога:
4) У Розділі 5 вказано лише місце поставки Послуг. Необхідно вказати, що поставка ПЗ здійснюється в електронному вигляді і додати можливість прописати електронну адресу, на яку буде здійснюватися поставка.
Відповідь:
У пункті 2.1 розділу 2 проекту договору, у вимогах до предмету закупівлі вказано необхідність виконання Додатку 1 до договору.
У Розділі 5 вказане місце виконання договору щодо всього предмету закупівлі, в тому числі й для постачання ліцензій програмного забезпечення, тому необхідність внесення змін стосовно цього питання відсутня.

Вимога:
5) У проекті Договору відсутній порядок приймання-передачі ПЗ та не зрозуміло, як будуть закриватись послуги технічної підтримки, так як вони надаються протягом року. Помісячно? Поквартально?
Відповідь:
Розділ 6 проекту Договору буде доповнено п.6.4.3. яким визначатиметься порядок приймання окремих послуг згідно з Додатком 1 до Договору.


Вимога:
6) У пп.6.4.1. та 6.4.2 зазначено лише про зобов’язання Замовника щодо оплати Послуг впровадження. Необхідно додати зобов’язання щодо оплати інших послуг та поставки ПЗ.
Відповідь:
Окрема оплата Послуг впровадження, а також інших послуг згідно з Договором не передбачається.

Вимога:
7) Два рази використовується нумерація «12.1.». Окрім цього у пункті 12.1 щодо додатків до Договору є невідповідність з назвами самих додатків.
Відповідь:
Зазначене на даний час вже виправлено.

Вимога:
Договором не зазначено, що Замовник отримує невиключне право на використання ліцензій і не врегульовані питання, що пов’язані з цим.
Відповідь:
В проекті договору вказано про: «Постачання ліцензій «IBM QRadar Event Capacity 500 Events Per Second License та «IBM QRadar Flows Capacity 10K Flows Per Minute License» з підтримкою 12 місяців для збільшення швидкості обробки подій і потоків.
Зазначені ліцензії вказують на розширення можливості (права) збільшити швидкість обробки подій і потоків із використанням програмного забезпечення (право на використання якого вже є у ЗАМОВНИКА). Права за значеними ліцензіями регулюються корпорацією IBM та не можуть бути змінені у даному проекті договору.

Документи

10 листопада 2017 15:53
ПРОТОКОЛ № 409 ІВМ Скарга.doc

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2017 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" 2 929 482,00
UAH з ПДВ
2 856 682,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІТ ІТ" 3 278 234,68
UAH з ПДВ
2 893 081,00
UAH з ПДВ
Документи
ЄВРОТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 3 628 180,00
UAH з ПДВ
2 925 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОРІОН СІТІ" 3 640 000,00
UAH з ПДВ
3 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2017 09:55
Гарантия.pdf
06 грудня 2017 13:03
Довідка з ДФС.pdf
06 грудня 2017 13:03
Довідка з МВС.pdf
29 листопада 2017 16:45
приказ на Фролову.pdf.zip
29 листопада 2017 16:45
Банк лицензия (2).zip
29 листопада 2017 16:45
2002-17.7z
29 листопада 2017 16:45
14. Сертифікат Тищенко IBM AIX.pdf
29 листопада 2017 16:45
7. Статут ТОВ IT СПЕЦІАЛІСТ.pdf
29 листопада 2017 16:45
3. Довідка щодо повноважень.pdf
29 листопада 2017 16:45
2. Калькуляція вартості.pdf
29 листопада 2017 16:45
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 листопада 2017 16:39
7. Заходи довкілля.pdf
29 листопада 2017 16:39
1.2. Калькуляція.pdf
29 листопада 2017 16:39
2.0. Технічні вимоги_СВІТ ІТ.pdf
29 листопада 2017 16:39
0.Довіренність на Хл_19-01-20.pdf
29 листопада 2017 16:39
5. Відповідність ст. 17 ЗУ.pdf
29 листопада 2017 16:39
3.0. Довідка працівники.pdf
29 листопада 2017 16:39
Гарантія Г.2017.169.01.rar
29 листопада 2017 16:39
3.1. Сертифікати.pdf

Публічні документи

23 листопада 2017 12:17
Електронний підпис
23 листопада 2017 12:16
Виписка.pdf

Публічні документи

17 листопада 2017 17:34
Тенденра пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ІТ СПЕЦІАЛІСТ

ТОВ "СВІТ ІТ"

ЄВРОТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ТОВ "ОРІОН СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"
#39230764
Переможець 2 856 682,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2017 16:39

Документи

05 грудня 2017 16:39
Електронний підпис
30 листопада 2017 12:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2017 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"
#39230764
2 856 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2017 16:39
Електронний підпис
30 листопада 2017 12:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 15:06
Звiт про виконання договору № 344_ІТ Спеціаліст.PDF укладений
18 грудня 2018 15:05
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 15:40
ДУ№1 ІТ СПЕЦІАЛІСТ.PDF зміни до договору
09 лютого 2018 15:38
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 15:11
Дог№344_ІТ_СПЕЦІАЛІСТ.PDF укладений
21 грудня 2017 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) п.п. 3.1. Додатку 1 до Договору №344 від 21.12.17 р викласти в новій редакції: " BQ103G IBM Security QRadar SIEM Foundation"; 2) п.п. 3.3. Додатку 1 до Договору №344 від 21.12.17 р викласти в новій редакції: "BQ132G IBM Security QRadar SIEM Advanced Topics".
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2017 — 21 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 856 682,00
UAH з ПДВ