Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення коронароангіографії та первинного стентування хворим на гострий коронарний синдром у мешканців Сумської області
Очікувана вартість
1 674 498,45 UAH
UA-2017-10-23-000442-b 78dbba93b40848d4ab8fce8f4c070d17
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Ольга Павлівна

+380542663430 economcardio@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Сумської обласної ради "Сумський обласний кардіологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 03568362
Місцезнаходження: 40031, Україна , Сумська обл., Sumy, Street Kovpak, 30
Контактна особа: Кравченко Ольга Павлівна
+380542663430
economcardio@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2017 11:29
Оскарження наміру укласти договір: 03 листопада 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 послуга
Послуги з проведення коронароангіографії у хворих на гострий коронарний синдром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Ковпака, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
37 послуга
Послуги з проведення стентування судин серця у хворих на гострий коронарний синдром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Ковпака, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Тендерна документація

23 жовтня 2017 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА-МЕДИКА"
#38576693
Переможець 1 674 498,45
UAH
23 жовтня 2017 11:29

Документи

23 жовтня 2017 11:29
Електронний підпис
23 жовтня 2017 11:29
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2017 11:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-МЕДИКА"
#38576693
1 674 498,45
UAH
Документи

Документи

23 жовтня 2017 11:29
Електронний підпис
23 жовтня 2017 11:29
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 11:53
Електронний підпис укладений
27 березня 2018 08:43
ДУ 8 від 26.03.2018.docx зміни до договору
27 березня 2018 08:42
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 08:45
ДУ 7 від 21.03.2018.docx зміни до договору
21 березня 2018 08:44
Електронний підпис укладений
23 січня 2018 15:37
ДУ 6 від 23.01.2018.docx зміни до договору
23 січня 2018 15:36
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 11:41
ДУ 5 від 18.01 2018.docx зміни до договору
18 січня 2018 11:40
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 12:01
ДУ 4 від 29.12.2017.doc зміни до договору
29 грудня 2017 12:00
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 13:05
ДУ 3 від 26.12.17.doc зміни до договору
26 грудня 2017 13:04
Електронний підпис укладений
20 грудня 2017 15:59
ДУ.PDF зміни до договору
20 грудня 2017 15:58
Електронний підпис укладений
10 листопада 2017 14:26
ДУ Альфа -Медика.PDF зміни до договору
10 листопада 2017 14:04
Електронний підпис укладений
03 листопада 2017 07:48
Додаткова угода зміни до договору
03 листопада 2017 07:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В п.10.2 вилучити слова з договору "укладеному в попередньому році"
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фактичне використання
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додано специфікацію
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фактичне використання
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): фактичне використання
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 404 757,67
UAH