Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцтовари
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2017-10-20-000948-a 64e6155831284670bb70692b7a1b8f3c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

елена

+380678571227 polishko.np@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Ближня, 31
Контактна особа: елена
+380678571227
polishko.np@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2017 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2017 12:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2017 12:41
Початок аукціону: 30 жовтня 2017 15:14
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
404 штуки
канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2017  —  10 листопада 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2017 12:28
техничні вимоги-канц-.doc
20 жовтня 2017 12:28
Проект Договір (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Канцтовары
Дата подання: 23 жовтня 2017 17:48
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 08:08
Какие требования к калькулятору?
Відповідь: Обычный электронный калькулятор CITIZEN или SKAINER

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-20-000948-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41136522
Дата подання: 30 жовтня 2017 15:46
Невідповідність вимогам за кількістю
Добрий день, шановний замовнику! Зверніть будь-ласка, увагу, що в ціновій пропозиції учасника ТОВ "Український папір" кількість товару за позицією №1 Папір А4 - не відповідає вимогам тендерної документації, а саме в пропозиції ТОВ "Український папір" вказано 20 пачок паперу А4, а вимогалося згідно вимог закупівлі - 25 пачок.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 жовтня 2017 09:30
Добрий день! Лікарня згодна з Вашим зауваженням, тому ТОВ "Український папір" - відхилено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2017 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 4 652,28
UAH з ПДВ
4 481,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 4 730,52
UAH з ПДВ
4 481,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2017 12:35
img846.pdf
27 жовтня 2017 12:35
img847.pdf
27 жовтня 2017 12:35
довідка з ЄДРПОУ.pdf
27 жовтня 2017 12:35
відомості.pdf
27 жовтня 2017 12:35
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Відхилено 4 481,50
UAH з ПДВ
31 жовтня 2017 09:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Переможець 4 481,66
UAH з ПДВ
01 листопада 2017 08:40

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Документи

01 листопада 2017 08:40
ПРОТОКОЛ канцтовари.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2017 08:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
4 481,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2017 08:40
ПРОТОКОЛ канцтовари.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
догов ДОС 5409.17.PDF укладений
09 листопада 2017 08:45