Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
488 097,00 UAH
UA-2017-10-11-001547-a ● 664e8669ba4442d38c44bb0df08a90eb
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Загальноосвітня школа №3 |
Код ЄДРПОУ: | 24753052 |
Місцезнаходження: | 74900, Україна , Херсонська обл., Нова Каховка, Вул. Історична 33А |
Контактна особа: |
Веренич Світлана Вікторівна +380953450762 lanochka159@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ОБГРУНТУВАННЯ
ЗАСТОСУВАННЯ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ
Пункт закону
cт. 35, п 2. 2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
ОБГРУНТУВАННЯ
застосування переговорної процедури закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування. ЗОШ №3 Новокаховської М.Р.
1.2. Код за ЄДРПОУ. 24753052.
1.3. Місцезнаходження. Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, 33А, 74900.
1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса). Веренич Світлана Вікторівна, заступник директора з НВР, м. Нова Каховка, вул. Історична, 33А, тел./факс (05549) 43233, 24753052@mail.gov.ua
1.5. Дата прийняття комітетом з конкурсних торгів замовника рішення про застосування переговорної процедури закупівлі.__10.10.2017_ р.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмету закупівлі:09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання пари та гарячої води)
2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 244 Гкал
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. ЗОШ №3 Новокаховської М Р.
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 12. 2017 року.
3. Інформація про учасника (учасників) процедури закупівлі.
3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи.
3.1.1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОІНВЕСТ-ТАВРІЯ»
3.2. Код ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків.
3.2.1. 41292526
3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи, телефон, телефакс:
3.3.1. 74900 Херсонська обл., м Нова Каховка, проспект Перемоги, 7а, каб. 306; 050-321-68-65
4. Умови застосування переговорної процедури: відповідно до п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 11.06.2017(зі змінами):
2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: під час обрання переговорної процедури тендерний комітет загальноосвітньої школи №3 керувався п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 11.06.2017 (зі змінами):
2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
7. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
1.Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 11.06.2017 (зі змінами);
2. ДОЗВІЛ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРАЦІ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 221.17.65 від 29.08.2017р.;
3. РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 08.09.2017р. № 635
ЗАСТОСУВАННЯ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПРОЦЕДУРИ
Пункт закону
cт. 35, п 2. 2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
ОБГРУНТУВАННЯ
застосування переговорної процедури закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування. ЗОШ №3 Новокаховської М.Р.
1.2. Код за ЄДРПОУ. 24753052.
1.3. Місцезнаходження. Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, 33А, 74900.
1.4. Посадова особа замовника, відповідальна за проведення закупівлі (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса). Веренич Світлана Вікторівна, заступник директора з НВР, м. Нова Каховка, вул. Історична, 33А, тел./факс (05549) 43233, 24753052@mail.gov.ua
1.5. Дата прийняття комітетом з конкурсних торгів замовника рішення про застосування переговорної процедури закупівлі.__10.10.2017_ р.
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмету закупівлі:09320000-8 пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання пари та гарячої води)
2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 244 Гкал
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. ЗОШ №3 Новокаховської М Р.
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 12. 2017 року.
3. Інформація про учасника (учасників) процедури закупівлі.
3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи.
3.1.1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОІНВЕСТ-ТАВРІЯ»
3.2. Код ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків.
3.2.1. 41292526
3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи, телефон, телефакс:
3.3.1. 74900 Херсонська обл., м Нова Каховка, проспект Перемоги, 7а, каб. 306; 050-321-68-65
4. Умови застосування переговорної процедури: відповідно до п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 11.06.2017(зі змінами):
2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: під час обрання переговорної процедури тендерний комітет загальноосвітньої школи №3 керувався п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 11.06.2017 (зі змінами):
2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
7. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
1.Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 11.06.2017 (зі змінами);
2. ДОЗВІЛ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРАЦІ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 221.17.65 від 29.08.2017р.;
3. РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 08.09.2017р. № 635
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2017 15:58 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 жовтня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
--
--
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
244 Гігакалорія
Послуги з постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, Вул. Історична 33А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
11 жовтня 2017 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2017 16:20 |
ПРОТОКОЛ №4.BMP | |
11 жовтня 2017 15:49 |
Довідка Теплоінвест-Таврія.pdf |
11 жовтня 2017 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2017 16:20 |
ПРОТОКОЛ №4.BMP
|
|||
11 жовтня 2017 15:49 |
Довідка Теплоінвест-Таврія.pdf
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Теплоінвест – Таврія» #41292526 |
Переможець |
487 917,04
UAH
|
20 жовтня 2017 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2018 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 15:41
|
додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2017 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 15:33
|
додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2017 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2017 08:48
|
додаткова.PDF | зміни до договору |
28 листопада 2017 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2017 14:38
|
Договор.pdf | укладений |
27 жовтня 2017 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв"язку зі зменшенням кошторисних призначень Споживачу на здійснення видатків за споживання теплової енергії, за взаємною згодою Сторони домовились зменшити суму договору прозукупівлю послуг теплопост |
Номер договору про закупівлю: | 3/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв"язку зі зменшенням кошторисних призначень Споживачу на здійснення видатків за споживання теплової енергії, за взаємною згодою Сторони домовились зменшити суму договору прозукупівлю послуг теплопост |
Номер договору про закупівлю: | 3/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв"язку зі зменшенням кошторисних призначень Споживачу на здійснення видатків за споживання теплової енергії, за взаємною згодою Сторони домовились зменшити суму договору прозукупівлю послуг теплопост |
Номер договору про закупівлю: | 3/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв"язку зі зменшенням кошторисних призначень Споживачу на здійснення видатків за споживання теплової енергії, за взаємною згодою Сторони домовились зменшити суму договору прозукупівлю послуг теплопост |
Номер договору про закупівлю: | 3/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв"язку зі зменшенням кошторисних призначень Споживачу на здійснення видатків за споживання теплової енергії, за взаємною згодою Сторони домовились зменшити суму договору прозукупівлю послуг теплопост |
Номер договору про закупівлю: | 3/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |