Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблоку №5 ВП ЗАЕС з метою продовження терміну експлуатації
Development of Periodic Safety Review Report for Zaporizhzhia NPP power unit 5 with the aim of its lifetime extension
Очікувана вартість
5 833 333,33 UAH
UA-2017-10-31-000996-b 411a1a904cc54a308ac702882f5d0c96
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котеньова Тетяна

(06139) 5-61-11 ootp6310@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Котеньова Тетяна
(06139) 5-61-11
ootp6310@mgw.npp.zp.ua
Додаткові контактні особи: Депенчук Олександр Олександрович
(06139) 5-62-80
Колесник Руслан Миколайович
(06139) 5-61-11
ootp7697@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom"
National ID: 19355964
Contact point: Котеньова Тетяна
(06139) 5-61-11
ootp6310@mgw.npp.zp.ua
Additional contacts: Depenchuk Oleksandr Oleksandrovych
(06139) 5-62-80
Kolesnyk Ruslan Mykolayovych
(06139) 5-61-11
ootp7697@mgw.npp.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 жовтня 2017 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2017 09:00
Початок аукціону: 20 грудня 2017 11:44
Очікувана вартість: 5 833 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 210000 UAH
Publication date: 31 жовтня 2017 17:05
Enquiries until: 21 листопада 2017 09:00
Complaints submission until: до 27 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 грудня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 5 833 333 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 35 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Код ДК 021:2015 –71330000 – 0 Інженерні послуги різні (послуга: «Розробка звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблоку №5 ВП ЗАЕС з метою продовження терміну експлуатації») (згідно Технічних вимог)
State classifier code 021:2015 –71330000 – 0 Engineering services different (service: «Development of Periodic Safety Review Report for Zaporizhzhia NPP power unit 5 with the aim of its lifetime extension»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка звіту з періодичної переоцінки безпеки енергоблоку №5 ВП ЗАЕС з метою продовження терміну експлуатації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Development of Periodic Safety Review Report for Zaporizhzhia NPP power unit 5 with the aim of its lifetime extension
CPV: 71330000-0
Період постачання: з 25 грудня 2017 по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки надання послуг
Дата подання: 08 листопада 2017 13:53
Дата відповіді: 13 листопада 2017 15:09
У п.1.4. Технічних вимог (Додаток №1 до Тендерної документації) визначено початок роботи – грудень 2017 року. Крім того, "Термін завершення послуги з актуалізації ТОБ, ДМАБ та ЗЗАБ енергоблока №5: березень 2018 р." (там же). В оголошенні про проведення торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-31-000996-b) визначена дата проведення аукціону 09 січня 2018 року. Таким чином, дата початку роботи в грудні 2017 року ніяким чином не може бути дотримана. Більше того, враховуючи час, який необхідний на підписання договору з переможцем торгів, початок роботи буде не раніше лютого 2018 року. Таким чином на виконання послуги з даного етапу фактично залишається значно менше часу, чим було визначено в технічних вимогах. Враховуючи сказане пропонуємо змінити строк завершення послуги з актуалізації ТОБ, ДМАБ та ЗЗАБ енергоблока №5 на травень 2018 року, або викласти даний запис у вигляді То (дата реєстрації договору у НАЕК "Енергоатом") +4 місяці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2017-10-31-000996-b електронною системою закупівель дата та час проведення аукціону, а саме: 09.01.2018р. 11:56, визначено на підставі вимог частини 5 статті 28 Закону з урахуванням того, що замовник розглядає тендерні пропозиції у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Дата та час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Таким чином, остаточно дату та час проведення електронного аукціону буде визначено електронною системою закупівель після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій
Щодо строку завершення послуги з актуалізації ТОБ, ДМАБ та ЗЗАБ енергоблока №5 на травень 2018 року, – дiйсно, розробку ЗАБ блока 5 необхiдно виконати до кiнця березня 2018, але зважаючи на те, що на етапi усунення комментарiв експертизи розробник буде мати час на необхiдне доопрацювання вказаних матерiалiв, не вважаємо за необхiдне змiнювати дату.
Розрахункові коди
Дата подання: 08 листопада 2017 13:57
Дата відповіді: 13 листопада 2017 15:10
П.4.2.9.2.1 Технічних вимог передбачається використання розрахункових кодів для виконання аналізу проектних аварій та аналізу запроектних аварій (повністю або актуалізація). Проте жодним чином не пояснено, чи будуть надані для актуалізації існуючі розрахункові моделі та не визначено, в форматі та версії якого або яких кодів були розроблені розрахункові моделі енергоблоку №5 ЗАЕС. Просимо надати інформацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розробник може використовувати спеціалізованi комп’ютернi коди, що входять до «Переченя разрешенных к использованию в ГП НАЭК «Энергоатом» расчетных кодов для обоснования безопасности ядерних установок» (Розпорядження ДП НАЕК «Енергоатом» №526-р від 03.06.16 (див. п.5.1.3 Тендерної документацiї № 83-2/17-131, та п.4.2.8 Технiчних вимог)).
Розрахункова модель для коду RELAP5 Mod 3.2 енергоблоку №5 ВП ЗАЕС буде надана Розробнику для її актуалізації та подальшого використання при виконанні робіт з АПА, АЗПА.
Строки надання послуг
Дата подання: 08 листопада 2017 13:58
Дата відповіді: 13 листопада 2017 15:18
У п. 1.4 Технічних вимог (Додаток №1 до Тендерної документації) зазначено, що "Термін завершення послуги з розробки ЗППБ енергоблока №5: травень 2019 р.". Крім того, в п. 4.2.9.2.2 "Імовірнісний аналіз безпеки" в якості підґрунтя для виконання робіт з імовірнісного аналізу безпеки передбачено використання матеріалів робіт за темою «Розробка оперативного ІАБ повного спектру вихідних подій для усіх регламентних станів РУ та БВ енергоблоків №5,6 ЗАЕС». Як зазначено в оголошенні про проведення торгів за темою розробки оперативного ІАБ (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-23-000828-b) строк завершення робіт становить травень 2019р, тобто повністю збігається зі строком розробки ЗППБ. Враховуючи те, що згідно п. 4.2.9.2.2 "Розробнику необхідно виконати необхідні модифікації та кількісні розрахунки інтегральної імовірнісної моделі ІАБ повного спектру вихідних подій для усіх регламентних станів РУ та БВ енергоблока №5 ВП ЗАЕС для оцінки цільових критеріїв безпеки в позапроектний термін експлуатації", а також інші розрахунки передбачені п. 4.2.9.2.2.1, то дотримання вимог п.1.4. не представляється можливим. Хочемо наголосити, що використання проміжних (робочих) версій розрахункової імовірнісної моделі, яка не була узгоджена ДІЯРУ, призведе до суттєвих розбіжностей отриманих результатів між матеріалами оперативного ІАБ та факторами безпеки та комплексним аналізом ЗППБ, що призведе до негативних висновків Державної експертизи за результатами роботи та вимагатиме в подальшому значного часу на доопрацювання. Просимо узгодити строки виконання робіт з розробки оперативного ІАБ (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-23-000828-b) та розробки ЗППБ (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-31-000996-b).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згiдно Тендерної документації за темою «Розробка оперативного ІАБ повного спектру вихідних подій для усіх регламентних станів РУ та БВ енергоблоків №5,6 ЗАЕС» - розробку матерiалiв ОIАБ повного спектру для енергоблока №5 необхiдно завершити до листопаду 2018 року. При цьому слiд очикувати отримання експертного висновка до кiнця березня 2019 року. Таким чином, до травня 2019 буде в наявностi остаточна модель. Крiм того, буде ще рiк до кiнця 2020 року на коригування розрахункiв у випадку їх необхiдностi.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 грудня 2017
UA-2017-10-31-000996-b411a1a904cc54a308ac702882f5d0c96
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Місцезнаходження: 71504, Україна, Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 грудня 2017 10:49
Протокол розгляду .doc
14 грудня 2017 10:50
Електронний підпис

Публічні документи

30 листопада 2017 14:10
16_Лист про субвиконавця.pdf
30 листопада 2017 14:10
15_Технічна пропозиція.pdf
30 листопада 2017 14:10
9_Рішення постачальника.pdf
30 листопада 2017 14:10
8_Довідка мат база.pdf
30 листопада 2017 14:10
7_Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2017 14:10
6_Довідки по ст.17.pdf
30 листопада 2017 14:10
5_Довідка щодо акціонерів.pdf
30 листопада 2017 14:10
4_Статут.pdf
30 листопада 2017 14:10
1_Лист заявка.pdf

Документи

14 грудня 2017 10:50
Протокол розгляду .doc
14 грудня 2017 10:50
Електронний підпис

Публічні документи

27 грудня 2017 18:20
Цінова + кошторис.pdf
30 листопада 2017 17:41
Довідки ПАТЕнергопроект.pdf
30 листопада 2017 17:41
Довідки ТОВ Альгіз.pdf
30 листопада 2017 17:41
Технічна пропозиція.pdf
30 листопада 2017 17:41
Довідка про персонал.pdf
30 листопада 2017 17:41
Довідки про мат-тех базу.pdf
30 листопада 2017 17:41
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2017 17:41
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОРИСК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2017 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС" 5 833 000,00
UAH
5 798 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОРИСК" 5 833 000,00
UAH
5 833 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 грудня 2017 18:20
Цінова + кошторис.pdf
30 листопада 2017 17:41
Довідки ПАТЕнергопроект.pdf
30 листопада 2017 17:41
Довідки ТОВ Альгіз.pdf
30 листопада 2017 17:41
Технічна пропозиція.pdf
30 листопада 2017 17:41
Довідка про персонал.pdf
30 листопада 2017 17:41
Довідки про мат-тех базу.pdf
30 листопада 2017 17:41
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2017 17:41
Довідки.pdf

Публічні документи

30 листопада 2017 14:10
16_Лист про субвиконавця.pdf
30 листопада 2017 14:10
15_Технічна пропозиція.pdf
30 листопада 2017 14:10
9_Рішення постачальника.pdf
30 листопада 2017 14:10
8_Довідка мат база.pdf
30 листопада 2017 14:10
7_Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2017 14:10
6_Довідки по ст.17.pdf
30 листопада 2017 14:10
5_Довідка щодо акціонерів.pdf
30 листопада 2017 14:10
4_Статут.pdf
30 листопада 2017 14:10
1_Лист заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "ЕНЕРГОРИСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"
#30860482
Переможець 5 798 000,00
UAH
22 грудня 2017 13:07

Документи

22 грудня 2017 13:07
Електронний підпис
22 грудня 2017 13:07
п.2.3 від 22.12.2017 .doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2017 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМЕНЕРГОСЕРВІС"
#30860482
5 798 000,00
UAH
Документи

Документи

22 грудня 2017 13:07
Електронний підпис
22 грудня 2017 13:07
п.2.3 від 22.12.2017 .doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 15:15
Додаткова угода 22 до дог. 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 15:14
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:56
Додаткова угода №21 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 15:21
Додаткова угода 20 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
09 листопада 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 13:20
Додаткова угода 19 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 10:08
Додаткова угода 18 до дог. 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
14 вересня 2020 10:08
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 16:47
Додаткова угода 17 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
10 серпня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 12:43
Додаткова угода 16 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2020 12:42
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 15:17
Додаткова угода 15 до дог. 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
03 червня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 16:01
Додаткова угода 14 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
09 квітня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 15:04
Додаткова угода 13 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
07 лютого 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 13:06
Додаткова угода 12 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:05
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 16:01
Додаткова угода 11 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2019 16:01
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 14:58
Додаткова угода 10 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2019 09:33
Додаткова угода 9 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
05 вересня 2019 09:33
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 16:32
Додаткова угода 8 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2019 16:32
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 10:40
Додаткова угода №7 (1).pdf зміни до договору
04 липня 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 12:57
Додаткова угода 6 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
22 травня 2019 12:57
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 11:53
Додаткова угода 5 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
25 квітня 2019 11:53
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 10:29
Додаткова угода до дог. 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2019 10:28
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 12:41
Додаткова угода 3 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
08 лютого 2019 12:41
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2018 15:48
Додаткова угода 2 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
01 листопада 2018 15:48
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2018 15:23
Додаткова угода 1 до 75-250-17 (1).pdf зміни до договору
06 вересня 2018 15:23
Електронний підпис укладений
15 січня 2018 15:50
Договір.pdf укладений
15 січня 2018 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода 1
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/250-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/250-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження термінів надання послуг по етапам №2,21,36,37,38 та визначення терміну надання послуг по етапам №35.1,35.2
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/250-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено у новій редакції термін надання послуг за наступними етапами календарного плану Додаток№3 до договору: Етап 2 - листопад 2019р.; Етап 3 - листопад 2019р.; Етап 4 - листопад 2019р.
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/250-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення терміну надання послуг по етапам: етап 6 - серпень 2019, етап 7 - серпень 2019, етап 16 - листопад 2019
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/250-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строку закінчення надання послуг етапів: Етап 39 - травень 2020р.
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/250-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №7
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строку закінчення надання послуг етапів: Етап 17 - жовтень 2019р.; Етап 38 - вересень 2019р.
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення терміну надання етапів послуг
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): є п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 розділу VII Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015.
Номер договору про закупівлю: 75/250-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML