Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92; А-95; дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 034 160,00 UAH
UA-2017-10-10-000878-b ● 594da94efde94c3f88fc59f9e5926348
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Запоріжміськсвітло |
Код ЄДРПОУ: | 03345076 |
Місцезнаходження: | 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7 |
Контактна особа: |
Нагорний Сергій Леонідович +380612364691 gorsvet-zp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2017 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2017 13:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2017 13:58 |
Очікувана вартість: | 1 034 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42000 л
09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92; А-95; дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 листопада 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2017 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2017 15:16 |
зміни бензин.docx | |
12 жовтня 2017 15:16 |
Тендерна документація | |
10 жовтня 2017 13:54 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
12 жовтня 2017 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 жовтня 2017 15:16 |
зміни бензин.docx
|
|||
12 жовтня 2017 15:16 |
Тендерна документація
|
|||
10 жовтня 2017 13:54 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальні питання
Дата подання: 10 жовтня 2017 16:25
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 13:08
1. Чи можлива передплата?
2. Чи можливе надання аналогічного договору за 2017 рік?
3. Чи можливе місце поставки товару - карток - за місцем знаходження Постачальника?
4. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору?
5. Чи можлив виключення п. 7.3 проекту договору?
Відповідь: 1. Відповідно до п. 5.2 Тендерної документації встановлено наступні умови розрахунків:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за отриманий Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором та при умові отримання від Продавця рахунку-фактури, видаткової та податкової накладної.
Допускається відстрочення платежу оплати за фактом виконаних робіт (наданих послуг/поставленого товару) на 60 календарних днів.
Таким чином, передплата в якості порядку розрахунків, умовами закупівлі не передбачена.
2. Відповідно до п. 3.5 Тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник надає наступні документи:
1) Копію договору про закупівлю, який виконувався протягом 2016 року.
2) Лист-відгук (сканована копія оригінала) від покупця, копію договору про закупівлю якого надано у складі тендерної пропозиції.
Таким чином Учасник надає копію договору про закупівлю, який виконувався протягом 2016 року та лист-відгук (сканована копія оригінала) від покупця в якому зазначено, що постачальник виконав усі вимоги договору належним чином, а зокрема постачання здійснювалось у визначені договором терміни та належної якості.
Таким чином Учасник повинен надати договір, який було виконано протягом 2016 року.
3. За умовами Тендерної документації постачання здійснюється на умовах:
- Місце поставки: постачання талонів здійснюється за адресою замовника вул. Південне шосе, 7, м. Запоріжжя.
- Передача товару (нафтопродуктів) здійснюється Покупцю цілодобово по талонам Постачальника на власних або партнерських АЗС учасника-переможця.
Крім того учасник-переможець повинен забезпечити наявність хоча б однієї власної або партнерської АЗС у кожному адміністративному районі м. Запоріжжя.
4. Виключення пунктів 7.2 та 7.3 з проекту договору неможливе оскільки вони забезпечують належне виконання Продавцем умов договору.
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за отриманий Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором та при умові отримання від Продавця рахунку-фактури, видаткової та податкової накладної.
Допускається відстрочення платежу оплати за фактом виконаних робіт (наданих послуг/поставленого товару) на 60 календарних днів.
Таким чином, передплата в якості порядку розрахунків, умовами закупівлі не передбачена.
2. Відповідно до п. 3.5 Тендерної документації встановлено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник надає наступні документи:
1) Копію договору про закупівлю, який виконувався протягом 2016 року.
2) Лист-відгук (сканована копія оригінала) від покупця, копію договору про закупівлю якого надано у складі тендерної пропозиції.
Таким чином Учасник надає копію договору про закупівлю, який виконувався протягом 2016 року та лист-відгук (сканована копія оригінала) від покупця в якому зазначено, що постачальник виконав усі вимоги договору належним чином, а зокрема постачання здійснювалось у визначені договором терміни та належної якості.
Таким чином Учасник повинен надати договір, який було виконано протягом 2016 року.
3. За умовами Тендерної документації постачання здійснюється на умовах:
- Місце поставки: постачання талонів здійснюється за адресою замовника вул. Південне шосе, 7, м. Запоріжжя.
- Передача товару (нафтопродуктів) здійснюється Покупцю цілодобово по талонам Постачальника на власних або партнерських АЗС учасника-переможця.
Крім того учасник-переможець повинен забезпечити наявність хоча б однієї власної або партнерської АЗС у кожному адміністративному районі м. Запоріжжя.
4. Виключення пунктів 7.2 та 7.3 з проекту договору неможливе оскільки вони забезпечують належне виконання Продавцем умов договору.
Питання
Дата подання: 11 жовтня 2017 14:23
Дата відповіді: 12 жовтня 2017 15:33
Щодо відповіді на пит. № 2. Якщо Постачальник розпочав свою господарську діяльність в 2017 році, має виконані договори, то чому не можливо надання договорів та відгуків за 2017 рік?
Відповідь: Ваше запитання враховано. В тендерну документацію внесено відповідні зміни. Ви маєте можливість завантажити нову редакцію тендерної документації зі змінами.
Інформація про відміну
Дата відміни
25 жовтня 2017 13:58
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій