Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони ПКіВ ім. М.О. Гурова у м. Маріуполі (фізична охорона з матеріальною відповідальністю, дистанційне спостереження систем охорони, щогодинне патрулювання)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2017-10-02-000676-a e7dcd3cc873e4ad499f675fc161c5e0b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лехтер Олександр Олександрович

+380980574517 mariupoldkmolod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Палац культури "Молодіжний" Маріупольської міськради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 37233574
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Контактна особа: Лехтер Олександр Олександрович
+380980574517
mariupoldkmolod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2017 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2017 16:08
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2017 16:08
Початок аукціону: 18 жовтня 2017 15:18
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони ПКіВ ім. М.О. Гурова у м. Маріуполі (фізична охорона з матеріальною відповідальністю, дистанційне спостереження систем охорони, щогодинне патрулювання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Металургів, 148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2017 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2017 16:04
Договор охрана доппост.docx
03 жовтня 2017 16:04
ДКТ охрана доп пост.docx
03 жовтня 2017 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2017 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2017 16:04
Договор охрана доппост.docx
02 жовтня 2017 16:04
Договор охрана доппост.docx
03 жовтня 2017 16:04
ДКТ охрана доп пост.docx
02 жовтня 2017 16:04
ДКТ охрана доп пост.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

очікувана вартість закупівлі
Дата подання: 02 жовтня 2017 17:24
Дата відповіді: 03 жовтня 2017 15:59
В пункті 4.2 Тендерної документації вказано, що очікувана вартість закупівлі становить 50 000,00 грн(п'ятдесят тисяч гривень). В Оголошенні про проведення закупівлі на електронному майданчику оприлюднена очікувана вартість закупівлі - 500 000,00 грн (п'ятсот тисяч гривень). Скажіть, будь ласка, на яку конкретно суму здійснюється закупівля? Так як це має важливе значення, адже від цього залежить вартість однієї години надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. При публікації повідомлення було допущено механічну помилку. Очікувана вартість закупівлі становить 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень, 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Закупівля буде відредагована 03.10.2017 р. Також будуть долучені оновлені версії ДКТ та проекту договору
Додаток 3
Дата подання: 04 жовтня 2017 16:54
Дата відповіді: 05 жовтня 2017 12:56
Доброго дня! У додатку 3 п. 7. вказане майно Замовника за яке Виконавець несе матеріальну відповідальність. Одним з пунктів є "Набережна річки Кальчик" на суму близько 21 млн. надайте будь ласка роз'яснення, а за що саме Учасник у даному випадку несе матеріалну відповідальність? Яке майно мається на увазі? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Відносно пункту «Набережна річки Кальчик» в додатку 3 мається на увазі територія вздовж річки Кальчик від мосту на пр. Металургів до мосту на вул. Карпінського, із бетонним покриттям і ліхтарними стовпами. Учасник несе матеріальну відповідальність згідно з розміром завданого збитку

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2017 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВТ-Плюс 36 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Безпека" 47 800,00
UAH з ПДВ
47 800,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВТ-Плюс

ТОВ "Безпека"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВТ-Плюс
#31825793
Переможець 36 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2017 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2017 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВТ-Плюс
#31825793
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 13:16
Звіт про виконання договору укладений
02 квітня 2018 13:15
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 13:05
ДС 1-2 к Договору 1360-120.pdf зміни до договору
01 березня 2018 13:03
Електронний підпис укладений
01 лютого 2018 12:05
Додаткова угода №3 зміни до договору
01 лютого 2018 12:04
Електронний підпис укладений
01 лютого 2018 12:03
Додаткова угода №1/1 зміни до договору
01 лютого 2018 12:01
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 12:16
Додаткова угода №2 зміни до договору
11 січня 2018 12:15
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 11:51
Додаткова угода №1 зміни до договору
28 грудня 2017 15:39
Електронний підпис укладений
02 листопада 2017 17:14
Протокол 525.pdf зміни до договору
02 листопада 2017 16:49
Електронний підпис укладений
01 листопада 2017 16:50
Договір надання послуг укладений
01 листопада 2017 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення системи оподаткування переможця
Номер договору про закупівлю: 1360/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1360/120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку надання послуг та дії договору
Номер договору про закупівлю: 1360/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1360/120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору у зв'язку з подовженням строку дії договору згідно ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1360/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1360/120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки у Додатковій угоді № 1
Номер договору про закупівлю: 1360/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1360/120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки у Додатковій угоді №2
Номер договору про закупівлю: 1360/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1360/120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виравлення помилки у додатковій угоді №1
Номер договору про закупівлю: 1360/120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1360/120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2017 — 31 січня 2018
Сума оплати за договором: 43 199,00
UAH з ПДВ