Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрої (кардрідери) для зчитування інформації паспортів громадян України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки
Очікувана вартість
862 500,00 UAH
UA-2017-10-11-000271-b 18b35d48d1de4ad1ae62f14d4052ca79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Залізняк

+380442568187 zalizniakgo@cvk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна виборча комісія
Код ЄДРПОУ: 21661450
Вебсайт: http://www.cvk.gov.ua
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., 01196, Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Галина Залізняк
+380442568187
zalizniakgo@cvk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2017 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2017 18:00
Початок аукціону: 03 листопада 2017 14:10
Початок аукціону: 03 листопада 2017 14:10
Очікувана вартість: 862 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 312,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Пристрої (кардрідери) для зчитування інформації паспортів громадян України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки

Пристрої (кардрідери) для зчитування інформації паспортів громадян України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 штуки
Пристрої (кардрідери) для зчитування інформації паспортів громадян України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2017  —  20 грудня 2017
ДК 021:2015: 30233300-4 — Зчитувачі смарт-карток

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2017 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2017 15:30
Тендерна документація-кардрідери (зі змінами від 24.10).doc
24 жовтня 2017 15:29
Перелік змін.doc
11 жовтня 2017 10:08
оголошення про проведення ВТ.doc
24 жовтня 2017 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2017 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2017 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2017 15:30
Тендерна документація-кардрідери (зі змінами від 24.10).doc
11 жовтня 2017 10:08
Тендерна документація-кардрідери.doc
24 жовтня 2017 15:29
Перелік змін.doc
11 жовтня 2017 10:08
оголошення про проведення ВТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги наявності на момент поставки дійсного сертифікату відповідності у державній Системі сертифікації УкрСЕПРО
Дата подання: 20 жовтня 2017 13:50
Дата відповіді: 24 жовтня 2017 15:21
Доброго дня! Згідно ст.25 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" №1770-III від 01.06.2000 умовою застосування радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв на території України є документальне підтвердження їх відповідності технічним регламентам (декларація про відповідність). Разом з цим слід зазначити що з 01.01.2018 Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію” втрачає чинність, тому державна система УкрСЕПРО закінчує своє існування 1 січня 2018р, окрім цього з вересня 2017 року сертифікація в системі УкрСЕПРО обмежена, отримувати сертифікати на термін менше року для підприємств економічно недоцільно. Враховуючи вищевикладене просимо надати уточнюючу інформацію щодо вимоги наявності на момент поставки дійсного сертифікату відповідності у державній Системі сертифікації УкрСЕПРО (п.14, Додатку 2 до тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За Вашим запитом було додатково проаналізовано сучасні умови стандартизації і сертифікації в Україні.
Враховуючи ситуацію в системі стандартизації і сертифікації України, беручи до уваги вимоги законодавства щодо застосування радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв на території України, пункт 14 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації викладено в такій редакції:
"14. Наявність декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 679."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2017 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бюро-Інформаційних-Технологій 787 500,00
UAH з ПДВ
765 540,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОР" 823 500,00
UAH з ПДВ
770 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 846 000,00
UAH з ПДВ
846 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2017 13:11
Електронний підпис
27 жовтня 2017 13:09
БІТ_Статут.pdf
27 жовтня 2017 13:09
ПДВ_ЄДР_Опис.pdf
27 жовтня 2017 13:09
Посадова особа.pdf
27 жовтня 2017 13:09
Ст. 17.pdf
27 жовтня 2017 13:09
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бюро-Інформаційних-Технологій

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бюро-Інформаційних-Технологій
#37770296
Переможець 765 540,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2017 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бюро-Інформаційних-Технологій
#37770296
765 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2017 15:38
Електронний підпис укладений
23 листопада 2017 17:19
Договір (кардрідери).pdf укладений
23 листопада 2017 17:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 765 540,00
UAH з ПДВ