Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво твердопаливної котельні потужністю 400 кВт для адміністративної будівлі по вул. Незалежності,46 в м.Івано-Франківську
Очікувана вартість
3 031 406,00 UAH
UA-2017-10-20-000549-b afc0ccd654de47e29ddf2913ede4191a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Столярчук Наталія Володимирівна

380342552667 stolyrchuk_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна
Код ЄДРПОУ: 39088370
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського,21
Контактна особа: Столярчук Наталія Володимирівна
380342552667
stolyrchuk_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2017 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2017 17:00
Очікувана вартість: 3 031 406,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 157,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15157.03 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Будівництво твердопаливної котельні потужністю 400 кВт для адміністративної будівлі по вул. Незалежності,46 в м.Івано-Франківську
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Незалежності,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2017
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт-F1: 10%
20 робочих днів: 10%
30 робочих днів: 5%
40 робочих днів: 0%
Терміни гарантійного обслуговування-F2: 10%
10 і більше років: 10%
від 6 до 9 років включно: 5%
менше 6 років: 0%
Досвід виконання аналогічних договорів-F3: 10%
більше 5 договорів: 10%
5 договорів: 0%
26 жовтня 2017 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2017 13:53
Зміни до тендерної документації 1.doc
26 жовтня 2017 13:51
Тендерна документація зі змінами 1.doc
20 жовтня 2017 15:35
Зміни до тендерної документації.doc
26 жовтня 2017 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2017 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2017 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2017 13:53
Зміни до тендерної документації 1.doc
26 жовтня 2017 13:51
Тендерна документація зі змінами 1.doc
20 жовтня 2017 15:34
Тендерна документація зі змінами.doc
20 жовтня 2017 11:44
Тендерна документація.doc
20 жовтня 2017 15:35
Зміни до тендерної документації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання про тендерну документацію
Дата подання: 24 жовтня 2017 11:18
Дата відповіді: 26 жовтня 2017 13:44
Згідно п.6 Розділу 3 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", Ви просите копії сертифікатів учасника або субпідрядника на систему управління якості ISO 9001:2009, який вважається застарілим. В Україні зараз діє ISO 9001:2015. Як діяти тим в кого новіший стандарт? Також в п.1Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вказано завантажити інформацію згідно п.2.4 Додатку №2 хоча в цьому пункті зазначено що ці документи повинен завантажити вже переможець торгів. Просимо внести зміни в ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь по п.6 розд.3
Стандарт ISO 9001:2009 діє до 15.09.2018 р., так як настав трирічний перехідний період з моменту прийняття (наказу Національного органу з стандартизації, ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015р. № 221) стандарту ISO 9001:2015.
Таким чином, учасник або субпідрядник надає копії сертифікату на систему управління якості що в наявності, ISO 9001:2009 або ISO 9001:2015.

Відповідь по п.1 розд.3
В п. 1 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» внесено зміни, виключено п. 2.4. Додатку №2 ТД.
Дискримінація учасника
Дата подання: 26 жовтня 2017 09:52
Дата відповіді: 27 жовтня 2017 13:20
Відповідно до п. 6 Розділу 3 Тендерної документації вказано, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій копії сертифікатів учасника або субпідрядника на систему управління якості ISO 9001:2009 щодо надання послуг з будівництва будівель, монтажу трубопроводів та виконання пусконалагоджувальних, сервісних та електромонтажних робіт, завірені учасником. Сертифікати повинні бути дійсними станом на дату розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001 вимоги до систем управління якістю, встановлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції. Згідно з розділом «Національний вступ» Національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікування систем управління якістю. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001 для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов’язковим. Таким чином, вимога Тендерної документації щодо надання копії сертифікатів учасника або субпідрядника на систему управління якості ISO 9001:2009 щодо надання послуг з будівництва будівель, монтажу трубопроводів та виконання пусконалагоджувальних, сервісних та електромонтажних робіт, завірені учасником, порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Оскільки Тендерна документація складена із значними недоліками та з порушенням принципу недискримінації учасників, просимо внести зміни до тендерної документації у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше питання Комунальне підприємство Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна зазначає наступне:
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Вимога щодо наявності у Учасника або субпідрядника сертифікату на систему управління якості ISO 9001:2009 або ISO 9001:2015 щодо надання послуг з будівництва будівель, монтажу трубопроводів та виконання пусконалагоджувальних, сервісних та електромонтажних робіт гарантує якість надання послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Замовник зацікавлений в отриманні послуг, які будуть відповідати високому рівню якості згідно з прийнятими міжнародними та державними стандартами.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, а тому дана вимога не може вважатися дискримінаційною. Крім того, вимога щодо наявності хоча б одного з двох перелічених сертифікатів ISO 9001 значно розширює коло можливих Учасників.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо внесення змін до тендерної документації є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2017 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 2 772 136,00
UAH з ПДВ
2 772 136,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 940 495.20 Документи

Публічні документи

03 листопада 2017 17:19
Електронний підпис
03 листопада 2017 17:12
1.Реєстр документів.pdf
03 листопада 2017 17:12
3.2 Досвід 2.pdf
03 листопада 2017 17:12
3.2 Досвід 1.pdf
03 листопада 2017 17:12
12. Нецінові критерії.pdf
03 листопада 2017 17:12
11. Про учасника.pdf
03 листопада 2017 17:12
10. Субпідряд.pdf
03 листопада 2017 17:12
9_3 БанкПовноваження.zip
03 листопада 2017 17:12
9_2 БанкЛiцензiя.zip
03 листопада 2017 17:12
9_1 Гарантія.zip
03 листопада 2017 17:12
8. Договір.pdf
03 листопада 2017 17:12
7.5 ISO.pdf
03 листопада 2017 17:12
7.4 Сертифікат.pdf
03 листопада 2017 17:12
7.3 Ліцензія.pdf
03 листопада 2017 17:12
7.2 Гарантійний.pdf
03 листопада 2017 17:12
7.1 Захист довкілля.pdf
03 листопада 2017 17:12
6. Інші вимоги.pdf
03 листопада 2017 17:12
5. Повноваження.pdf
03 листопада 2017 17:12
4. Підстави Ст17.pdf
03 листопада 2017 17:12
3.3 Персонал.pdf
03 листопада 2017 17:12
3.1 МТЗ.pdf
03 листопада 2017 17:12
2. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2017 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій