Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
шаблони колієвимірювальні
Очікувана вартість
667 831,80 UAH
UA-2017-10-10-001371-b ● f7ab97ea50384f5cbe9faad550c61722
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2017 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2017 13:45 |
Очікувана вартість: | 667 831,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 339,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
шаблони колієвимірювальні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 шт
Шаблони колієвимірювальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2017 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2017 15:34 |
1264 ТД шаблони колієвимірювальні_нова редакція_16.11.2017.docx | |
16 листопада 2017 15:34 |
Зміни до тендеру_1264_16.11.2017.doc | |
08 листопада 2017 16:42 |
Зміни до тендеру_1264_08.11.2017.doc | |
10 жовтня 2017 15:50 |
Додаток №9.docx |
16 листопада 2017 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 листопада 2017 15:34 |
1264 ТД шаблони колієвимірювальні_нова редакція_16.11.2017.docx
|
||||||
16 листопада 2017 15:34 |
Зміни до тендеру_1264_16.11.2017.doc
|
||||||
08 листопада 2017 16:42 |
Зміни до тендеру_1264_08.11.2017.doc
|
||||||
10 жовтня 2017 15:50 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-10-001371-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: товариство з обмеженою відповідальністю "ВПТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32833513
Дата подання: 11 жовтня 2017 13:49
Щодо дискримінаційної ціни за од. товару
Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» 10.10.2017 року оголошено тендер із закупівлі: «38340000-0 Прилади для вимірювання величин, шаблони колієвимірювальні (оголошення № UA-2017-10-10-001371-b)». Ціна за одиницю складає 12 600,60 грн. з ПДВ. Проте дана ціна є нижче середньоринкової у зв’язку з наступним: По-перше, нашим підприємством надавалася комерційна пропозиція № 154/04 від 04.04.2017р., ціна у якій складала на шаблони 14 634,42 грн. з ПДВ. По-друге, за результатами комерційних пропозицій наданими постачальниками, філією «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця» 13.05.2017р. було оголошено тендер на шаблони колієвимірювальні (UA-2017-05-13-000358-a) у якому ціна складала 13 725,90 з ПДВ, однак закупівля не відбулася. По-третє, наше підприємство у 2017 році виконувало постачання шаблонів колієвимірювальних на регіональні філії ПАТ «Укрзалізниця» за ціною 13 908,84 з ПДВ. По-четверте, Таким чином, ціна на шаблони колієвимірювальні 12 600,60 грн. з ПДВ за одиницю є дискримінаційною умовою та не дає можливості постачальникам участі у даному тендері, які співпрацюють безпосередньо з виробниками, мають статус їх офіційних представників і поставляють інструмент з гарантіями його належної якості. Тому, просимо Вас переглянути бюджет закупівлі і встановити його не менше 13 908,84 з ПДВ за одиницю. Сподіваємось на Ваше розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2017 15:44
Замовник не має можливості для збільшення ціни закупівлі , в зв’язку з відсутністю підстав
Номер вимоги: UA-2017-10-10-001371-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПНВП "МІКРОН", Код ЄДРПОУ:31297753
Дата подання: 15 жовтня 2017 19:37
Звернення до Замовника за роз'ясненнями
Коментар на попереднє звернення щодо дискримінаційної ціни за од. товару.
Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» 10.10.2017 року оголошено тендер із закупівлі: «38340000-0 Прилади для вимірювання величин, шаблони колієвимірювальні (оголошення № UA-2017-10-10-001371-b)». Нова оголошена ціна за одиницю складає 12 600,60 грн. з ПДВ. Ця ціна не влаштовує автора попереднього звернення, який вважає її заниженою й наполягає на її підвищенні.
Але саме таку ціну наше підприємство, яке на сьогодні згідно даних торгово-промислової палати України, є єдиним вітчизняним виробником вказаних шаблонів, запропонувало на попередньому тендері, тому ця ціна є цілком реальною, ринковою, яка склалася за результатами торгів попереднього тендеру.
Наше підприємство вперше виступає на боці тендерного комітету взагалі і зокрема тендерного комітету Філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця», який, оголошуючи новий тендер, виконавши вимогу статі 3 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримавшись принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, визначивши ціну 12600,60 грн. з ПДВ за 1 шт.
При цьому запропонована нашим підприємством модель колієвимірювального шаблона типу ЦУП-1-01 не тільки дешевша ніж імпортований товар, а і має кращі якісні показники.
Це є прикладом можливого ефективного імпортозаміщення.
До відома, модель колієвимірювального шаблона російського виробництва типу ПШ1520, який тривалий час постачається в Україну, в Росії є самою дешевою і її ринкова ціна в Росії складає близько 18500 тис. російських рублів, що дорівнює близько 8500 грн., а не 13 908,84 грн., як вимагає автор попереднього звернення.
В той же час ціни в Росії на шаблони колієвимірювальні типу ЦУП-1-01, який і виробляється нашим підприємством, складають близько 27500 російських рублів., що дорівнює близько 12 600 грн.
Тобто, дійсно, ринковими цінами на шаблони типу ПШ1520 є близько 8500 грн. з ПДВ, а на шаблони типу ЦУП-1-01 є близько 12 600 грн. з ПДВ.
Разом з цим, наше підприємство сподівається, що тендерний комітет буде послідовним в дотриманні принципів рівної конкуренції і за нашою пропозицією, яку ми висловлювали і на минулому тендері, виключить з переліку обов’язкових вимог характеристику предмету закупівлі «маса шаблону», або змінити цю вимогу з 3кг до 4 кг і проведе тендер за тендерною документацією, яка дійсно не буде «містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Розгорнути
Згорнути
Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» 10.10.2017 року оголошено тендер із закупівлі: «38340000-0 Прилади для вимірювання величин, шаблони колієвимірювальні (оголошення № UA-2017-10-10-001371-b)». Нова оголошена ціна за одиницю складає 12 600,60 грн. з ПДВ. Ця ціна не влаштовує автора попереднього звернення, який вважає її заниженою й наполягає на її підвищенні.
Але саме таку ціну наше підприємство, яке на сьогодні згідно даних торгово-промислової палати України, є єдиним вітчизняним виробником вказаних шаблонів, запропонувало на попередньому тендері, тому ця ціна є цілком реальною, ринковою, яка склалася за результатами торгів попереднього тендеру.
Наше підприємство вперше виступає на боці тендерного комітету взагалі і зокрема тендерного комітету Філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця», який, оголошуючи новий тендер, виконавши вимогу статі 3 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримавшись принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, визначивши ціну 12600,60 грн. з ПДВ за 1 шт.
При цьому запропонована нашим підприємством модель колієвимірювального шаблона типу ЦУП-1-01 не тільки дешевша ніж імпортований товар, а і має кращі якісні показники.
Це є прикладом можливого ефективного імпортозаміщення.
До відома, модель колієвимірювального шаблона російського виробництва типу ПШ1520, який тривалий час постачається в Україну, в Росії є самою дешевою і її ринкова ціна в Росії складає близько 18500 тис. російських рублів, що дорівнює близько 8500 грн., а не 13 908,84 грн., як вимагає автор попереднього звернення.
В той же час ціни в Росії на шаблони колієвимірювальні типу ЦУП-1-01, який і виробляється нашим підприємством, складають близько 27500 російських рублів., що дорівнює близько 12 600 грн.
Тобто, дійсно, ринковими цінами на шаблони типу ПШ1520 є близько 8500 грн. з ПДВ, а на шаблони типу ЦУП-1-01 є близько 12 600 грн. з ПДВ.
Разом з цим, наше підприємство сподівається, що тендерний комітет буде послідовним в дотриманні принципів рівної конкуренції і за нашою пропозицією, яку ми висловлювали і на минулому тендері, виключить з переліку обов’язкових вимог характеристику предмету закупівлі «маса шаблону», або змінити цю вимогу з 3кг до 4 кг і проведе тендер за тендерною документацією, яка дійсно не буде «містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2017 15:45
До тендерної документації були внесені зміни в технічні характеристики предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-10-10-001371-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПНВП "МІКРОН", Код ЄДРПОУ:31297753
Дата подання: 11 грудня 2017 23:31
Оскарження рішення тендерного комітету
Скарга
на необгрунтоване рішення тендерного комітету Філії «Центр забезпечення виробництва»
Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» щодо відхилення пропозиції Приватного науково-виробничого підприємства«Мікрон», відміни відкритих торгів
та на антиконкурентні узгоджені дії учасників «ОПТІМА-СЕРВІС» і ТОВ «ВПТ-Україна»
Філією «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі по тексту – Замовник) 11.10.2017 року оголошено повторний тендер із закупівлі: ДК 021:2015–38340000-0 Прилади для вимірювання величин (шаблони колієвимірювальні).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-10-10-001371-b;
ІD:f7ab97ea50384f5cbe9faad550c61722.
Дата аукціону 27.10.2017р.
Замовником, відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.12.2017 №1264/730/-17-Т (далі по тексту – Протокол) вирішено відмінити відкриті торги, оголошення UA-2017-10-10-001371-b на підставі абз.7 ч.1 ст 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» – відхилення всіх тендерних пропозицій, у тому складі і тендерну пропозицію ПНВП «Мікрон» (далі по тексту – Учасник), тендерна пропозиція якого була відхилена зокрема з урахуванням зазначених нижче підстав.
1. Як вказано у Протоколі, Учасником надано документ «Дані на товар», в якому серед супровідних документів на товар не вказано надання документів, що підтверджують відповідність продукції (сертифікат відповідності або декларація про відповідність), що не відповідає умовам п.4.1 Додатку №1 та Додатку №4 до тендерної документації.
З цього приводу зазначаємо, що наведене вище твердження Замовника не відповідає дійсності, оскільки у таблиці «Дані на товар» вказані супровідні документи, які надаються безпосередньо на кожний виріб при постачанні згідно розділу 3 паспорту якості і які необхідні робітникам і фахівцям колійних підрозділів на місцях для вивчення правил користування , обслуговування і контролю за працездатністю шаблонів.
Декларація про відповідність відноситься до переліку документів, які надаються Замовнику згідно умов договору, зокрема п.5.4. згідно якого «після готовності продукції до відвантаження, ПОСТАЧАЛЬНИК (резидент України) направляє ЗАМОВНИКУ факсом наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну або Акт прийому-передачі;
- документи, що підтверджують якість продукції, зазначені у п.2.2 даного Договору.
Згідно розділу 2 «Якість продукції та гарантійні терміни « дані та найменування документів щодо якості продукції вносяться в розділ 2 даного Договору з тендерної пропозиції учасника і відповідають вимогам тендерної документації.»
Згідно п.7.1 Договору «приймання Продукції ЗАМОВНИКОМ (резиденти України) здійснюється на підставі підтвердження наступних документів:
- рахунку - фактури;
- видаткової накладної або Акту прийому – передачі, підписаного представником ПОСТАЧАЛЬНИКА, який ЗАМОВНИК повинен підписати після прийняття продукції;
- податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України;
- товаро – транспортної накладної або накладної (залізничної);
- документів, що підтверджують якість продукції, зазначених у п. 2.2. договору.
- пакувальних аркушів (при наявності).»
Згідно вимог ТД Учасником у тендерній пропозиції наданий лист підтвердження № 531 від 15.11.17р. щодо «умов проекту договору», в якому зазначено: «цим листом повідомляємо про нашу згоду з всіма умовами проекту договору згідно тендерної документації», що означає в тому числі надання і декларації про відповідність.
Таким чином зазначене у Протоколі твердження, про те, що Учасником серед супровідних документів на товар не вказано надання документів, що підтверджують відповідність продукції (сертифікат відповідності або декларація про відповідність) не відповідає дійсності та з цієї причини не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. У протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовник також вказує на те, що ПНВП «Мікрон» в порушення ГОСТ 2.114-95, п. 5.1 і п. 5.2 технічні умови ТУ У 33.1-31297753-007:2017 на шаблон колієвимірювальний ЦУП-1-01У не погоджені з Замовником (споживачем), тобто з ПАТ «Укрзалізниця». Згідно з ГОСТ 15.001, пункт 1.3 «Заказчик должен во всех случаях руководствоваться интересами потребителей. При инициативной разработке интересы потребителей выражает основной потребитель». Основним споживачем шаблону є підрозділи колійного господарства ПАТ «Укрзалізниця». Також зазначається, що шаблон колієвимірювальний ЦУП 1-01У не пройшов процедуру розроблення і постановки нової (модернізованої) продукції на виробництво, згідно з ГОСТ 15.001 та згідно з ГСТУ 32.0.08.001-97. Так, згідно з ГОСТ 15.001, пункт 1.5 розробка і постановка продукції на виробництво, серед іншого, повинна передбачати технічне завдання (далі ТЗ), випробування зразків продукції, приймання результатів розроблення. Згідно з ДСТУ 3974-2000, підпункт 6.3.3 ТЗ повинен погоджувати головний споживач, головним споживачем шаблону є підрозділи колійного господарства ПАТ «Укрзалізниця». ТЗ з ПАТ «Укрзалізниця» не погоджувалось, представники ПАТ «Укрзалізниці» в випробуваннях і прийманні шаблонів.
З цього приводу зазначаємо по-перше, що в тендерній документації не міститься вимога про обов'язкове погодження технічних умов з Замовником. Разом з цим надаємо наступні пояснення. ТУ У 33.1-31297753-007:2017 на шаблон колієвимірювальний ЦУП-1-01У розроблені ПНВП «Мікрон» на підставі тендерної документації та згідно з ДСТУ 3974-2000 «Система розроблення та поставлення продукції на виробництво». Як зазначено у ст.1 «Сфера застосування» ДСТУ 3974-2000 цей «стандарт установлює загальні правила виконання дослідно-конструкторських та дослідно-технологічних робіт (далі ДКР), у тому числі: правила подання заявок на виконання ДКР, розроблення ТЗ на ДКР та її складові частини, зміст робіт на стадіях і етапах ДКР, функції її учасників, правила реєстрації ДКР. На підставі п. 5.1.3 стандарту ДКР можуть виконуватись за ініціативою виконавця. Відповідно до п.6.1.1 «дозволено замість ТЗ використовувати зразок продукції, призначеної для відтворення, а для ініціативних ДКР — будь-який документ, який має необхідні і достатні вимоги для розроблення продукції» ( так, у даному випадку ТУ на розробку предмету закупівлі – шаблону колієвимірювального були розроблені у відповідності до вимог Замовника ( який одночасно є основним споживачем цієї продукції), опублікованих ним у тендерної документації, а також положень наявної у вільному доступі Інструкції № ЦП -0269, затвердженої Наказом Укрзалізниці від 01.03.2012 року №072Ц «Про затвердження та введення в дію Інструкції з утримання та улаштування колії залізниць України».
Крім цього зазначаємо, що згідно п. 6.1.3 ДСТУ 3974-2000 «конкретний зміст ТЗ. порядок його розроблення і затвердження визначають замовник і виконавець, а під час ініціативного розроблення — виконавець», а згідно пункту 6.1.8 «розроблення ТЗ і його погодження у випадку ініціативної ДКР є цілком прерогативою її виконавця».
При цьому також наголошуємо на тому, що відповідно до ст.1 ДСТУ 3974-2000 вимоги цього стандарту є обов'язковими для ДКР, виконання яких повністю або частково фінансується з державного бюджету. Для ДКР які виконують за рахунок обігових або власних коштів установ підприємств, організацій та інших суб'єктів господарської діяльності положення стандарту є рекомендованими ( у тому складі і вимоги підпункт 6.3.3 на який посилається Замовник).
ГОСТ 15.001, на який посилається Замовник також дозволяє Участнику при ініціативному виконанню ДКР керуватися наступними пунктами цього нормативно-правового документіу:
«п.1.2 Разработка продукции осуществляется по договору с заказчиком или по инициативе разработчика»;
п. 1.3 Функции заказчика может выполнять изготовитель (у даному випадку Участник), который намечает выпускать продукцию по заказываемой им документации.
п. 2.2 При инициативной разработке необходимость, порядок разработки и утверждения технического задания определяет разработчик продукции (в даному випадку Участник)
п. 2.4 В качестве технического задания допускается также использовать любой документ (контракт, протокол, эскиз и др. (у даному випадку Тендерна документація)
п. 3.3 Опытные образцы допускается не изготовлять для мелкосерийной продукции» (згідно ТД Замовник закуповує лише 53 шт. шаблонів, така кількісь і є «мелкосерийной продукцией»).
Щодо безпідставності вимоги Замовника про застосування до предмету закупівлі (шаблонів колієвимірювальних) порядку розроблення та поставлення продукції на виробництво, визначеного ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України» наводимо наступні аргументи:
а.) суспільні відносини, що виникають у процесі провадження метрологічної діяльності, у тому складі пов’язані із засобами вимірювальної техніки, якими є предмет закупівлі (шаблони колієвимірювальні, 38340000-0 Прилади для вимірювання величин) регулюються Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Відповідно до п.2 передмови до ГСТУ 32.0.08.001-97 у цьому стандарті реалізовані норми Закону України "Про залізничний транспорт", Таким чином предмет закупівлі не належить до сфери дії цього стандарту;
б.) єдиний пункт (п. 6.2.2) ГСТУ 32.0.08.001-97, яким вимагалось узгодження та затвердження ТЗ на засоби вимірювань для потреб залізничного транспорту, а також їх розроблення, поставлення на виробництво та випробування у відповідності до вимог ДСТУ 3215-95 втратив чинність на підставі Наказу ДП «УкрНДНЦ» №39 від 10.03.2017 «Про скасування національних нормативних документів», яким ДСТУ 3215-95 скасовано;
Таким чином вимога щодо обов’язкового погодження з Замовником ТУ або ТЗ на продукцію, яка ініціативно та за власні (не бюджетні) кошти розроблена та вироблена виконавцем на підставі тендерної документації Замовника, не має законних підстав і не може бути застосована для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
.
3. У Протоколі Замовником зазначено, що габаритні розміри та маса шаблонів, що вказані в порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик, колонка «Вимоги замовника» не відповідають технічним характеристикам (Додаток А) тендерної документації, а також те, що діапазон вимірювання параметру «Відстань між робочими гранями осердя хрестовини і контррейки», що вказаний у порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик, колонка «Пропозиції учасника», не відповідає вимогам замовника.
З цього приводу пояснюємо, що вказані вище значення параметрів у порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик наведені Учасником помилково. Ці помилки допущені не навмисно, є формальними (несуттєвими), пов’язані з технічним оформленням тендерної пропозиції (технічно перенесені з документа попередніх торгів) та не впливають на зміст пропозиції. При цьому дійсні параметри продукції, яка пропонується до закупівлі, та які повністю відповідають вимогам тендерної документації Замовника вказані ще в двох документах тендерної пропозиції, зокрема в технічних умовах (ТУ У 33.1-31297753-007:2017 аркуш 9) та у паспорті якості розділ 2 «Основні технічні характеристики». Як зазначено у цих документах: габарітні розміри, мм 1700х75х240; маса, кг 3,5; відстань між робочими гранями осердя хрестовини і контррейки, мм 1400 -1500. Таким чином при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності. При цьому внесення до документів тендерної пропозиції інформації, яка не сприяє, а навпаки перешкоджає перемозі Учасника, не може бути внесена навмисно.
Як зазначено у п.5.2 тендерної документації «технічні помилки та описки будуть сприйматися Замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.»
Таким чином інформація про невідповідність технічних характеристик предмету закупівлі вимогам тендерної документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
4. Згідно Протоколу, в листі ДП «Укрметртестстандарт» від 22.05.2017 № 23-38/041, що входить до складу документації РНВП «МІКРОН» відсутній шаблон колієвимірювальний ЦУП 1-01У.
Лист ДП «Укрметртестстандарту» наданий Участником лише для того, щоб звернути увагу Замовника, що Законодавством не передбачена процедура сертифікації засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), тому предмет закупівлі, який відноситься до ЗВТ і не може підлягати обов'язковій сертифікації. І не має значення, що це шаблон ЦУП-1-01 або ЦУП-1-01У бо це засоби вимірювальної техніки.
Тому і цей недолік не може бути підставою для відхилення пропозиції Участиника.
5. Заявляємо також про те, що відповідно до Протоколу, тендерна пропозиція учасника ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» не відповідає умовам тендерної документації. А саме, цим учасником:
- не надано банківську гарантію;
- не надано довідку з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів;
- не надано лист підтвердження згоди щодо всіх умов проекту договору;
- не наданий повний пакет документів (відсутні ТУ, лист погодження власника ТУ про передачу повноважень на використання ТУ, порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик)
- технічні характеристики шаблону колійного ШП 01 не відповідають встановленим у тендерній документації (шаблоном можливо контролювати лише два параметра, а не сім, як вимагає Замовник)
Зазначене свідчить про нікчемність тендерної пропозиції ПП «ОПТІМА-СЕРВІС», яке з урахуванням викладеного не могло мати намірів досягати перемоги у тендері шляхом чесної конкурентної боротьби. Незважаючи на це, цей учасник протягом торгів вів активну цінову боротьбу, змушуючи наше підприємство йти на значне зниження ціни. При цьому, третій учасник ТОВ «ВПТ-України», визначивши на початку торгів свою первинну цінову пропозицію, не приймало подальшої участі у ціновій боротьбі і в разі зняття з торгів нашого підприємства, гарантовано ставало переможцем при значно вищій ціновій пропозиції. Саме таким чином в двох попередніх тендерах з нашою участю на постачання колієвимірювальних шаблонів для Донецької (тендер№ UA-2017-03-16-001100-а ) та Львівської (тендер квітня 2017р. ) залізниць, де наше підприємство запропонував нижчу ціну по формальним і несуттєвим помилкам було знято з тендерів, а переможцем ставало ТОВ «ВПТ-Україна» при значно вищій ціновій пропозиції.
Ретроспективний аналіз результатів публічних закупівель свідчить про те, що ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» та ТОВ «ВПТ-Україна» одночасно приймають участь у багатьох тендерах, при цьому ПП «ОПТІМА-СЕРВІС», виконує роль технічного учасника, а перемогу у тендері здобуває ТОВ «ВПТ-Україна». На підставі цієї інформації а також зазначеного вище факту вбачаються ознаки антиконкурентних узгоджених дій між ТОВ «ВПТ-Україна» і ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» з метою спотворення результатів торгів для здобуття перемоги ТОВ «ВПТ-Україна». Цю підозру посилює той факт, що у даному зазначені вище учасники ТОВ «ВПТ-Україна» та ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» представляють інтереси одного й того ж російського виробника шаблонів ПШ1520 ТОВ «НПФ «Екомед-комплекс» (м. С.-Перетбург, Росія), Факт представництва підтверджується листами ТОВ «НПФ «Екомед-комплекс» від 28.03.2016 №2813 та від 19.01.2017 №2946 про надання повноважень офіційного представника з реалізації в Україні шаблонів колійних підприємствам ТОВ «ВПТ-Україна» та ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» відповідно. Зазначені листи були надані учасниками у пакеті тендерної пропозиції для участі у процедурі публічної закупівлі шаблонів колієвимірювальних UA-2017-05-13-000358-a.
Таким чином зазначені вище учасники порушують вимоги Закону України "Про захист економічної конкуренції" шляхом вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Зважаючи на викладене, керуючись ст..ст. 18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.З, ст.7 Закону України «Про Антимонопольний комітет», пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції"
ПРОШУ:
1. Призупинити рішення тендерного комітету Замовника про відміну відкритих торгів на підставі відхилення всіх тендерних пропозицій на строк до винесення рішення за скаргою.
2. Зобов’язати Замовника відмінити рішення свого тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Приватного науково-виробничого підприємства «Мікрон» і провести її повторний розгляд.
3. Зобов’язати Замовника скасувати торги які відбулися при проведенні тендеру між ПНВП «Мікрон» і ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» та керуватись при прийнятті рішення щодо переможця первинними ціновими пропозиціями запропонованими ПНВП «Мікрон» і ТОВ «ВПТ-Україна» як остаточними.
4. Звернути увагу тендерного комітету Замовника про наявність можливої змови між ТОВ «ВПТ-Україна» і ПП «ОПТІМА-СЕРВІС», що може свідчити про порушення вимог пункту «4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)».
Додаток:
1. Документ про внесення сплати за подання скарги.
2. Аркуш 9 технічних вимог.
3. Паспорт якості.
4. Лист ДП «Укрметртестстандарту».
5. Копія листа ТОВ «НПФ «Екомед-комплекс» від 28.03.2016 №2813 надання повноважень офіційного представника ТОВ «ВПТ-Україна»
6. Копія листа ТОВ «НПФ «Екомед-комплекс» від 19.01.2017 №2946 про надання повноважень офіційного представника ПП «ОПТІМА-СЕРВІС»
Розгорнути
Згорнути
на необгрунтоване рішення тендерного комітету Філії «Центр забезпечення виробництва»
Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» щодо відхилення пропозиції Приватного науково-виробничого підприємства«Мікрон», відміни відкритих торгів
та на антиконкурентні узгоджені дії учасників «ОПТІМА-СЕРВІС» і ТОВ «ВПТ-Україна»
Філією «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі по тексту – Замовник) 11.10.2017 року оголошено повторний тендер із закупівлі: ДК 021:2015–38340000-0 Прилади для вимірювання величин (шаблони колієвимірювальні).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-10-10-001371-b;
ІD:f7ab97ea50384f5cbe9faad550c61722.
Дата аукціону 27.10.2017р.
Замовником, відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.12.2017 №1264/730/-17-Т (далі по тексту – Протокол) вирішено відмінити відкриті торги, оголошення UA-2017-10-10-001371-b на підставі абз.7 ч.1 ст 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» – відхилення всіх тендерних пропозицій, у тому складі і тендерну пропозицію ПНВП «Мікрон» (далі по тексту – Учасник), тендерна пропозиція якого була відхилена зокрема з урахуванням зазначених нижче підстав.
1. Як вказано у Протоколі, Учасником надано документ «Дані на товар», в якому серед супровідних документів на товар не вказано надання документів, що підтверджують відповідність продукції (сертифікат відповідності або декларація про відповідність), що не відповідає умовам п.4.1 Додатку №1 та Додатку №4 до тендерної документації.
З цього приводу зазначаємо, що наведене вище твердження Замовника не відповідає дійсності, оскільки у таблиці «Дані на товар» вказані супровідні документи, які надаються безпосередньо на кожний виріб при постачанні згідно розділу 3 паспорту якості і які необхідні робітникам і фахівцям колійних підрозділів на місцях для вивчення правил користування , обслуговування і контролю за працездатністю шаблонів.
Декларація про відповідність відноситься до переліку документів, які надаються Замовнику згідно умов договору, зокрема п.5.4. згідно якого «після готовності продукції до відвантаження, ПОСТАЧАЛЬНИК (резидент України) направляє ЗАМОВНИКУ факсом наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну або Акт прийому-передачі;
- документи, що підтверджують якість продукції, зазначені у п.2.2 даного Договору.
Згідно розділу 2 «Якість продукції та гарантійні терміни « дані та найменування документів щодо якості продукції вносяться в розділ 2 даного Договору з тендерної пропозиції учасника і відповідають вимогам тендерної документації.»
Згідно п.7.1 Договору «приймання Продукції ЗАМОВНИКОМ (резиденти України) здійснюється на підставі підтвердження наступних документів:
- рахунку - фактури;
- видаткової накладної або Акту прийому – передачі, підписаного представником ПОСТАЧАЛЬНИКА, який ЗАМОВНИК повинен підписати після прийняття продукції;
- податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України;
- товаро – транспортної накладної або накладної (залізничної);
- документів, що підтверджують якість продукції, зазначених у п. 2.2. договору.
- пакувальних аркушів (при наявності).»
Згідно вимог ТД Учасником у тендерній пропозиції наданий лист підтвердження № 531 від 15.11.17р. щодо «умов проекту договору», в якому зазначено: «цим листом повідомляємо про нашу згоду з всіма умовами проекту договору згідно тендерної документації», що означає в тому числі надання і декларації про відповідність.
Таким чином зазначене у Протоколі твердження, про те, що Учасником серед супровідних документів на товар не вказано надання документів, що підтверджують відповідність продукції (сертифікат відповідності або декларація про відповідність) не відповідає дійсності та з цієї причини не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. У протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовник також вказує на те, що ПНВП «Мікрон» в порушення ГОСТ 2.114-95, п. 5.1 і п. 5.2 технічні умови ТУ У 33.1-31297753-007:2017 на шаблон колієвимірювальний ЦУП-1-01У не погоджені з Замовником (споживачем), тобто з ПАТ «Укрзалізниця». Згідно з ГОСТ 15.001, пункт 1.3 «Заказчик должен во всех случаях руководствоваться интересами потребителей. При инициативной разработке интересы потребителей выражает основной потребитель». Основним споживачем шаблону є підрозділи колійного господарства ПАТ «Укрзалізниця». Також зазначається, що шаблон колієвимірювальний ЦУП 1-01У не пройшов процедуру розроблення і постановки нової (модернізованої) продукції на виробництво, згідно з ГОСТ 15.001 та згідно з ГСТУ 32.0.08.001-97. Так, згідно з ГОСТ 15.001, пункт 1.5 розробка і постановка продукції на виробництво, серед іншого, повинна передбачати технічне завдання (далі ТЗ), випробування зразків продукції, приймання результатів розроблення. Згідно з ДСТУ 3974-2000, підпункт 6.3.3 ТЗ повинен погоджувати головний споживач, головним споживачем шаблону є підрозділи колійного господарства ПАТ «Укрзалізниця». ТЗ з ПАТ «Укрзалізниця» не погоджувалось, представники ПАТ «Укрзалізниці» в випробуваннях і прийманні шаблонів.
З цього приводу зазначаємо по-перше, що в тендерній документації не міститься вимога про обов'язкове погодження технічних умов з Замовником. Разом з цим надаємо наступні пояснення. ТУ У 33.1-31297753-007:2017 на шаблон колієвимірювальний ЦУП-1-01У розроблені ПНВП «Мікрон» на підставі тендерної документації та згідно з ДСТУ 3974-2000 «Система розроблення та поставлення продукції на виробництво». Як зазначено у ст.1 «Сфера застосування» ДСТУ 3974-2000 цей «стандарт установлює загальні правила виконання дослідно-конструкторських та дослідно-технологічних робіт (далі ДКР), у тому числі: правила подання заявок на виконання ДКР, розроблення ТЗ на ДКР та її складові частини, зміст робіт на стадіях і етапах ДКР, функції її учасників, правила реєстрації ДКР. На підставі п. 5.1.3 стандарту ДКР можуть виконуватись за ініціативою виконавця. Відповідно до п.6.1.1 «дозволено замість ТЗ використовувати зразок продукції, призначеної для відтворення, а для ініціативних ДКР — будь-який документ, який має необхідні і достатні вимоги для розроблення продукції» ( так, у даному випадку ТУ на розробку предмету закупівлі – шаблону колієвимірювального були розроблені у відповідності до вимог Замовника ( який одночасно є основним споживачем цієї продукції), опублікованих ним у тендерної документації, а також положень наявної у вільному доступі Інструкції № ЦП -0269, затвердженої Наказом Укрзалізниці від 01.03.2012 року №072Ц «Про затвердження та введення в дію Інструкції з утримання та улаштування колії залізниць України».
Крім цього зазначаємо, що згідно п. 6.1.3 ДСТУ 3974-2000 «конкретний зміст ТЗ. порядок його розроблення і затвердження визначають замовник і виконавець, а під час ініціативного розроблення — виконавець», а згідно пункту 6.1.8 «розроблення ТЗ і його погодження у випадку ініціативної ДКР є цілком прерогативою її виконавця».
При цьому також наголошуємо на тому, що відповідно до ст.1 ДСТУ 3974-2000 вимоги цього стандарту є обов'язковими для ДКР, виконання яких повністю або частково фінансується з державного бюджету. Для ДКР які виконують за рахунок обігових або власних коштів установ підприємств, організацій та інших суб'єктів господарської діяльності положення стандарту є рекомендованими ( у тому складі і вимоги підпункт 6.3.3 на який посилається Замовник).
ГОСТ 15.001, на який посилається Замовник також дозволяє Участнику при ініціативному виконанню ДКР керуватися наступними пунктами цього нормативно-правового документіу:
«п.1.2 Разработка продукции осуществляется по договору с заказчиком или по инициативе разработчика»;
п. 1.3 Функции заказчика может выполнять изготовитель (у даному випадку Участник), который намечает выпускать продукцию по заказываемой им документации.
п. 2.2 При инициативной разработке необходимость, порядок разработки и утверждения технического задания определяет разработчик продукции (в даному випадку Участник)
п. 2.4 В качестве технического задания допускается также использовать любой документ (контракт, протокол, эскиз и др. (у даному випадку Тендерна документація)
п. 3.3 Опытные образцы допускается не изготовлять для мелкосерийной продукции» (згідно ТД Замовник закуповує лише 53 шт. шаблонів, така кількісь і є «мелкосерийной продукцией»).
Щодо безпідставності вимоги Замовника про застосування до предмету закупівлі (шаблонів колієвимірювальних) порядку розроблення та поставлення продукції на виробництво, визначеного ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України» наводимо наступні аргументи:
а.) суспільні відносини, що виникають у процесі провадження метрологічної діяльності, у тому складі пов’язані із засобами вимірювальної техніки, якими є предмет закупівлі (шаблони колієвимірювальні, 38340000-0 Прилади для вимірювання величин) регулюються Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Відповідно до п.2 передмови до ГСТУ 32.0.08.001-97 у цьому стандарті реалізовані норми Закону України "Про залізничний транспорт", Таким чином предмет закупівлі не належить до сфери дії цього стандарту;
б.) єдиний пункт (п. 6.2.2) ГСТУ 32.0.08.001-97, яким вимагалось узгодження та затвердження ТЗ на засоби вимірювань для потреб залізничного транспорту, а також їх розроблення, поставлення на виробництво та випробування у відповідності до вимог ДСТУ 3215-95 втратив чинність на підставі Наказу ДП «УкрНДНЦ» №39 від 10.03.2017 «Про скасування національних нормативних документів», яким ДСТУ 3215-95 скасовано;
Таким чином вимога щодо обов’язкового погодження з Замовником ТУ або ТЗ на продукцію, яка ініціативно та за власні (не бюджетні) кошти розроблена та вироблена виконавцем на підставі тендерної документації Замовника, не має законних підстав і не може бути застосована для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
.
3. У Протоколі Замовником зазначено, що габаритні розміри та маса шаблонів, що вказані в порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик, колонка «Вимоги замовника» не відповідають технічним характеристикам (Додаток А) тендерної документації, а також те, що діапазон вимірювання параметру «Відстань між робочими гранями осердя хрестовини і контррейки», що вказаний у порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик, колонка «Пропозиції учасника», не відповідає вимогам замовника.
З цього приводу пояснюємо, що вказані вище значення параметрів у порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик наведені Учасником помилково. Ці помилки допущені не навмисно, є формальними (несуттєвими), пов’язані з технічним оформленням тендерної пропозиції (технічно перенесені з документа попередніх торгів) та не впливають на зміст пропозиції. При цьому дійсні параметри продукції, яка пропонується до закупівлі, та які повністю відповідають вимогам тендерної документації Замовника вказані ще в двох документах тендерної пропозиції, зокрема в технічних умовах (ТУ У 33.1-31297753-007:2017 аркуш 9) та у паспорті якості розділ 2 «Основні технічні характеристики». Як зазначено у цих документах: габарітні розміри, мм 1700х75х240; маса, кг 3,5; відстань між робочими гранями осердя хрестовини і контррейки, мм 1400 -1500. Таким чином при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності. При цьому внесення до документів тендерної пропозиції інформації, яка не сприяє, а навпаки перешкоджає перемозі Учасника, не може бути внесена навмисно.
Як зазначено у п.5.2 тендерної документації «технічні помилки та описки будуть сприйматися Замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.»
Таким чином інформація про невідповідність технічних характеристик предмету закупівлі вимогам тендерної документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
4. Згідно Протоколу, в листі ДП «Укрметртестстандарт» від 22.05.2017 № 23-38/041, що входить до складу документації РНВП «МІКРОН» відсутній шаблон колієвимірювальний ЦУП 1-01У.
Лист ДП «Укрметртестстандарту» наданий Участником лише для того, щоб звернути увагу Замовника, що Законодавством не передбачена процедура сертифікації засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), тому предмет закупівлі, який відноситься до ЗВТ і не може підлягати обов'язковій сертифікації. І не має значення, що це шаблон ЦУП-1-01 або ЦУП-1-01У бо це засоби вимірювальної техніки.
Тому і цей недолік не може бути підставою для відхилення пропозиції Участиника.
5. Заявляємо також про те, що відповідно до Протоколу, тендерна пропозиція учасника ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» не відповідає умовам тендерної документації. А саме, цим учасником:
- не надано банківську гарантію;
- не надано довідку з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів;
- не надано лист підтвердження згоди щодо всіх умов проекту договору;
- не наданий повний пакет документів (відсутні ТУ, лист погодження власника ТУ про передачу повноважень на використання ТУ, порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик)
- технічні характеристики шаблону колійного ШП 01 не відповідають встановленим у тендерній документації (шаблоном можливо контролювати лише два параметра, а не сім, як вимагає Замовник)
Зазначене свідчить про нікчемність тендерної пропозиції ПП «ОПТІМА-СЕРВІС», яке з урахуванням викладеного не могло мати намірів досягати перемоги у тендері шляхом чесної конкурентної боротьби. Незважаючи на це, цей учасник протягом торгів вів активну цінову боротьбу, змушуючи наше підприємство йти на значне зниження ціни. При цьому, третій учасник ТОВ «ВПТ-України», визначивши на початку торгів свою первинну цінову пропозицію, не приймало подальшої участі у ціновій боротьбі і в разі зняття з торгів нашого підприємства, гарантовано ставало переможцем при значно вищій ціновій пропозиції. Саме таким чином в двох попередніх тендерах з нашою участю на постачання колієвимірювальних шаблонів для Донецької (тендер№ UA-2017-03-16-001100-а ) та Львівської (тендер квітня 2017р. ) залізниць, де наше підприємство запропонував нижчу ціну по формальним і несуттєвим помилкам було знято з тендерів, а переможцем ставало ТОВ «ВПТ-Україна» при значно вищій ціновій пропозиції.
Ретроспективний аналіз результатів публічних закупівель свідчить про те, що ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» та ТОВ «ВПТ-Україна» одночасно приймають участь у багатьох тендерах, при цьому ПП «ОПТІМА-СЕРВІС», виконує роль технічного учасника, а перемогу у тендері здобуває ТОВ «ВПТ-Україна». На підставі цієї інформації а також зазначеного вище факту вбачаються ознаки антиконкурентних узгоджених дій між ТОВ «ВПТ-Україна» і ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» з метою спотворення результатів торгів для здобуття перемоги ТОВ «ВПТ-Україна». Цю підозру посилює той факт, що у даному зазначені вище учасники ТОВ «ВПТ-Україна» та ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» представляють інтереси одного й того ж російського виробника шаблонів ПШ1520 ТОВ «НПФ «Екомед-комплекс» (м. С.-Перетбург, Росія), Факт представництва підтверджується листами ТОВ «НПФ «Екомед-комплекс» від 28.03.2016 №2813 та від 19.01.2017 №2946 про надання повноважень офіційного представника з реалізації в Україні шаблонів колійних підприємствам ТОВ «ВПТ-Україна» та ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» відповідно. Зазначені листи були надані учасниками у пакеті тендерної пропозиції для участі у процедурі публічної закупівлі шаблонів колієвимірювальних UA-2017-05-13-000358-a.
Таким чином зазначені вище учасники порушують вимоги Закону України "Про захист економічної конкуренції" шляхом вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Зважаючи на викладене, керуючись ст..ст. 18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.З, ст.7 Закону України «Про Антимонопольний комітет», пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції"
ПРОШУ:
1. Призупинити рішення тендерного комітету Замовника про відміну відкритих торгів на підставі відхилення всіх тендерних пропозицій на строк до винесення рішення за скаргою.
2. Зобов’язати Замовника відмінити рішення свого тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Приватного науково-виробничого підприємства «Мікрон» і провести її повторний розгляд.
3. Зобов’язати Замовника скасувати торги які відбулися при проведенні тендеру між ПНВП «Мікрон» і ПП «ОПТІМА-СЕРВІС» та керуватись при прийнятті рішення щодо переможця первинними ціновими пропозиціями запропонованими ПНВП «Мікрон» і ТОВ «ВПТ-Україна» як остаточними.
4. Звернути увагу тендерного комітету Замовника про наявність можливої змови між ТОВ «ВПТ-Україна» і ПП «ОПТІМА-СЕРВІС», що може свідчити про порушення вимог пункту «4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)».
Додаток:
1. Документ про внесення сплати за подання скарги.
2. Аркуш 9 технічних вимог.
3. Паспорт якості.
4. Лист ДП «Укрметртестстандарту».
5. Копія листа ТОВ «НПФ «Екомед-комплекс» від 28.03.2016 №2813 надання повноважень офіційного представника ТОВ «ВПТ-Україна»
6. Копія листа ТОВ «НПФ «Екомед-комплекс» від 19.01.2017 №2946 про надання повноважень офіційного представника ПП «ОПТІМА-СЕРВІС»
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-10-10-001371-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПНВП "МІКРОН", Код ЄДРПОУ:31297753
Дата подання: 15 жовтня 2017 19:11
Дата подання: 15 жовтня 2017 19:11
Скарга на дискримінаційні вимоги що визначені у тендерній документації Філії «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Філією «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі - Замовник) 11.10.2017 року оголошено повторний тендер із закупівлі: ДК 021:2015–38340000-0 Прилади для вимірювання величин (шаблони колієвимірювальні).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-10-10-001371-b
ІD:f7ab97ea50384f5cbe9faad550c61722.
Дата аукціону 27.10.2017р.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»:
Стаття. 3 Закону - головними принципами здійснення закупівель є: «добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Статтею 5 Закону - встановлено, що Замовник не може встановлювати «дискримінаційні вимоги до учасників».
Статтею 22 Закону - встановлено, що Тендерна документація не повинна «містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи викладене та уважно вивчивши тендерну документацію,зазначаємо наступне.
1. Визначені у Додатку А тендерної документації вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі ідентичні лише технічним характеристикам у Паспорті шаблону ПШ-1520 виробництва НПФ «Екомед-Комплекс» (Росія), які пропонуються до закупівлі учасником минулого і ймовірно й цього тентеру ТОВ «ВПТ-Україна» (посередник). На нашу думку факт ідентичності технічних характеристик предмету закупівлі, які зазначені Замовником у тендерній документації, паспортним характеристикам шаблону ПШ-1520 виробництва НПФ «Екомед-комплекс» може свідчити про лобіювання Замовником інтересів лише ТОВ «ВПТ-Україна» та змову з ним.
2. Аналогічні шаблони виготовляються декільками виробниками в Росії, а також нашим підприємством «Мікрон», яке є єдиним виробником цієї продукції в Україні. Показник маси шаблона, який відображається виробниками в технічній документації цих виробників знаходиться в межах 3,7-4кг :
ПНВП «Мікрон», Україна (вітчизняний виробник), маса шаблону - 3,7кг;
ОАО «Калугатрансмаш» Россія (виробник), маса шаблону - 4кг;
ООО «Кубаньжелдормаш» (виробник, маса шаблону - 4кг;
ООО «Путеец» Росія (виробник), маса шаблону - 4кг.
Збільшення ваги шаблона необхідне для того, щоб забезпечити значно кращі ніж у «НПФ «Экомед-комплекс» показники надійності, точності, зручності в роботі, ремонтопридатності, що є значно важливіще за додаткові 0,7-1кг ваги шаблона.
3. Відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація у частині визначення специфікації предмету закупівлі повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами або послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами».
Але в жодній Інструкції ПАТ «Укрзалізниці», або інших відомчих нормативних документах не тільки не регламентується, а навіть не відображається показник маси шаблона, бо він не відноситься до основних його метрологічних характеристик, не впливає на фукціанальні можливості шаблона. Тому не зрозуміло, чим керувався Замовник, включаючи массу шаблона до обов'язкового переліку технічних характеристик.
Таким чином вимога щодо обмеження маси шаблону 3-ма кілограмами є необгрунтованою та дискримінаційною, позбавляє інших виробників можливості перемогти у чесних змаганнях при здійсненні публічних закупівель, оскільки не зважаючи на запропоновану ними нижчу ціну, їх тендерна пропозиція може бути відхилена на підставі невідповідності вимогам тендерної документації.
На підставі викладеного, керуючись ст..ст. 18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», ст.3, ст.7 Закону України «Про Антимонопольний комітет»,
ПРОШУ:
1. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
2. Зобов’язати замовника виключити з переліку вимог характеристику предмету закупівлі «маса шаблону» або змінити цю вимогу з 3кг до 4 кг і внести відповідні зміни у тендерну документацію.
3. Зобов’язати замовника провести тендер на закупівлю колієвимірювальних шаблонів після внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Додаток:
1. Документ про внесення сплати за подання скарги.
2. Розпечатки сайтів виробників шаблонів ЦУП-1-01 і їх аналогів.
3. Витяг з паспорту шаблона ПШ 1520 (характеристики).
4. Додаток А до тендерної документації «Технічні характеристики».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 жовтня 2017 23:37
Рішення від 19.10.2017 № 7370.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2017 23:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2017 № 7793.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2017 14:27
Рішення від 06.11.2017 № 7793.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2017 20:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №7793-р/пк-пз від 06.11.2017 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг замовником внесені зміни до тендерної документації на закупівлю шаблонів колієвимірювальних (UA-2017-10-10-001371-b).
Дата виконання рішення замовником: 16 листопада 2017 15:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2017 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПНВП "МІКРОН" |
636 000,00
UAH з ПДВ
|
529 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОПТИМА-СЕРВІС" |
646 600,00
UAH з ПДВ
|
529 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю "ВПТ-УКРАЇНА" |
667 624,32
UAH з ПДВ
|
667 624,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПНВП "МІКРОН" #31297753 |
Відхилено |
529 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2017 17:09
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОПТИМА-СЕРВІС" #32833073 |
Відхилено |
529 010,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2017 17:10
|
товариство з обмеженою відповідальністю "ВПТ-УКРАЇНА" #32833513 |
Відхилено |
667 624,32
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2017 17:12
|
Інформація про відміну
Дата відміни
07 грудня 2017 17:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі