Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 - Медичні матеріали: Тест імунохроматографічний для діагностування рота вірусів (25 тест смужок) – 2 набори; Тест-система для швидкого якісного виявлення антигенів вірусів грипу А та В у мазках, змивах та аспіратах з носа – 100 штук; Набір реагентів для імуноферментного виявлення антигену вірусу гепатиту А ВГА-антиген –ІФА-Бест - 1 набір; Набір реагентів для імуноферментного виявлення анти-ВГС - підтверджуючій тест – 1 набір; Набір реагентів для імуноферментного виявлення антитіл класа IgG до кору – 1 набір; Набір реагентів призначенних для виявлення імуноглобулінів класу G до антигенів токсокар в сироватці (плазмі) крові пацієнтів – 1 набір.
Очікувана вартість
37 479,00 UAH
UA-2017-10-02-001720-b bf9230c73b364826b7d283823758e4d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куберська Ірина Володимирівна

380629533694 lcmariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Донецький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України" в особі Маріупольської міської філії Державної установи "Донецький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38531956
Місцезнаходження: 87534, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Бахчіванджи, 57
Контактна особа: Куберська Ірина Володимирівна
380629533694
lcmariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2017 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2017 12:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2017 13:54
Очікувана вартість: 37 479,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 187,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

33140000-3 - Медичні матеріали: Тест імунохроматографічний для діагностування рота вірусів (25 тест смужок) – 2 набори; Тест-система для швидкого якісного виявлення антигенів вірусів грипу А та В у мазках, змивах та аспіратах з носа – 100 штук; Набір реагентів для імуноферментного виявлення антигену вірусу гепатиту А ВГА-антиген –ІФА-Бест - 1 набір; Набір реагентів для імуноферментного виявлення анти-ВГС - підтверджуючій тест – 1 набір; Набір реагентів для імуноферментного виявлення антитіл класа IgG до кору – 1 набір; Набір реагентів призначенних для виявлення імуноглобулінів класу G до антигенів токсокар в сироватці (плазмі) крові пацієнтів – 1 набір.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 набір
Тест імунохроматографічний для діагностування рота вірусів (25 тест смужок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи, буд. 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Тест-система для швидкого якісного виявлення антигенів вірусів грипу А та В у мазках, змивах та аспіратах з носа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи, буд. 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 набір
Набір реагентів для імуноферментного виявлення антигену вірусу гепатиту А ВГА-антиген –ІФА-Бест
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи, буд. 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 набір
Набір реагентів для імуноферментного виявлення анти-ВГС - підтверджуючій тест
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи, буд. 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 набір
Набір реагентів для імуноферментного виявлення антитіл класа IgG до кору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи, буд. 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 набір
Набір реагентів призначенних для виявлення імуноглобулінів класу G до антигенів токсокар в сироватці (плазмі) крові пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчіванджи, буд. 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2017 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2017 15:30
Додаток 3 Проект договору.docx
02 жовтня 2017 15:30
Додаток 5.docx
02 жовтня 2017 15:30
Додаток 4.docx
02 жовтня 2017 15:29
Додаток 2 .doc
02 жовтня 2017 15:29
Додаток 1.doc
02 жовтня 2017 15:28
ТД Медичні матеріали.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2017 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Авдєєв Володимир Сергійович 34 599,60
UAH
34 599,60
UAH
Документи
ТОВ Грінсен 37 479,00
UAH
37 479,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2017 08:32
Статут.pdf
18 жовтня 2017 08:32
Статистика.pdf
18 жовтня 2017 08:32
Сертифiкати_якостi.pdf
18 жовтня 2017 08:32
свідоцтво ПДВ.pdf
18 жовтня 2017 08:32
Реквізити Грінсен.pdf
18 жовтня 2017 08:32
Реєстрація _R-Biopharm_2.pdf
18 жовтня 2017 08:32
Лист щодо ліцензії.pdf
18 жовтня 2017 08:32
Лист згода.pdf
18 жовтня 2017 08:32
Додаток 1.pdf
18 жовтня 2017 08:32
Довідка про штат.pdf
18 жовтня 2017 08:32
Довідка про МТБ.pdf
18 жовтня 2017 08:32
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Авдєєв Володимир Сергійович

ТОВ Грінсен

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Авдєєв Володимир Сергійович
#3181110777
Переможець 34 599,60
UAH
20 жовтня 2017 11:46

Документи

20 жовтня 2017 11:45
Електронний підпис
20 жовтня 2017 11:44
Протокол 190.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2017 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Авдєєв Володимир Сергійович
#3181110777
34 599,60
UAH
Документи

Документи

20 жовтня 2017 11:45
Електронний підпис
20 жовтня 2017 11:44
Протокол 190.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2017 13:42
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
01 грудня 2017 13:41
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2017 13:17
Протокол 210.pdf зміни до договору
06 листопада 2017 13:16
Електронний підпис укладений
06 листопада 2017 11:35
Договір 20-17.pdf укладений
06 листопада 2017 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати вірними - дані вказані в укладеному договорі, а самє суму договору 34 599,60 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 20/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п. 5.1 Договору в такій редакції «Товар має бути поставлений до 18 грудня 2017 року».
Номер договору про закупівлю: 20/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 34 599,60
UAH