Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації "Капітальний ремонт приміщення Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації для розміщення центру надання соціальних послуг за адресою просп. Голосіївський, 100/2", згідно додатків №1,2 документації закупівлі
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2017-11-02-000868-b ● d254495917c6476babd511e5794dce1c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Степанова Валентина Петрівна +380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2017 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2017 14:47 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Розробка проектно-кошторисної документації "Капітальний ремонт приміщення Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації для розміщення центру надання соціальних послуг за адресою просп. Голосіївський, 100/2"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, Київська область, Київ, просп. Голосіївський, 100/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2017
—
22 грудня 2017
ДК 021:2015: 71326000-9 — Допоміжні будівельні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2017 15:07 |
Договір на розробку кошторисної документації.doc |
02 листопада 2017 15:07 |
ДОДАТОК 2 - ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ.doc |
02 листопада 2017 15:07 |
Завдання на проектування.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Експертиза
Дата подання: 02 листопада 2017 15:26
Дата відповіді: 07 листопада 2017 15:33
Хто є замовником експертизи і хто її оплачує?
Відповідь: Замовник робіт делегує виконавцю повноваження на подання проекту на експертизу.
Оплату експертизи здійснює виконавець, замовник відшкодовує виконавцю відповідні витрати в межах коштів, передбачених на закупівлю.
Оплату експертизи здійснює виконавець, замовник відшкодовує виконавцю відповідні витрати в межах коштів, передбачених на закупівлю.
Термін виконання
Дата подання: 02 листопада 2017 17:03
Дата відповіді: 07 листопада 2017 15:34
Термін виконання робіт є неможливим.
Даний об’єкт, за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середнім (СС2) наслідком. Строк проведення експертизи даних об’єктів складає до 30 календарних днів.
Відповідь: Зауваження щодо термінів виконання робіт прийнято до відома.
пожежна безпека
Дата подання: 06 листопада 2017 13:17
Дата відповіді: 07 листопада 2017 15:34
чи треба розробляти пожежну сигналізацію?
Відповідь: В проекті передбачити принципову схему системи пожежо-гасіння та оповіщення відповідно до ДБН.
площа підвалу?
Дата подання: 06 листопада 2017 13:29
Дата відповіді: 07 листопада 2017 15:35
загальна площа приміщень 440м2, а яка площа підвалу? в ньому крім оштукатурення та пофабування нічого не передбачене?
Відповідь: Обсяги робіт та проектні рішення щодо підвального приміщення визначити за результатами технічного огляду і оцінки стану конструкцій будівлі.
Попередня оплата
Дата подання: 07 листопада 2017 11:16
Дата відповіді: 07 листопада 2017 15:36
Доброго дня.
Чи можливе отримання попередньої оплати керуючись Постановою КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23 квітня 2014 р. № 117 (зі змінами та доповненнями)(далі –Постанова)?
Згідно Постанови «Кабінет Міністрів України постановляє: Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі:
1) на строк не більше одного місяця: інших робіт і послуг, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків їх вартості»
Згідно п.22 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аванс на виконання проектних робіт за умовами даної закупівлі не передбачається.
Запитання
Дата подання: 07 листопада 2017 11:37
Дата відповіді: 07 листопада 2017 15:37
1) Згідно завдання на проектування Терміни виконання проектних робіт: «В строк не пізніше 60 робочих днів з дня підписання договору та отримання проектувальником вихідних даних.
Отже термін виконання до 60 робочих днів? Якщо ні, то просимо внести відповідні зміни.
2) В Завданні на проектування ДОДАТКОВІ ВИМОГИ вказано, Підрядник повинен забезпечити підготовку проектної документації до проходження державної експертизи. Отже, підрядник не проходить експертизу проекту, а передає готову документацію (підготовлену) замовнику і останні її проходить і є замовником експертизи? Проектна організація вносить корективи згідно зауважень експертної організації. Якщо ні, просимо внести відповідні зміни
3) Чи є у Вас Технічний звіт стану будівельних конструкцій по даному об’єкту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Умовами закупівлі завершення виконання проектних робіт із проведенням експертизи передбачено до 22.12.2017.
2) Замовник робіт делегує виконавцю повноваження на подання проекту на експертизу. У разі наявності зауважень експертної організації виконавець їх усуває.
3) Технічний звіт стану будівельних конструкцій відсутній.
2) Замовник робіт делегує виконавцю повноваження на подання проекту на експертизу. У разі наявності зауважень експертної організації виконавець їх усуває.
3) Технічний звіт стану будівельних конструкцій відсутній.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "Хімнафтомашпроект" #00219632 |
Переможець |
182 820,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2017 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
28 листопада 2017 10:12
|