Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2017-09-28-001530-a a7b43125c6d8432ead4a2210b109e1f0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Инна Пилипова

+380563774022 college28@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровський педагогічний коледж Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Код ЄДРПОУ: 02128661
Місцезнаходження: 49054, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, проспект Кірова,83
Контактна особа: Инна Пилипова
+380563774022
college28@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2017 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2017 17:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2017 13:56
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 штуки
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49054, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр.Олександра Поля (пр.Кірова,83)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2017
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2017 16:20
Документація.docx
28 вересня 2017 16:20
Специфікація.xlsx
28 вересня 2017 16:20
Журнал обліку роботи акад.групи.doc
28 вересня 2017 16:20
журнали по практиці.pdf
28 вересня 2017 16:20
2.02.1-залікові книги.pdf
28 вересня 2017 16:20
Договор.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Журнали академічних груп.
Дата подання: 01 жовтня 2017 17:33
Дата відповіді: 03 жовтня 2017 08:49
У вересні цього року Вам вже були поставлені "Журнали академічних груп", але вони не були прийняті тому що до них були застасовані вимоги які в технічних вимогах на товар Вашій тендерной документації не прописані, а саме - вимоги по вологості та волнистості паперу, коробленію обкладенки та інше. Якщо вищезазначені додаткові вимоги по вологості та волнистості паперу, коробленню обкладенки такі суттеви, то чому вони знов не прописані у технічних вимогах у Вашій тендерній документації? Чи ці додаткові вимоги будуть застосовуватись доки переможцем не стане той хто Вам потрібен? Будь ласка, дайте відповідь, щоб ми не витрачали даремно час та гроші на участь у Вашому тендері. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нашому закладу потрібен якісний товар. У товару (журналах обліку роботи академічної групи та викладачів) чи іншої продукції не повинно бути наступних дефектів:
1. вони не повинні перебували під впливом вологи;
2. покриття обкладинок, палітурок та листків журналів не повинні містити бугристу поверхню і бути покручені, тобто не повинно бути викривлення (коробления) паперу;
3. текст сторінок не має містити помарки в тексті;
4. не повинно бути помарки у вигляді зміщення прямокутника;
5. повинен надаватися вчасно сертифікат якості на даний товар;
6. на БУМ вінілової обкладинці повинна мати акуратно загорнуті кутки;
7. на зворотній стороні обкладинки зверху та знизу повинен бути якісно приклеєний паперовий листок;
8. папір журналів не повинен бути занадто тонкий, щоб не проглядалось відбиття сторінок з однієї на другу.
Також повинна бути витримана технологія печатної продукції.
Відповідно до ч. 1 ст. 669 Цивільного кодексу України кількість товару, що продається, встановлюється у договорі у відповідних одиницях виміру або грошовому вираженні. Згідно до специфікації до договору (постачальник) повинен був поставити (замовнику) кілька позицій товару. Але фактично замовник отримав тільки одну позицію товару, а саме: журнал обліку роботи академічної групи та викладачів неналежної якості, чим (постачальником) було порушено укладений договір та норми цивільного кодексу України. Неналежну якість підтверджує дефектний акт неякісного товару, складений у присутності постачальника.
Згідно ст. 712 Цивільного кодексу України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк товар у власність покупця (або замовника), а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. Також відповідно до ст. 663 ЦК України продавець (постачальник) зобов'язаний передати товар покупцеві (замовнику) у строк, встановлений договором. Ці вимоги були прописані і в укладеному договорі. Але фактично постачальник не виконав цієї вимоги.
Згідно ч. 2 ст. 662 Цивільного кодексу України продавець (в даному випадку постачальник) повинен одночасно з товаром передати покупцеві (замовнику) його приналежності та документи (сертифікат якості тощо), що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до договору або актів цивільного законодавства. Ця норма прописана і у договорі. А саме: «якість проданого за теперішнім договором товару повинна в усьому відповідати Держстандартом та ТУ, повинна бути підтверджена сертифікатом». Але фактично сертифікат якості був наданий вже при складанні дефектного акту.
Згідно ч. 1 ст. 670 Цивільного кодексу України, якщо продавець (постачальник) передав покупцеві меншу кількість товару, ніж це встановлено договором, покупець (замовник) має право вимагати передання кількості товару, якої не вистачає, або відмовитися від переданого товару та його оплати.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 678 ЦК України у разі істотного порушення вимог щодо якості товару покупець має право відмовитися від договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2017 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Бланкодрук 16 750,00
UAH з ПДВ
16 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 19 730,00
UAH з ПДВ
16 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2017 11:06
Статут ПП Бланкодрук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Бланкодрук

ТЕРНО-ГРАФ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Бланкодрук
#30552319
Переможець 16 510,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2017 17:02

Документи

10 жовтня 2017 17:01
Протокол 112.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2017 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Бланкодрук
#30552319
16 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2017 17:01
Протокол 112.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор.pdf укладений
19 жовтня 2017 10:39