Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2017-10-25-001500-c ● 70ae2ebb48d546458ee8acfdfca8e156
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Бюро обліку майнових прав та діяльності з нерухомістю" |
Код ЄДРПОУ: | 03341763 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Мечнікова, б.6 |
Контактна особа: |
Олена Якуб +380562340189 1607yea@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2017 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2017 15:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2017 16:00 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Мечнікова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2017 14:43 |
Тендерна документація_охорона.doc |
25 жовтня 2017 14:43 |
Проект_договора_Охрана.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кількість постів охорони
Дата подання: 25 жовтня 2017 15:17
Дата відповіді: 26 жовтня 2017 10:36
В Додатку № 4 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" вказано "Кількість охоронців - 4 на кожному посту". Також зазначено, що послуги з охорони повинні надаватися з 01.11.2017 по 31.12.2017 року (цілодобово). Підскажіть, будь ласка, точну кількість постів, які Вам необхідні для того, щоб учасники мали змогу правильно розрахувати свої цінові пропозиції
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кількість постів охорони - 1 цілодобовий пост
Загальна кількість задіяних охоронців для виконання договору - не менше 4 осіб
Загальна кількість задіяних охоронців для виконання договору - не менше 4 осіб
оригінал сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту»
Дата подання: 25 жовтня 2017 15:26
Дата відповіді: 26 жовтня 2017 09:57
В Тендерній документації вказано, що Учасники процедури закупівлі повинні надати разом з Довідкою про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим Замовником до предмета закупівлі скановані документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме:
- Оригінал ліцензії Міністерства внутрішніх справ України на охоронну діяльність;
- оригінал сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту». Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2009 або ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2009 або ISO 9001:2015) для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме:
1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю» (ДСТУ ISO 9001:2009), а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею.
3) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2009) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на
а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає;
b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції.
Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі.
Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю (ISO 9001:2009 або ISO 9001:2015) не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашої скарги, повідомляємо наступне. Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.» Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту» гарантує якість надання послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаю дану вимогу дискримінаційною. Крім того, вимога щодо наявності хоча б одного з двох перелічених сертифікатів ISO 9001 значно розширює коло можливих Учасників. Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необгрунтованими і задоволенню не підлягають.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А.Б. ЛЕГІОН" #38144897 |
Переможець |
37 112,40
UAH
|
30 жовтня 2017 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор Легион.pdf | укладений |
07 листопада 2017 12:18
|