Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розрахунок індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення для ВП «Запорізька АЕС» на 2019-2021р.р.
Очікувана вартість
185 141,80 UAH
UA-2017-11-01-000112-a 3e5b2feb92fb46139af4b5df8e611fa0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Котеньова Тетяна

(06139) 5-61-11 ootp6310@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Котеньова Тетяна
(06139) 5-61-11
ootp6310@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2017 08:59
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2017 18:00
Очікувана вартість: 185 141,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,65%

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015 – 90710000-7 Екологічний менеджмент (послуга: «Розрахунок індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення для ВП «Запорізька АЕС» на 2019-2021р.р.) (згідно Технічного завдання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розрахунок індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення для ВП «Запорізька АЕС» на 2019-2021р.р.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 березня 2018
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2017 08:58
Технічне завдання.pdf
01 листопада 2017 08:58
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до учасника
Дата подання: 06 листопада 2017 16:38
Дата відповіді: 07 листопада 2017 15:56
На якій підставі згідно діючого законодавства у сфері публічних закупівель пунктом 5.5 Документації №83-2/17-170Д вимагається надання Довідки про наявність досвіду роботи з Державними органами Запорізької області (Запорізьким регіональним управління водних ресурсів). Чим принципово відрізняється Державні органами Запорізької області, а саме Запорізьке регіональне управління водних ресурсів, від всіх інших?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ВП «Запорізька АЕС» розташовано у Запорізькій області. Державні органи видачі та погодження документів у сфері охорони навколишнього природного середовища, а саме на спеціальне водокористування розташовані у Запорізькій області.
Запорізьке регіональне управляння водних ресурсів вказано як приклад державного органу яким було погоджено попередньо розроблені у 2015 році «Індивідуальні балансові норми водоспоживання та водовідведення для ВП «Запорізька АЕС» на 2016-2018 рр.».
На теперішній час згідно «Положення про Запорізьке регіональне управління водних ресурсів» затвердженого наказом Держводагенства України №142 від 28.11.2016
Запорізьке регіональне управляння водних ресурсів забезпечує на території басейну Дніпра у межах Запорізької області реалізацію державної політики у сфері управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів, а також бере участь у розгляді питань та надає пропозиції територіальному органу Держводагенства стосовно погодження нормативів водопостачання.
Вважаю, що досвід роботи з державними органами Запорізької області є необхідним для якісного виконання «Індивідуальні балансові норми водоспоживання та водовідведення для ВП «Запорізька АЕС» на 2019-2021 рр.», а також дає можливість використання цього документа у роботі з різними Державними органами Запорізької області.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-01-000112-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Частное предприятие "Региональный пуско-наладочный центр", Код ЄДРПОУ:30442602
Дата подання: 07 листопада 2017 14:38
Дискриінація
Документацією №83-2/17-170Д для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель «Розрахунок індивідуальних балансових норм водоспоживання та водовідведення для ВП «Запорізька АЕС» на 2019-2021р.р.» передбачено що Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції у т.ч. наступні документи:
5.3 Довідка, за підписом уповноваженої особи, про досвід роботи з технічною документацією АЕС;
5.5 Довідка, за підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду роботи з державними органами Запорізької області (Запорізьким регіональним управлінням водних ресурсів).
5.6 Довідка, за підписом уповноваженої особи, з зазначенням кількості, переліку і стану виконання договорів що підтверджує позитивний досвід щодо надання аналогічних послуг для атомних та теплових електростанцій України з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані письмові відгуки підприємств - замовників аналогічних послуг).
По суті цих вимог виник ряд питань.
По пункту 5.3. По який технічний документації АЕС треба мати досвід роботи? Хіба розробка балансових норм водоспоживання та водовідведення, нехай і для АЕС, потребує якогось «особливого досвіду» по роботі з технічною документацією АЕС? Балансові норми, нехай і для АЕС, розробляються методологічно за алгоритмами розробленими в СРСР у 70-80 р. 20 століття. Вимога висунута у п 5.3. фактично дискримінує тих розробників, що раніше не розробляли балансові норми для АЕС, адже вони раніше не мали діло з технічною документацією АЕС. А це є порушенням вимог статті 3, пункту 3 статті 5, пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
По пункту 5.5. Хіба Запорізьке регіональне управління водних ресурсів є якимось спеціальним Державним органом, який діє по якихось особливих законах і правилах? Настільки особливих, що потрібна «наявність досвіду роботи» з цим управлінням. Вимога висунута у п 5.5. фактично дискримінує тих розробників, що раніше не мали досвіду роботи Запорізьким регіональним управлінням водних ресурсів. А це є порушенням вимог статті 3, пункту 3 статті 5, пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
По пункту 5.6. Даним пунктом передбачено у т.ч., що «повинні бути надані письмові відгуки підприємств - замовників аналогічних послуг». Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Хіба акт виконаних робіт не являється документальним підтвердженням виконання робіт?
У зв’язку с вище викладенім, вимагаю видалити з Документації №83-2/17-170Д пункти 5.3 та 5.5, а пункт 5.6 перефразувати таки чином, щоб була можливість документального підтвердженням виконання робіт не тільки чином надання письмових відгуків підприємств - замовників аналогічних послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2017 14:08
По п.5.3 «Довідка, за підписом уповноваженої особи, про досвід роботи з техні-чною документацією АЕС»;
Досвіт роботи з документацією АЕС необхідний для розуміння специфіки використання свіжої води, або хімічно – знесоленої води в системах АЕС та знання яку документацію використовувати при розробці індивідуальних балансових норм для АЕС. Це важливо тому, що «Методика расчета норм и нормативов водопотребления и водоотведения на АЭС» розроблена у 1988 року, а з часом системи водоспоживання АЕС пройшли реконструкцію.
По п.5.5 «Довідка, за підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду ро-боти з державними органами Запорізької області (Запорізьким регіональним управлін-ням водних ресурсів)».
Запорізьке регіональне управляння водних ресурсів вказано як приклад держа-вного органу яким було погоджено попередньо розроблені у 2015 році «Індивідуальні балансові норми водоспоживання та водовідведення для ВП «Запорізька АЕС» на 2016-2018 рр.».
На теперішній час згідно «Положення про Запорізьке регіональне управління водних ресурсів» затвердженого наказом Держводагенства України №142 від 28.11.2016
Запорізьке регіональне управляння водних ресурсів забезпечує на території басейну Дніпра у межах Запорізької області реалізацію державної політики у сфері управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів, а також бере участь у роз-гляді питань та надає пропозиції територіальному органу Держводагенства стосовно погодження нормативів водопостачання.
Вважаю, що досвід роботи з державними органами Запорізької області є необ-хідним для якісного виконання «Індивідуальні балансові норми водоспоживання та водовідведення для ВП «Запорізька АЕС» на 2019-2021 рр.», а також дає можливість використання цього документа у роботі з різними Державними органами Запорізької області.
По п.5.6 «Довідка, за підписом уповноваженої особи, з зазначенням кількості, переліку і стану виконання договорів що підтверджує позитивний досвід щодо надання аналогічних послуг для атомних та теплових електростанцій України з додаванням документів, що підтверджують якість і своєчасність наданих учасником послуг (повинні бути надані письмові відгуки підприємств - замовників аналогічних послуг).»
ВП ЗАЕС як замовник згідно ст.16 визначає перелік документів, що підтверджу-ють інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Акт виконання робіт не є документальним підтвердженням якості виконання робіт учасником, тому вважаю, що письмові відгуки підприємств - замовників аналогічних послуг є необхідною складовою для підтвердження відповідності учасника критеріям.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій