Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЗІП для МСДЦ «КАСКАД»
Очікувана вартість
79 153,20 UAH
UA-2017-11-01-000927-b ● b62e0426fdd24a44a18b300d82a73533
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Савінова Олена Валентинівна (056) 793-07-31 e.savinova@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2017 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2017 12:00 |
Очікувана вартість: | 79 153,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 790,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 3 одиниці.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 108, структурний підрозділ "Дніпровська дистанція сигналізації та зв'язку" регіональної філії "Придніпровська залізниця" ПАТ “Укрзалізниця”.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – поставка приладів - не пізніше 10 календарних днів від дня одержання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заявки ПОКУПЦЯ, яка є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до прийому приладів. але не пізніше 31.12.2017
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - м. Дніпро,
пр. Дмитра Яворницького, 108, структурний підрозділ "Дніпровська дистанція сигналізації та зв'язку" регіональної філії "Придніпровська залізниця" ПАТ “Укрзалізниця”.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – поставка приладів - не пізніше 10 календарних днів від дня одержання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заявки ПОКУПЦЯ, яка є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до прийому приладів. але не пізніше 31.12.2017
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од.
ЗІП для МСДЦ «КАСКАД»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
-, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2017 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2017 11:38 |
ДОДАТОК 4 договор що змінюється.doc | |
17 листопада 2017 11:38 |
ДОДАТОК 4 договор зі змінами.doc | |
17 листопада 2017 11:38 |
ДОДАТОК 3 технгічні вимоги що змінюється.doc | |
17 листопада 2017 11:38 |
ДОДАТОК 3 техвимоги зі змінами.doc | |
17 листопада 2017 11:38 |
Інформаційний лист про зміни.doc | |
17 листопада 2017 11:38 |
ТД що змінюється.doc | |
17 листопада 2017 11:38 |
ТД зі змінами.doc | |
01 листопада 2017 16:08 |
ДОДАТОК 1.doc |
17 листопада 2017 11:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 листопада 2017 11:38 |
ДОДАТОК 4 договор що змінюється.doc
|
|||
17 листопада 2017 11:38 |
ДОДАТОК 4 договор зі змінами.doc
|
|||
17 листопада 2017 11:38 |
ДОДАТОК 3 технгічні вимоги що змінюється.doc
|
|||
17 листопада 2017 11:38 |
ДОДАТОК 3 техвимоги зі змінами.doc
|
|||
17 листопада 2017 11:38 |
Інформаційний лист про зміни.doc
|
|||
17 листопада 2017 11:38 |
ТД що змінюється.doc
|
|||
17 листопада 2017 11:38 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
01 листопада 2017 16:08 |
ДОДАТОК 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги в частині технічних та якісних характеристик
Дата подання: 10 листопада 2017 12:44
Дата відповіді: 15 листопада 2017 11:20
Пунктом 2 додаку 3 тендерної документації вимагається надання оригіналу або нотаріально завіренеї копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, або копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004. Просимо обгрунтувати застосування даної вимоги до Товару та яким медичним критеріям повинен відповідати даний Товар?
Відповідь: готуються зміни
Банківська гарантія по Договору
Дата подання: 10 листопада 2017 15:32
Дата відповіді: 15 листопада 2017 11:20
Пропонуємо виключити вимогу надання забезпечення виконання договору про закупівлю, оскільки доля трудових та фінансових витрат підприємства на отримання банківської гарантії перевищує заплановані витрати на поставку мінімальної кількості товару та неспіврозмірна з вартістю предмета закупівлі.
Відповідь: готуються зміни
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-11-01-000927-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТРОН", Код ЄДРПОУ:13436911
Дата подання: 07 грудня 2017 17:37
Дата подання: 07 грудня 2017 17:37
Скарга на рішення замовника після оцінки тендерних пропозицій
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АНТРОН", протокол №1783 від 04.12.2017р. розгляду тендерних пропозицій.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2017 20:49
рішення від 11.12.2017 № 8680+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2017 20:49
Інформація про резулятивну частину рішення від 22.12.2017 № 9055.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2017 22:54
Рішення від 22.12.2017 № 9055.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2017 17:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТРОН" |
78 606,00
UAH з ПДВ
|
78 606,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче об'єднання "ТРАНСАВТОМАТИКА" |
78 840,00
UAH з ПДВ
|
78 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТРОН" #13436911 |
Відхилено |
78 606,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2017 15:45
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче об'єднання "ТРАНСАВТОМАТИКА" #20257178 |
Рішення скасоване |
78 840,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2017 08:30
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче об'єднання "ТРАНСАВТОМАТИКА" #20257178 |
Відхилено |
78 840,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2017 08:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни
29 грудня 2017 08:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі