Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2017-10-04-000729-a 0bed6dc549a5437cb5c4b4fa4a9e4b8b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гілко Наталія Іванівна

+380326126327 radarozdil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Новороздільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056210
Місцезнаходження: 81652, Україна , Львівська обл., місто Новий Розділ, вул. Грушевського, 24
Контактна особа: Гілко Наталія Іванівна
+380326126327
radarozdil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2017 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2017 16:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Робоча станція для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81652, Україна, Львівська область, Новий Розділ, бульвар Довженка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2017 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2017 15:45
Dodatok 3 (1).docx
04 жовтня 2017 15:45
Dodatok 2 (1).docx
04 жовтня 2017 15:45
Dodatok 1 (1).doc
04 жовтня 2017 15:45
TD (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 06 жовтня 2017 17:06
Дата відповіді: 10 жовтня 2017 16:45
1) Відповідно до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" договори про закупівлю після їх укладення розміщаються замовниками в електронній системі закупівлі, доступ до них є ВІЛЬНИМ. Навіщо вимагати копії таких договорів для підтвердження відповідного досвіду ? Користуйтесь системою Прозорро!!! 2) На підставі чого Замовник вимагає у п. 4 форми "Тендерна пропозиція" від учасника всі умови, передбачені проектом договору, згідно з Додатком 3 тендерної документації та підписати договір у редакції Додатку 3 тендерної документації Шановний замовник, до відома, згідно зі статтею 25 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді ШЛЯХОМ ЗАПОВНЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ФОРМ З ОКРЕМИМИ ПОЛЯМИ, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації. Перелік необхідних документів, що завантажується учасником до тендерної пропозиції в електронному вигляді, ПОВИНЕН відповідати вимогам статті 22 Закону. Виходячи з цього, вимагання надання учасником тендерної пропозиції у будь якому іншому вигляді, ніж шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, є безпідставним. Стосовно проекту договору – на то він й є ПРОЕКТОМ, а не остаточним документом. Крім того договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, які передбачають ВІЛЬНЕ ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ сторін, їх ПРАВО ПОГОДЖУВАТИ НА СВІЙ РОЗСУД БУДЬ-ЯКІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЩО НЕ СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ. Тому не варто нав'язувати учасникам умови, викладені у ПРОЕКТІ договору, та лишати учасника від можливості висловлювати свої пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Виконавчого комітету Новороздільської міської ради повідомляє, що при складання тендерної документації керувався положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Наголошуємо, що у п.2 ч.2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) вказано, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З цього випливає, що Замовник має право визначати один або декілька кваліфікаційних критерії (які також визначені Законом) і спосіб їх підтвердження. Замовником у тендерній документації визначено всі три кваліфікаційні критерії і спосіб їх підтвердження. Учасник, який має намір брати участь у торгах, повинен підтвердити відповідність всіх вимогам Замовника в т. ч. наявність досвіду виконання аналогічних договорів – надати копію такого договору. Замовник уповноважений перевіряти відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в межах документів, наданих у складі тендерної пропозиції до закупівлі. Замовник уповноважений цим положення Закону не вимагати документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, але дане положення не стосується статті 16 Закону про кваліфікаційні критерії.
Частина 3 ст. 22 Закону містить положення, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також повідомляємо, п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону зазначає, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до цього пункту Замовник вправі вимагати від Учасника надання підписаного проекту договору відповідно до положень тендерної документації як згоду з усіма умовами тендерної документації, в т. ч. і проектом договору.
Наголошуємо, що ч. 1 ст. 25 Закону вказує, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Звертаємо увагу, що подання такого документу відповідно до положень тендерної документації як «Тендерна пропозиція» не суперечить положенням вищезгаданої статті, оскільки Замовник не змінює способу подання тендерної пропозиції, оскільки Учасник повинен спочатку ввести дані в електронну систему, а потім завантажити усі необхідні документи, що вимагаються Замовником у положеннях тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-10-04-000729-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Діалінк", Код ЄДРПОУ:36757138
Дата подання: 06 жовтня 2017 17:03
Щодо проекту договору
Згідно з частиною першою статті 36 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Виходячи з цього, порядок укладання договору визначений ВИКЛЮЧНО кодексами України. Відповідно до статей 627, 628, 638 Цивільного кодексу України, статей 179, 180 Господарського кодексу України сторони можуть визначати зміст договору на основі ВІЛЬНОГО ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ, МАЮТЬ ПРАВО ПОГОДЖУВАТИ НА СВІЙ РОЗСУД БУДЬ-ЯКІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЩО НЕ СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ, з урахуванням вимог актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. ДОГОВІР ВВАЖАЄТЬСЯ УКЛАДЕНИМ, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі ДОСЯГНУТО ЗГОДИ ЩОДО УСІХ ЙОГО ІСТОТНИХ УМОВ (підкреслюємо, що й істотні умови договору, зазначені в тендерній документації, згідно з кодексами України не є остаточними). У разі наявності заперечень щодо окремих умов договору, кодексами України передбачена чітка процедура досягнення сторонами згоди щодо умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ та внесення сторонами до нього змін. Таким чином, вимагання від учасника заповнення та погодження з ПРОЕКТОМ договору, зміст якого відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України остаточно повинен визначатись під час його укладання, є безпідставним, оскільки примушує учасника до вчинення односторонніх дій стосовно предмету закупівлі.
Також слід зауважити, що апелювання до вимог частини четвертої статті 36 Закону щодо відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі не є обґрунтуванням того, що ПРОЕКТ договору має бути погоджений на етапі подання тендерної пропозиції.
Вимагаємо виключити вимогу щодо надання заповненого та завіреного підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору, як таку, що суперечить законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 жовтня 2017 16:55
Частина 3 ст. 22 Закону містить положення, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Також повідомляємо, п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону зазначає, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Це означає, що Замовник на етапі подання оголошення про проведення торгів повинен скласти і оприлюднення проект договору до закупівлі, тому Учасник, який подає тендерну пропозицію, повинен погоджуватись із цими умовами договору. На етапі підписання договору із замовником переможцем тендеру не може відступати від умов цього договору (ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"). Відповідно до вищезгаданий пунктів Замовник вправі вимагати від Учасника надання підписаного проекту договору відповідно до положень тендерної документації як згоду з усіма умовами тендерної документації, в т. ч. і проектом договору.
Номер вимоги: UA-2017-10-04-000729-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Діалінк", Код ЄДРПОУ:36757138
Дата подання: 06 жовтня 2017 17:04
Щодо надання юридично-консультаційних послуг
Шановний замовник! Поясніть, що мається на увазі під можливістю здійснення учасником-переможцем оплати юридично-консультаційних послуг, договір про надання яких уклав замовник з третьою особою (підпункт 2.3 пункту 2 розділу 5 тендерної документації)? Це таке м'яке нав'язування юридично-консультаційних послуг переможцю торгів?
Вимагаємо виключити таку вимогу як таку, що не відноситься до предмету закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 жовтня 2017 16:57
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у п. 2.3. Розділу 5 ТД вказав лише право, а не обов'язок учасника-переможця торгів оплати послуг про надання юридично-консультаційних послуг за договором, який укладений Замовником.

Інформація про відміну

Дата відміни
20 жовтня 2017 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій