Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Енергосервіс будівлі Дубенського дошкільного навчального закладу №3 за адресою: м. Дубно, вул. Лисенка, 13.
Energoservіce of the Dubensky рreschool еducational іnstitution № 3 at the address: Dubno, st. Lysenko, 13
Очікувана вартість
не зазначається
UA-2017-10-25-001445-c a8743de1d5e04a958f909dc4b0ba8ea8
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грановська Світлана

+380365632427 DUBNO_OSVITA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

)
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04590725
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, ВУЛИЦЯ ТАРАСА БУЛЬБИ, будинок 4
Контактна особа: Грановська Світлана
+380365632427
DUBNO_OSVITA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education of Dubno City Council
National ID: 04590725
Contact point: Грановська Світлана
+380365632427
DUBNO_OSVITA@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
)
Дата оприлюднення: 25 жовтня 2017 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2017 14:20
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2017 14:20
Початок аукціону: 21 грудня 2017 14:29
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону: 0.5%
Облікова ставка НБУ: 12.5%
Publication date: 25 жовтня 2017 14:34
Enquiries until: 01 грудня 2017 14:20
Complaints submission until: до 07 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2017 14:20

Information

During the auction, the minimum step was implemented to increase the efficiency of the energy service contract: 0.5%
NBU discount rate: 12.5%

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Енергосервіс будівлі Дубенського дошкільного навчального закладу №3 за адресою: м. Дубно, вул. Лисенка, 13.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська обл., Дубно, Лисенка, 13
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Energoservіce of the Dubensky рreschool еducational іnstitution № 3 at the address: Dubno, st. Lysenko, 13
CPV: 99999999-9

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Показник ефективності: 100%
01 грудня 2017 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 16:19
перелік змін ДНЗ.№3.docx
01 грудня 2017 16:19
Тендерна документація (нова редакція)ДНЗ №3.docx
01 грудня 2017 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2017 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2017 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2017 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2017 16:19
перелік змін ДНЗ.№3.docx
24 листопада 2017 15:23
перелік (новий) ДНЗ.№3.docx
22 листопада 2017 17:42
перелік змін ДНЗ №3.docx
01 грудня 2017 16:19
Тендерна документація (нова редакція)ДНЗ №3.docx
24 листопада 2017 15:23
Тендерна пропозиція (нова редакція)ДНЗ №3.docx
22 листопада 2017 17:42
Тендерна пропозиція ДНЗ №3.docx
25 жовтня 2017 14:31
Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Енергоаудит
Дата подання: 05 листопада 2017 15:54
Дата відповіді: 07 листопада 2017 13:46
Чи проводився на цьому об'єкті енергетичне обстеження і чи є звіт енергоаудиту по ньому?
Відповідь: Енергетичне обстеження не проводилось.
Щодо тендерної пропозиції
Дата подання: 14 листопада 2017 09:03
Дата відповіді: 15 листопада 2017 16:25
Доброго дня. Роз’ясніть будь ласка з наступних питань: 1. Відповідно до п. 1.2. додатку 7 тендерної документації учасник надає інформацію про те, що не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Чи може ця інформація бути у довільній формі? 2. Відповідно до п. 2.1. Додатку 7 тендерної документації учасник має подати Довідку про кожного суб’єкта господарювання ,якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (за формою): Форма не вказана. Прошу вказати по якій формі необхідно подати інформацію згідно п. 2.1. Додатку 7 тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до п. 1.2. додатку 7 тендерної документації учасник надає інформацію про те, що не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у довільній формі.
2. Відповідно до п. 2.1. Додатку 7 тендерної документації учасник має подати Довідку про кожного суб’єкта господарювання ,якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за формою згідно п. 2.3.
1- Порядковий номер
2- Повне найменування суб'єкта господарювання
3 - Код ЄДРПОУ
4- Місцезнаходження

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-25-001445-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е2+", Код ЄДРПОУ:41656270
Дата подання: 16 листопада 2017 21:23
Невідповідність тендерної документації законодавству
1. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» № 327-VIII від 09.04.2015 (далі – Закон) публічні закупівлі енергосервісу здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.
Однією з особливостей, передбачених Законом, є вимоги до тендерної документації, регламентовані в ч. 3 ст. 3 Закону.
Зокрема, норма п. 2 ч. 3 ст. 3 Закону про встановлення замовником одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» набирає чинності з 01.01.2022 року (згідно Закону № 1980-VIII від 23.03.2017). Відтак, встановлювати вказані кваліфікаційні критерії до 01.01.2022 року при закупівлі енергосервісу законодавством не передбачено.
Відповідно до абз. 1 п. 5 розділу 3 Тендерної документації, що стосується даної закупівлі, кваліфікаційними критеріями до учасників є: наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів, шляхом надання замовнику договорів з підприємством (підприємствами), установою (установами) чи організацією (організаціями) які відповідають вищезазначеним кваліфікаційним критеріям та які учасник буде залучати для здійснення енергосервісу.
Враховуючи зазначене, встановлені Замовником кваліфікаційні критерії в абз. 1 п. 5 розділу 3 Тендерної документації, не відповідають вимогам Закону.

2. Частиною 2 ст. 6 Закону передбачено, що Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, відповідна місцева рада затверджують або відмовляють у затвердженні відповідних істотних умов енергосервісного договору у строк, що не перевищує 60 робочих днів з дати звернення головного замовника енергосервісу щодо затвердження відповідних істотних умов енергосервісного договору.
Відповідно п.7 ч. 1 ст. 7 Закону замовник відміняє торги із закупівлі енергосервісу в разі відмови у затвердженні істотних умов енергосервісного договору з учасником процедури закупівлі центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики (щодо об’єктів державної власності), Верховною Радою Автономної Республіки Крим, відповідною місцевою радою (щодо об’єктів комунальної власності).
Згідно з п. 1 розділу 6 Тендерної документації, що стосується даної закупівлі, замовник відміняє торги в разі відмови у затвердженні істотних умов енергосервісного договору з учасником процедури закупівлі Управлінням освіти Дубенською міською радою. Вказане суперечить п. 7 ч. 1 ст. 7 Закону.

3. Пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації, що стосується даної закупівлі, встановлює, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про щорічні платежі учасника енергосервісу, розраховані з урахуванням пропанованого строку дії енергосервісного договору.
Пунктом 11 ч. 3 ст. 3 Закону визначені вимоги про зазначення учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції такої інформації: щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору.

Враховуючи вищевикладене, вказаною вимогою прошу Вас внести наступні зміни до Тендерної документації, що стосується даної закупівлі:
1. Абзац 1 п. 5 Розділу 3 Тендерної документації викласти у новій редакції такого змісту: «кваліфікаційні критерії до учасників не встановлюються».
2. В п. 1 розділу 6 Тендерної документації вказати, що замовник відміняє торги в разі відмови у затвердженні істотних умов енергосервісного договору з учасником процедури закупівлі Дубенською міською радою.
3. В п. 1 Розділу 3 Тендерної документації вказати, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2017 17:17
Запропоновані вами зміни були розглянуті на засіданні тендерного комітету Управління освіти Дубенської міської ради 21.11.2017 року. Відповідь що доданої вимоги буде оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України " Про публічні закупівлі".

Протокол розгляду

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

15 грудня 2017 17:55
ДНЗ 3.pdf
15 грудня 2017 17:55
Електронний підпис

Публічні документи

26 грудня 2017 11:41
Електронний підпис
25 грудня 2017 23:09
ДНЗ_3_.pdf
25 грудня 2017 21:43
ДНЗ_3_.docx
25 грудня 2017 21:43
ДНЗ_3_.xlsx
25 грудня 2017 21:43
довідка ДФС.pdf
05 грудня 2017 16:28
кваліфікац. ст. 17 ч.1.pdf
05 грудня 2017 16:28
Статут.pdf
05 грудня 2017 16:28
Уповноважена особа.pdf
05 грудня 2017 16:28
Додаток 1, 2 до ТП.pdf
05 грудня 2017 16:28
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

15 грудня 2017 17:58
ДНЗ 3.pdf
15 грудня 2017 17:58
Електронний підпис

Документи

15 грудня 2017 19:51
Протокол 139.pdf
15 грудня 2017 19:51
Електронний підпис

Публічні документи

26 грудня 2017 11:41
Електронний підпис
25 грудня 2017 23:09
ДНЗ_3_.pdf
25 грудня 2017 21:43
ДНЗ_3_.docx
25 грудня 2017 21:43
ДНЗ_3_.xlsx
25 грудня 2017 21:43
довідка ДФС.pdf
05 грудня 2017 16:28
кваліфікац. ст. 17 ч.1.pdf
05 грудня 2017 16:28
Статут.pdf
05 грудня 2017 16:28
Уповноважена особа.pdf
05 грудня 2017 16:28
Додаток 1, 2 до ТП.pdf
05 грудня 2017 16:28
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

15 грудня 2017 19:52
Протокол 139.pdf
15 грудня 2017 19:52
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2017 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА" 135 308,47
UAH з ПДВ
150 632,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" 134 651,73
UAH з ПДВ
140 124,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2017 11:41
Електронний підпис
25 грудня 2017 23:09
ДНЗ_3_.pdf
25 грудня 2017 21:43
ДНЗ_3_.docx
25 грудня 2017 21:43
ДНЗ_3_.xlsx
25 грудня 2017 21:43
довідка ДФС.pdf
05 грудня 2017 16:28
кваліфікац. ст. 17 ч.1.pdf
05 грудня 2017 16:28
Статут.pdf
05 грудня 2017 16:28
Уповноважена особа.pdf
05 грудня 2017 16:28
Додаток 1, 2 до ТП.pdf
05 грудня 2017 16:28
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА"
#41543652
Переможець 323 242,63
UAH з ПДВ
22 грудня 2017 09:39

Документи

22 грудня 2017 09:39
Електронний підпис
22 грудня 2017 09:38
протокол ДНЗ 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2017 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА"
#41543652
323 242,63
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2017 09:39
Електронний підпис
22 грудня 2017 09:38
протокол ДНЗ 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2018 14:17
Договір 22 ДНЗ 3.pdf укладений
05 лютого 2018 14:16