Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
482 000,00 UAH
UA-2017-10-19-000357-b 950e5c4e5bdc47bc8e545018a391f41d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мих Андрій Романович

+380322232630 tender.onko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Львівський державний онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр
Код ЄДРПОУ: 01996792
Вебсайт: http://www.cancer.lviv.ua
Місцезнаходження: 79031, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Я.Гашека, 2а
Контактна особа: Мих Андрій Романович
+380322232630
tender.onko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Постачання електричної енергії здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами. ПАТ «Львівобленерго» є суб'єктом господарювання який здійснює господарську діяльність на ринку постачання електричної енергії за регульованими тарифами та відповідно до ст.12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах Львівської області із часткою 100 % (в межах власних діючих мереж). Отже, на даний час відсутня конкуренція на цей товар, оскільки він може бути поставлений лише певним постачальником. Необхідність укладання договору щодо постачання електричної енергії для потреб медичної установи зумовлено тим, що електрична енергія як і будь-які комунальні послуги повинна оплачуватись своєчасно та в повному обсязі, щоб не зупинити діяльність медичного закладу в цілому та не спричинити виникнення боргів. Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати електричну енергію та недопущення створення ситуації щодо призупинення роботи даного закладу тендерним комітетом прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі ч. 2 п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2017 11:44
Оскарження наміру укласти договір: 25 жовтня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
реактивна енергія - 50000кВАр/г, активна електроенергія - 190485 кВт/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79031, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Я.Гашека, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

19 жовтня 2017 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Львівенерго" Львівські міські електромережі
#00131587
Переможець 482 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2017 11:44

Документи

19 жовтня 2017 11:44
Електронний підпис
19 жовтня 2017 11:25
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2017 11:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Львівенерго" Львівські міські електромережі
#00131587
482 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2017 11:44
Електронний підпис
19 жовтня 2017 11:25
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2018 11:58
Електронний підпис укладений
25 січня 2018 11:13
Scan1.pdf зміни до договору
25 січня 2018 11:12
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 12:07
Дод.угода_3-ЛОЕ.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 12:05
Електронний підпис укладений
12 грудня 2017 11:46
Дод.угода ЛЕМ.pdf зміни до договору
12 грудня 2017 11:45
Електронний підпис укладений
01 грудня 2017 11:36
Дод.угода_1ЛОЕ.pdf зміни до договору
01 грудня 2017 11:30
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2017 10:25
Договір укладений
30 жовтня 2017 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення граничної ціни договору
Номер договору про закупівлю: 60182/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 60182/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення граничної ціни договору
Номер договору про закупівлю: 60182/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 60182/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 60182/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 60182/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на строк, достатній для проведення нової закупівлі в обсязі до 20 відсотків
Номер договору про закупівлю: 60182/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 60182/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 416 555,23
UAH з ПДВ