Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
« Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл » (Пристрій плавного пуску тиристорний, розподільний щит, щит кабельного відсіку).
Очікувана вартість
3 648 000,00 UAH
UA-2017-10-06-001283-b ● b4d8517239374f8fb4b1dde5a7570788
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Контактна особа: |
Сергій Павлович Ковшар +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2017 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2017 08:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2017 08:30 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2017 12:57 |
Очікувана вартість: | 3 648 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 648,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Пристрій плавного пуску тиристорний, розподільний щит, щит кабельного відсіку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Пристрій плавного пуску тиристорний, розподільний щит, щит кабельного відсіку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, м. Южне, Берегова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2017 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2017 16:18 |
Зразок 3.docx | |
24 жовтня 2017 16:18 |
Додаток 1.docx | |
24 жовтня 2017 16:17 |
Додаток 1.1.docx | |
24 жовтня 2017 16:17 |
Перелік змін УПТФ.docx | |
24 жовтня 2017 16:17 |
Зразок 1.docx | |
24 жовтня 2017 16:17 |
Додаток 2.docx | |
24 жовтня 2017 16:17 |
Додаток 3.doc | |
24 жовтня 2017 16:17 |
ТД.docx | |
24 жовтня 2017 16:17 |
Додаток 5.docx | |
24 жовтня 2017 16:17 |
Додаток 4.docx | |
24 жовтня 2017 16:17 |
Зразок 2.docx |
24 жовтня 2017 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 жовтня 2017 16:18 |
Зразок 3.docx
|
|||
24 жовтня 2017 16:18 |
Додаток 1.docx
|
|||
24 жовтня 2017 16:17 |
Додаток 1.1.docx
|
|||
24 жовтня 2017 16:17 |
Перелік змін УПТФ.docx
|
|||
24 жовтня 2017 16:17 |
Зразок 1.docx
|
|||
24 жовтня 2017 16:17 |
Додаток 2.docx
|
|||
24 жовтня 2017 16:17 |
Додаток 3.doc
|
|||
24 жовтня 2017 16:17 |
ТД.docx
|
|||
24 жовтня 2017 16:17 |
Додаток 5.docx
|
|||
24 жовтня 2017 16:17 |
Додаток 4.docx
|
|||
24 жовтня 2017 16:17 |
Зразок 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-06-001283-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КЕП", Код ЄДРПОУ:36032037
Дата подання: 14 листопада 2017 10:05
замечания КЭП по протоколу тендерного комитета ДП Южный
1. Ценовое предложение поданное нашим предприятием, с которым мы выиграли тендер, в ходе проведения торгов не изменилось, таким образом документ дополнение №5 полностью соответствует результатам тендера (смотрите "додаток 5"). 2.Справка в свободной форме о том что наше предприятие имеет/не имеет антикоррупционную программу была представлена (смотрите папку "довидки КЕП"). 3. в п.13. на который Вы ссылаетесь, написано "АБО ИНШОГО ДОКУМЕНТУ шо пiдтвержуе спецiальный статус" , вся информация об особе уполномоченной заключить договор в случае победы в тендере, в т.ч. и её паспортные данные, указаны на первой странице устава предприятия, который был Вам предоставлен . Так как сканкопии паспорта носят личный характер, и находятся в свободном доступе на системе ПРОЗОРО, они не могут быть затребованы в обязательном порядке, в соответствии с законом Украины о защите и неразглашении личных данных её граждан. 4. Выписка из единого держаного реестра юридических особ информационно полностью соответствует документу запрошенному Вами. С уважением, и надеждой на дальнейшее взаимовыгодное сотрудничество, ООО "КЭП.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2017 15:18
10.11.2017р. на засіданні тендерного комітету були розглянуті документи подані учасником ТОВ "КЕП" для участі у торгах на закупівлю 31210000-1 « Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (Пристрій плавного пуску тиристорний, розподільний щит, щит кабельного відсіку). За результатами перегляду документів було встановлено наступне:
1. Учасник не підтвердив вартість своєї тендерної пропозиції шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу, протягом одного робочого дня з дня проведення аукціону, сканованої копії тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до результатів проведеного аукціону, згідно Додатку 5, що суперечить вимогам п. 1 Розділу 3 Тендерної документації замовника.
Додатково: не надання учасником тендерної пропозиції приведеної у відповідність до результатів проведеного аукціону, згідно Додатку 5, як вимагалось в тендерній документації, не дає можливості Замовнику визначити, що запропонований товар відповідає встановленим вимогам Замовника за номенклатурою та кількістю.
В своїй скарзі ТОВ «КЕП» зазначає: «1. Ценовое предложение поданное нашим предприятием, с которым мы выиграли тендер, в ходе проведения торгов не изменилось, таким образом документ дополнение №5 полностью соответствует результатам тендера (смотрите "додаток 5").»
В даному випадку, відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника чітко сформульовані наступні вимоги до учасників торгів і їх пропозицій:
«Інструкція та умови щодо надання підтвердження вартості пропозиції після проведення електронного аукціону.
Після електронного аукціону, учасник (найменший за ціною після проведення аукціону) протягом одного робочого дня з дня проведення аукціону підтверджує вартість своєї тендерної пропозиції шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу сканованої копії тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до результатів проведеного аукціону, згідно Додатку 5.
У разі, якщо пропозиція учасника (найменшого за ціною після проведення аукціону) або пропозиція наступного за ціною учасника у випадку відхилення найменшої за ціною пропозиції не змінювалася за результатами аукціону, такий учасник також обов’язково протягом одного робочого дня з дня проведення аукціону або з дня оприлюднення інформації про відхилення цінової пропозиції попереднього учасника підтверджує вартість своєї тендерної пропозиції шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу сканованої копії тендерної пропозиції згідно Додатку 5.»
ТОВ «КЕП» не виконав вищезазначені вимоги тендерної документації, тому тендерна пропозиція ТОВ «КЕП» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2. ТОВ «КЕП» не надав довідку складену учасником в довільній формі про те, що юридична особа (учасник процедури закупівлі) має/не має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що суперечить вимогам п. 7 Додатку 1 тендерної документації Замовника.
В своїй скарзі ТОВ «КЕП» стверджує: «2.Справка в свободной форме о том что наше предприятие имеет/не имеет антикоррупционную программу была представлена (смотрите папку "довидки КЕП").»
Це твердження не відповідає дійсності, оскільки вищезазначена довідка не була надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «КЕП», що легко перевірити переглянувши документи розміщені ТОВ «КЕП» на веб-порталі Уповноваженого органу.
Таким чином відсутність цього документу суперечить вимогам п. 7 Додатку 1 тендерної документації Замовника, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
3. ТОВ «КЕП» не надав копію паспорту особи, що буде підписувати договір (у разі виповнення особі 25 років і 45 років обов’язково надавати копії сторінок паспорту з вклеєними новими фотокартками) або копію іншого документу, передбаченого ст..13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», що суперечить вимогам п. 13 Додатку 1 тендерної документації Замовника.
В своїй скарзі ТОВ «КЕП» зазначає: «3. в п.13. на который Вы ссылаетесь, написано "АБО ИНШОГО ДОКУМЕНТУ шо пiдтвержуе спецiальный статус" , вся информация об особе уполномоченной заключить договор в случае победы в тендере, в т.ч. и её паспортные данные, указаны на первой странице устава предприятия, который был Вам предоставлен . Так как сканкопии паспорта носят личный характер, и находятся в свободном доступе на системе ПРОЗОРО, они не могут быть затребованы в обязательном порядке, в соответствии с законом Украины о защите и неразглашении личных данных её граждан.»
Згідно ч. 2 ст. 203 Цивільного кодексу України особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності.
Згідно ч. 1 ст. 30 Цивільного кодексу України цивільну дієздатність має фізична особа, яка усвідомлює значення своїх дій та може керувати ними.
Згідно ч.1 ст.34 Цивільного кодексу України повну цивільну дієздатність має фізична особа, яка досягла вісімнадцяти років (повноліття). Одним із документів, з допомогою якого здійснюється визначення обсягу цивільної дієздатності фізичної особи є паспорт .
Замовник для виконання ст.30, 34, 203 Цивільного кодексу України вимагає від учасника згідно п. 13 Додатку 1 тендерної документації копію паспорту особи, що буде підписувати договір (у разі виповнення особі 25 років і 45 років обов'язково надавати копії сторінок паспорту з вклеєними новими фотокартками) або копію іншого документу, передбаченого ст.,13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Учасник ТОВ «КЕП» не надав ні копії паспорта ні іншого документу, передбаченого ст. 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
4. Не надав копію Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, за формою та змістом, передбаченими чинним законодавством України (ЄДРПОУ, для юридичних осіб), що суперечить вимогам п. 17 Додатку 1 тендерної документації Замовника.
Замість копії Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ТОВ «КЕП» надав Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, цей документ не вимагався для надання.
В своїй скарзі ТОВ «КЕП» зазначає: «4. Выписка из единого держаного реестра юридических особ информационно полностью соответствует документу запрошенному Вами.»
В п. 17 Додатку 1 тендерної документації Замовника чітко вимагався для надання документ: копія Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, за формою та змістом, передбаченими чинним законодавством України (ЄДРПОУ, для юридичних осіб).
По-перше, згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право самостійно включати до складу тендерної документації будь-яку інформацію, яку вважає за необхідне. - При цьому, Замовник не має права вимагати від учасників документи, що не передбачені законодавством.
Позиція щодо самостійного встановлення Замовником переліку законодавчо передбачених документів, які повинен надати учасник торгів, підтримується також Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у відповідному роз'ясненні від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
Надання інформації у вигляді відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (надалі - ЄДРПОУ) передбачено Постановою КМУ від 22 січня 1996 р. № 118 та наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386, яким затверджене Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (надалі - ЄДР), здійснюється згідно з Порядком, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 та у відповідності до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Отже, відомості з ЄДРПОУ та з ЄДР є законодавчо передбаченими документами.
Таким чином, виходячи з вищенаведеного, включення Замовником відомостей з ЄДРПОУ та з ЄДР до складу тендерної документації, є реалізація його законних прав яка повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Позбавлення підприємства прав, якими воно наділено Законом України «Про публічні закупівлі» обмежено положеннями абз.4 ч.3 ст.7 цього Закону.
По-друге, слід звернути увагу на відмінності щодо ведення ЄДРПОУ та ЄДР, а також порядку доступу до цих реєстрів.
1. Згідно з п.п. 3 п.11, п.12 та п.15 Положення про ЄДРПОУ, органи державної статистики перевіряють:
- відомості, що містяться у реєстраційних картах, отриманих від державних реєстраторів;
- повноту заповнення реєстраційної картки та відповідність відомостей державним класифікаторам і вносять їх до реєстру.
- повноту заповнення облікової картки та відповідність відомостей установчим документам суб'єкта.
І тільки після проведення вищезазначених перевірок, органами державної статистики вносять відомості до ЄДРПОУ.
Отже, відповідно до законодавства, органами державної статистики здійснюються більш ретельна перевірка суб'єкта господарювання.
2. Відповідно до п.5 Положення про ЄДРПОУ отримання відомостей з реєстру можливо шляхом отримання базових та розширених даних тощо.
Згідно з п.7,8 розділу II та розділу IV Положення про ЄДР формування відомостей здійснюється автоматично програмними засобами залежно від зазначених користувачем критеріїв пошуку.
Тобто, вищезазначені реєстри нада
1. Учасник не підтвердив вартість своєї тендерної пропозиції шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу, протягом одного робочого дня з дня проведення аукціону, сканованої копії тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до результатів проведеного аукціону, згідно Додатку 5, що суперечить вимогам п. 1 Розділу 3 Тендерної документації замовника.
Додатково: не надання учасником тендерної пропозиції приведеної у відповідність до результатів проведеного аукціону, згідно Додатку 5, як вимагалось в тендерній документації, не дає можливості Замовнику визначити, що запропонований товар відповідає встановленим вимогам Замовника за номенклатурою та кількістю.
В своїй скарзі ТОВ «КЕП» зазначає: «1. Ценовое предложение поданное нашим предприятием, с которым мы выиграли тендер, в ходе проведения торгов не изменилось, таким образом документ дополнение №5 полностью соответствует результатам тендера (смотрите "додаток 5").»
В даному випадку, відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника чітко сформульовані наступні вимоги до учасників торгів і їх пропозицій:
«Інструкція та умови щодо надання підтвердження вартості пропозиції після проведення електронного аукціону.
Після електронного аукціону, учасник (найменший за ціною після проведення аукціону) протягом одного робочого дня з дня проведення аукціону підтверджує вартість своєї тендерної пропозиції шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу сканованої копії тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до результатів проведеного аукціону, згідно Додатку 5.
У разі, якщо пропозиція учасника (найменшого за ціною після проведення аукціону) або пропозиція наступного за ціною учасника у випадку відхилення найменшої за ціною пропозиції не змінювалася за результатами аукціону, такий учасник також обов’язково протягом одного робочого дня з дня проведення аукціону або з дня оприлюднення інформації про відхилення цінової пропозиції попереднього учасника підтверджує вартість своєї тендерної пропозиції шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу сканованої копії тендерної пропозиції згідно Додатку 5.»
ТОВ «КЕП» не виконав вищезазначені вимоги тендерної документації, тому тендерна пропозиція ТОВ «КЕП» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2. ТОВ «КЕП» не надав довідку складену учасником в довільній формі про те, що юридична особа (учасник процедури закупівлі) має/не має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що суперечить вимогам п. 7 Додатку 1 тендерної документації Замовника.
В своїй скарзі ТОВ «КЕП» стверджує: «2.Справка в свободной форме о том что наше предприятие имеет/не имеет антикоррупционную программу была представлена (смотрите папку "довидки КЕП").»
Це твердження не відповідає дійсності, оскільки вищезазначена довідка не була надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «КЕП», що легко перевірити переглянувши документи розміщені ТОВ «КЕП» на веб-порталі Уповноваженого органу.
Таким чином відсутність цього документу суперечить вимогам п. 7 Додатку 1 тендерної документації Замовника, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
3. ТОВ «КЕП» не надав копію паспорту особи, що буде підписувати договір (у разі виповнення особі 25 років і 45 років обов’язково надавати копії сторінок паспорту з вклеєними новими фотокартками) або копію іншого документу, передбаченого ст..13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», що суперечить вимогам п. 13 Додатку 1 тендерної документації Замовника.
В своїй скарзі ТОВ «КЕП» зазначає: «3. в п.13. на который Вы ссылаетесь, написано "АБО ИНШОГО ДОКУМЕНТУ шо пiдтвержуе спецiальный статус" , вся информация об особе уполномоченной заключить договор в случае победы в тендере, в т.ч. и её паспортные данные, указаны на первой странице устава предприятия, который был Вам предоставлен . Так как сканкопии паспорта носят личный характер, и находятся в свободном доступе на системе ПРОЗОРО, они не могут быть затребованы в обязательном порядке, в соответствии с законом Украины о защите и неразглашении личных данных её граждан.»
Згідно ч. 2 ст. 203 Цивільного кодексу України особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності.
Згідно ч. 1 ст. 30 Цивільного кодексу України цивільну дієздатність має фізична особа, яка усвідомлює значення своїх дій та може керувати ними.
Згідно ч.1 ст.34 Цивільного кодексу України повну цивільну дієздатність має фізична особа, яка досягла вісімнадцяти років (повноліття). Одним із документів, з допомогою якого здійснюється визначення обсягу цивільної дієздатності фізичної особи є паспорт .
Замовник для виконання ст.30, 34, 203 Цивільного кодексу України вимагає від учасника згідно п. 13 Додатку 1 тендерної документації копію паспорту особи, що буде підписувати договір (у разі виповнення особі 25 років і 45 років обов'язково надавати копії сторінок паспорту з вклеєними новими фотокартками) або копію іншого документу, передбаченого ст.,13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Учасник ТОВ «КЕП» не надав ні копії паспорта ні іншого документу, передбаченого ст. 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
4. Не надав копію Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, за формою та змістом, передбаченими чинним законодавством України (ЄДРПОУ, для юридичних осіб), що суперечить вимогам п. 17 Додатку 1 тендерної документації Замовника.
Замість копії Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ТОВ «КЕП» надав Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, цей документ не вимагався для надання.
В своїй скарзі ТОВ «КЕП» зазначає: «4. Выписка из единого держаного реестра юридических особ информационно полностью соответствует документу запрошенному Вами.»
В п. 17 Додатку 1 тендерної документації Замовника чітко вимагався для надання документ: копія Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, за формою та змістом, передбаченими чинним законодавством України (ЄДРПОУ, для юридичних осіб).
По-перше, згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право самостійно включати до складу тендерної документації будь-яку інформацію, яку вважає за необхідне. - При цьому, Замовник не має права вимагати від учасників документи, що не передбачені законодавством.
Позиція щодо самостійного встановлення Замовником переліку законодавчо передбачених документів, які повинен надати учасник торгів, підтримується також Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у відповідному роз'ясненні від 07.02.2017 №3302-06/3812-06.
Надання інформації у вигляді відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (надалі - ЄДРПОУ) передбачено Постановою КМУ від 22 січня 1996 р. № 118 та наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 № 386, яким затверджене Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (надалі - ЄДР), здійснюється згідно з Порядком, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5 та у відповідності до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Отже, відомості з ЄДРПОУ та з ЄДР є законодавчо передбаченими документами.
Таким чином, виходячи з вищенаведеного, включення Замовником відомостей з ЄДРПОУ та з ЄДР до складу тендерної документації, є реалізація його законних прав яка повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Позбавлення підприємства прав, якими воно наділено Законом України «Про публічні закупівлі» обмежено положеннями абз.4 ч.3 ст.7 цього Закону.
По-друге, слід звернути увагу на відмінності щодо ведення ЄДРПОУ та ЄДР, а також порядку доступу до цих реєстрів.
1. Згідно з п.п. 3 п.11, п.12 та п.15 Положення про ЄДРПОУ, органи державної статистики перевіряють:
- відомості, що містяться у реєстраційних картах, отриманих від державних реєстраторів;
- повноту заповнення реєстраційної картки та відповідність відомостей державним класифікаторам і вносять їх до реєстру.
- повноту заповнення облікової картки та відповідність відомостей установчим документам суб'єкта.
І тільки після проведення вищезазначених перевірок, органами державної статистики вносять відомості до ЄДРПОУ.
Отже, відповідно до законодавства, органами державної статистики здійснюються більш ретельна перевірка суб'єкта господарювання.
2. Відповідно до п.5 Положення про ЄДРПОУ отримання відомостей з реєстру можливо шляхом отримання базових та розширених даних тощо.
Згідно з п.7,8 розділу II та розділу IV Положення про ЄДР формування відомостей здійснюється автоматично програмними засобами залежно від зазначених користувачем критеріїв пошуку.
Тобто, вищезазначені реєстри нада
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2017 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЕП" |
2 916 120,00
UAH з ПДВ
|
2 916 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ЕЛЕКТРО СЕРВІС ІНДАСТРІ» |
3 546 000,00
UAH з ПДВ
|
3 049 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ ЕЛЕКТРОЩИТОВИЙ ЗАВОД" |
3 550 014,00
UAH з ПДВ
|
3 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Концерн «Ксімекс» |
3 640 560,00
UAH з ПДВ
|
3 640 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЕП" #36032037 |
Відхилено |
2 916 120,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2017 11:17
|
ТОВ «ЕЛЕКТРО СЕРВІС ІНДАСТРІ» #41332055 |
Переможець |
3 049 500,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2017 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 11:35
|
ЗВІТ про виконання договору про закупівлю Т_СН-156_ 17 від 04.12.2017.doc | укладений |
01 березня 2019 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2017 16:12
|
Договір № Т_СН_156_17 від 04.12.2017.doc | укладений |
06 грудня 2017 16:11
|