Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») *
Очікувана вартість
75 177 520,00 UAH
UA-2017-10-12-000014-b ● 320cc0623df74bf7966f12df20a30e0d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Миронова Ж. П. (032)-226-39-16 tender@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2017 08:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2017 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2017 16:00 |
Початок аукціону: | 22 грудня 2017 14:08 |
Очікувана вартість: | 75 177 520,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 375 887,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 370000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Зазначено в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») *
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська обл., Ковель, вул. Грушевського, 73А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
по трансформатору ТДТНЖ-25000/110-У1
Дата подання: 24 жовтня 2017 13:21
Дата відповіді: 26 жовтня 2017 16:35
Просимо надати роз'яснення чи передбачено поставку трансформаторів трифазних ТДТНЖ-25000/110-У1 в кількості 2 шт., як того вимигає локальний кошторис на придбання обладнання.
Відповідь: До тендерної документації на закупівлю: Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») замовником будуть вноситися зміни. При цьому Ваші зауваження буде враховано. Вказані Вами трансформатори буде вилучено з локального кошторису.
Невідповідність між очікуваною вартістю оголошення та вартістю визначеною кошторисами у складі тендерної документації
Дата подання: 24 жовтня 2017 15:58
Дата відповіді: 26 жовтня 2017 16:36
Враховуючи, що загальна очікувана вартість тягової підстанції Ковель відповідно до кошторисів опублікованих у складі тендерної документації становить 98 605 368,05 грн. без ПДВ, тоді як вартість зазначена Замовником у оголошенні UA-2017-10-12-000014-b становить: 77 659 000,00 грн. без ПДВ, вимагаємо внесення змін до умов тендерної документації та приведення її вимог у відповідність з оголошенням опублікованим на сайті уповноваженого органу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації на закупівлю: Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») замовником будуть вноситися зміни. При цьому Ваші зауваження буде враховано.
щодо терміналів приєднання
Дата подання: 24 жовтня 2017 17:29
Дата відповіді: 26 жовтня 2017 16:37
В схемах управління приєднаннями 27 кВ передбачені термінали приєднання інтелектуальні ИнТер-27.5 виробництва НІІЕФА - ЕНЕРГО Росія. Прошу вказати, чи відповідає використання даних мікропроцесорних пристроїв, які відповідають за роботу головного технологічного обладнання підстанції, технічній політиці Вашого підприємства, а також нормативним актам України по відношенню до Росії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додаток 6 тендерної документації містить наступну примітку:
У тих випадках, коли у технічному завданні містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – слід читати як «або аналог»
Характеристики запропонованого учасником обладнання повинні бути не гіршими, ніж у того, яке вказане у технічному завданні тендерної документації. Щодо виробника обладнання не повинні застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи відповідно до ч.1ст.1 Закону України "Про санкції" та чинного Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
У тих випадках, коли у технічному завданні містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – слід читати як «або аналог»
Характеристики запропонованого учасником обладнання повинні бути не гіршими, ніж у того, яке вказане у технічному завданні тендерної документації. Щодо виробника обладнання не повинні застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи відповідно до ч.1ст.1 Закону України "Про санкції" та чинного Указу Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
щодо блоків
Дата подання: 25 жовтня 2017 09:18
Дата відповіді: 26 жовтня 2017 16:39
В схемах вторинної комутації вказані блоки:
Блок защиты и автоматики Б3А АВ093-01-000-00_01-_
Блок управления БУ АВ093-02-000-00_01
Блок защиты и автоматики Б3А АВ093-01-000-00_02-_
Блок управления БУ АВ093-02-000-00_02
Блок защиты и автоматики Б3А АВ093-01-000-00_03-_
Блок управления БУ АВ093-02-000-00_03
Блок защиты и автоматики Б3А АВ093-01-000-00_07-_
Блок управления БУ АВ093-02-000-00_07
Для підготовки пропозиції прошу надати технічний опис та принципові схеми даних блоків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації на закупівлю: Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») замовником будуть вноситися зміни. При цьому Ваші зауваження буде враховано.
Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель
Дата подання: 26 жовтня 2017 17:09
Дата відповіді: 01 листопада 2017 09:34
1) Враховуючи п. 12.2 проекту договору, просимо пояснити вимогу щодо наявності у субпідрядника досвіду у виконанні аналогічних робіт: чи мається на увазі досвід будівництва стаціонарних тягових підстанцій змінного струму 110/27,5/10 кВ чи досвід будівництва інших підстанцій та яке повинно бути документальне підтвердження наявності досвіду у виконанні аналогічних робіт? Чи повинні субпідрядники мати окрім ліцензії також Дозвіл(и) Держгірпромнагляду або Держпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки? Якщо повинні, то які саме?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В разі залучення Учасником торгів до виконання робіт субпідрядника Додатком 1 Тендерної документації передбачається надання субпідрядником ліцензії на право провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури) з переліком робіт, на які він залучається.
Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель
Дата подання: 26 жовтня 2017 17:11
Дата відповіді: 01 листопада 2017 08:37
2) Чи припустиме при використанні аналогів обладнання зміна проектних рішень?
Відповідь: Виходячи з розробленої проектно-кошторисної документації та враховуючи позитивний висновок експертизи, зміни проектних рішень по об’єкту не допускаються
Щодо додатку 1 п.6
Дата подання: 26 жовтня 2017 17:57
Дата відповіді: 01 листопада 2017 09:14
У Додатку 1 п.6 вказані документи, що підтверджують відповідність обладнання, оскільки у проектній документації у специфікації 151/14-ПЕ1.С присутній великий обсяг різного обладнання та вказано, що все обладнання поставляється Замовником, просимо визначити: на яке саме обладнання потрібно надавати вищевказані документи.
Відповідь: ПКД не передбачає постачання обладнання Замовником, все обладнання постачається підрядником. Відповідно до п.6 Додатку 1 Тенденої документації Учасник надає документи, що підтверджують відповідність обладнання, на все обладнання, передбачене ПКД.
Щодо технічної документації
Дата подання: 26 жовтня 2017 17:58
Дата відповіді: 01 листопада 2017 08:30
Яка саме технічна документація (паспорти, креслення, схеми, ТУ) має підтверджувати відповідність запропонованого обладнання або аналогів, технічним вимогам Замовника?
Відповідь: Для підтвердження якості аналогічного обладнання необхідно надати:
- порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованого аналогу та технічних характеристик обладнання, передбаченого проектною документацією;
- документи, передбачені п.6 Додатку 1 тендерної документації
- порівняльну таблицю технічних характеристик запропонованого аналогу та технічних характеристик обладнання, передбаченого проектною документацією;
- документи, передбачені п.6 Додатку 1 тендерної документації
просимо надати завдання на виготовлення шаф
Дата подання: 27 жовтня 2017 15:27
Дата відповіді: 01 листопада 2017 08:21
Для підготовки пропозицій вартості підстанційних модулів, прошу надати завдання на виготовлення наступних шаф або вказати посилання на креслення: Щит власних потреб (1ДМ.016.001-00), Шафа обліку електроенергії (1EN.301.00.000.00-01, 1EN.501.00.000.00), Шафа блокувань і зовнішніх підключень (1EN.401.00.000.00-05), Шафа введення 0,4кВ РП-6(10)кВ ПЛ СЦБ (1EN.270.00.000.00), Шафа введення (1EN550.00.000.00-20(21)), Шафа введення ДГА (1EN550.00.000.00-22), Шафа лінійна (1EN551.00.000.00-21(22)), Шафа СЦБ (1EN551.00.000.00-23), Шафа секційна (1EN554.00.000.00-21), Шафа лінійна постійного струму (1EN551.00.000.00-25(26)), Шафа вводів 1 і 2 (1EN.980.00.000.00-10), Шафа понижувального трансформатора (1EN.981.00.000.00-10(11)), Шафа РПН (1EN.982.00.000.00-10), Шафа захисту лінії (1EN.983.00.000.00-10), Шафа управління підстанцією (1EN.014.00.000.00-01), Шафа вимірювальних перетворювачів (1EN.016.00.000.00-01), Шафа управління роз'єднувачами(AF105-00-000-00)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана інформація міститься в тендерній документації,
Додаток 6 п.4 “ПАПКА 5 (ЕП2).rar
Додаток 6 п.4 “ПАПКА 5 (ЕП2).rar
Зауваження щодо надання розрахунків
Дата подання: 24 листопада 2017 13:09
Дата відповіді: 29 листопада 2017 14:28
В Додатку 7 вказано, що "До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат (виходячи з структури організації) в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом, по об’єкту;
- розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом, по об’єкту);
- розрахунок витрат на відрядження (форма П-929).
Враховуючи, що Форма Тендерна пропозиція 3.1 не передбачає внесення суми пропозиції та, що договірна ціна та усі розрахунки будудь формуватися за результатом аукціону перед підписанням контракту, надання вищевказаних розрахунків не є доцільним до проведення аукціону разом з ціною пропозиції, про що є відповідне роз’яснення МЕРТУ № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 – необхідно вилучити вимогу щодо надання цих розрахунків, а саме формулювання: ... до ціни пропозиції мають бути надані... замінити на: "разом із договірної ціной після проведення аукціону надати..."
(тим більше, що цього немає у Додатку 1 з Переліком документів, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На етапі укладення договору про закупівлю Учасниками до ціни пропозиції надаються підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень відповідно до Додатку 7 тендерної документації.
Зауваження по процедурі закупівлі
Дата подання: 24 листопада 2017 13:16
Дата відповіді: 29 листопада 2017 14:33
Згідно ТД, критеріями оцінки є виключно ціна. Проте у Законі про Публічні закупівлі ст. 28 визначено, що у разі здійснення закупівлі, яка має складний(СС3 – в нашому випадку) або спеціалізований характер(будівництво тягових підстанцій носить спеціалізований характер), - критеріями є ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строки виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати…. В даному випадку Замовник не дотримується максимальної економії та ефективності закупівлі, оскільки вцілому може використовувати більш гнучкий підхід до оцінки пропозицій та досягти більш вигідних для себе умов при закупівлі специфічних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роботи по об’єкту «Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») не передбачають складний або спеціалізований характер, отже відповідно до вимог чинного в Україні законодавства Замовником визначено єдиний критерій оцінки – ціна.
Просимо надати уточнення
Дата подання: 24 листопада 2017 13:18
Дата відповіді: 29 листопада 2017 14:36
В тендерній документації не визначено яке документальне підтвердження технічним вимогам до робіт та обладнання по Об’єкту (паспорти або інструкції з експлуатації або креслення) має бути надано учасником, що може призвести до некоректної та упередженої оцінки технічної відповідності тендерної пропозиції Учасника.
Відповідь: При оголошенні торгів на закупівлю «Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») у складі тендерної документації було подано усю необхідну інформацію щодо виконання робіт, їх обсяги та вимоги до них. Також в кресленнях, поданих Замовником, було зазначено обладнання, яке необхідно при виконанні робіт по даному об’єкту. Згідно з додатком 6 тендерної документації у випадку, якщо Учасником запропоновані аналоги обладнання, надати інформацію в довільній формі з порівнянням основних технічних характеристик передбаченого робочою документацією та його аналогу.
Щодо субпідрядника
Дата подання: 24 листопада 2017 13:19
Дата відповіді: 29 листопада 2017 14:37
П.8 Інструкції з підготовки пропозиції містить вимогу: Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника(ів) до виконання робіт. Проте у Законі визначено, що у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Тобто вимога Замовника є надлишковою й ставить Учасника у вимушені рамки).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з пунктом 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Разом з тим частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовника цікавить інформація щодо залучених субпідрядників на будь – які обсяги робіт, що не суперечить чинному законодавству.
Щодо ліцензії
Дата подання: 24 листопада 2017 13:26
Дата відповіді: 29 листопада 2017 14:37
Згідно додатку 1, п.5 , Учасник має надати ліцензію (у разі залучення субпідрядника/субпідрядників – його/їхня ліцензія на виконання робіт надається додатково до ліцензії учасника). Дана вимога є дискримінаційною, тому що не допускає випадку коли в учасника є договір з субпідрядною організацією, яка має необхідні ліцензії та дозволи.
Відповідь: Оскільки учасник може залучати субпідрядників для виконання різного роду робіт, Замовник вважає за доцільне пересвідчитись в праві субпідрядника на виконання робіт, які передбачають наявність ліцензії.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-12-000014-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 24 жовтня 2017 15:52
Щодо необхідності приведення у відповідність вимог тендерної документації з опублікованим на сайті оголошенням
Наше підприємство має намір прийняти участь у оголошених Львівською залізницею торгах з Будівництва стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») *, але через наявні розбіжності між оголошенням та умовами тендерної документації опублікованої на ці торги не в змозі самостійно визначитись з обсягами поставки устаткування та проведення робіт, що вимагаються Замовником.
Загальна вартість цих торгів відповідно до оголошення UA-2017-10-12-000014-b становить: 77 659 000,00 грн. без ПДВ. Проміж тим Замовником у складі тендерної документації, до цього оголошення підкріплено архівний файл Кошторис (2). rar у складі якого знаходяться 33 файли формату .xls, що є локальними кошторисами з яких: 7-м на придбання модулів, устаткування та обладнання на загальну суму 88 316 278,41 грн. без ПДВ та 26-ть на проведення будівельних, монтажних та пусконалагоджувальних робіт на загальну суму 10 289 089,64 грн. без ПДВ.
Враховуючи, що загальна очікувана вартість тягової підстанції Ковель відповідно до кошторисів опублікованих у складі тендерної документації становить 98 605 368,05 грн. без ПДВ, тоді як вартість зазначена Замовником у оголошенні UA-2017-10-12-000014-b становить: 77 659 000,00 грн. без ПДВ, вимагаємо внесення змін до умов тендерної документації та приведення її вимог у відповідність з оголошенням опублікованим на сайті повноважного органу.
Розгорнути
Згорнути
Загальна вартість цих торгів відповідно до оголошення UA-2017-10-12-000014-b становить: 77 659 000,00 грн. без ПДВ. Проміж тим Замовником у складі тендерної документації, до цього оголошення підкріплено архівний файл Кошторис (2). rar у складі якого знаходяться 33 файли формату .xls, що є локальними кошторисами з яких: 7-м на придбання модулів, устаткування та обладнання на загальну суму 88 316 278,41 грн. без ПДВ та 26-ть на проведення будівельних, монтажних та пусконалагоджувальних робіт на загальну суму 10 289 089,64 грн. без ПДВ.
Враховуючи, що загальна очікувана вартість тягової підстанції Ковель відповідно до кошторисів опублікованих у складі тендерної документації становить 98 605 368,05 грн. без ПДВ, тоді як вартість зазначена Замовником у оголошенні UA-2017-10-12-000014-b становить: 77 659 000,00 грн. без ПДВ, вимагаємо внесення змін до умов тендерної документації та приведення її вимог у відповідність з оголошенням опублікованим на сайті повноважного органу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 жовтня 2017 16:41
До тендерної документації на закупівлю: Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») замовником будуть вноситися зміни. При цьому Ваші зауваження буде враховано.
Номер вимоги: UA-2017-10-12-000014-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 26 жовтня 2017 12:08
Щодо необхідності перегляду необгрунтовано визначеного на цей об'єкт класу наслідків (відповідальності)
Наше підприємство, як ліцензіат, що має право на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками СС2, має намір прийняти участь у оголошених Львівською залізницею торгах з Будівництва стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)») *, але через необґрунтовано завищену категорію складності цього об’єкту не має можливості цього зробити.
Звертаємо увагу, що згідно п.5.1. ДБН В.1.2-14-2009 Клас наслідків СС3 (значні наслідки) визначається за шістьма ознаками:
1.кількість осіб, які постійно перебувають на об'єкті – понад 400 осіб ;
2.кількість осіб, які періодично перебувають на об'єкті – понад 1000 осіб;
3.кількість осіб, які перебувають поза об'єктом понад – 50000 осіб;
4.обсяг можливого економічного збитку понад – 150000 мін. роз. зарплати ;
5.втрата об'єктів культурної спадщини – національного значення;
6.припинення функціонування комунікацій транспорту, зв'язку, енергетики, інших інженерних мереж – загальнодержавний рівень;
На наш погляд визначення для об’єкту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)» класу наслідків СС3 (значні наслідки) не відповідає жодному з вищенаведених критеріїв.
В зв’язку з втратою 06.09.2017 р. чинності Постанови КМУ від 27 квітня 2011 р. N 557 Про затвердження Порядку віднесення об'єктів будівництва до IV і V категорій складності, що відповідають класам наслідків СС2 та СС3, та на підставі пункту 3 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до якого віднесення об'єкта будівництва до тієї чи іншої категорії складності здійснюється проектною організацією і замовником будівництва та відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ», вимагаємо від Замовника переглянути зазначений у п.2 Додатку 6 тендерної документації на ці торги клас наслідків (відповідальності) об’єкта «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)» з СС3 (значні наслідки) на СС2 (середні наслідки) та внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу, що згідно п.5.1. ДБН В.1.2-14-2009 Клас наслідків СС3 (значні наслідки) визначається за шістьма ознаками:
1.кількість осіб, які постійно перебувають на об'єкті – понад 400 осіб ;
2.кількість осіб, які періодично перебувають на об'єкті – понад 1000 осіб;
3.кількість осіб, які перебувають поза об'єктом понад – 50000 осіб;
4.обсяг можливого економічного збитку понад – 150000 мін. роз. зарплати ;
5.втрата об'єктів культурної спадщини – національного значення;
6.припинення функціонування комунікацій транспорту, зв'язку, енергетики, інших інженерних мереж – загальнодержавний рівень;
На наш погляд визначення для об’єкту «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)» класу наслідків СС3 (значні наслідки) не відповідає жодному з вищенаведених критеріїв.
В зв’язку з втратою 06.09.2017 р. чинності Постанови КМУ від 27 квітня 2011 р. N 557 Про затвердження Порядку віднесення об'єктів будівництва до IV і V категорій складності, що відповідають класам наслідків СС2 та СС3, та на підставі пункту 3 ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до якого віднесення об'єкта будівництва до тієї чи іншої категорії складності здійснюється проектною організацією і замовником будівництва та відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ», вимагаємо від Замовника переглянути зазначений у п.2 Додатку 6 тендерної документації на ці торги клас наслідків (відповідальності) об’єкта «Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ «Ковель» (коригування)» з СС3 (значні наслідки) на СС2 (середні наслідки) та внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2017 09:35
Експертним висновком щодо розгляду проектної документації за робочим проектом "Стаціонарна тягова підстанція 110/27,5/10 кВ "Ковель" (коригування)" ДП "Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" визначено клас наслідків (відповідальності) об’єкта - СС3 (значні наслідки).
Номер вимоги: UA-2017-10-12-000014-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 24 листопада 2017 15:17
Прохання щодо подовження термінів подання пропозицій
Для можливості більш якісної підготовки тендерної пропозиції нашого підприємства та збільшення рівня конкуренції просимо Вас продовжити термін подання пропозицій на вищезазначені торги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2017 16:23
Підстави перенесення кінцевого строку та продовження періоду подання тендерних пропозицій відповідно до звернення учасника торгів у зв’язку з тим, що він не встигає підготувати свою тендерну пропозицію, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено.
Номер вимоги: UA-2017-10-12-000014-b.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЧ", Код ЄДРПОУ:19463286
Дата подання: 27 грудня 2017 10:30
Невідповідності і нездатність Учасника ТОВ «Техноекотрейдінг» виконати роботи по будівництву СТП Ковель:
Питання з технічної частини: 1. У технічній пропозиції Учасника відсутня інформація з порівнянням основних технічних характеристик запропонованих аналогів з проектними рішеннями (необхідне згідно п. 3 Додатка 6 ТД), що є невідповідністю технічним вимогам ТД.
2. При застосуванні запропонованого обладнання в РУ 10 кВ і РУ 10 кВ ПЛ СЦБ неминуче буде потрібна повна переробка проекту як в частині первинної комутації, через застосовані викатні комірки замість комірок з жорстко змонтованим вимикачем, так і зажадає (вимагає) зміни розділ вторинної комутації;
3. У пропозиції відсутній технічний опис на все інше обладнання, застосоване в даному проекті, за винятком устаткування 110 кВ (ТУ на стандартну КТПБ - що не має жодного відношення до тягової підстанції), відсутній опис РУ СН, ОПУ і ОПС допоміжних модулів і т д. Таким чином із запропонованої технічної документації можна зробити однозначний висновок - застосування пропонованого обладнання спричинить за собою не просто коригування, а повне перепроектування.
4. Що стосується обладнання, запропонованого для РУ 27,5 кВ - це елегазові комірки виробництва фірми Сіменс зі стаціонарно встановленими ВВ, що не відповідає проектній схемі. Крім того застосовані в даному РУ блоки захистів виробництва фірми Siemens мають абсолютно іншу логіку роботи і таким чином необхідно перепроектувати весь розділ вторинної комутації. Так само важливою відмінністю розподільних пристроїв даного типу є те, що виведення в них передбачається вниз високовольтним кабелем, в той час як у проекті передбачено виведення вгору на прохідні ізолятори і далі на опори фідерів. Запропоноване рішення однозначно потребує перепроектування відкритої частини РУ 27,5 кВ.
5. По іншому обладнанню технічний опис відсутній і зробити висновки про його придатність або не придатність в даному проекті неможливо, однозначно можна сказати, що запропоноване обладнання як на 10 так і на 27,5кВ аналогами запроектованого обладнання не є.
6. На обладнання, що входить в специфікації проекту, відсутні всі необхідні сертифікати або довідки про те, що обладнання не підлягає сертифікації.
Питання до кваліфікаційної частини: 1. Відповідно до вимоги ТД п. 5 Додатка 1, Учасник повинен надати ліцензію, яка буде відповідати предмету закупівлі. Предмет закупівлі: Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягового підстанція 110 / 27,5 / 10 кВ« Ковель »(коригування)» Клас НАСЛІДКІВ (відповідальності) об'єкта - СС3 (значні Наслідки). В Учасника ліцензії з класом НАСЛІДКІВ (відповідальності) об'єкта - СС3 - немає.
2. Інформація по МТБ і по працівниках не відповідає предмету закупівлі, а саме вказано кількість працюючих людей на підприємстві 2 людини, в переліку техніки відсутня будівельна, вантажно-розвантажувальна техніка, машини і механізми, випробувальні установки і вимірювальна апаратура й інструмент необхідні, відповідно з технологією виробництва робіт для будівництва модульної тягової підстанції. Інформації про технічну оснащеність і про наявність достатньої кількості кваліфікованого персоналу у субпідрядника не надано.
3. Відповідно до відкритого електронного реєстру документів за ліцензіями на сайті ДАБІ, підприємство ТОВ "Техноекотрейдінг звернувся із заявкою на отримання ліцензії 14.07.2017. Згідно відкритої бази Мін'юсту - основний вид економічної діяльності юридичної особи, визначений на підставі даних державних статистичних спостережень відповідно до статистичної методології за підсумками діяльності за рік - Код КВЕД 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту. Все це свідчить про те, що вищевказане підприємство не спеціалізується на будівельних і електромонтажних роботах і заявлений термін виконання робіт в 168 календарних днів при нормативному терміні 5 місяців (відповідно до проектної документації), з урахуванням наявної на підприємстві МТБ є нездійсненним.
Розгорнути
Згорнути
2. При застосуванні запропонованого обладнання в РУ 10 кВ і РУ 10 кВ ПЛ СЦБ неминуче буде потрібна повна переробка проекту як в частині первинної комутації, через застосовані викатні комірки замість комірок з жорстко змонтованим вимикачем, так і зажадає (вимагає) зміни розділ вторинної комутації;
3. У пропозиції відсутній технічний опис на все інше обладнання, застосоване в даному проекті, за винятком устаткування 110 кВ (ТУ на стандартну КТПБ - що не має жодного відношення до тягової підстанції), відсутній опис РУ СН, ОПУ і ОПС допоміжних модулів і т д. Таким чином із запропонованої технічної документації можна зробити однозначний висновок - застосування пропонованого обладнання спричинить за собою не просто коригування, а повне перепроектування.
4. Що стосується обладнання, запропонованого для РУ 27,5 кВ - це елегазові комірки виробництва фірми Сіменс зі стаціонарно встановленими ВВ, що не відповідає проектній схемі. Крім того застосовані в даному РУ блоки захистів виробництва фірми Siemens мають абсолютно іншу логіку роботи і таким чином необхідно перепроектувати весь розділ вторинної комутації. Так само важливою відмінністю розподільних пристроїв даного типу є те, що виведення в них передбачається вниз високовольтним кабелем, в той час як у проекті передбачено виведення вгору на прохідні ізолятори і далі на опори фідерів. Запропоноване рішення однозначно потребує перепроектування відкритої частини РУ 27,5 кВ.
5. По іншому обладнанню технічний опис відсутній і зробити висновки про його придатність або не придатність в даному проекті неможливо, однозначно можна сказати, що запропоноване обладнання як на 10 так і на 27,5кВ аналогами запроектованого обладнання не є.
6. На обладнання, що входить в специфікації проекту, відсутні всі необхідні сертифікати або довідки про те, що обладнання не підлягає сертифікації.
Питання до кваліфікаційної частини: 1. Відповідно до вимоги ТД п. 5 Додатка 1, Учасник повинен надати ліцензію, яка буде відповідати предмету закупівлі. Предмет закупівлі: Будівництво стаціонарної тягової підстанції Ковель (відповідно до проекту «Стаціонарна тягового підстанція 110 / 27,5 / 10 кВ« Ковель »(коригування)» Клас НАСЛІДКІВ (відповідальності) об'єкта - СС3 (значні Наслідки). В Учасника ліцензії з класом НАСЛІДКІВ (відповідальності) об'єкта - СС3 - немає.
2. Інформація по МТБ і по працівниках не відповідає предмету закупівлі, а саме вказано кількість працюючих людей на підприємстві 2 людини, в переліку техніки відсутня будівельна, вантажно-розвантажувальна техніка, машини і механізми, випробувальні установки і вимірювальна апаратура й інструмент необхідні, відповідно з технологією виробництва робіт для будівництва модульної тягової підстанції. Інформації про технічну оснащеність і про наявність достатньої кількості кваліфікованого персоналу у субпідрядника не надано.
3. Відповідно до відкритого електронного реєстру документів за ліцензіями на сайті ДАБІ, підприємство ТОВ "Техноекотрейдінг звернувся із заявкою на отримання ліцензії 14.07.2017. Згідно відкритої бази Мін'юсту - основний вид економічної діяльності юридичної особи, визначений на підставі даних державних статистичних спостережень відповідно до статистичної методології за підсумками діяльності за рік - Код КВЕД 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту. Все це свідчить про те, що вищевказане підприємство не спеціалізується на будівельних і електромонтажних роботах і заявлений термін виконання робіт в 168 календарних днів при нормативному терміні 5 місяців (відповідно до проектної документації), з урахуванням наявної на підприємстві МТБ є нездійсненним.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2017 10:38
Звертаємо Вашу увагу на те, що керуючись вимогами ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник торгів самостійно розглядає тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації. Результати розгляду тендерних пропозицій будуть оприлюднені у строки, визначені чинним законодавством.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-10-12-000014-b.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 15 листопада 2017 15:01
Дата подання: 15 листопада 2017 15:01
Вимагаємо від Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України в процедурі закупівлі, оголошення про яку опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-10-12-000014-b.
В ході аналізу опублікованих в складі тендерної документації локальних кошторисів Скаржником виявлено невідповідність сум кошторисних вартостей відносно очікуваної вартості предмета закупівлі, що зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Провівши аналіз всіх опублікованих локальних кошторисів в даній процедурі відкритих торгів Скаржником виявлено, що за розрахунками Замовника загальна вартість всіх робіт й товарів передбачених Документацією повинна складати – 98 586,64 тис. грн. при оголошеній очікувані вартості в 77 659,00 тис. грн..
При цьому звертаємо увагу, що перерахувавши всі зазначені Замовником витрати, тобто без врахування виключених позицій, фактична вартість буде складати 75 151, 36 тис. грн., знову ж таки при опублікованій в 77 659,00 тис. грн..
Одним з основоположних принципів здійснення публічних закупівель є принцип максимальної економії та ефективності використання державних коштів. В даній процедурі закупівлі вбачається відверте нехтування даним принципом так як розбіжність між оголошеною вартістю закупівлі та фактичними витратами Замовника складають 2 507, 604 тис. грн. тобто на два з половиною мільйони гривень.
На переконання Скаржника зазначені вище обставини є грубим порушенням вимог до оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів та визначення очікуваної вартості .
Вимагаємо від Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України в процедурі закупівлі, оголошення про яку опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-10-12-000014-b.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 17.11.2017 № 8068.PDF
Дата публікації: 20 листопада 2017 14:37
Номер скарги: UA-2017-10-12-000014-b.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 01 грудня 2017 13:51
Дата подання: 01 грудня 2017 13:51
Скарга щодо необхідності перегляду умов тендерної документації
Вважаємо, що Замовник зобов’язаний чітко передбачити оприлюднення «підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень» на веб-порталі Уповноваженого органу за номером процедури закупівлі та зазначити строк такого оприлюднення протягом 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. На переконання Скаржника 5-денний строк об’єктивно достатній для розробки передбачених розрахунків. А в разі виявлення порушень, забезпечить достатнім строком для оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 грудня 2017 18:14
ріщення від 05.12.17 №8510+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2017 18:14
інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2017 № 8854.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2017 19:34
Рішення від 14.12.17 №8854.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2017 21:55
Номер скарги: UA-2017-10-12-000014-b.a6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНЧУРС ГРУП", Код ЄДРПОУ:40793313
Дата подання: 01 грудня 2017 17:11
Дата подання: 01 грудня 2017 17:11
Скарга
Наше підприємство не погоджується з умовами тендерної документації, про що більш детально описано в скарзі що додається.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 06.12.2017 № 8576.pdf
Дата публікації: 06 грудня 2017 20:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 грудня 2017 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Техноекотрейдінг |
72 519 100,00
UAH
|
66 500 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" |
73 332 933,00
UAH
|
66 624 110,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЧ" |
74 277 000,00
UAH
|
73 901 112,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХСИСТЕМИ" |
74 425 744,80
UAH
|
74 425 744,80
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Техноекотрейдінг #39215196 |
Очікує рішення |
66 500 000,00
UAH
|
22 грудня 2017 14:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 грудня 2017 14:33 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VІІІ (відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт, послуг) |
Документи:
28 грудня 2017 14:33
|
136 ПОВІДОМЛЕННЯ про відміну торгів.doc |