Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні роботи по реконструкції центру по боротьбі з кіберзлочинністю при УСБУ в Сумській області по вул. Герасима Кондратьєва, 32 у м. Суми
Очікувана вартість
4 543 644,00 UAH
UA-2017-09-22-001439-b 208e56e0d21f4ec387e97dc0a5dd17de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легкий Олександр Дмитрович

+380542687602 Leshy@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 20001674
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Герасима Кондратьєва, б.32
Контактна особа: Легкий Олександр Дмитрович
+380542687602
Leshy@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2017 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2017 16:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2017 15:10
Очікувана вартість: 4 543 644,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Будівельні роботи по реконструкції центру по боротьбі з кіберзлочинністю при УСБУ в Сумській області по вул. Герасима Кондратьєва, 32 у м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2017 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2017 14:25
tender.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо змісту тендерної пропозиції
Дата подання: 27 вересня 2017 11:30
Дата відповіді: 28 вересня 2017 15:32
Згідно розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" учаснику необхідно надати підтверджуючу інформацію про можливість виконання робіт наданих в Технічній специфікації Додаток 1 тендерної документації (лист за підписом керівника учасника, який подається за формою згідно з Додатком 10 до цієї документації, у форматі PDF). У Додатку 10 до тендерної документації у Листі-підтвердженні в самому кінці є зноска (згідно Додатку 9 Тендерної документації). Від цієї форми учасник не повинен відступати. Але згідно Додатка 9 надається "Цінова пропозиція" Переможцем процедури закупівлі. Вважаємо, що в Додаток 10 необхідно внести зміни: замість зноски на Додаток 9 виправити на Додаток 1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII.
При цьому, у Додатку 10 до тендерної документації у Листі-підтвердженні в самому кінці викладена не зноска "(згідно Додатку 9 Тендерної документації)", як вказано Вами, а частина основного тексту. Водночас, звертаємо Вашу увагу, що подавати інформацію учасником згідно додатку 9 тендерної документації не потрібно, в зв'язку з тим, що її буде подавати тільки переможець, про це вказано в додатку 9 тендерної документації.
В подальшому, у разі Вашого бажання приймати участь у відкритих торгах, просимо залишати свої контактні дані для зворотнього зв'язку. Дякуємо за запитання.
Щодо надання документів учасниками
Дата подання: 28 вересня 2017 17:28
Дата відповіді: 29 вересня 2017 17:25
Згідно п.2 Додатка №3 учаснику необхідно надати технічну специфікацію на комплекс робіт відповідно до Додатку 1. Чи необхідно згідно цього пункту учаснику надавати Зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, Договірну ціну і розрахунки до неї?
Відповідь: Згідно п.2 Додатку №3 учаснику необхідно надати технічну специфікацію на комплекс робіт відповідно до Додатку №1. Надавати Зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, Договірну ціну і розрахунки до неї, згідно п.2 Додатку №3, учаснику подавати не потрібно.
В подальшому, у разі Вашого бажання приймати участь у відкритих торгах, просимо залишати свої контактні дані для зворотнього зв'язку. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2017 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮМО" 4 084 934,40
UAH з ПДВ
4 084 934,40
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Сумбуд" 4 499 812,80
UAH з ПДВ
4 454 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ 4 530 560,00
UAH з ПДВ
4 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торгівельна компанія К 4 543 644,00
UAH з ПДВ
4 498 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2017 15:57
Електронний підпис
09 жовтня 2017 15:54
Електронний підпис
09 жовтня 2017 14:57
Електронний підпис
09 жовтня 2017 14:36
Фінансовий звіт.PDF
09 жовтня 2017 14:36
Технічна специфікація.PDF
09 жовтня 2017 14:36
Ліцензія ПП 'ЮМО'.PDF
09 жовтня 2017 14:36
Календарний графік.PDF
09 жовтня 2017 14:36
Довідки си. 17.PDF
09 жовтня 2017 14:36
G1017-9252-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2017 15:46
документи переможця
17 жовтня 2017 15:46
документи переможця
17 жовтня 2017 15:46
документи переможця
17 жовтня 2017 15:46
документи переможця
17 жовтня 2017 15:46
документи переможця
09 жовтня 2017 15:31
Графік.PDF
09 жовтня 2017 11:48
Гарантійний лист.PDF
09 жовтня 2017 11:48
Проект договору.PDF
09 жовтня 2017 11:48
Банківська гарантія.rar
09 жовтня 2017 11:48
Баланс.PDF
09 жовтня 2017 11:48
Ліцензія та дозволи.rar
09 жовтня 2017 11:48
Довідка ст.17.PDF
09 жовтня 2017 11:48
Протокол зборів.PDF
09 жовтня 2017 11:48
Наявність працівників.PDF
09 жовтня 2017 11:48
Договір Охтир. ЦРЛ.PDF
09 жовтня 2017 11:48
Договір Дитсадок.PDF
09 жовтня 2017 11:48
Лист-підтвердження.rar
09 жовтня 2017 11:48
Гарантійний лист ЛПБ.PDF
09 жовтня 2017 11:48
Графік.PDF
09 жовтня 2017 11:48
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮМО"

АТ "Сумбуд"

ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ

ТОВ Торгівельна компанія К

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮМО"
#32025230
Відхилено 4 084 934,40
UAH з ПДВ
12 жовтня 2017 16:13
АТ "Сумбуд"
#14017843
Переможець 4 454 300,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2017 16:32

Документи

12 жовтня 2017 16:13
Електронний підпис
12 жовтня 2017 16:12
Протокол №23
12 жовтня 2017 16:12
Протокол №23

Документи

12 жовтня 2017 16:32
Електронний підпис
12 жовтня 2017 16:31
Протокол №24
12 жовтня 2017 16:31
Протокол №24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2017 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Сумбуд"
#14017843
4 454 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2017 16:32
Електронний підпис
12 жовтня 2017 16:31
Протокол №24
12 жовтня 2017 16:31
Протокол №24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 18:13
ДопУгода.pdf зміни до договору
28 березня 2019 18:11
dopUgoda3.pdf зміни до договору
28 серпня 2018 12:03
Електронний підпис укладений
08 серпня 2018 14:36
dodatkova ugoda №2.pdf зміни до договору
08 серпня 2018 14:31
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2017 11:42
Додаток №2 укладений
26 жовтня 2017 11:39
Додаток №1 укладений
26 жовтня 2017 11:39
Додаткова угода №1 укладений
26 жовтня 2017 11:39
Додаток №2 укладений
26 жовтня 2017 11:39
Додаток №1 укладений
26 жовтня 2017 11:39
Договір укладений
26 жовтня 2017 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Експертний звіт від 20.07.2018 №19-0518-18/К за робочим проектом "Реконструкція центру по боротьбі з кіберзлочинністю при УСБУ в Сумській області. Коригування".
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни строку дії договору до 31.12.2019 року, зменшення обсягу фінансування робіт в 2018 році
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML