Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спліт-вакцина для профілактики грипу інактивована рідка ВАКСІГРИП/ VAXIGRIP (1 доза в упаковці) або еквівалент
Очікувана вартість
22 300,00 UAH
UA-2017-10-03-000384-b c03d2f356b8d4c9eb137ed6298f5e470
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Редькіна

+380567658492 buhcentr_3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3"
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ПАНІКАХИ, будинок 53
Контактна особа: Євгенія Редькіна
+380567658492
buhcentr_3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2017 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2017 11:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2017 12:49
Очікувана вартість: 22 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 111,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вакцина проти грипу яка має включати до складу грипозних вакцин штами вірусів: А/Michigan/45/2015 (H1N1) pdm09- подібний вірус.A/Hong Kong /4801/2014 (H3N2)- подібний вірус. Вірус B/Brisbane/60/2008
-Вакцина в шприці по 0,5 мл з голкою або у флаконі.При транспортуванні повинен дотримуватись холодовий ланцюжок.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
137 упаковка
Спліт-вакцина для профілактики грипу інактивована рідка ВАКСІГРИП/ VAXIGRIP (1 доза в упаковці) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Панікахи 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2017 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2017 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2017 08:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2017 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2017 09:55
Додаток 3 квал.критерії.doc
03 жовтня 2017 10:06
Додаток 3 квал.критерії.doc
06 жовтня 2017 13:14
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
03 жовтня 2017 10:05
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
06 жовтня 2017 08:42
Додаток 2 до договору Графік поставки вакцина для профілактики грипу.doc
03 жовтня 2017 10:06
Додаток 2 до договору Графік поставки туберкулін.doc
06 жовтня 2017 08:38
Додаток 2 тех.вимоги.doc
03 жовтня 2017 10:06
Додаток 2 тех.вимоги.doc
03 жовтня 2017 10:06
Додаток 5 Проект ДОГОВОРУ лікарські засоби.docx
03 жовтня 2017 10:06
ТД спліт-вакцина для профілактики грипу.pdf
03 жовтня 2017 10:06
Додаток 6 інфо.про учасника.doc
03 жовтня 2017 10:05
Додаток 4 для переможця.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 06 жовтня 2017 11:42
Дата відповіді: 06 жовтня 2017 14:55
Доброго дня! У Додатку №3 до тендерної документації міститься вимога - надати копію аналогічного договору на постачання зі специфікацією за 2015-2016 роки. Якщо у учасника у 2015-2016 роках не було договорів на поставку вакцин, чи може учасник надати копію договору за вказаниий період на поставку фармацевтичної продукції за кодом ДК 33600000-6?
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі - Закону) замовник може встановлювати кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документального підтвердження досвіду аналогічних договорів. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених в статті 3 Закону. Враховуючи, що придбання товару, що є предметом закупівлі, здійснюється для забезпечення виконання програми профілактики грипу, такий кваліфікаційний критерій, як досвід виконання аналогічних договорів є необхідним для Замовника, так як гарантує можливість учасників поставити товар у необхідній кількості, якості та у встановлені строки для забезпечення вчасної профілактики грипу.
Тому на жаль ,якщо у учасника не було аналогічних договорів у 2015-2016 роках на поставку вакцин для профілактики грипу, не може бути учасником.
Форма "Специфікація"
Дата подання: 06 жовтня 2017 11:52
Дата відповіді: 06 жовтня 2017 13:17
У Додатку №1 до тендерної документації зазначено: "Примітки (обов’язково для виконання Учасником): * - При поданні цінової інформації у складі тендерної пропозиції Учасник надає заповнену форму «Специфікація», де у рядку графи "Найменування товару" спочатку зазначається найменування товару з цієї специфікації Замовника, а потім через двокрапку Учасник жирним шрифтом вказує назву товару, що пропонується Учасником, у тому вигляді, як він буде зазначатися у специфікації до майбутнього договору про закупівлю та у видаткових накладних Учасника у разі обрання його переможцем торгів. Назва та країна виробника товару також заповнюється Учасником у суворій відповідності з можливими майбутніми видатковими накладними". Але у тендерній докментації немає окремої форми "Специфікація" із зазначеним найменуванням товару (специфікація з форми "Тендерна пропозиція" не заповнена замовником), ця форма непередбачає інформацію про виробника товару. Чи що Ви маєте на увазі у даному випадку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Специфікація до договору із зазначеним найменуванням товару вже завантажена.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 06 жовтня 2017 15:40
Дата відповіді: 09 жовтня 2017 09:58
У учасника є великий досвід поставки фармацевтичної продукції, у т.ч. препаратів, які вимагають дотримання "холодового ланцюга" при зберіганні і транспортуванні товару, є все необхідне обладнання та транспорт для забезпечення поставки препарату належним чином, як того вимагає тендерна документація. Крім того, ми можемо надати гарантійний лист виробника (як гарантію поставки лікарського засобу). Вважаємо, що вимога тендерної документації - надати аналогічний договір за 2015-2016рр. на поставку саме вакцини ВАКСІГРИП або еквіваленту є проявом дискримінації учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації внесені.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2017 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 19 540,31
UAH з ПДВ
19 310,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 19 460,85
UAH з ПДВ
19 349,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 19 310,15
UAH з ПДВ
23 жовтня 2017 15:28

Документи

23 жовтня 2017 15:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2017 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
19 310,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2017 15:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2018 14:28
Електронний підпис укладений
03 листопада 2017 09:02
договір 191 Ваксігрип.pdf укладений
03 листопада 2017 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 19 310,15
UAH з ПДВ