Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Енергосервіс будівлі Дубенського дошкільного навчального закладу №3 за адресою: м. Дубно, вул. Лисенка, 13.
Energoservіce of the Dubensky рreschool еducational іnstitution № 3 at the address: Dubno, st. Lysenko, 13
Energoservіce of the Dubensky рreschool еducational іnstitution № 3 at the address: Dubno, st. Lysenko, 13
Очікувана вартість
не зазначається
не зазначається
UA-2017-10-25-001445-c ● a8743de1d5e04a958f909dc4b0ba8ea8
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04590725 |
Місцезнаходження: | 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, ВУЛИЦЯ ТАРАСА БУЛЬБИ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Грановська Світлана +380365632427 DUBNO_OSVITA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education of Dubno City Council |
National ID: | 04590725 |
Contact point: |
Грановська Світлана +380365632427 DUBNO_OSVITA@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2017 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2017 14:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2017 14:20 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2017 14:29 |
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону: | 0.5% |
Облікова ставка НБУ: | 12.5% |
Publication date: | 25 жовтня 2017 14:34 |
Enquiries until: | 01 грудня 2017 14:20 |
Complaints submission until: | до 07 грудня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 грудня 2017 14:20 |
Information
During the auction, the minimum step was implemented to increase the efficiency of the energy service contract: | 0.5% |
NBU discount rate: | 12.5% |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Енергосервіс будівлі Дубенського дошкільного навчального закладу №3 за адресою: м. Дубно, вул. Лисенка, 13.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35600, Україна, Рівненська обл., Дубно, Лисенка, 13
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Energoservіce of the Dubensky рreschool еducational іnstitution № 3 at the address: Dubno, st. Lysenko, 13
CPV: 99999999-9
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Показник ефективності: | 100% |
01 грудня 2017 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2017 16:19 |
перелік змін ДНЗ.№3.docx | |
01 грудня 2017 16:19 |
Тендерна документація (нова редакція)ДНЗ №3.docx |
01 грудня 2017 16:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 грудня 2017 16:19 |
перелік змін ДНЗ.№3.docx
|
|||||||||
01 грудня 2017 16:19 |
Тендерна документація (нова редакція)ДНЗ №3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Енергоаудит
Дата подання: 05 листопада 2017 15:54
Дата відповіді: 07 листопада 2017 13:46
Чи проводився на цьому об'єкті енергетичне обстеження і чи є звіт енергоаудиту по ньому?
Відповідь: Енергетичне обстеження не проводилось.
Щодо тендерної пропозиції
Дата подання: 14 листопада 2017 09:03
Дата відповіді: 15 листопада 2017 16:25
Доброго дня. Роз’ясніть будь ласка з наступних питань:
1. Відповідно до п. 1.2. додатку 7 тендерної документації учасник надає інформацію про те, що не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Чи може ця інформація бути у довільній формі?
2. Відповідно до п. 2.1. Додатку 7 тендерної документації учасник має подати Довідку про кожного суб’єкта господарювання ,якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (за формою):
Форма не вказана.
Прошу вказати по якій формі необхідно подати інформацію згідно п. 2.1. Додатку 7 тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до п. 1.2. додатку 7 тендерної документації учасник надає інформацію про те, що не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у довільній формі.
2. Відповідно до п. 2.1. Додатку 7 тендерної документації учасник має подати Довідку про кожного суб’єкта господарювання ,якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за формою згідно п. 2.3.
1- Порядковий номер
2- Повне найменування суб'єкта господарювання
3 - Код ЄДРПОУ
4- Місцезнаходження
2. Відповідно до п. 2.1. Додатку 7 тендерної документації учасник має подати Довідку про кожного суб’єкта господарювання ,якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за формою згідно п. 2.3.
1- Порядковий номер
2- Повне найменування суб'єкта господарювання
3 - Код ЄДРПОУ
4- Місцезнаходження
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-25-001445-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е2+", Код ЄДРПОУ:41656270
Дата подання: 16 листопада 2017 21:23
Невідповідність тендерної документації законодавству
1. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» № 327-VIII від 09.04.2015 (далі – Закон) публічні закупівлі енергосервісу здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.
Однією з особливостей, передбачених Законом, є вимоги до тендерної документації, регламентовані в ч. 3 ст. 3 Закону.
Зокрема, норма п. 2 ч. 3 ст. 3 Закону про встановлення замовником одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» набирає чинності з 01.01.2022 року (згідно Закону № 1980-VIII від 23.03.2017). Відтак, встановлювати вказані кваліфікаційні критерії до 01.01.2022 року при закупівлі енергосервісу законодавством не передбачено.
Відповідно до абз. 1 п. 5 розділу 3 Тендерної документації, що стосується даної закупівлі, кваліфікаційними критеріями до учасників є: наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів, шляхом надання замовнику договорів з підприємством (підприємствами), установою (установами) чи організацією (організаціями) які відповідають вищезазначеним кваліфікаційним критеріям та які учасник буде залучати для здійснення енергосервісу.
Враховуючи зазначене, встановлені Замовником кваліфікаційні критерії в абз. 1 п. 5 розділу 3 Тендерної документації, не відповідають вимогам Закону.
2. Частиною 2 ст. 6 Закону передбачено, що Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, відповідна місцева рада затверджують або відмовляють у затвердженні відповідних істотних умов енергосервісного договору у строк, що не перевищує 60 робочих днів з дати звернення головного замовника енергосервісу щодо затвердження відповідних істотних умов енергосервісного договору.
Відповідно п.7 ч. 1 ст. 7 Закону замовник відміняє торги із закупівлі енергосервісу в разі відмови у затвердженні істотних умов енергосервісного договору з учасником процедури закупівлі центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики (щодо об’єктів державної власності), Верховною Радою Автономної Республіки Крим, відповідною місцевою радою (щодо об’єктів комунальної власності).
Згідно з п. 1 розділу 6 Тендерної документації, що стосується даної закупівлі, замовник відміняє торги в разі відмови у затвердженні істотних умов енергосервісного договору з учасником процедури закупівлі Управлінням освіти Дубенською міською радою. Вказане суперечить п. 7 ч. 1 ст. 7 Закону.
3. Пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації, що стосується даної закупівлі, встановлює, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про щорічні платежі учасника енергосервісу, розраховані з урахуванням пропанованого строку дії енергосервісного договору.
Пунктом 11 ч. 3 ст. 3 Закону визначені вимоги про зазначення учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції такої інформації: щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору.
Враховуючи вищевикладене, вказаною вимогою прошу Вас внести наступні зміни до Тендерної документації, що стосується даної закупівлі:
1. Абзац 1 п. 5 Розділу 3 Тендерної документації викласти у новій редакції такого змісту: «кваліфікаційні критерії до учасників не встановлюються».
2. В п. 1 розділу 6 Тендерної документації вказати, що замовник відміняє торги в разі відмови у затвердженні істотних умов енергосервісного договору з учасником процедури закупівлі Дубенською міською радою.
3. В п. 1 Розділу 3 Тендерної документації вказати, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору.
Розгорнути
Згорнути
Однією з особливостей, передбачених Законом, є вимоги до тендерної документації, регламентовані в ч. 3 ст. 3 Закону.
Зокрема, норма п. 2 ч. 3 ст. 3 Закону про встановлення замовником одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» набирає чинності з 01.01.2022 року (згідно Закону № 1980-VIII від 23.03.2017). Відтак, встановлювати вказані кваліфікаційні критерії до 01.01.2022 року при закупівлі енергосервісу законодавством не передбачено.
Відповідно до абз. 1 п. 5 розділу 3 Тендерної документації, що стосується даної закупівлі, кваліфікаційними критеріями до учасників є: наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів, шляхом надання замовнику договорів з підприємством (підприємствами), установою (установами) чи організацією (організаціями) які відповідають вищезазначеним кваліфікаційним критеріям та які учасник буде залучати для здійснення енергосервісу.
Враховуючи зазначене, встановлені Замовником кваліфікаційні критерії в абз. 1 п. 5 розділу 3 Тендерної документації, не відповідають вимогам Закону.
2. Частиною 2 ст. 6 Закону передбачено, що Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, відповідна місцева рада затверджують або відмовляють у затвердженні відповідних істотних умов енергосервісного договору у строк, що не перевищує 60 робочих днів з дати звернення головного замовника енергосервісу щодо затвердження відповідних істотних умов енергосервісного договору.
Відповідно п.7 ч. 1 ст. 7 Закону замовник відміняє торги із закупівлі енергосервісу в разі відмови у затвердженні істотних умов енергосервісного договору з учасником процедури закупівлі центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики (щодо об’єктів державної власності), Верховною Радою Автономної Республіки Крим, відповідною місцевою радою (щодо об’єктів комунальної власності).
Згідно з п. 1 розділу 6 Тендерної документації, що стосується даної закупівлі, замовник відміняє торги в разі відмови у затвердженні істотних умов енергосервісного договору з учасником процедури закупівлі Управлінням освіти Дубенською міською радою. Вказане суперечить п. 7 ч. 1 ст. 7 Закону.
3. Пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації, що стосується даної закупівлі, встановлює, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про щорічні платежі учасника енергосервісу, розраховані з урахуванням пропанованого строку дії енергосервісного договору.
Пунктом 11 ч. 3 ст. 3 Закону визначені вимоги про зазначення учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції такої інформації: щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору.
Враховуючи вищевикладене, вказаною вимогою прошу Вас внести наступні зміни до Тендерної документації, що стосується даної закупівлі:
1. Абзац 1 п. 5 Розділу 3 Тендерної документації викласти у новій редакції такого змісту: «кваліфікаційні критерії до учасників не встановлюються».
2. В п. 1 розділу 6 Тендерної документації вказати, що замовник відміняє торги в разі відмови у затвердженні істотних умов енергосервісного договору з учасником процедури закупівлі Дубенською міською радою.
3. В п. 1 Розділу 3 Тендерної документації вказати, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2017 17:17
Запропоновані вами зміни були розглянуті на засіданні тендерного комітету Управління освіти Дубенської міської ради 21.11.2017 року. Відповідь що доданої вимоги буде оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України " Про публічні закупівлі".
Протокол розгляду
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2017 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА" |
135 308,47
UAH з ПДВ
|
150 632,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" |
134 651,73
UAH з ПДВ
|
140 124,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА" #41543652 |
Переможець |
323 242,63
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2017 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2018 14:17
|
Договір 22 ДНЗ 3.pdf | укладений |
05 лютого 2018 14:16
|