Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дератизація у житлових будинках комунальної власності Святошинського району міста Києва
Очікувана вартість
160 235,78 UAH
UA-2017-10-12-002168-a 4fc5b30d5cdc4f639782490a88c5fff1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Андрій

+380931004541 kk_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ККОЖФ Святошинського району"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Антоненко Андрій
+380931004541
kk_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2017 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2017 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2017 17:30
Початок аукціону: 30 жовтня 2017 12:22
Очікувана вартість: 160 235,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 801,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (дератизація у житлових будинках комунальної власності Святошинського району міста Києва).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
621069 м.кв.
Дератизація у житлових будинках комунальної власності Святошинського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2017 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 17:05
Тендерна документація. Дератизація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-12-002168-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 09 листопада 2017 17:07
Оскарження вибору переможця Закупівлі
Відповідно до вимог Тендерної документації: "а) Усі документи (за винятком оригіналів документів, виданих іншими установами), повинні бути завірені власною печаткою (в разі її використання) та підписом Учасника". (стор. 15); "Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Тендерна пропозиція торгів подається українською мовою. Документ, викладений російською або іншою мовою, повинен мати автентичний переклад українською мовою та бути засвідчений підписом перекладача" (стор. 2).
Документи, завантажені у електронну систему ТОВ "Укрбіоекологія", яке було визнано переможцем закупівлі, не відповідають даним вимогам Тендерної документації, а саме: 1) документ "1.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf" в архіві "1 Додаток 2.zip" містить сторінки, які не завірені належним чином учасником Закупівлі, та сторінки, викладені іноземними мовами без автентичного перекладу на українську. 2) Документ "1.3. Досвід виконання аналогічного договору.pdf" в архіві "1 Додаток 2.zip" містить сторінки, які не завірені належним чином учасником Закупівлі. 3) Документ "3 Інші документи.pdf" в архіві "1 Додаток 2.zip" містить сторінки, які не завірені належним чином учасником Закупівлі. 4) Документ "2 Документи щодо відповідності технічним вимогам.pdf" містить сторінки, які не завірені належним чином учасником Закупівлі. Просимо на підставі наявних порушень при оформлені документів скасувати рішення щодо обрання переможця процедури Закупівлі ТОВ "Укрбіоекологія".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2017 20:51
Доброго дня.

За результатами розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне.

Пунктом «а)» Примітки до розділу 3 додатку № 2 тендерної документації встановлено, що усі документи (за винятком оригіналів документів, виданих іншими установами), повинні бути завірені власною печаткою (в разі її використання) та підписом Учасника. Слід звернути увагу на той факт, що у вказаному пункті йдеться саме про документи викладені в електронному вигляді. а не про їх копії. Відповідно до підрозділу 3 розділу ІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 на документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями, підпис посадової (відповідальної) особи скріплюється печаткою установи (за наявності). Підпис та печатка міститься на кожному документі учасника, викладеному в електронній формі проте тендерна документація не містить вимог щодо завіряння кожної сторінки документу.

У пункті 7 розділу 1 тендерної документації зазначається інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна документація містить вимогу щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази на виконання якої учасником надано відповідну довідку та оборотно-сальдову відомість. Надання інструкції та гарантійного талону на обладнання (останні сторінки документу "1.1. Наявність обладнання та МТБ.pdf" в архіві "1 Додаток 2.zip") вимогами тендерної документації не передбачено, тому зазначені документи не брались до уваги при розгляді пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2017 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕМПЕКС" 119 245,24
UAH з ПДВ
119 245,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбіоекологія 160 235,78
UAH з ПДВ
160 235,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2017 22:44
Довідка МВД
13 листопада 2017 14:14
ТП за результатами аукціона
13 листопада 2017 14:14
Довідка податкова
27 жовтня 2017 13:55
КАЛЬКУЛЯЦИЯ (12).PDF
27 жовтня 2017 13:55
4 Інші документи.pdf
27 жовтня 2017 13:55
1 Додаток 2.zip
27 жовтня 2017 13:55
Тендерна_форма .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕМПЕКС"

ТОВ Укрбіоекологія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕМПЕКС"
#40100480
Відхилено 119 245,24
UAH з ПДВ
06 листопада 2017 15:35
ТОВ Укрбіоекологія
#34617039
Переможець 160 235,78
UAH з ПДВ
09 листопада 2017 16:33

Документи

06 листопада 2017 15:35
Електронний підпис
06 листопада 2017 15:35
протокол 232 від 06.11.2017.pdf

Документи

09 листопада 2017 16:33
Електронний підпис
09 листопада 2017 16:32
Протокол 238 від 09.11.2017.pdf
06 листопада 2017 15:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2017 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрбіоекологія
#34617039
160 235,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2017 16:33
Електронний підпис
09 листопада 2017 16:32
Протокол 238 від 09.11.2017.pdf
06 листопада 2017 15:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:35
Електронний підпис укладений
28 листопада 2017 16:32
Договір № 413 від 28.11.2017.pdf укладений
28 листопада 2017 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору на підставі п. 3.7. Договору.
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 413
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 122 990,39
UAH (в тому числі ПДВ 20 498,40 UAH)