Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевезення пасажирів залізничним транспортом. Регламентні умови
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2017-09-29-000002-b ● db17b4e522a04a69aec778caa5f949be
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081293 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , Київська обл., Київ, вул. ІВАНА ФЕДОРОВА, 39 |
Контактна особа: |
Збанко Віктор +380444652453 VIKTOR.ZBANKO@1520MM.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2017 00:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2017 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2017 15:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2017 14:46 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Перевезення пасажирів залізничним транспортом. Регламентні умови
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Перевезення пасажирів залізничним транспортом. Регламентні умови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська обл., Київ, Івана Федорова, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
ДК 015-97: I.2 18 — Дослідження та розробки в галузі транспорту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2017 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2017 14:40 |
ПРОТОКОЛ щодо відповіді на питання закуп № 1501298.doc | |
29 вересня 2017 00:50 |
ТД_Регламентні умови.docx |
17 жовтня 2017 14:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 жовтня 2017 14:40 |
ПРОТОКОЛ щодо відповіді на питання закуп № 1501298.doc
|
||||||
29 вересня 2017 00:50 |
ТД_Регламентні умови.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зауваження щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 05 жовтня 2017 08:30
Дата відповіді: 17 жовтня 2017 14:42
1. Щодо п.3, 4 Додатку № 1 Тендерної документації щодо розроблення регламентних умов на перевезення пасажирів залізничним транспортом:
Відповідно до п. 15 "Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2015 за № 1168 (далі за текстом – Ліцензійні умови), регламентні умови повинні бути розроблені відповідно до вимог ДСТУ 1.2:2015 Національна стандартизація. Правила проведення робіт з національної стандартизації (далі за текстом – ДСТУ 1.2).
Відповідно до п. 5.1.1 ДСТУ 1.2 – національні нормативні документи поділяють на національні стандарти та кодекси усталеної практики. У свою чергу національні стандарти, відповідно до п. 5.2.1, б) ДСТУ 1.2, поділяються на стандарти на продукцію та послуги - технічні умови.
СТП – стандарт підприємства – тип нормативного документу, який не передбачений вимогами ДСТУ 1.2, тобто цей документ не буде відповідати вимогам п. 15 Ліцензійних умов, тобто вимогам чинного законодавства України.
Ця вимога тендерної документації є порушенням вимог п.4 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Щодо п.5 Додатку № 1 Тендерної документації щодо розроблення регламентних умов на перевезення пасажирів залізничним транспортом:
Регламентні умови – технічні умови на надання послуг з перевезення пасажирів залізничним транспортом, повинні відповідати вимогам ГСТУ 32.0.10.026 2001 Стандартизація та сертифікація на залізничному транспорті. Типова побудова технічних умов на надання послуг при перевезенні пасажирів залізничним транспортом України (далі за текстом - ГСТУ 32.0.10.026). Відповідно до ГСТУ 32.0.10.026 технічні умови на надання послуг з перевезення пасажирів залізничним транспортом повинні містити такі розділи:
– титульний лист;
– зміст;
– вступна частина (галузь застосування);
– технічні вимоги;
– вимоги безпеки та охорони навколишнього природного середовища під час надання послуг з перевезення пасажирів;
– правила приймання процесу надання послуг з перевезення пасажирів;
– методи контролю процесу надання послуг з перевезення пасажирів;
– вказівки щодо здійснення процесу надання послуг з перевезення пасажирів;
– гарантії підприємства;
– додатки.
Перелік розділів та основних положень, наведених у п.5 Додатку №1 Тендерної документації не відповідає вимогам ГСТУ 32.0.10.026, тобто вимогам чинного законодавства України.
Ця вимога тендерної документації є порушенням вимог п.4 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі".
3. Щодо п.5 Додатку № 1 Тендерної документації щодо розроблення регламентних умов на перевезення пасажирів залізничним транспортом:
Тендерна документація не містить посилання на чинний нормативно-правовий акт та чинним законодавством України не передбачено погодження нормативних документів з департаментами, управліннями, філіями та регіональними філіями ПАТ "Укрзалізниця".
Ця вимога тендерної документації є порушенням вимог п.1 ст. 3, п. 3 ст. 5 та п.4 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі".
4. Щодо п.1 Додатку № 2 Тендерної документації щодо розроблення регламентних умов на перевезення пасажирів залізничним транспортом:
Чинним законодавством України не передбачено присвоєння категорії працівникам, які займаються стандартизацією продукції та послуг та розробкою технічних умов, та наявності у цих працівників кваліфікаційного сертифікату. Також Тендерна документація не містить посилання на нормативно-правовий акт, який містить вимоги щодо присвоєння категорії працівників та наявності у цих працівників кваліфікаційного сертифікату.
Ця вимога тендерної документації є порушенням вимог п.1 ст. 3, п. 3 ст. 5 та п.4 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі".
5. Щодо п.3 Додатку №2 Тендерної документації щодо розроблення регламентних умов на перевезення пасажирів залізничним транспортом:
Надання копії або витягу з договору, які містять інформацію щодо ціни, підписів сторін та дані, що дають змогу ідентифікувати щодо якого договору відносяться акти виконаних робіт – все це відноситься до конфіденційної інформації згідно з вимогами ст. 21 Закону України "Про інформацію" та не підлягає розголошенню без погодження з замовниками надання послуг щодо розроблення нормативної документації. Це дуже ускладнює підготовку тендерної пропозиції.
Ця вимога тендерної документації є порушенням вимог п.1 ст. 3, п. 3 ст. 5 та п.4 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Національні, галузеві та інші стандарти не є законодавчими актами. У цих Ліцензійних умовах термін «регламентні умови» означає технологічні процеси, положення, інструкції, порядки, які містять технічні, технологічні та інші вимоги, умови і порядок виконання процесів та/або надання послуг, що не суперечать законодавству. В зазначених ДСТУ 1.2 та СТУ 1.5 відсутнє згадування про технологічні процеси, положення, інструкції, порядки які визначені терміном «регламентні умови». Крім того термін «регламентні умови» не містить згадування «технічні умови», на які йде посилання у вимозі, а також національні нормативні документи, порядок розробки та оформлення яких встановлюється зазначеними ДСТУ. Виходячи із зазначеного вимоги ст.15 Ліцензійних умов передбачають, що при розробці регламентних умов мають застосовуватись підходи аналогічні визначеним в ДСТУ 1.2 та СТУ 1.5, а не в ГСТУ 32.0.10.026 2001. Також ГСТУ 32.0.10.026 2001 не є законодавчим актом. Зазначеним стандартом передбачені вимоги до розроблення технічних умов, які не передбачені терміном «регламентні умови». Крім того, відповідно до абзацу 2 пункту 2, Статуту публічного акціонерного товариства “Українська залізниця”, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 735 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 р. № 682 ) Товариство є правонаступником усіх прав і обов’язків Укрзалізниці та підприємств залізничного транспорту, тобто є органом управління залізничним транспортом загального користування, та продовжує виконувати функції Державної адміністрації залізничного транспорту.
Відповідно до пункту 23 Cтатуту для досягнення мети товариства та провадження господарської діяльності товариство приймає внутрішні документи, обов’язкові для виконання всіма працівниками і підрозділами товариства.
Відповідно до вимог пункту 8 Технічного регламенту надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів залізничним транспортом, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2010 р. N 193, порядок розроблення, погодження та затвердження регламентних технічних умов надання послуг затверджується центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації, центральним органом виконавчої влади в галузі транспорту та органом управління залізничним транспортом загального користування відповідно до їх компетенції.
Регламентні технічні умови - нормативні документи, стандарти, технічні умови та технічна документація, які визначають технічні, технологічні та інші вимоги, умови і порядок надання послуг та прийняті центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації, центральним органом виконавчої влади в галузі транспорту, органом управління залізничним транспортом загального користування відповідно до компетенції.
Оскільки за визначенням регламентні умови є нормативним документом або технічними умовами відповідно до статті 16 Закону України «Про стандартизацію» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 31, ст.1058) {Із змінами, внесеними згідно із Законом № 124-VIII від 15.01.2015, ВВР, 2015, № 14, ст.96}:
1. Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема:
-розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування;
-застосовувати прийняті ними стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови;
2. Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
3. Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям.
Виходячи з наведеного вище, регламентні умови можуть бути стандартом підприємства, оскільки в даному випадку вони призначені виключно для регламентації дій персоналу підприємства при наданні послуг та не регламентують дій представників інших організацій та установ.
Застосування ГСТУ 32.0.10.026-2001 Стандартизація та сертифікація на залізничному транспорті. Типова побудова технічних умов на надання послуг при перевезенні пасажирів залізничним транспортом України під час визначення змісту регламентних умов не є можливим, оскільки зазначений галузевий стандарт розроблено та надано чинності наказом Міністерства транспорту України від 08.06.2001р. N367 та до цього часу до нього не внесено жодних змін що відбулися в законодавстві України за 17 років, зокрема вимог статей 16, 21 та 23 Закону Україну «Про стандартизацію», а також вимог основоположного комлексу стандартів Національна стандартизація редакції 2015 року.
Крім того, відповідно до пункту 2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію», стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Щодо погодження регламентних умов з структурними підрозділами та філіями ПАТ «Укрзалізниця», технічну частину (Додаток 1 тендерної документації) розроблено з урахуванням вимог розділу 6.2 та додатку А ДСТУ 1.2:2015, визначення переліку структурних підрозділів та філій з якими має бути погоджений документ є прерогативою замовника, спрямованою на досягнення консенсусу та є безкоштовною процедурою. Вимога щодо погодження зазначеного нормативного документу з причетними підрозділами ПАТ «Укрзалізниця» визначається внутрішнім порядком розроблення та погодження нормативного документу ПАТ «Укрзалізниця» причетними організаціями по колу обов'язків та компетенції. Немає заперечень, щодо погодження з причетними організаціями буде проводити Департамент замовник – ЦЛ (Департамент пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ «Укрзалізниця»). В разі наданих зауважень вони будуть надаватись для усунення розробнику.
Відповідно до пункту 23 Cтатуту для досягнення мети товариства та провадження господарської діяльності товариство приймає внутрішні документи, обов’язкові для виконання всіма працівниками і підрозділами товариства.
Відповідно до вимог пункту 8 Технічного регламенту надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів залізничним транспортом, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2010 р. N 193, порядок розроблення, погодження та затвердження регламентних технічних умов надання послуг затверджується центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації, центральним органом виконавчої влади в галузі транспорту та органом управління залізничним транспортом загального користування відповідно до їх компетенції.
Регламентні технічні умови - нормативні документи, стандарти, технічні умови та технічна документація, які визначають технічні, технологічні та інші вимоги, умови і порядок надання послуг та прийняті центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації, центральним органом виконавчої влади в галузі транспорту, органом управління залізничним транспортом загального користування відповідно до компетенції.
Оскільки за визначенням регламентні умови є нормативним документом або технічними умовами відповідно до статті 16 Закону України «Про стандартизацію» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 31, ст.1058) {Із змінами, внесеними згідно із Законом № 124-VIII від 15.01.2015, ВВР, 2015, № 14, ст.96}:
1. Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема:
-розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти, кодекси усталеної практики, технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування;
-застосовувати прийняті ними стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови;
2. Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
3. Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям.
Виходячи з наведеного вище, регламентні умови можуть бути стандартом підприємства, оскільки в даному випадку вони призначені виключно для регламентації дій персоналу підприємства при наданні послуг та не регламентують дій представників інших організацій та установ.
Застосування ГСТУ 32.0.10.026-2001 Стандартизація та сертифікація на залізничному транспорті. Типова побудова технічних умов на надання послуг при перевезенні пасажирів залізничним транспортом України під час визначення змісту регламентних умов не є можливим, оскільки зазначений галузевий стандарт розроблено та надано чинності наказом Міністерства транспорту України від 08.06.2001р. N367 та до цього часу до нього не внесено жодних змін що відбулися в законодавстві України за 17 років, зокрема вимог статей 16, 21 та 23 Закону Україну «Про стандартизацію», а також вимог основоположного комлексу стандартів Національна стандартизація редакції 2015 року.
Крім того, відповідно до пункту 2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію», стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Щодо погодження регламентних умов з структурними підрозділами та філіями ПАТ «Укрзалізниця», технічну частину (Додаток 1 тендерної документації) розроблено з урахуванням вимог розділу 6.2 та додатку А ДСТУ 1.2:2015, визначення переліку структурних підрозділів та філій з якими має бути погоджений документ є прерогативою замовника, спрямованою на досягнення консенсусу та є безкоштовною процедурою. Вимога щодо погодження зазначеного нормативного документу з причетними підрозділами ПАТ «Укрзалізниця» визначається внутрішнім порядком розроблення та погодження нормативного документу ПАТ «Укрзалізниця» причетними організаціями по колу обов'язків та компетенції. Немає заперечень, щодо погодження з причетними організаціями буде проводити Департамент замовник – ЦЛ (Департамент пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ «Укрзалізниця»). В разі наданих зауважень вони будуть надаватись для усунення розробнику.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2017 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково - дослідний центр технологій транспортних систем" |
154 000,00
UAH з ПДВ
|
148 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Український державний університет залізничного транспорту |
159 900,00
UAH з ПДВ
|
149 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
150 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАЙДО" |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
156 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково - дослідний центр технологій транспортних систем" #38892883 |
Переможець |
148 800,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2017 10:43
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 01 листопада 2017 10:43
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково - дослідний центр технологій транспортних систем" #38892883 |
148 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2018 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2017 01:53
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2017 17:28
|
Договор 4 72 17.pdf | укладений |
15 листопада 2017 17:28
|