Послуги з поточного ремонту теплотрас №№ 2341, 2315 (ремонт теплової ізоляції)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2017-10-06-001981-b 49c4ee65d56a450e87c5715e04aaacb9
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Іллічівська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація Іллічівського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження замовника: 68001, Україна, Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа замовника: Стрюков Олексій Олександрович
+380486893648
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2017 23:59
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з поточного ремонту теплотрас №№ 2341, 2315 (ремонт теплової ізоляції)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту теплотрас №№ 2341, 2315 (ремонт теплової ізоляції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 жовтня 2017 16:39
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Технічного завдання
Дата подання: 11 жовтня 2017 16:01
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 17:00
Просимо надати роз'яснення до технічної специфікації (технічні вимоги) щодо формулювань визначення діаметра труб, які підлягають утепленню. В технічному завданні діаметр кожної труби позначений як умовний. Для точного розрахунку вартості виготовлення базальтових циліндрів, матів мінераловатних, витрат оцинкованої сталі на виготовлення кожухів, а також для складання кошторису, який буде відповідати фактичним обсягам робіт та точному розрахунку вартості виконання робіт, необхідний точний діаметр труб на кожній ділянці робіт. Просимо вказати точний діаметр труб, що вказані в Технічному Завданні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На питання щодо діаметрів труб, можливі відхилення від 159 до 165 мм, для точного визначення зовнішнього діаметру трубопроводу необхідно вскрити всю ізоляцію теплотраси. Можливі відхилення від ду200мм на 6-7 мм по зовнішньому діаметру.
Щодо технічного завдання (переходи)
Дата подання: 11 жовтня 2017 16:04
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 17:01
Просимо надати роз'яснення до технічної специфікації (технічні вимоги) про наявність і кількість переходів на ділянках теплотраси з більшого на менший діаметр труб, а також вказати ці діаметри. Просимо надати роз'яснення до технічної специфікації (технічні вимоги) про наявність запорної арматури, її кількості, та фактичних розмірів.
Відповідь: Кількість переходів – 2.

Врізок – 9, від ду25мм до ду80мм.
Щодо технічного завдання (роботи на висоті)
Дата подання: 11 жовтня 2017 16:11
Розділ "Трубопроводи котельні інв.№3315" Технічного Завдання щодо предмету закупівлі містить роботи, що виконуються на висоті 3-6 метрів. Також, серед вимог Тендерної документації - надання Учасником Дозвілу, передбаченого Постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107, що мають відношення до предмету закупівлі, а саме "роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту або з перекриття або робочого настилу" згідно п.10 Таблиці до п.5 Тендерної документації. Разом з цим, Технічне завдання згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення Закупівлі, а саме Розділ "Трубопроводи котельні інв.№3315", не містить роботи по встановленню і розбиранню будівельних риштувань, чи іншого підйомного устаткування, яка дає можливість виконати роботи. Просимо надати надати роз'яснення до технічної специфікації про відсутність у переліку робіт встановлення і розбирання риштувань, та вказати, чи враховані у вартості закупівлі роботи по встановленню і розбиранню риштувань. Якщо ні - просимо внести зміни до Технічного завдання, та врахувати вартість встановлення то розбирання риштуваннь у вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Підключення до мереж
Дата подання: 11 жовтня 2017 16:13
Просимо надати роз'яснення про наявність/відсутність в зоні виробництва робіт електричних мереж з метою їх використання для підключення електричного обладнання, необхідного для виконання робіт.
Відповідь відсутня
Авансування робіт
Дата подання: 11 жовтня 2017 16:17
Розділ 4 Оголошення до закупівлі про Умови Розруханків містить інформацію про здійснення Замовником попередньої оплати (авансу) у розмірі не більш 30% від Загальної вартості послуг за Договором. Разом з цим, в проекті Договору не вказані терміни виплати авансу після надання Виконавцем рахунку. Просимо доповнити пункт 3.1. договору чіткими термінами перерахування авансу Виконавцю і трактувати п. 3.1. договору наступним чином: Замовник здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі _____ % (заповнюється Учасником цифрами та прописом, але не більш 30 (тридцяти відсотків) від Загальної вартості послуг за Договором), що складає ______ грн. без ПДВ, сума ПДВ ______ грн., всього з ПДВ ______ грн. (зазначається на етапі укладання договору за результатами електронного аукціону) (з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість.) протягом ______ банківських днів з моменту підписання сторонами Договору на підставі належним чинном оформленого рахунку Виконавця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо строку виконання послуг
Дата подання: 11 жовтня 2017 16:22
Просимо дати роз'яснення щодо термінів виконання робіт згідно з п. 5.2. договору, а саме, на підставі чого, був розрахований строк виконання робіт у кількості 14 робочих днів з моменту отримання Акту Допуску. Зазначені в Договорі терміни, а саме: 14 робочих днів на виконання всіх робіт об'єктивно не можуть бути реальними, у зв,язку з тим, що фактичне виготовлення базальтних циліндрів, кожухів з оцинкованої сталі та мінеральних матів в обсязі, зазначеному в технічному завданні, а також монтаж циліндрів і оцинкованих кожухів на теплотрасах, враховуючи технологічні особливості процесу утеплення, займе значно більше часу. Разом з цим, замовлення на виготовлення матеріалів можливо лише після підписання Договору та отримання авансового платежу. З огляду на вищесказане просимо збільшити термін виконання робіт з 14 до 30 робочих днів. Також просимо внести зміни в пункт 5.2. Договору, та трактувати п. 5.2. наступним чином: Строк надання Послуг – 30 робочих днів з дня отримання Виконавцем Акта допуску на виробництво робіт, але не раніше дня отримання Виконавцем авансу відповідно до умов і термінів п. 3.1. цього договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2017 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАЙСТЕРПРОФІБУД" 200 000,00
UAH
200 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2017 11:02
АА.JPG
13 жовтня 2017 11:35
sign.p7s
13 жовтня 2017 11:29
2341, 2315.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МАЙСТЕРПРОФІБУД"
#33437270
Переможець 200 000,00
UAH
24 жовтня 2017 14:23

Документи

24 жовтня 2017 14:23
протокол 178.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2017 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАЙСТЕРПРОФІБУД"
#33437270
200 000,00
UAH
Документи

Документи

24 жовтня 2017 14:23
протокол 178.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
218-в-ілф-17.pdf укладений
01 листопада 2017 16:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 199 218,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку