Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп'ютерне обладнання Комп’ютерне обладнання Лот №1Сервер Лот №2 Моноблоки
Очікувана вартість
2 913 240,00 UAH
UA-2017-10-26-001572-b 2e5b6132cd814fab96c3be2336a6bdc1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охріменко Надія Василівна

+380442383365 Okhrimenko.NV@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Охріменко Надія Василівна
+380442383365
Okhrimenko.NV@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2017 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2017 12:00
Очікувана вартість: 2 913 240,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

09 листопада 2017 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2017 15:11
ТД Компьютерне обладнання (зі змінами).doc
09 листопада 2017 15:11
Зміни 1 ТД Комп обладнання.pdf
26 жовтня 2017 16:35
Титул ТД Комп обладнання.pdf
09 листопада 2017 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2017 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2017 15:11
ТД Компьютерне обладнання (зі змінами).doc
26 жовтня 2017 16:35
ТД Компьютерне обладнання (на видачу).doc
09 листопада 2017 15:11
Зміни 1 ТД Комп обладнання.pdf
26 жовтня 2017 16:35
Титул ТД Комп обладнання.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Сервер
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 144 800,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 448,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22896 UAH

Аукціон

Початок: 20 листопада 2017 15:30
Закінчення: 20 листопада 2017 15:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 од
Лот №1 Сервер
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київська обл., Київ, вул.Дорогожицька, 11/8
Дата доставки: 31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

щодо оперативної пам’яті
Дата подання: 03 листопада 2017 11:52
Дата відповіді: 09 листопада 2017 15:13
Яка кількість слотів для пам’яті необхідна (чи буде достатньо 24 слотів)?
Відповідь: Кількість слотів пам’яті має забезпечити вказані в технічному завданні вимоги до розширення оперативної пам’яті.
сервіс
Дата подання: 03 листопада 2017 11:55
Дата відповіді: 09 листопада 2017 15:13
Сучасні системи, виробництва А-брендів дозволяють реалізувати превентивний сервіс коли можлива реалізація механізму передбачення збоїв основних компонент сервера - процесорів, модулів управління живленням процесорів, оперативної пам'яті, жорстких дисків, вентиляторів, блоків живлення? Пропонуємо включити це у ТЗ
Відповідь: У зв’язку з тим, що відповідні зміни призведуть до зниження конкуренції, замовник не вважає за доцільне їх внесення
відсутність конкуренції
Дата подання: 03 листопада 2017 11:57
Дата відповіді: 09 листопада 2017 15:13
Просимо видалити вимоги ТЗ, які вказують на визначальні відмінності конкретного Виробника і унеможливлюють пропонувати еквівалентний товар: Оперативна пам'ять: можливість збільшення максимального об’єму пам’яті до 3 TБ Дисковий контролер: ADM; підтримка шифрування засобами дискового контролера з використанням як внутрішнього , так і зовнішнього зберігання ключів. Дискова підсистема: на передній панелі кожного диску - індикатор активності диску, індикатор стану диска, що відображає не менше 5 станів та індикатор, що запобігає вийманню працюючого диску; забезпечення можливості встановлення не менше двох внутрішніх дисків формату M.2 без заміни контролера Порти на сервері: microSD Відеопідсистема: не нижче 1920 x1200 Операційні системи та гіпервізори, що підтримуються: Oracle Solaris. Функції керування: завантаження сервера для конфігурування, розгортання регістрації на сайті підтримки та встановлення сумісної операційної системи без встановлення в сервер додаткових медіа носіїв; наявність інтеграції з Active Directory для авторизації доступу; наявність функції одночасного виконанн конфігураційних команд і одночасного встановлення параметрів на групах серверів; наявність порталу сайту підтримки з захищеним доступом до наступної інформації. Вимоги до середовища: від 180V до 264V, частоти змінного струму від 47Hz до 63Hz Програмне забезпечення керування апаратною інфраструктурою з наступними параметрами: наявність централізованого керування мікрокодами обладнання з порівнянням встановлених версій з рекомендованими, для забезпечення підтримуваного рівня встановлених мікрокодів - функціональність створення локальної бібліотеки мікрокодів з завантаженням потрібних версій з веб сайта виробника і автоматизованим оновленням мікрокодів керованого обладнання - наявність екрану термічного стану всього керованого обладнання з урахуванням його просторового розміщення в шафі/комп’ютерному залі, для легкої ідентифікації гарячих точок в конкретній шафі - візуалізація як актуального енергоспоживання і актуальної температури, так і історичних даних та тенденцій і генерація докладних звітів - підтримка автоматичного визначення просторового розміщення обладнання - наявність функціональності збирання і зберігання інформації по утилізації процесорів в керованих серверах - наявність функціональності збирання і зберігання мережної статистики з деталізацією по портам, включно з лічильниками передавання, приймання і збоїв - підтримка видачі і збирання даних за допомогою REST API - наявність функціональності розгортання операційних систем Windows, Linux, Hyper-V та ESX для зменшення часу необхідного для запуску - наявність функціональності розгортання операційних систем на багатьох серверах одночасно та розгортання операційних систем за розкладом - наявність функціональності зберігання і розгортання образів вже встановлених операційних систем - можливість конфігурування обладнання та зміни параметрів обладнання під час розгортання операційної системи, а також можливість запису параметрів серверів і відтворення їх на інших серверах - підтримка інтеграції з корпоративними службами каталогів, такими, як Microsoft Active Directory та Novell eDirectory для забезпечення захищеного, розширюваного та економічно ефективного керування користувачами підтримка моделі ресурсів з використанням розширюваного HTML5 інтерфейсу і стандартних в індустрії REST API, для забезпечення керування запропонованими серверною інфраструктурою та інфраструктурою обладнання зберігання даних з власних консолів додатків, таких як VMware vCenter Server, VMware Operations Manager, VMware Log Insight, Microsoft System Center, Red Hat Enterprise Virtualization
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Характеристики обладнання, що наведені у технічному завданні, містять технічні вимоги, необхідні для функціонування існуючої мережевої структури та програмного забезпечення підприємства
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2017 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" 1 143 550,00
UAH
1 132 050,00
UAH
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 1 143 372,00
UAH
1 143 372,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 грудня 2017 11:46
Документи переможця.pdf
16 листопада 2017 15:40
Електронний підпис
16 листопада 2017 15:33
гарантия 2734.zip
16 листопада 2017 15:33
Довіреність 82.rar
16 листопада 2017 15:33
Кваліфікаційна частина.pdf
16 листопада 2017 15:33
ліцензія.rar
16 листопада 2017 15:33
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "ЛанТек"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "ЛанТек"
#30692374
Відхилено 1 132 050,00
UAH
28 листопада 2017 18:36
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Переможець 1 143 372,00
UAH
04 грудня 2017 17:35

Документи

28 листопада 2017 18:35
Електронний підпис
28 листопада 2017 18:35
протокол відхилення.PDF
20 листопада 2017 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 грудня 2017 17:34
Електронний підпис
04 грудня 2017 17:34
Протокол №297-ГК.pdf
28 листопада 2017 18:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2017 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
1 143 372,00
UAH
Документи

Документи

04 грудня 2017 17:34
Електронний підпис
04 грудня 2017 17:34
Протокол №297-ГК.pdf
28 листопада 2017 18:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2018 15:30
1_Угода про розірвання договору № 12-1_3753-17.pdf укладений
18 червня 2018 15:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:19
ДУ № 1 до договору №12-1_3753-17 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2017 11:19
Електронний підпис укладений
22 грудня 2017 14:12
Договір № 12-1_3753-17 від 22.12.17.pdf укладений
22 грудня 2017 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну поставки товару та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 12-1/3753-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 12-1/3753-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2017 — 31 серпня 2018
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Взаємна згода сторін