Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сонячна електростанція
Очікувана вартість
2 125 000,00 UAH
UA-2017-10-02-001750-b ● f092f9b9ba4f49e39ca43a5f183af052
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Златодар" |
Код ЄДРПОУ: | 00952545 |
Місцезнаходження: | 19700, Україна , Черкаська обл., м. Золотоноша, , вул. Шевченка, 47 |
Контактна особа: |
Тетяна Олександрівна Змановська +380677827711,+380970138725 00952545d@gmail.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2017 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2017 19:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2017 16:32 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2017 12:34 |
Очікувана вартість: | 2 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Сонячна електростанція, яка дозволить зменшити власне споживання підприємства та оптимізувати витрати на купівлю електроенергії (ДК 021:2015 09332000-5«Сонячна установка»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Сонячна електростанція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, Шевченка 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2017
—
10 листопада 2017
ДК 021:2015: 09332000-5 — Сонячна установка
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2017 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2017 16:27 |
додаток для аукц 2 ДАРКУ Соняні батареї.docx | |
02 жовтня 2017 15:32 |
Ухвала Про порушення провадження у справі про банкрутство.pdf | |
02 жовтня 2017 15:32 |
Реквізити ДП Златодар.docx | |
02 жовтня 2017 15:32 |
Виписка ЄДРПОУ.pdf | |
02 жовтня 2017 15:32 |
Витяг ЄДРПОУ.pdf | |
02 жовтня 2017 15:32 |
Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.jpg | |
02 жовтня 2017 15:32 |
Статут.pdf |
05 жовтня 2017 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 жовтня 2017 16:27 |
додаток для аукц 2 ДАРКУ Соняні батареї.docx
|
||||||
02 жовтня 2017 15:32 |
Ухвала Про порушення провадження у справі про банкрутство.pdf
|
||||||
02 жовтня 2017 15:32 |
Реквізити ДП Златодар.docx
|
||||||
02 жовтня 2017 15:32 |
Виписка ЄДРПОУ.pdf
|
||||||
02 жовтня 2017 15:32 |
Витяг ЄДРПОУ.pdf
|
||||||
02 жовтня 2017 15:32 |
Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.jpg
|
||||||
02 жовтня 2017 15:32 |
Статут.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність змісту ТД
Дата подання: 04 жовтня 2017 12:14
Дата відповіді: 04 жовтня 2017 14:52
Згідно оголошення на прозоро, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2017 — 01 січня 2018, а згідно додатку до аукціону - строк поставки товару та монтажу : 01.11.2017 року. Просим виправити невідповідності.
Відповідь: Доброго дня. Просимо вибачення, невідповідність було виправлено.
Потрібна інформація по місцю встановлення
Дата подання: 04 жовтня 2017 21:26
Дата відповіді: 05 жовтня 2017 09:16
Дайте інформацію щодо даху на який плануєте встановлювати обладнання. Яке перекриття? Чи є перешкоди освітлення сонцем сонячних модулів, а саме, парапети, антени звязку, антени мобільнх операторів, шахти ліфтів, або інші підвищення від рівня даху на 30 см.
Відповідь: Надаємо інформацію стосовно даху на який планується встановлюватися обладнання: дах плоский, панельне перекриття із бітумною гідроізоляцією. По периметру даху є парапет висотою 50 см. На даху також є декільки вентиляційних зонтів висотою до 50 см. Жодних антен, чи шахт ліфтів немає."
Щодо процедури банкрутства
Дата подання: 05 жовтня 2017 09:49
Дата відповіді: 05 жовтня 2017 11:10
В тендерній документації зазначено, що ухвалою Господарського суду Черкаської області від 07.12.2015 року порушено провадження у справі про банкрутство Державного підприємства "Златодар", введено процедуру розпорядження майном та накладено арешт на все майно та кошти боржника. Станом на даний час вказані обмеження діють?
Відповідь: Надаємо відповідь на ваше питання. Ухвалою Господарського суду Черкаської області від 19 липня 2017 року у справі № 925/1770/15 продовжено термін процедури розпорядження майном державного підприємства "Златодар" та повноважень розпорядника майна боржника, арбітражного керуючого на два місяці, а останнє судове засідання по вказаній справі відбулось 04.10.2017.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-02-001750-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" , Код ЄДРПОУ:00218615
Дата подання: 13 жовтня 2017 17:59
Вимога
ПрАТ «Дніпрополімермаш» приймали участь в закупівлі ДП «Златодар» Сонячна електростанція, яка дозволить зменшити власне споживання підприємства та оптимізувати витрати на купівлю електроенергії (ДК 021:2015 09332000-5«Сонячна установка») UA-2017-10-02-001750-b, де за результатами аукціону було запропоновано найбільш економічно вигідну ціну та надані всі документи які вимагались Замовником закупівлі. 13 жовтня 2017 року замовником було опубліковане рішення відповідальної особи о дискваліфікації пропозиції ПрАТ «Дніпрополімермаш» на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаючи увагу на те, що Замовник приймає рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відмінити закупівлю за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до п1. Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до рішення відповідальної особи від 13 жовтня 2017 повідомляємо, що вихідний номер та дата не є обов’язковою вимогою згідно Ваших вимог до закупівлі Сонячна електростанція, яка дозволить зменшити власне споживання підприємства та оптимізувати витрати на купівлю електроенергії (ДК 021:2015 09332000-5«Сонячна установка»).
Відповідно до вимоги пункту третього частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ПрАТ «Дніпрополімермаш» повідомляє про те, що технічна специфікація предмету закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку, чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, та якщо таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» тому були запропоновано аналогічне обладнання.
Звертаючи Вашу увагу на подану документацію наступного учасника ФОП Хрущик Роман Богдановича в документації якого відсутня вимога «До обладнання постачальник має надати інструкції з експлуатації на українській мові, сертифікати якості від виробника, гарантійний талон (із зазначенням строку гарантії). Також відсутня інформація «експлуатаційні вимоги, дата виробництва обладнання. Відсутність будь якого підпису чи печатки на документації учасника.
Крім того, встановлено, що технічні характеристики інверторного обладнання поданого Учасником не підходять під вимогу Замовника оскільки максимальна потужність фотомодулів, які можна підключити до запропонованих інверторів мережевих GROWATT 30000TL3-S (30кВт) складає лине 66,6 кВт, а загальна планова потужність фотомодулів складає 74,2 кВт що є неприпустимим та може вивести обладнання з ладу. Що є прямими підставами для відхилення пропозиції учасника ФОП Хрущик Роман Богдановича на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пропозиція ТОВ "ПІВДЕННО - СХІДНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" складається з однієї цінової пропозиції та також повинна бути відхилена на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевказаного ПрАТ «Дніпрополімермаш» вимагає відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до рішення відповідальної особи від 13 жовтня 2017 повідомляємо, що вихідний номер та дата не є обов’язковою вимогою згідно Ваших вимог до закупівлі Сонячна електростанція, яка дозволить зменшити власне споживання підприємства та оптимізувати витрати на купівлю електроенергії (ДК 021:2015 09332000-5«Сонячна установка»).
Відповідно до вимоги пункту третього частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ПрАТ «Дніпрополімермаш» повідомляє про те, що технічна специфікація предмету закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку, чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, та якщо таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» тому були запропоновано аналогічне обладнання.
Звертаючи Вашу увагу на подану документацію наступного учасника ФОП Хрущик Роман Богдановича в документації якого відсутня вимога «До обладнання постачальник має надати інструкції з експлуатації на українській мові, сертифікати якості від виробника, гарантійний талон (із зазначенням строку гарантії). Також відсутня інформація «експлуатаційні вимоги, дата виробництва обладнання. Відсутність будь якого підпису чи печатки на документації учасника.
Крім того, встановлено, що технічні характеристики інверторного обладнання поданого Учасником не підходять під вимогу Замовника оскільки максимальна потужність фотомодулів, які можна підключити до запропонованих інверторів мережевих GROWATT 30000TL3-S (30кВт) складає лине 66,6 кВт, а загальна планова потужність фотомодулів складає 74,2 кВт що є неприпустимим та може вивести обладнання з ладу. Що є прямими підставами для відхилення пропозиції учасника ФОП Хрущик Роман Богдановича на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пропозиція ТОВ "ПІВДЕННО - СХІДНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" складається з однієї цінової пропозиції та також повинна бути відхилена на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевказаного ПрАТ «Дніпрополімермаш» вимагає відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 жовтня 2017 13:03
ДП «Златодар» уважно розглянуло вимогу ПрАТ «Дніпрополімермаш» від 13.10.2017 щодо усунення виявлених порушень та відміни закупівлі за неможливості усунення порушень, що виникли (відповідно до п. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
За результатами повідомляємо, що в абзаці 2 рішення відповідальної особи ДП «Златодар» для роботи в системі електронних закупівель від 13 жовтня 2017 не вказано, що вихідний номер та дата є обов’язковою вимогою Замовника і є порушенням.Відповідно, вказаний факт не був підставою для дискваліфікації учасника.
Вчергове повідомляємо, що у вказаному абзаці зазначено, що посадова особа ПрАТ «Дніпрополімермаш» внесла недостовірну інформацію в документи, розміщені на майданчику електронних торгів, щодо відповідності запропонованого обладнання Технічним умовам Замовника при фактичній його невідповідності по кількох суттєвих технічних вимогах замовника.
У вказаних діях посадових осіб ПрАТ «Дніпрополімермаш», які підписали вказані документи, вбачаються окремі ознаки кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 366 Кримінального кодексу України «Службове підроблення», оскілки вказані документи могли вплинути на прийняття замовником необґрунтованого рішення.
Довідково: Службове підроблення - внесення службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення документів, а також складання і видача завідомо неправдивих документів.
Об’єктом злочину "службове підроблення" є визначений законом порядок діяльності державного апарату, апарату органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ і організацій, незалежно від форми власності в частині підготовки, складання, використання і видачі офіційних документів, а також засвідчення фактів, які мають юридичне значення.
Під документами, про які йдеться в ст. 366 Кримінального кодексу України, маються на увазі офіційні документи, що складаються і видаються службовими особами від імені органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян, а також підприємств, установ і організацій будь-якої форми власності, які засвідчують конкретні факти і події, що мають юридичне значення, складені належним чином за формою і з необхідними реквізитами (штамп, печатка, номер, дата, підписи тощо).
Згідно зі ст. 366 Кримінального кодексу України службове підроблення виражається в тому числі у формі внесення в офіційні документи неправдивих відомостей.
Замовник повідомляє, що в технічних умовах, розміщених на майданчику електронних торгів,ним не порушено вимоги п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки в нихне має посилань на жодну конкретну торгівельну марку, чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Враховуючи викладене, ПрАТ «Дніпрополімермаш» безпідставно, без надання конкретної інформації, звинуватив замовника в порушенні вказаних вимог чинного законодавства України в сфері закупівель товарів та послуг.
ДП «Златодар» дуже вдячне ПрАТ «Дніпрополімермаш» за допомогу в оцінці та розгляді тендерних пропозицій інших учасників на відповідність вимогам тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації здійснює виключно замовник.
Водночас, інформуємо, що вимога Замовника щодо надання до обладнання інструкцій з експлуатації на українській мові, сертифікатів якості від виробника, гарантійних талонів (із зазначенням строку гарантії) не прив’язана часовими рамками до терміну проведення закупівель. Ці документи, учасник, визнаний переможцем торгів, може надати в будь-який час до моменту підписання замовником акту виконаних робіт.
Крім того, повідомляємо, що Замовник не встановлював вимог щодо наявності підписів чи печаток на документаціях учасників, відповідно їх відсутність в пропозиціях учасників не розцінюється як невідповідність умовам закупівлі.
Надалі повідомляємо, що за результатами часткової оцінки та розгляду тендерної пропозиції ФОП Хрущик Роман Богданович, яка йде наступною за ПрАТ «Дніпрополімермаш» пропозицією відповідно до проведеного аукціону, на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено, що в своїй вимозівід 13.10.2017 вказане ПрАТ «Дніпрополімермаш»надало в черговий раз недостовірну інформацію, яка може впливати на результати закупівель.
Так, технічні характеристики інверторного обладнання поданого вказаним ФОП свідчать, що запропоновані мережеві інвертори GROWATT 30000TL3-S дозволяють підключити до 37,5 кВт сонячного поля на кожен інвертор.
Тобто при номінальній потужності вказаних інверторів у 60 кВт до них можливо підключити сонячних панелей потужністю не більше 75 кВт, а не 66,6 кВт, як зазначено у вимозіПрАТ «Дніпрополімермаш».
Вказана інформація додатково підтверджена через офіційний сайт виробника зазначеної електротехнічної продукції ShenzhenGrowattNewEnergyTechnologyCo.,LTD(ginverter.com/html/2016/03/31/20160331102421172161209.html).
ДП «Златодар» вважає неприпустимим факт впливу посадових осіб чи представників ПрАТ «Дніпрополімермаш», які після оголошення результатів аукціону та під час розгляду тендерної пропозиції вказаного підприємства на відповідність вимогам тендерної документаціїзамовника,здійснювали спроби впливати в телефонному режимі на відповідальних осіб замовника в частині швидшої оцінки їх пропозиції, укладення договору.
Крім того, в разі подальшого використання ПрАТ «Дніпрополімермаш» недостовірної інформації під час прийняття участі у вказаних публічних закупівлях та намагань вплинути на хід торгів, замовник буде змушений звернутись до правоохоронних органів відповідно до компетенції, визначеної ст. 216 КПК України.
Таким чином, замовниквважає, що в ході проведення вказаних закупівельвін не допустив жодного порушення вимог чинного законодавства України в т.ч. в частині відхилення пропозиції ПрАТ «Дніпрополімермаш», тому підстав для відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулись на даний час не має.
Враховуючи викладені вище обставини, на підставі ч. 3 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник залишає скаргу ПрАТ «Дніпрополімермаш» без розгляду та продовжує ретельний аналіз тендерної пропозиції учасника, який на даний час очікує прийняття рішення.
За результатами повідомляємо, що в абзаці 2 рішення відповідальної особи ДП «Златодар» для роботи в системі електронних закупівель від 13 жовтня 2017 не вказано, що вихідний номер та дата є обов’язковою вимогою Замовника і є порушенням.Відповідно, вказаний факт не був підставою для дискваліфікації учасника.
Вчергове повідомляємо, що у вказаному абзаці зазначено, що посадова особа ПрАТ «Дніпрополімермаш» внесла недостовірну інформацію в документи, розміщені на майданчику електронних торгів, щодо відповідності запропонованого обладнання Технічним умовам Замовника при фактичній його невідповідності по кількох суттєвих технічних вимогах замовника.
У вказаних діях посадових осіб ПрАТ «Дніпрополімермаш», які підписали вказані документи, вбачаються окремі ознаки кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 366 Кримінального кодексу України «Службове підроблення», оскілки вказані документи могли вплинути на прийняття замовником необґрунтованого рішення.
Довідково: Службове підроблення - внесення службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення документів, а також складання і видача завідомо неправдивих документів.
Об’єктом злочину "службове підроблення" є визначений законом порядок діяльності державного апарату, апарату органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ і організацій, незалежно від форми власності в частині підготовки, складання, використання і видачі офіційних документів, а також засвідчення фактів, які мають юридичне значення.
Під документами, про які йдеться в ст. 366 Кримінального кодексу України, маються на увазі офіційні документи, що складаються і видаються службовими особами від імені органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян, а також підприємств, установ і організацій будь-якої форми власності, які засвідчують конкретні факти і події, що мають юридичне значення, складені належним чином за формою і з необхідними реквізитами (штамп, печатка, номер, дата, підписи тощо).
Згідно зі ст. 366 Кримінального кодексу України службове підроблення виражається в тому числі у формі внесення в офіційні документи неправдивих відомостей.
Замовник повідомляє, що в технічних умовах, розміщених на майданчику електронних торгів,ним не порушено вимоги п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки в нихне має посилань на жодну конкретну торгівельну марку, чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Враховуючи викладене, ПрАТ «Дніпрополімермаш» безпідставно, без надання конкретної інформації, звинуватив замовника в порушенні вказаних вимог чинного законодавства України в сфері закупівель товарів та послуг.
ДП «Златодар» дуже вдячне ПрАТ «Дніпрополімермаш» за допомогу в оцінці та розгляді тендерних пропозицій інших учасників на відповідність вимогам тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації здійснює виключно замовник.
Водночас, інформуємо, що вимога Замовника щодо надання до обладнання інструкцій з експлуатації на українській мові, сертифікатів якості від виробника, гарантійних талонів (із зазначенням строку гарантії) не прив’язана часовими рамками до терміну проведення закупівель. Ці документи, учасник, визнаний переможцем торгів, може надати в будь-який час до моменту підписання замовником акту виконаних робіт.
Крім того, повідомляємо, що Замовник не встановлював вимог щодо наявності підписів чи печаток на документаціях учасників, відповідно їх відсутність в пропозиціях учасників не розцінюється як невідповідність умовам закупівлі.
Надалі повідомляємо, що за результатами часткової оцінки та розгляду тендерної пропозиції ФОП Хрущик Роман Богданович, яка йде наступною за ПрАТ «Дніпрополімермаш» пропозицією відповідно до проведеного аукціону, на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено, що в своїй вимозівід 13.10.2017 вказане ПрАТ «Дніпрополімермаш»надало в черговий раз недостовірну інформацію, яка може впливати на результати закупівель.
Так, технічні характеристики інверторного обладнання поданого вказаним ФОП свідчать, що запропоновані мережеві інвертори GROWATT 30000TL3-S дозволяють підключити до 37,5 кВт сонячного поля на кожен інвертор.
Тобто при номінальній потужності вказаних інверторів у 60 кВт до них можливо підключити сонячних панелей потужністю не більше 75 кВт, а не 66,6 кВт, як зазначено у вимозіПрАТ «Дніпрополімермаш».
Вказана інформація додатково підтверджена через офіційний сайт виробника зазначеної електротехнічної продукції ShenzhenGrowattNewEnergyTechnologyCo.,LTD(ginverter.com/html/2016/03/31/20160331102421172161209.html).
ДП «Златодар» вважає неприпустимим факт впливу посадових осіб чи представників ПрАТ «Дніпрополімермаш», які після оголошення результатів аукціону та під час розгляду тендерної пропозиції вказаного підприємства на відповідність вимогам тендерної документаціїзамовника,здійснювали спроби впливати в телефонному режимі на відповідальних осіб замовника в частині швидшої оцінки їх пропозиції, укладення договору.
Крім того, в разі подальшого використання ПрАТ «Дніпрополімермаш» недостовірної інформації під час прийняття участі у вказаних публічних закупівлях та намагань вплинути на хід торгів, замовник буде змушений звернутись до правоохоронних органів відповідно до компетенції, визначеної ст. 216 КПК України.
Таким чином, замовниквважає, що в ході проведення вказаних закупівельвін не допустив жодного порушення вимог чинного законодавства України в т.ч. в частині відхилення пропозиції ПрАТ «Дніпрополімермаш», тому підстав для відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулись на даний час не має.
Враховуючи викладені вище обставини, на підставі ч. 3 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник залишає скаргу ПрАТ «Дніпрополімермаш» без розгляду та продовжує ретельний аналіз тендерної пропозиції учасника, який на даний час очікує прийняття рішення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2017 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" |
1 982 070,85
UAH з ПДВ
|
1 982 070,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Хрущик Роман Богданович |
2 119 357,00
UAH з ПДВ
|
2 039 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІВДЕННО - СХІДНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
2 120 000,00
UAH з ПДВ
|
2 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "ДНІПРОПОЛІМЕРМАШ" #00218615 |
Відхилено |
1 982 070,85
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2017 15:20
|
ФОП Хрущик Роман Богданович #3111116894 |
Переможець |
2 039 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2017 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2017 09:53
|
Договір.pdf | укладений |
31 жовтня 2017 09:52
|