Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори
Detection and analysis apparatus
Очікувана вартість
14 905 100,00 UAH
UA-2017-09-26-001575-c 1659b9e6e7d6416989b11f001b322b1c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віта Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Мельник Віта Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SOE "Ukrmedproektbud"
National ID: 37700171
Contact point: Melnyk Vita Viktorivna
380676063993,
vito4k@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 вересня 2017 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2017 17:00
Очікувана вартість: 14 905 100,00 UAH з ПДВ
Publication date: 26 вересня 2017 16:46
Enquiries until: 16 жовтня 2017 17:00
Complaints submission until: до 22 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 жовтня 2017 17:00

Information

Estimated total value: 14 905 100 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

09 жовтня 2017 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2017 16:49
Проект договору на закупівлю обладнання.docx
26 вересня 2017 16:49
ТД_ на 2 лоти_26.09.2017.docx
09 жовтня 2017 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2017 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2017 16:49
Проект договору на закупівлю обладнання.docx
26 вересня 2017 16:49
ТД_ на 2 лоти_26.09.2017.docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1 Комплект обладнання для лабораторного контролю імунологічної безпеки донорської кров
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 862 700,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 77 254,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115881 UAH


Title: без назви
Current status: Complete
Estimated total value: 3 862 700,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 77 254,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 06 листопада 2017 15:32
Auction planned date: 06 листопада 2017 15:32
Закінчення: 06 листопада 2017 15:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 од
Лот №1 Комплект обладнання для лабораторного контролю імунологічної безпеки донорської кров
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Чорновола 28/1
Дата доставки: 15 листопада 2017  —  20 грудня 2017

Lot 1 The equipment set for laboratory control of immunology safety of donor blood Lot
CPV: 38430000-8

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 жовтня 2017
UA-2017-09-26-001575-c1659b9e6e7d6416989b11f001b322b1c
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ ЮВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

31 жовтня 2017 15:10
Електронний підпис

Документи

31 жовтня 2017 15:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮВІС

ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2017 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ 3 855 884,67
UAH з ПДВ
3 855 884,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮВІС 3 860 090,00
UAH з ПДВ
3 860 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ

ТОВ ЮВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
Переможець 3 855 884,67
UAH з ПДВ
07 листопада 2017 12:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2017 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІОМЕДІНВЕСТ
#24740569
3 855 884,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 12:04
Документ змін_ Продовження договору до 30.06.2018.docx зміни до договору
27 квітня 2018 12:03
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 14:56
Документ змін.docx зміни до договору
20 грудня 2017 14:54
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2017 11:37
Документ змін контракту.docx зміни до договору
06 грудня 2017 11:36
Електронний підпис укладений
24 листопада 2017 18:44
2017-32-м від 24.11.2017 ТОВ_Біомедінвест.pdf укладений
24 листопада 2017 18:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначений договір було укладено без зазначення конкретної суми авансування, оскільки на момент укладання договору був відсутній належним чином оформлений наказ головного розпорядника бюджетних коштів. Так як, Постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 року № 1046 (з наступними змінами та доповненнями) було затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» (надалі – Порядок) визначено, що у для здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг має бути належним чином оформлене рішення головного розпорядника бюджетних коштів (МОЗ). Так, відповідно до умов тендерної документації авансування за договором, що буде укладений на наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно в разі прийняття МОЗ належним чином оформленого рішення про це та відповідно до такого рішення. Так як рішення МОЗ було оформлено та видано Наказ №1525 від 01.12.2017 року в терміни після укладання договору необхідно внести зміни до договорів та поставити авансування відповідно в розмірі 100% від ціни договору.
Номер договору про закупівлю: 2017/32-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 2017/32-м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до строків поставки обладнання та продовження терміну дії договору щодо вище перелічених договорів, змінивши пункти: «5.1. Строк (термін) поставки (передачі) Товарів за Договором: не пізніше, ніж через сім календарних днів від вимоги Покупця. Точний строк поставки Товару в будь-якому випадку визначається Покупцем». Внести зміни до пункту 10.1. Договору, виклавши його в такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 01.05.2018 року, проте в будь-якому випадку до повного виконання Договору». Дані зміни пов’язані з відсутністю будівельної готовності об’єкта будівництва відповідно до планового терміну поставки (так як зберігання даного обладнання потребує забезпечення приміщення відповідним температурним режимом), тому виникла необхідність перенести терміни поставки обладнання до забезпечення відповідних умов зберігання.
Номер договору про закупівлю: 2017/32-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 2017/32-м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження терміну дії договору на поставку медичного обладнання, то дані зміни пов’язані з технологічною послідовністю передачі медичного обладнання на баланс Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит», тому виникла необхідність продовження терміну дії договору до 30.06.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 2017/32-м
Договір:
Номер додаткової угоди: 2017/32-м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2017 — 26 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 855 884,67
UAH