Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2017-11-01-001581-a e0e91dabbb934257aff16f4e580cf66f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ромов Анатолій Анатолійович

0432612920 vtransprylad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081242
Місцезнаходження: Україна , Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, буд.1
Контактна особа: Ромов Анатолій Анатолійович
0432612920
vtransprylad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2017 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2017 16:00
Початок аукціону: 17 листопада 2017 11:53
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пач.
Лот 1. Скоби для степлера №24/6 по 1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
250 пач
Лот 2. Скріпки 28 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
30 пач
Лот 3. Скріпки 78 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
10 упаков
Лот 4. Біндери для паперу 41 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
10 упаков
Лот 5. Біндери для паперу 32 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
10 упаков
Лот 6. Біндери для паперу 25 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
100 упаков
Лот 7. Гумка канцелярська 300/60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
400 шт
Лот 8. Ручка гелева (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
50 шт
Лот 9. Ручка кулькова (червона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
1500 шт
Лот 10. Ручка кулькова (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
5 шт
Лот 11. Туш канцелярська червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
5 шт
Лот 12. Туш канцелярська чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
10 шт
Лот 13. Скотч двухсторонній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
100 шт
Лот 14. Скотч вузький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
100 шт
Лот 15. Скотч широкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
100 шт
Лот 16. Стікери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
100 шт
Лот 17. Стікери – закладки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
50 шт
Лот 18. Клей ПВА (250 г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
160 шт
Лот 19. Клей канцелярський (олівець 36 г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
100 шт
Лот 20. Коректор з пензликом, 20 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
100 шт
Лот 21. Корректор – ручка, 8 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
100 шт
Лот 22. Маркер жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
130 шт
Лот 23. Маркер чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
300 шт
Лот 24. Олівець простий чорнографітний, загострений з гумкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
20 шт
Лот 25. Фарба штемпельна на водяній основі, 28 мл, синя, фіолетова, Trodant, Colop або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
20 шт
Лот 26. Степлер №24/6, 26/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
20 шт
Лот 27. Антистеплер з фіксатором для скоб №10, 24/6, 26/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
20 шт
Лот 28. Діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Пнивокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
25 шт
Лот 29. Ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
25 шт
Лот 30. Ніж канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
20 шт
Лот 31. Лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2017 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2017 13:30
2016.10.31 Канцелярія скріпки, гумки.doc
01 листопада 2017 13:30
2016.10.31 проект договіру скріпки, гумки.doc
01 листопада 2017 13:30
2017.10.31 Технічні вимоги.doc
01 листопада 2017 13:30
2016.10.31 Обява на українській мові скріпки гумки.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2017 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 33 869,10
UAH з ПДВ
29 852,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКЦЕНТР" 39 822,00
UAH з ПДВ
29 982,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПIР 42 481,80
UAH з ПДВ
37 534,20
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 39 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2017 14:30
висновок.pdf
16 листопада 2017 14:30
тех_вимоги.pdf
16 листопада 2017 14:30
протокол засновників.pdf
16 листопада 2017 14:30
пропозиція.pdf
16 листопада 2017 14:30
право_підпису.pdf
16 листопада 2017 14:30
Копія видаткової накладної.pdf
16 листопада 2017 14:30
згода_проект_договору.pdf
16 листопада 2017 14:30
довідка_ст_17.pdf
16 листопада 2017 14:30
довідка_прцівники.pdf
16 листопада 2017 14:30
довідка_мтб.pdf
16 листопада 2017 14:30
відомості_про_учасника.pdf
16 листопада 2017 14:30
витяг_пдв.pdf
16 листопада 2017 14:30
витяг_єдрпоу.pdf
16 листопада 2017 14:30
виписка_єдрпоу.pdf

Публічні документи

16 листопада 2017 14:02
Технічна характеристика.pdf
16 листопада 2017 14:02
Док.rar
16 листопада 2017 14:02
Документація.pdf
16 листопада 2017 14:02
Сертифікат 1.rar
16 листопада 2017 14:02
Сертифікат 2.rar
16 листопада 2017 14:02
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 листопада 2017 12:54
Електронний підпис
16 листопада 2017 12:53
1. аналог. догов. ДОР 394 от 2016.pdf
16 листопада 2017 12:53
1. Довідка аналог. договор..PDF
16 листопада 2017 12:53
1. накладна+ довірен. дор.pdf
16 листопада 2017 12:53
1. накладна+довірен. шеу.pdf
16 листопада 2017 12:53
2.Не має заборг. плати подат.PDF
16 листопада 2017 12:53
Виписка ЄДР.PDF
16 листопада 2017 12:53
Витяг ПДВ.PDF
16 листопада 2017 12:53
довід. погодж.з договором.PDF
16 листопада 2017 12:53
Довідка про відпов. ст.17.PDF
16 листопада 2017 12:53
контактні данні учасника.PDF
16 листопада 2017 12:53
Наказ.PDF
16 листопада 2017 12:52
Проект договору.PDF
16 листопада 2017 12:52
пртокол загал.зборів.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифіка11.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифіка12.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифікат1.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифікат2.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифікат3.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифікат4.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифікат5.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифікат6.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифікат7.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифікат8.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифікат9.PDF
16 листопада 2017 12:52
Сертифікат10.PDF
16 листопада 2017 12:52
ст.17 Довідка1.PDF
16 листопада 2017 12:52
ст.17 Довідка2.PDF
16 листопада 2017 12:52
ст.17 Довідка3.PDF
16 листопада 2017 12:52
ст.17 Довідка4.PDF
16 листопада 2017 12:52
ст.17 Довідка5.PDF
16 листопада 2017 12:52
ст.17 Довідка6.PDF
16 листопада 2017 12:52
ст.17 Довідка7.PDF
16 листопада 2017 12:52
ст.17 Довідка8.PDF
16 листопада 2017 12:52
ст.17 Довідка9.PDF
16 листопада 2017 12:52
статут УПП нов.pdf
16 листопада 2017 12:52
технічні вимоги.PDF
16 листопада 2017 12:52
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "АКЦЕНТР"

ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПIР

Общество с ограниченной ответственностью "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Переможець 29 852,40
UAH з ПДВ
20 листопада 2017 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2017 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
29 852,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2018 18:08
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:41
2017.11.30 СКАН договір канцелярія Скріпки, ручки, гумки.doc укладений
02 січня 2018 16:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 29 852,40
UAH з ПДВ