Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92; А-95; дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 034 160,00 UAH
UA-2017-10-10-000878-b 594da94efde94c3f88fc59f9e5926348
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагорний Сергій Леонідович

+380612364691 gorsvet-zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Запоріжміськсвітло
Код ЄДРПОУ: 03345076
Місцезнаходження: 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Контактна особа: Нагорний Сергій Леонідович
+380612364691
gorsvet-zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2017 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2017 13:58
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2017 13:58
Очікувана вартість: 1 034 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42000 л
09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92; А-95; дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2017 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 15:16
зміни бензин.docx
12 жовтня 2017 15:16
Тендерна документація
10 жовтня 2017 13:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
12 жовтня 2017 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2017 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 15:16
зміни бензин.docx
12 жовтня 2017 15:16
Тендерна документація
10 жовтня 2017 13:54
Тендерна документація
10 жовтня 2017 13:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні питання
Дата подання: 10 жовтня 2017 16:25
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 13:08
1. Чи можлива передплата? 2. Чи можливе надання аналогічного договору за 2017 рік? 3. Чи можливе місце поставки товару - карток - за місцем знаходження Постачальника? 4. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 5. Чи можлив виключення п. 7.3 проекту договору?
Відповідь: 1. Відповідно до п. 5.2 Тендерної документації встановлено наступні умови розрахунків:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за отриманий Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором та при умові отримання від Продавця рахунку-фактури, видаткової та податкової накладної.
Допускається відстрочення платежу оплати за фактом виконаних робіт (наданих послуг/поставленого товару) на 60 календарних днів.
Таким чином, передплата в якості порядку розрахунків, умовами закупівлі не передбачена.

2. Відповідно до п. 3.5 Тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник надає наступні документи:
1) Копію договору про закупівлю, який виконувався протягом 2016 року.
2) Лист-відгук (сканована копія оригінала) від покупця, копію договору про закупівлю якого надано у складі тендерної пропозиції.
Таким чином Учасник надає копію договору про закупівлю, який виконувався протягом 2016 року та лист-відгук (сканована копія оригінала) від покупця в якому зазначено, що постачальник виконав усі вимоги договору належним чином, а зокрема постачання здійснювалось у визначені договором терміни та належної якості.
Таким чином Учасник повинен надати договір, який було виконано протягом 2016 року.

3. За умовами Тендерної документації постачання здійснюється на умовах:
- Місце поставки: постачання талонів здійснюється за адресою замовника вул. Південне шосе, 7, м. Запоріжжя.
- Передача товару (нафтопродуктів) здійснюється Покупцю цілодобово по талонам Постачальника на власних або партнерських АЗС учасника-переможця.
Крім того учасник-переможець повинен забезпечити наявність хоча б однієї власної або партнерської АЗС у кожному адміністративному районі м. Запоріжжя.

4. Виключення пунктів 7.2 та 7.3 з проекту договору неможливе оскільки вони забезпечують належне виконання Продавцем умов договору.
Питання
Дата подання: 11 жовтня 2017 14:23
Дата відповіді: 12 жовтня 2017 15:33
Щодо відповіді на пит. № 2. Якщо Постачальник розпочав свою господарську діяльність в 2017 році, має виконані договори, то чому не можливо надання договорів та відгуків за 2017 рік?
Відповідь: Ваше запитання враховано. В тендерну документацію внесено відповідні зміни. Ви маєте можливість завантажити нову редакцію тендерної документації зі змінами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2017 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДОНІТ" 1 033 980,00
UAH з ПДВ
1 033 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2017 10:34
лист-відгук.pdf
25 жовтня 2017 10:34
додаток 5.pdf
25 жовтня 2017 10:34
додаток 3 п.11 - п.14.pdf
25 жовтня 2017 10:34
додаток 4.pdf
25 жовтня 2017 10:34
додаток 3 п.1 - п.10.pdf
25 жовтня 2017 10:34
додаток 2.pdf
25 жовтня 2017 10:34
додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДОНІТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
25 жовтня 2017 13:58
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій