Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пересувний пункт габаритно-вагового контролю
The mobile point of the dimensional - weight control
Очікувана вартість
7 020 000,00 UAH
UA-2017-10-04-000896-a 3ff22bcf21be4be2a14ace13c67857e3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Олександр Васильович

+380487189248 vtmk@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40028860
Вебсайт: http://morhoz.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська область обл., місто Одеса, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 4
Контактна особа: Гайдук Олександр Васильович
+380487189248
vtmk@odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Transport and Communication Infrastructure of Odessa Regional State Administration
National ID: 40028860
Contact point: Hayduk Alexander Vasylovych
+380487189248
vtmk@odessa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 жовтня 2017 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2017 18:00
Очікувана вартість: 7 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 04 жовтня 2017 16:51
Enquiries until: 26 жовтня 2017 18:00
Complaints submission until: до 01 листопада 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 листопада 2017 18:00

Information

Estimated total value: 7 020 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 70 200 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Пересувний пункт габаритно-вагового контролю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65032, Україна, Одеська область, м. Одеса, пр-т. Шевченка, 4
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

The mobile point of the dimensional - weight control
CPV: 34110000-1
Період постачання: з 17 листопада 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2017 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2017 16:52
ТД Пересувний пункт габаритно-вагового контролю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 04 жовтня 2017 18:31
Дата відповіді: 09 жовтня 2017 20:04
Просимо додати до проекту договру в п.4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ передоплату , а саме : Замовник може перерахувати Учаснику попередню оплату (аванс) відповідно до умов постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 (зі змінами) та згідно з листом головного розпорядника бюджетних коштів від ___.____.2017р № ____(якщо такий лист наявний). У такому випадку, розрахунки проводяться шляхом: 4.1.1. Передплати Покупцем __% ціни цього Договору після його підписання - протягом 7 (семи) календарних днів на строк не більше дев’яносто днів, відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 та листа головного розпорядника бюджетних коштів від ___.____.2017р № ____ взагалі на суму ______________________грн. (________________________ гривень ___ копійок). За порушення строку повернення Продавцем невикористаної суми передплати (авансу) Покупцю, Покупець може стягувати з Продавця пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від невикористаної та неповерненої суми передплати (авансу) за кожен день прострочення платежу. 4.1.2. Остаточна оплата __% ціни цього Договору після підписання Сторонами акту приймання - передачі впродовж не більш ніж 10 календарних днів взагалі на суму _____________________грн. (________________ гривень ____копійок);
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 постанови №117 КМУ встановлено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату.
Тобто, встановлення попередньої оплати (авансу) являється правом Замовника торгів, а не його обов’язком.
Управлінням транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації вирішено не передбачати у проекті Договору у ТД порядок надання попередньої оплати по процедурі закупівлі «код ДК 021:2015 - 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Пересувний пункт габаритно-вагового контролю)»

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-10-04-000896-a3ff22bcf21be4be2a14ace13c67857e3
Найменування: Управління транспортно-комунікаційної інфраструктури Одеської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40028860
Місцезнаходження: 65032, Україна, Одеська область обл., місто Одеса, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 4
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КРОК АЛЬЯНС" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

02 листопада 2017 11:46
13 Гарант лист о товаре.pdf
02 листопада 2017 11:46
Свидоцтво ПДВ.pdf
02 листопада 2017 11:46
8 Паспорт Рожко КВ.pdf
02 листопада 2017 11:46
1 Дов срок діі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОК АЛЬЯНС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2017 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОК АЛЬЯНС" 7 020 000,00
UAH з ПДВ
7 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2017 11:46
13 Гарант лист о товаре.pdf
02 листопада 2017 11:46
Свидоцтво ПДВ.pdf
02 листопада 2017 11:46
8 Паспорт Рожко КВ.pdf
02 листопада 2017 11:46
1 Дов срок діі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОК АЛЬЯНС"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій