Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники та освітлювальна арматура (світлодіодні світильники для мереж зовнiшнього освiтлення).
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2017-10-18-000887-c ● c7aabe2598f546c489fb137aa5646b0c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26134637 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ПРОСПЕКТ ГРИГОРІВСЬКОГО ДЕСАНТУ, будинок 26-А |
Контактна особа: |
Дмитро Любівий +380484221290 UPRAVLINNYA_JKG@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2017 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2017 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2017 15:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2017 11:23 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Технічні вимоги до світлодіодних світильників: марка світлодіода: PHILIPS, CITIZEN, NICHIA, OSRAM, CREE.; споживана потужність: не більше 80 Вт.; драйвер світильнику – від відомих (брендових) виробників; гарантія на драйвер – не менше 5 років від виробника драйверу; вхідна напруга – 100-300 В, 50 Гц.; вага світильника – не більше 6 кг; термін служби світильника– не менше 50 000 годин; інтервал робочих температур – від -400С до +500С; ступінь захисту – не менше IP65; гарантійний термін експлуатації - не менше 5 років; захист від підвищеної напруги, автоматично відновлювальний – 380В (у разі аварії при напрузі 380В світильник повинен автоматично відключатися та включатися, коли напруга стабілізувалася до 220В). Світлотехнічні вимоги до світильників: світовий потік: не менше 12000 Лм.; колірна температура: 5000К (діапазон від 4750 до 5350, згідно ПКМУ №992 від 15.10.2012); світлова віддача світильнику: не менше 160 Лм\Вт.; індекс світлопередачі (CRI): не менше 70Ra; коефіцієнт потужності (Cos φ): не менше 0,95; тип кривої сили світла в площині С0-180: Ш (Широка); коефіцієнт пульсації освітленості: не більше 2%; клас світлорозподілу згідно ГОСТ 17677-82: П (Пряме світло: відсутність рефлекторів, відзеркалювачів).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
117 шт
Світлодіодні світильники для мереж зовнішнього освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська обл., Южне, Григорівського десанту, 24, кв. 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2017 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2017 17:19 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx | |
01 листопада 2017 17:19 |
Тендерна_документацiя.docx | |
01 листопада 2017 17:19 |
Додаток__№5.doc | |
01 листопада 2017 17:19 |
Додаток__№4.doc | |
18 жовтня 2017 11:21 |
додаток 6.docx | |
18 жовтня 2017 11:21 |
Додаток_№1.docx | |
18 жовтня 2017 11:21 |
Додаток_№2.doc | |
18 жовтня 2017 11:21 |
додаток 7.docx | |
18 жовтня 2017 11:21 |
додаток 8.docx | |
18 жовтня 2017 11:21 |
додаток 3 проект договору_світильники-3.doc |
01 листопада 2017 17:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 листопада 2017 17:19 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.docx
|
||||||
01 листопада 2017 17:19 |
Тендерна_документацiя.docx
|
||||||
01 листопада 2017 17:19 |
Додаток__№5.doc
|
||||||
01 листопада 2017 17:19 |
Додаток__№4.doc
|
||||||
18 жовтня 2017 11:21 |
додаток 6.docx
|
||||||
18 жовтня 2017 11:21 |
Додаток_№1.docx
|
||||||
18 жовтня 2017 11:21 |
Додаток_№2.doc
|
||||||
18 жовтня 2017 11:21 |
додаток 7.docx
|
||||||
18 жовтня 2017 11:21 |
додаток 8.docx
|
||||||
18 жовтня 2017 11:21 |
додаток 3 проект договору_світильники-3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи слугуватиме відсутність сертифікату ІSO 9001 приводом для відмови?
Дата подання: 20 жовтня 2017 14:46
Дата відповіді: 25 жовтня 2017 17:30
Чи слугуватиме відсутність сертифікату ІSO 9001 приводом для відмови?
Якщо відсутність сертифікату ISO 9001:2015 буде приводом для відмови, то дана вимога суперечить статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", в якому зазначено: "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником".
Вимога сертифікату ІSO 9001 неправомірна. Натякає на зговір та обмеження конкуренції і карається за законом. Поясніть, будь-ласка, що Ви мали на увазі, сертифікацію чого саме (процесу виробництва виробника, процесу продажу дилера, зберігання и поставки і т.і.). І на основі якого пункту якого законодавчого акту в сфері державних закупівель Ви це вимагаєте?
Прошу внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання!
Тендерна документація розробляється замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Згідно із пунктом 3 другої частини статті 22 Закону, Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зміст інформації, посилання на стандартні характеристики, вимоги, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відсутність документів, що підтверджують відповідність критеріям, встановленим у Тендерній документації, слугуватиме підставою для відхилення тендерної пропозиції, адже важливою складовою при виборі постачальника є якість продукції, її відповідність найвищим стандартам та можливість постачальника виконувати свої зобов`язання протягом усього гарантійного строку експлуатації. При цьому дана вимога не суперечить частині 4 статті 22 Закону, не обмежує конкуренції та не дискримінує учасників.
Тендерна документація розробляється замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Згідно із пунктом 3 другої частини статті 22 Закону, Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Зміст інформації, посилання на стандартні характеристики, вимоги, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відсутність документів, що підтверджують відповідність критеріям, встановленим у Тендерній документації, слугуватиме підставою для відхилення тендерної пропозиції, адже важливою складовою при виборі постачальника є якість продукції, її відповідність найвищим стандартам та можливість постачальника виконувати свої зобов`язання протягом усього гарантійного строку експлуатації. При цьому дана вимога не суперечить частині 4 статті 22 Закону, не обмежує конкуренції та не дискримінує учасників.
Відносно типу світлодіодів
Дата подання: 24 жовтня 2017 16:56
Дата відповіді: 27 жовтня 2017 15:41
Добрий день! Відносно технічних вимог, п.5.2." Світлодіодна матриця повинна бути розташована під єдиним люмінофором, з прозорою герметичною оптичною лінзою з удароміцного боросилікатного скла." Мається на увазі тип СОВ світлодіодів! Ця умова (тип СОВ) звужує коло участників, насамперед для дорожнього освітлення професійні виробники використовують тип світлодіодів SMD, з більш якісними технічними характеристиками!! Тому ми, вітчизняний виробник, вважаємо дану умову дискримінаційною та порушуючи наші права, також вона обмежує нашу можливість участі в данному тендері! Умови які повинні бути забезпечені, разом з задовільною ціновою пропозицією, це електротехнічні, світлотехнічні параметри - потужність, світловий потік, кольорова температура, кольоропередача та спроможність якісної роботи гарантійним строком!
Пропонуємо Вашій увазі, зрівняльну презентацію, виконану компанією виробником "Шредер", в висновках якої є переваги SMD технології перед СОВ, саме у використання дорожнього освітлення!! Вимагаємо внести зміни в ТД!!! https://drive.google.com/file/d/0B2Jgo_8n7iLaeDM2NnVSaEtRREE/view?usp=sharing
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за надані матеріали презентації, проте вважаємо їх рекламною інформацією, яка не містить достатньо об’єктивної та технічної інформації, а в дечому протирічить чисельним порівняльним аналізом технологій СОВ та SMD, які можна знайти у відкритому доступі. Перевага віддається технології СОВ, як більш сучасній та економічно обґрунтованій.
Крім того, зазначені у презентації оптичні відмінності даних технологій унеможливлюють сумісне використання або взаємозамінність існуючих світильників та тих, що плануються до закупівлі.
Крім того, зазначені у презентації оптичні відмінності даних технологій унеможливлюють сумісне використання або взаємозамінність існуючих світильників та тих, що плануються до закупівлі.
ISO 9001 не является обязательным это система добровольной сертификации
Дата подання: 25 жовтня 2017 17:59
Дата відповіді: 27 жовтня 2017 15:55
ISO 9001 входит в серию стандартов ISO 9000 — это международные стандарты, описывающие требования к системе менеджмента качества организаций и предприятий и не имеет ни какого значения к качеству светильника. Кроме этого ISO 9001 не является обязательным. Это система добровольной сертификации и она носит рекомендательный характер и его отсутствие не может служить причиной отказа предложения поставщика.
Считаю эту позицию дискриминационной которая нарушает нормы закона о госзакупках. Просим изменить тендерную документацию
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Дякуємо за Ваше запитання.
Сертифікація виробника товарів чи надавача послуг згідно з міжнародним стандартомISO 9001 та розробленим на його базі національнимстандартом ДСТУ ISO 9001:2015 є гарантією відповідності продуктів (послуг) вимогам споживачів, законодавчим та нормативним вимогам.Замовник закупівлі зацікавлений у співпраці з організаціями та підприємствами, які здатні довести свою можливість постійно постачати продукцію та послуги належної якості, які задовольняють вимоги Замовника. Наявність у постачальника сертифікату ISO 9001 знижує ризики Замовника закупівлі, а також є стандартною світовою практикою при укладанні договорів.
Дякуємо за Ваше запитання.
Сертифікація виробника товарів чи надавача послуг згідно з міжнародним стандартомISO 9001 та розробленим на його базі національнимстандартом ДСТУ ISO 9001:2015 є гарантією відповідності продуктів (послуг) вимогам споживачів, законодавчим та нормативним вимогам.Замовник закупівлі зацікавлений у співпраці з організаціями та підприємствами, які здатні довести свою можливість постійно постачати продукцію та послуги належної якості, які задовольняють вимоги Замовника. Наявність у постачальника сертифікату ISO 9001 знижує ризики Замовника закупівлі, а також є стандартною світовою практикою при укладанні договорів.
Відносно технічних характеристик
Дата подання: 26 жовтня 2017 16:01
Дата відповіді: 27 жовтня 2017 15:56
Добрий день! Чи впевнені Ви в заявленій світловіддачі не менше 160 Лм\Вт??! По-перше по вказаним мінімальним значенням: світовий потік: не менше 12000 Лм, споживана потужність: не більше 80 Вт - виходить 12 000\80=150Лм\Вт!! По-друге на сьогодні жоден виробник міжнародного значення, не заявить 160лм\Вт для світильника, таке значення допустиме тільки для світлодіодної матриці, на виході світильника, який високий КПД світлової установки не був би, світловіддача буде менше 160! Якщо хтось на місцевому рівні заявляє такі данні, то це не є достовірним фактом! Перевірте будь ласка данні параметри та внесіть більш реалістичні значення!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Добрий день.
Дякуємо за Ваше запитання.
Повідомляємо, що арифметичні та логічні протиріччя зазначених параметрів відсутні. У Додатку №4 до Тендерної документації вказані гранично допустимі споживана потужність та світловий потік світильника. Бажана мінімальна світлова віддача світильнику 160 Лм/Вт досягається шляхом зменшення споживання електричної енергії нижче зазначених 80 Вт та/або збільшенням світлового потоку вище 1200 Лм. Таке формулювання технічних вимог значно розширює коло продукції та виробників, які відповідають вимогам Тендерної документації та задовольняють технічні потреби Замовника.
Згідно з інформацією, яку можна отримати з відкритих джерел, рівень світловіддачи світлодіодних світильників давно перетнув межу у 200 Лм/Вт.
Для недопущення до участі у закупівлі постачальників, які надають недостовірну інформацію та ту, що не відповідає реальним характеристикам продукції, Замовник закупівлі вимагає документального підтвердження заявлених параметрів згідно з Додатком №2 Тендерної документації.
Добрий день.
Дякуємо за Ваше запитання.
Повідомляємо, що арифметичні та логічні протиріччя зазначених параметрів відсутні. У Додатку №4 до Тендерної документації вказані гранично допустимі споживана потужність та світловий потік світильника. Бажана мінімальна світлова віддача світильнику 160 Лм/Вт досягається шляхом зменшення споживання електричної енергії нижче зазначених 80 Вт та/або збільшенням світлового потоку вище 1200 Лм. Таке формулювання технічних вимог значно розширює коло продукції та виробників, які відповідають вимогам Тендерної документації та задовольняють технічні потреби Замовника.
Згідно з інформацією, яку можна отримати з відкритих джерел, рівень світловіддачи світлодіодних світильників давно перетнув межу у 200 Лм/Вт.
Для недопущення до участі у закупівлі постачальників, які надають недостовірну інформацію та ту, що не відповідає реальним характеристикам продукції, Замовник закупівлі вимагає документального підтвердження заявлених параметрів згідно з Додатком №2 Тендерної документації.
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата подання: 27 жовтня 2017 14:28
Дата відповіді: 30 жовтня 2017 12:13
Чому ви ПОРУШУЄТЕ ЗАКОНИ УКРАЇНИ роблячи переваги для тих хто завіз світильники іноземних виробників в Україну і знову вимагаєте ДСТУ ISO 9001:2009. Держслужбовець повинен думати про розвиток економіки України яка йому платить хоча і невелику, а все таки зарплату!! Прочитайте рішення № " 4710-р/пк-пз від 17.07.2017 що винесла "ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ " (другу частину читайте самі в ній і написано про заборону вимагати ДСТУ ISO 9001:2009). Чи можливо Вам можна порушувати (якщо треба свого пропхати)???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим, що на офіційному сайті Антимонопольного комітету України відсутня інформація щодо вказаного Вами рішення від 17.07.2017 року № 4710-р/пк-пз, просимо надати посилання на його повний текст.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2017 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСВЕТ" |
413 730,72
UAH з ПДВ
|
413 730,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНТАЖТЕХТОРГ» |
487 503,90
UAH з ПДВ
|
484 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСВЕТ" #39115503 |
Відхилено |
413 730,72
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2017 13:25
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНТАЖТЕХТОРГ» #40314648 |
Переможець |
484 998,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2017 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2018 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2017 17:10
|
договор 15.jpg | укладений |
05 грудня 2017 17:09
|
договор 14.jpg | укладений |
05 грудня 2017 17:09
|
договор 11.jpg | укладений |
05 грудня 2017 17:09
|
договор 12.jpg | укладений |
05 грудня 2017 17:09
|
договор 16.jpg | укладений |
05 грудня 2017 17:09
|
договор 1.jpg | укладений |
05 грудня 2017 17:09
|
договор 13.jpg | укладений |
05 грудня 2017 17:09
|