Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти
Очікувана вартість
3 940 880,00 UAH
UA-2017-10-26-000008-a ● 36f469d46a2343a7a0f692f93f858e69
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147598 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги 141 |
Контактна особа: |
Ляховець Ольга Миколаївна +380462775083 osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2017 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2017 14:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2017 14:42 |
Очікувана вартість: | 3 940 880,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
03 листопада 2017 11:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2017 09:46 |
Зміни до тендерної документації сири.docx | |
03 листопада 2017 09:46 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ сир 2018 2 лоти зі змінами.doc | |
26 жовтня 2017 14:37 |
ПРОЕКТ договору сири.docx |
03 листопада 2017 11:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2017 09:46 |
Зміни до тендерної документації сири.docx
|
|||
03 листопада 2017 09:46 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ сир 2018 2 лоти зі змінами.doc
|
|||
26 жовтня 2017 14:37 |
ПРОЕКТ договору сири.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-26-000008-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Переяслав - Молпродукт, Код ЄДРПОУ:00445920
Дата подання: 29 листопада 2017 16:59
Усунути порушення
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій Управління освіти Чернігівської міської ради від 21.11.2017, процедура закупівлі UA-2017-10-26-000008-a, переможцем закупівлі було оголошено ПАТ «БАЗИС». Проте, вважаємо, що є наявні підстави для відхилення пропозиції даного учасника, як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Всупереч вимогам тендерної документації, учасником ПАТ «БАЗИС» у складі своєї пропозиції не надано, або надано такі, що не відповідають вимогам наступні документи:
- відсутня скан-копія оригіналу відгуку від контрагента про виконання договору (ПАТ «БАЗИС» надано скан-копію ксерокопії сумнівної якості і незрозумілого походження).
- відсутній Гарантійний лист про погодження Учасника процедури з Проектом договору(ПАТ «БАЗИС» надано Довідку, яка апріорі не може бути Гарантійним листом).
- Відсутні копії особистих медичних книжок за формою №1-ОМК згідно Наказу МОЗ України № 150 від 21.02.2013 (ПАТ «БАЗИС» надано або не дійсні особові книжки, або особисті медичні книжки працівників інших організацій)
- Відсутній експлуатаційний дозвіл щодо реалізації продуктів тваринного походження (ПАТ «БАЗИС» надано Експлуатаційний дозвіл на виробництво та зберігання, а для реалізіції продуктів тваринного походження, експлуатаційний дозвіл не був наданий ПАТ «БАЗИС» Управлінням Держпродспоживслужби в м. Чернігові) Жодної інформації стосовно можливості реалізації сиру твердого, кисломолочного, чи будь-якої іншої молочної продукції не зазначено, а рішення про реєстрацію потужностей стосується продуктів харчування, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 градусів Цельсію і залишатися придатними для споживання людиною.
На підставі вищенаведеного Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПАТ «БАЗИС»згідно ст. 30 частини 1 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, вважаємо, що оголошення переможцем ПАТ «БАЗИС» є неправомірним і відбулося з порушенням таких положень ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» як недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тому, відповідно до вищевикладеного просимо:
1. З метою відновлення законності скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Всупереч вимогам тендерної документації, учасником ПАТ «БАЗИС» у складі своєї пропозиції не надано, або надано такі, що не відповідають вимогам наступні документи:
- відсутня скан-копія оригіналу відгуку від контрагента про виконання договору (ПАТ «БАЗИС» надано скан-копію ксерокопії сумнівної якості і незрозумілого походження).
- відсутній Гарантійний лист про погодження Учасника процедури з Проектом договору(ПАТ «БАЗИС» надано Довідку, яка апріорі не може бути Гарантійним листом).
- Відсутні копії особистих медичних книжок за формою №1-ОМК згідно Наказу МОЗ України № 150 від 21.02.2013 (ПАТ «БАЗИС» надано або не дійсні особові книжки, або особисті медичні книжки працівників інших організацій)
- Відсутній експлуатаційний дозвіл щодо реалізації продуктів тваринного походження (ПАТ «БАЗИС» надано Експлуатаційний дозвіл на виробництво та зберігання, а для реалізіції продуктів тваринного походження, експлуатаційний дозвіл не був наданий ПАТ «БАЗИС» Управлінням Держпродспоживслужби в м. Чернігові) Жодної інформації стосовно можливості реалізації сиру твердого, кисломолочного, чи будь-якої іншої молочної продукції не зазначено, а рішення про реєстрацію потужностей стосується продуктів харчування, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 градусів Цельсію і залишатися придатними для споживання людиною.
На підставі вищенаведеного Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПАТ «БАЗИС»згідно ст. 30 частини 1 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, вважаємо, що оголошення переможцем ПАТ «БАЗИС» є неправомірним і відбулося з порушенням таких положень ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» як недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тому, відповідно до вищевикладеного просимо:
1. З метою відновлення законності скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2017 14:26
Дякуємо за зауваження, по суті викладеного повідомляємо наступне:
1. Протоколом тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 21 листопада 2017 року щодо визначення переможця стосовно закупівлі 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-26-000008-a у другому питанні порядку денного, було розглянуто: «Під час детального розгляду інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «БАЗИС» голова тендерного комітету Мисливець Н.В., звернула увагу членів тендерного комітету на наступні документи:
- У тендерній документації замовника зазначено, що учасник у складі пропозиції має надати «Гарантійний лист про погодження Учасника процедури з Проектом договору, який викладено у тендерній документації (у довільній формі) та підписаний проект договору. Натомість учасник надає у складі своєї пропозиції документ з назвою «Довідка про погодження Учасника з умовами договору викладеного в Додатку №5 до тендерної документації» та підписаний проект договору. Вищезгадана довідка відображає всю необхідну інформацію, що передбачена Замовником, а підписаний проект договору це підтверджує.
- У тендерній документації на підтвердження виконання аналогічного договору учасник додатково до копії договору надає підтверджуючі документи виконання (відгуки від контрагента про виконання договору (скан-копія оригінала) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору (завірена скан-копія). У складі пропозиції учасник ПАТ «БАЗИС» надав завірену копію договору від 28.05.2014 року №89/1118 з управлінням освіти Чернігівської міської ради на закупівлю сиру сичужного та кисломолочного, а також завірену копію відгуку від 16.11.2016 року №01-11/2134 наданого управлінням освіти Чернігівської міської ради.
Голова тендерного комітету Мисливець Н.В. зазначила, що у відповідності до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація замовника на закупівлю товару – 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно з документацією формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Вищезгадані зауваження, щодо наданої інформації учасником було віднесено до формальних несуттєвих (помилок), члени тендерного комітету по даному питанню проголосували «за» одноголосно (засідання тендерного комітету від 21.11.2017 року). »
2. Відповідно до п.2 Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №712 від 12.05.2017 року, яка втратила чинність 27.11.2015 року, передбачалось отримання операторами потужностей (об'єктів), що провадять діяльність з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі, експлуатаційного дозволу відповідного головного державного санітарного лікаря. Проте, на даний момент, чинним законодавством України (ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року в редакції від 18.05.2017 року) визначено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а отже, не передбачено отримання експлуатаційного дозволу на реалізацію продуктів тваринного походження. Також ч. 2 ст. 23 Закону зазначає, що обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють у т.ч. транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною.
Виходячи з вищенаведеного, можна дійти висновку, що документи, надані ПАТ «БАЗИС», відповідають чинному законодавству.
3. Тендерною документацією Замовника вимагалось надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій має бути зазначено працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо, що мають медичні книжки з пройденим медоглядом), які безпосередньо будуть залучені для виконання умов договору за формою таблиці 1.
Учасником ПАТ «БАЗИС» у складі тендерної пропозиції було надано відповідні довідки від 03.11.2017 року за №07/1145 (по лоту№1) та від 01.11.2017 року за №07/1130 (по лоту№2), також для підтвердження інформації в довідці, надано скан-копії сторінок медичних книжок працівників з відмітками про пройдений медичний огляд.
Тендерною документацією Замовника не вимагались скан-копії сторінок медичних книжок де зазначені відмітки про зміну місця роботи та прийняття на роботу.
Замовником було зроблено запит від 30.11.2017 року №01-11/2288 для перевірки правомірності вимоги/скарги учасника ТОВ «Переяслав-Молпродукт» по данному питанню. Учасником ПАТ «Базис» було надано відповідь від 01.12.2017 року за №02/1319 та додатково - копії медичних книжок працівників з усіма відмітками та витяги з трудових книжок, що працівники дійсно працюють в ПАТ «Базис».
Головне завдання Замовника – проаналізувати в комплексі кожен поданий документ і тендерну пропозицію на наявність тієї інформацію, яку він хотів отримати від учасника та оцінити зміст поданих документів, а не форму їх подання !
Виходячи з вищевикладеного Управління освіти Чернігівської міської ради не може задовольнити вимогу/скаргу ТОВ «Переяслав-Молпродукт» від 29.11.2017, щодо скасування рішення про визначення переможцем ПАТ «БАЗИС» стосовно закупівлі 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-26-000008-a, за обома лотами.
Додатки:
- Запит управління освіти до ПАТ «БАЗИС» від 30.11.2017 року за №01-11/2288
- Лист-відповідь ПАТ «БАЗИС» від 01.12.2017 року за №02/1319
- Копії медичних книжок працівників ПАТ «БАЗИС» та витяги з трудових книжок
1. Протоколом тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 21 листопада 2017 року щодо визначення переможця стосовно закупівлі 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-26-000008-a у другому питанні порядку денного, було розглянуто: «Під час детального розгляду інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «БАЗИС» голова тендерного комітету Мисливець Н.В., звернула увагу членів тендерного комітету на наступні документи:
- У тендерній документації замовника зазначено, що учасник у складі пропозиції має надати «Гарантійний лист про погодження Учасника процедури з Проектом договору, який викладено у тендерній документації (у довільній формі) та підписаний проект договору. Натомість учасник надає у складі своєї пропозиції документ з назвою «Довідка про погодження Учасника з умовами договору викладеного в Додатку №5 до тендерної документації» та підписаний проект договору. Вищезгадана довідка відображає всю необхідну інформацію, що передбачена Замовником, а підписаний проект договору це підтверджує.
- У тендерній документації на підтвердження виконання аналогічного договору учасник додатково до копії договору надає підтверджуючі документи виконання (відгуки від контрагента про виконання договору (скан-копія оригінала) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору (завірена скан-копія). У складі пропозиції учасник ПАТ «БАЗИС» надав завірену копію договору від 28.05.2014 року №89/1118 з управлінням освіти Чернігівської міської ради на закупівлю сиру сичужного та кисломолочного, а також завірену копію відгуку від 16.11.2016 року №01-11/2134 наданого управлінням освіти Чернігівської міської ради.
Голова тендерного комітету Мисливець Н.В. зазначила, що у відповідності до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація замовника на закупівлю товару – 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно з документацією формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Вищезгадані зауваження, щодо наданої інформації учасником було віднесено до формальних несуттєвих (помилок), члени тендерного комітету по даному питанню проголосували «за» одноголосно (засідання тендерного комітету від 21.11.2017 року). »
2. Відповідно до п.2 Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №712 від 12.05.2017 року, яка втратила чинність 27.11.2015 року, передбачалось отримання операторами потужностей (об'єктів), що провадять діяльність з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі, експлуатаційного дозволу відповідного головного державного санітарного лікаря. Проте, на даний момент, чинним законодавством України (ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року в редакції від 18.05.2017 року) визначено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а отже, не передбачено отримання експлуатаційного дозволу на реалізацію продуктів тваринного походження. Також ч. 2 ст. 23 Закону зазначає, що обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють у т.ч. транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною.
Виходячи з вищенаведеного, можна дійти висновку, що документи, надані ПАТ «БАЗИС», відповідають чинному законодавству.
3. Тендерною документацією Замовника вимагалось надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій має бути зазначено працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо, що мають медичні книжки з пройденим медоглядом), які безпосередньо будуть залучені для виконання умов договору за формою таблиці 1.
Учасником ПАТ «БАЗИС» у складі тендерної пропозиції було надано відповідні довідки від 03.11.2017 року за №07/1145 (по лоту№1) та від 01.11.2017 року за №07/1130 (по лоту№2), також для підтвердження інформації в довідці, надано скан-копії сторінок медичних книжок працівників з відмітками про пройдений медичний огляд.
Тендерною документацією Замовника не вимагались скан-копії сторінок медичних книжок де зазначені відмітки про зміну місця роботи та прийняття на роботу.
Замовником було зроблено запит від 30.11.2017 року №01-11/2288 для перевірки правомірності вимоги/скарги учасника ТОВ «Переяслав-Молпродукт» по данному питанню. Учасником ПАТ «Базис» було надано відповідь від 01.12.2017 року за №02/1319 та додатково - копії медичних книжок працівників з усіма відмітками та витяги з трудових книжок, що працівники дійсно працюють в ПАТ «Базис».
Головне завдання Замовника – проаналізувати в комплексі кожен поданий документ і тендерну пропозицію на наявність тієї інформацію, яку він хотів отримати від учасника та оцінити зміст поданих документів, а не форму їх подання !
Виходячи з вищевикладеного Управління освіти Чернігівської міської ради не може задовольнити вимогу/скаргу ТОВ «Переяслав-Молпродукт» від 29.11.2017, щодо скасування рішення про визначення переможцем ПАТ «БАЗИС» стосовно закупівлі 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-26-000008-a, за обома лотами.
Додатки:
- Запит управління освіти до ПАТ «БАЗИС» від 30.11.2017 року за №01-11/2288
- Лист-відповідь ПАТ «БАЗИС» від 01.12.2017 року за №02/1319
- Копії медичних книжок працівників ПАТ «БАЗИС» та витяги з трудових книжок
Номер вимоги: UA-2017-10-26-000008-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Переяслав - Молпродукт, Код ЄДРПОУ:00445920
Дата подання: 29 листопада 2017 16:59
Усунути порушення
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій Управління освіти Чернігівської міської ради від 21.11.2017, процедура закупівлі UA-2017-10-26-000008-a, переможцем закупівлі було оголошено ПАТ «БАЗИС». Проте, вважаємо, що є наявні підстави для відхилення пропозиції даного учасника, як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Всупереч вимогам тендерної документації, учасником ПАТ «БАЗИС» у складі своєї пропозиції не надано, або надано такі, що не відповідають вимогам наступні документи:
- відсутня скан-копія оригіналу відгуку від контрагента про виконання договору (ПАТ «БАЗИС» надано скан-копію ксерокопії сумнівної якості і незрозумілого походження).
- відсутній Гарантійний лист про погодження Учасника процедури з Проектом договору(ПАТ «БАЗИС» надано Довідку, яка апріорі не може бути Гарантійним листом).
- Відсутні копії особистих медичних книжок за формою №1-ОМК згідно Наказу МОЗ України № 150 від 21.02.2013 (ПАТ «БАЗИС» надано або не дійсні особові книжки, або особисті медичні книжки працівників інших організацій)
- Відсутній експлуатаційний дозвіл щодо реалізації продуктів тваринного походження (ПАТ «БАЗИС» надано Експлуатаційний дозвіл на виробництво та зберігання, а для реалізіції продуктів тваринного походження, експлуатаційний дозвіл не був наданий ПАТ «БАЗИС» Управлінням Держпродспоживслужби в м. Чернігові) Жодної інформації стосовно можливості реалізації сиру твердого, кисломолочного, чи будь-якої іншої молочної продукції не зазначено, а рішення про реєстрацію потужностей стосується продуктів харчування, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 градусів Цельсію і залишатися придатними для споживання людиною.
На підставі вищенаведеного Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПАТ «БАЗИС»згідно ст. 30 частини 1 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, вважаємо, що оголошення переможцем ПАТ «БАЗИС» є неправомірним і відбулося з порушенням таких положень ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» як недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тому, відповідно до вищевикладеного просимо:
1. З метою відновлення законності скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Всупереч вимогам тендерної документації, учасником ПАТ «БАЗИС» у складі своєї пропозиції не надано, або надано такі, що не відповідають вимогам наступні документи:
- відсутня скан-копія оригіналу відгуку від контрагента про виконання договору (ПАТ «БАЗИС» надано скан-копію ксерокопії сумнівної якості і незрозумілого походження).
- відсутній Гарантійний лист про погодження Учасника процедури з Проектом договору(ПАТ «БАЗИС» надано Довідку, яка апріорі не може бути Гарантійним листом).
- Відсутні копії особистих медичних книжок за формою №1-ОМК згідно Наказу МОЗ України № 150 від 21.02.2013 (ПАТ «БАЗИС» надано або не дійсні особові книжки, або особисті медичні книжки працівників інших організацій)
- Відсутній експлуатаційний дозвіл щодо реалізації продуктів тваринного походження (ПАТ «БАЗИС» надано Експлуатаційний дозвіл на виробництво та зберігання, а для реалізіції продуктів тваринного походження, експлуатаційний дозвіл не був наданий ПАТ «БАЗИС» Управлінням Держпродспоживслужби в м. Чернігові) Жодної інформації стосовно можливості реалізації сиру твердого, кисломолочного, чи будь-якої іншої молочної продукції не зазначено, а рішення про реєстрацію потужностей стосується продуктів харчування, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 градусів Цельсію і залишатися придатними для споживання людиною.
На підставі вищенаведеного Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПАТ «БАЗИС»згідно ст. 30 частини 1 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, вважаємо, що оголошення переможцем ПАТ «БАЗИС» є неправомірним і відбулося з порушенням таких положень ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» як недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тому, відповідно до вищевикладеного просимо:
1. З метою відновлення законності скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2017 14:31
Дякуємо за зауваження, по суті викладеного повідомляємо наступне:
1. Протоколом тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 21 листопада 2017 року щодо визначення переможця стосовно закупівлі 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-26-000008-a у другому питанні порядку денного, було розглянуто: «Під час детального розгляду інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «БАЗИС» голова тендерного комітету Мисливець Н.В., звернула увагу членів тендерного комітету на наступні документи:
- У тендерній документації замовника зазначено, що учасник у складі пропозиції має надати «Гарантійний лист про погодження Учасника процедури з Проектом договору, який викладено у тендерній документації (у довільній формі) та підписаний проект договору. Натомість учасник надає у складі своєї пропозиції документ з назвою «Довідка про погодження Учасника з умовами договору викладеного в Додатку №5 до тендерної документації» та підписаний проект договору. Вищезгадана довідка відображає всю необхідну інформацію, що передбачена Замовником, а підписаний проект договору це підтверджує.
- У тендерній документації на підтвердження виконання аналогічного договору учасник додатково до копії договору надає підтверджуючі документи виконання (відгуки від контрагента про виконання договору (скан-копія оригінала) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору (завірена скан-копія). У складі пропозиції учасник ПАТ «БАЗИС» надав завірену копію договору від 28.05.2014 року №89/1118 з управлінням освіти Чернігівської міської ради на закупівлю сиру сичужного та кисломолочного, а також завірену копію відгуку від 16.11.2016 року №01-11/2134 наданого управлінням освіти Чернігівської міської ради.
Голова тендерного комітету Мисливець Н.В. зазначила, що у відповідності до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація замовника на закупівлю товару – 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно з документацією формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Вищезгадані зауваження, щодо наданої інформації учасником було віднесено до формальних несуттєвих (помилок), члени тендерного комітету по даному питанню проголосували «за» одноголосно (засідання тендерного комітету від 21.11.2017 року). »
2. Відповідно до п.2 Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №712 від 12.05.2017 року, яка втратила чинність 27.11.2015 року, передбачалось отримання операторами потужностей (об'єктів), що провадять діяльність з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі, експлуатаційного дозволу відповідного головного державного санітарного лікаря. Проте, на даний момент, чинним законодавством України (ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року в редакції від 18.05.2017 року) визначено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а отже, не передбачено отримання експлуатаційного дозволу на реалізацію продуктів тваринного походження. Також ч. 2 ст. 23 Закону зазначає, що обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють у т.ч. транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною.
Виходячи з вищенаведеного, можна дійти висновку, що документи, надані ПАТ «БАЗИС», відповідають чинному законодавству.
3. Тендерною документацією Замовника вимагалось надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій має бути зазначено працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо, що мають медичні книжки з пройденим медоглядом), які безпосередньо будуть залучені для виконання умов договору за формою таблиці 1.
Учасником ПАТ «БАЗИС» у складі тендерної пропозиції було надано відповідні довідки від 03.11.2017 року за №07/1145 (по лоту№1) та від 01.11.2017 року за №07/1130 (по лоту№2), також для підтвердження інформації в довідці, надано скан-копії сторінок медичних книжок працівників з відмітками про пройдений медичний огляд.
Тендерною документацією Замовника не вимагались скан-копії сторінок медичних книжок де зазначені відмітки про зміну місця роботи та прийняття на роботу.
Замовником було зроблено запит від 30.11.2017 року №01-11/2288 для перевірки правомірності вимоги/скарги учасника ТОВ «Переяслав-Молпродукт» по данному питанню. Учасником ПАТ «Базис» було надано відповідь від 01.12.2017 року за №02/1319 та додатково - копії медичних книжок працівників з усіма відмітками та витяги з трудових книжок, що працівники дійсно працюють в ПАТ «Базис».
Головне завдання Замовника – проаналізувати в комплексі кожен поданий документ і тендерну пропозицію на наявність тієї інформацію, яку він хотів отримати від учасника та оцінити зміст поданих документів, а не форму їх подання !
Виходячи з вищевикладеного Управління освіти Чернігівської міської ради не може задовольнити вимогу/скаргу ТОВ «Переяслав-Молпродукт» від 29.11.2017, щодо скасування рішення про визначення переможцем ПАТ «БАЗИС» стосовно закупівлі 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-26-000008-a, за обома лотами.
Додатки:
- Запит управління освіти до ПАТ «БАЗИС» від 30.11.2017 року за №01-11/2288
- Лист-відповідь ПАТ «БАЗИС» від 01.12.2017 року за №02/1319
- Копії медичних книжок працівників ПАТ «БАЗИС» та витяги з трудових книжок
1. Протоколом тендерного комітету управління освіти Чернігівської міської ради від 21 листопада 2017 року щодо визначення переможця стосовно закупівлі 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-26-000008-a у другому питанні порядку денного, було розглянуто: «Під час детального розгляду інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ПАТ «БАЗИС» голова тендерного комітету Мисливець Н.В., звернула увагу членів тендерного комітету на наступні документи:
- У тендерній документації замовника зазначено, що учасник у складі пропозиції має надати «Гарантійний лист про погодження Учасника процедури з Проектом договору, який викладено у тендерній документації (у довільній формі) та підписаний проект договору. Натомість учасник надає у складі своєї пропозиції документ з назвою «Довідка про погодження Учасника з умовами договору викладеного в Додатку №5 до тендерної документації» та підписаний проект договору. Вищезгадана довідка відображає всю необхідну інформацію, що передбачена Замовником, а підписаний проект договору це підтверджує.
- У тендерній документації на підтвердження виконання аналогічного договору учасник додатково до копії договору надає підтверджуючі документи виконання (відгуки від контрагента про виконання договору (скан-копія оригінала) або наявність оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіту про виконання договору (завірена скан-копія). У складі пропозиції учасник ПАТ «БАЗИС» надав завірену копію договору від 28.05.2014 року №89/1118 з управлінням освіти Чернігівської міської ради на закупівлю сиру сичужного та кисломолочного, а також завірену копію відгуку від 16.11.2016 року №01-11/2134 наданого управлінням освіти Чернігівської міської ради.
Голова тендерного комітету Мисливець Н.В. зазначила, що у відповідності до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація замовника на закупівлю товару – 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно з документацією формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Вищезгадані зауваження, щодо наданої інформації учасником було віднесено до формальних несуттєвих (помилок), члени тендерного комітету по даному питанню проголосували «за» одноголосно (засідання тендерного комітету від 21.11.2017 року). »
2. Відповідно до п.2 Порядку видачі експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №712 від 12.05.2017 року, яка втратила чинність 27.11.2015 року, передбачалось отримання операторами потужностей (об'єктів), що провадять діяльність з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі, експлуатаційного дозволу відповідного головного державного санітарного лікаря. Проте, на даний момент, чинним законодавством України (ст.23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року в редакції від 18.05.2017 року) визначено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а отже, не передбачено отримання експлуатаційного дозволу на реалізацію продуктів тваринного походження. Також ч. 2 ст. 23 Закону зазначає, що обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють у т.ч. транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною.
Виходячи з вищенаведеного, можна дійти висновку, що документи, надані ПАТ «БАЗИС», відповідають чинному законодавству.
3. Тендерною документацією Замовника вимагалось надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій має бути зазначено працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо, що мають медичні книжки з пройденим медоглядом), які безпосередньо будуть залучені для виконання умов договору за формою таблиці 1.
Учасником ПАТ «БАЗИС» у складі тендерної пропозиції було надано відповідні довідки від 03.11.2017 року за №07/1145 (по лоту№1) та від 01.11.2017 року за №07/1130 (по лоту№2), також для підтвердження інформації в довідці, надано скан-копії сторінок медичних книжок працівників з відмітками про пройдений медичний огляд.
Тендерною документацією Замовника не вимагались скан-копії сторінок медичних книжок де зазначені відмітки про зміну місця роботи та прийняття на роботу.
Замовником було зроблено запит від 30.11.2017 року №01-11/2288 для перевірки правомірності вимоги/скарги учасника ТОВ «Переяслав-Молпродукт» по данному питанню. Учасником ПАТ «Базис» було надано відповідь від 01.12.2017 року за №02/1319 та додатково - копії медичних книжок працівників з усіма відмітками та витяги з трудових книжок, що працівники дійсно працюють в ПАТ «Базис».
Головне завдання Замовника – проаналізувати в комплексі кожен поданий документ і тендерну пропозицію на наявність тієї інформацію, яку він хотів отримати від учасника та оцінити зміст поданих документів, а не форму їх подання !
Виходячи з вищевикладеного Управління освіти Чернігівської міської ради не може задовольнити вимогу/скаргу ТОВ «Переяслав-Молпродукт» від 29.11.2017, щодо скасування рішення про визначення переможцем ПАТ «БАЗИС» стосовно закупівлі 15540000-5 Сирні продукти (Сирні продукти), 2 лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-26-000008-a, за обома лотами.
Додатки:
- Запит управління освіти до ПАТ «БАЗИС» від 30.11.2017 року за №01-11/2288
- Лист-відповідь ПАТ «БАЗИС» від 01.12.2017 року за №02/1319
- Копії медичних книжок працівників ПАТ «БАЗИС» та витяги з трудових книжок
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | сир кисломолочний свіжий не менше 9% жиру |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 750 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 27 500,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27500 UAH |
Аукціон
Позиції
55000 кг
сир кисломолочний свіжий не менше 9% жиру
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, ДНЗ (згідно заявок в кожен заклад окремо)
Дата доставки:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2017 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Публічне акціонерне товариство "БАЗИС" |
2 583 900,00
UAH з ПДВ
|
2 583 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Переяслав - Молпродукт |
2 706 000,00
UAH з ПДВ
|
2 706 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Публічне акціонерне товариство "БАЗИС" #14231737 |
Переможець |
2 583 900,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2017 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2018 17:19
|
Угода розірвання сир.pdf | укладений |
23 квітня 2018 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2018 17:16
|
Угода розірвання сир.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2018 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2017 11:18
|
Договір 530 сир кисломолочний.pdf | укладений |
05 грудня 2017 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дострокове припинення |
Номер договору про закупівлю: | 530 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 530 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |