Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Вугілля кам"яне марки ДГОМ (13-50)
Очікувана вартість
661 739,00 UAH
UA-2017-10-05-000424-a b79aa08a8567414893077d5cf887af84
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиска КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." Елла

+380612707335 internat7glbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЗАПОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І-ІІ СТУПЕНІВ” ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20509042
Вебсайт: http://internat7zp.at.ua
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, м. Запоріжжя, вулиця Ленська, 1а
Контактна особа: Лиска КЗ "ЗЗСШІ № 7 І-ІІ ст." Елла
+380612707335
internat7glbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2017 11:17
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2017 11:17
Початок аукціону: 24 жовтня 2017 11:45
Очікувана вартість: 661 739,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 617,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 т
Вугілля кам"яне марки ДГОМ (13-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2017 11:33
Електронний підпис
05 жовтня 2017 11:33
ТД 2 (1).doc
05 жовтня 2017 11:33
ДОДАТОК_7 (2).doc
05 жовтня 2017 11:33
ДОДАТОК_6 (1).doc
05 жовтня 2017 11:33
ДОДАТОК_5 (2).doc
05 жовтня 2017 11:33
ДОДАТОК_1 (2) (2).doc
05 жовтня 2017 11:32
ДОДАТОК8 (1) (1).doc
05 жовтня 2017 11:32
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ________________________________Додаток_9 (1) (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність вимогам документації
Дата подання: 10 жовтня 2017 12:52
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 11:01
Доброго дня! Просимо Вас надати відповідь на запитання: надання копії сертифіката відпоповідності, завіреної виробником, буде відповідати вимогам документації, а саме: п. 6, п.п. 2 "Копія посвідчення якості або відповідності щодо предмету закупівлі, завірена виробником"?
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет уважно вивчивши Ваше запитання надає наступну відповідь: у п.6 п.п.2 розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії посвідчення якості або відповідності щодо предмету закупівлі, завірені виробником. Якщо Учасником буде надано замість копії посвідчення якості, копія сертифікату відповідності, завірена виробником - це не буде порушенням вимог тендерної документації. Дякуємо за запитання!
Відповідність вимогам документації
Дата подання: 12 жовтня 2017 12:06
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 10:44
Доброго дня! Згідно вимог документації п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі": 1.Копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик, завірених виробником . 2.Копія посвідчення якості або відповідності щодо предмету закупівлі, завірена виробником. 3. Довідка в довільній формі із зазначенням інформації стосовно запропонованого товару, його кількості, технічних і якісних характеристик, країни походження товару, повної назви виробника товару тощо. 4.Гарантійний лист від виробника товару щодо підтвердження можливості постачання учаснику товару необхідної кількості та якості, що є предметом закупівлі, в установлені строки, з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі. але завіряння вищевказаних документів виробником та надання гарантійного листа саме від виробника - є дискримінаційною вимогою, тому що не кожен потенційний учасник має відносини саме з виробником. Запитання: 1. Можливо надання копій вищевказаних документів, завірених постачальником, або дилером, або дістребьютером? 2. Можливо надання гарантійного листа від: постачальника, або дилера, або дістребьютера?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет уважно розглянув Ваше звернення та надає наступну відповідь: згідно Закону України №922-VIII від 25.12.2015р. «Про публічні закупівлі» Замовник має право отримати детальну інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Виробник товару, як гарант відповідності його якості вимогам необхідних державних стандартів та технічним умовам на виробництво, надає супровідні документи: на вироблений товар – посвідчення якості; товар, що буде вироблений, повинен мати технічні та якісні характеристики, вказані в сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик, дійсному на момент виробництва. Тому документи, на які Ви посилаєтесь, завжди надаються виробником покупцю його товару по першій вимозі. Отже Учасник, який не має прямого договору з виробником, повинен отримати їх у посередника, у якого планує закуповувати товар. Таким чином, наші вимоги до тендерної документації повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідність вимогам документації
Дата подання: 12 жовтня 2017 16:49
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 10:45
Доброго дня! Згідно документації п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вимагається: 1.Копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик, завірених виробником . 2.Копія посвідчення якості або відповідності щодо предмету закупівлі, завірена виробником. Запитання: Можливо надання копій вищевказаних документів, завірених власником цих документів належним чином, згідно ДСТУ 4163-2003?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет уважно розглянув Ваше звернення та надає наступну відповідь: якщо Учасник є власником копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик та копії посвідчення якості або відповідності щодо предмету закупівлі, то він має право надати їх у складі тендерної пропозиції, завіривши їх належним чином.
Додаток 2
Дата подання: 13 жовтня 2017 10:47
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 11:59
1.Наведіть приклад точного заповнення Додатку №2, враховуючи, що підприємство не має власного та арендованого автотранспорту, а існує договір з автопідприємством про надання послуг з автоперевезень. 2. Чи належать ваги до складу "техніки" та чи потрібно вносити їх до додатку 2. 3.Наведіть приклад точного заповнення Додатку №2, враховуючи, що підприємство не має власних складських приміщень, а існує договір про надання послуг зі зберегання, навантаження-розвантаження та інше.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет уважно вивчивши Ваше звернення надає наступну відповідь: матеріально-технічна база – це сукупність усіх матеріальних умов здійснення процесу виробництва в поєднанні з його технологією у галузях і підрозділах цього підприємства.
Тендерна документація містить усі вимоги, які передбачені ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Учаснику необхідно більш уважніше ознайомлюватися з вимогами тендерної документації щодо підготовки тендерної пропозиції. Якщо Учасник не може надати документ, який передбачений тендерною документацією, то він надає лист-пояснення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2017 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАП 657 000,00
UAH з ПДВ
657 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 661 739,00
UAH з ПДВ
661 739,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2017 11:25
Додаток 5.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 13.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 12.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 11.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 24.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 10.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 9.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 23.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 8.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 7.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 22.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 6.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 21.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 5.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 4.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 3.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 20.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 2.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 19.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Статут лист 1.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Наказ 5.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Протокол 2.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Протокол 1.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт лист 4.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт лист 3.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт лист 2.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт лист 1.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 18.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Специфікація.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 17.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Проект договору лист 4.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 16.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 15.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Проект договору лист 3.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 14.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Проект договору лист 2.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 13.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Проект договору лист 1.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 12.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 11.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 10.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Сертифікат лист 3.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 9.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Сертифікат лист 2.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Паспорт ваги лист 7.pdf
20 жовтня 2017 11:25
Сертифікат лист 1.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Паспорт ваги лист 8.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Паспорт ваги лист 6.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Паспорт ваги лист 5.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Лист-згода про дані.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Паспорт ваги лист 4.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Паспорт ваги лист 3.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Інформаційний лист.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Паспорт ваги лист 2.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Додаток 8.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Паспорт ваги лист 1.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Додаток 7 лист 2.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Додаток 7 лист 1.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Додаток 4.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Додаток 3.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Додаток 2 лист 2.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Додаток 2 лист 1.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Договір 162 литст 4.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Договір 162 литст 3.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Договір 162 литст 2.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Договір 162 литст 1.pdf
20 жовтня 2017 11:24
Довідка про довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАП

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАП
#25474456
Переможець 657 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2017 15:53

Документи

24 жовтня 2017 15:53
Електронний підпис
24 жовтня 2017 15:46
пРОТОКОЛ 140.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2017 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАП
#25474456
657 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2017 15:53
Електронний підпис
24 жовтня 2017 15:46
пРОТОКОЛ 140.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2017 08:33
ДОГОВІР89.pdf укладений
06 листопада 2017 08:31
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 09:08
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2017 14:09
дод.2 К ДОГ.№89.pdf зміни до договору
21 листопада 2017 14:09
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2017 09:27
допка89.1.pdf зміни до договору
07 листопада 2017 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено вартість за одиницю продукції відп.до п.2ч.4 ст.36 ЗУ(зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови,що зазначена зміна не призведе до збільшення суми,визначеної в договорі).
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі":"зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку,за умови,що зазначена зміна не призведе до збільшення суми,визначеної в договорі."Підтверджуючи документи:висновок спеціаліста №ОИ-1035(серия ЗС№0201710 )від 13.11.2017р. Запорізької торгово-промислової палати.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 657 000,00
UAH з ПДВ