Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31170000-8 Трансформатори Реактор 750 кВ
31170000-8 Transformers Reactor 750 kV
Очікувана вартість
27 499 989,00 UAH
UA-2017-09-20-001576-a ccb3d7e1286e42f2b7605c9dd7a6362c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РУДЕНКО Валентина Василівна

239-46-59 sztp@nec.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: РУДЕНКО Валентина Василівна
239-46-59
sztp@nec.energy.gov.ua
Додаткові контактні особи: Когтєв Степан Олександрович
(044)238-39-61
Kohtiev.SO@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo”
National ID: 00100227
Contact point: РУДЕНКО Валентина Василівна
239-46-59
sztp@nec.energy.gov.ua
Additional contacts: Kohtiev.SO
(044)238-39-61
Kohtiev.SO@ua.energy

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 вересня 2017 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2017 12:00
Очікувана вартість: 27 499 989,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 659999 UAH
Publication date: 20 вересня 2017 17:03
Enquiries until: 14 жовтня 2017 12:00
Complaints submission until: до 20 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 жовтня 2017 12:00

Information

Estimated total value: 27 499 989 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 275 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Трансформатори Реактор 750 кВ
Transformers Reactor 750 kV
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
31170000-8 Трансформатори Реактор 750 кВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори

31170000-8 Transformers Reactor 750 kV
CPV: 31170000-8
Період постачання: по 30 квітня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2017 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2017 11:50
ТД реактор зміни.doc
06 жовтня 2017 11:50
Зміни реактор.pdf
20 вересня 2017 17:00
ТД реактор (1).pdf
06 жовтня 2017 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2017 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2017 11:50
ТД реактор зміни.doc
20 вересня 2017 17:00
ТД реактор (1).doc
06 жовтня 2017 11:50
Зміни реактор.pdf
20 вересня 2017 17:00
ТД реактор (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно строку поставки обладнання
Дата подання: 02 жовтня 2017 17:03
Дата відповіді: 06 жовтня 2017 11:52
Просимо привести у відповідність п 4.4. Розділу І. Загальні положення, а саме: п.4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): Протягом 6 місяців з дати укладання договору, але не пізніше 30.04.2018р. Вказані в цьому пункті строки поставки суперечать один одному, якщо поставка буде здійснена протягом 6 місяців з дати укладання договору цей строк перевищує граничну дату 30.04.2018р. Якщо поставка повинна бути здійсненна до 30.04.2018р. то цей строк менше 6 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання Замовник повідомляє, що строки, визначені в пп. 4.4. Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації обумовлені затвердженим графіком робіт з технічного переоснащення ПС 750 кВ «Дніпровська» та відповідним графіком відключень. Поточні строки є прийнятними для здійснення постачання Реактора 750 кВ.
стосовно проекту договору Додаток №4 ДКТ
Дата подання: 13 жовтня 2017 13:34
Дата відповіді: 18 жовтня 2017 11:58
прошу погодити внесення наступних змін у проект Договору Додаток №4 до ДКТ 1.2. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені ПОКУПЦЕМ, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків ПОКУПЦЯ в порядку визначеному законодавством. 3.5. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується використати одержаний авансовий платіж на придбання (виробництво) необхідних для постачання Товару матеріалів протягом ___ (але не більше _ днів) днів після одержання авансового платежу. ПОСТАЧАЛЬНИК протягом ___ днів (але не більше _ днів) з дня надходження авансового платежу повинен надати звіт* про використання авансових коштів (*за формою згідно з Додатком __ до Договору) разом з підтверджуючими документами (копії накладних / актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). 4.3.4. У разі невідповідності Товару умовам Договору та / або якщо Постачальником не передані одночасно з товаром належно оформлені документи, що підлягають переданню разом з Товаром відповідно до вимог Покупця, чинного законодавства України або такі документи неналежно оформлені оформлюється Акт про недоліки. Якщо уповноважений представник ПОСТАЧАЛЬНИКА відмовиться від участі у оформленні акту про недоліки, або не матиме достатніх повноважень на підписання такого Акту, або не прибуде на письмовий виклик ПОКУПЦЯ у визначений ПОКУПЦЕМ строк, ПОКУПЕЦЬ вправі скласти такий Акт про недоліки згідно з визначеним чинним законодавством України порядком із залученням представника Торгово-промислової палати. В цьому документі зазначається перелік виявлених недоліків (невідповідність Товару та /або умов щодо його доставки та розвантаження) умовам Договору, перелік відсутніх документів тощо), а також порядок заміни ПОСТАЧАЛЬНИКОМ (без додаткової оплати) Товару, що не відповідає вимогам Договору, та усунення ним інших недоліків. Документ про недоліки надається / направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ для виконання. Усунення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ недоліків Товару, в тому числі його заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом строку, визначеного в документі про недоліки; право визначати строк усунення недоліків належить ПОКУПЦЮ, однак при цьому має враховуватись, що цей строк не може бути меншим строку, необхідного для усунення недоліків, зокрема технологічного строку виготовлення (виробництва) Товару / окремих його складових (комплектуючих), фактичного часу доставки до місця усунення недоліків і повернення Товару Покупцю після їх усунення. Пункт 4.3.5. видалити 4.4. Датою поставки (передачі) Товару визнається дата фактичної доставки товару до місця поставки, що зазначена у залізничній накладній у разі доставки Товару у місце поставки залізничним транспортом або у товарно-транспортній накладній у разі доставки Товару до місця поставки автомобільним транспортом. З дати поставки (передачі) Товару до Покупця переходить право власності, ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження Товару. Акт приймання-передачі Товару Покупець зобов’язаний підписати протягом 5 днів з дати поставки Товару до місця поставки. **4.6. Умови шеф-монтажу Ціна шеф-монтажу входить в Ціну Договору. Представник Постачальника прибуває на місце монтажу Товару не пізніше строку, зазначеного в повідомленні ПОКУПЦЯ, а у разі порушення цього строку, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний відшкодувати ПОКУПЦЮ збитки, пов’язані з прострочкою прибуття,. Для своєчасного прибуття представника Постачальника для здійснення шеф-монтажу Покупець зобов'язаний завчасно, однак не пізніше, ніж за _______* днів до початку монтажу (кількість днів конкретизується в Договорі) письмово повідомити Постачальника про заплановану дату початку монтажу Товару (проведення монтажних робіт)* Шеф-монтаж здійснюється відповідно до завдання Покупця, інших вимог документації щодо Товару, зокрема щодо порядку експлуатації Товару. Після здійснення шеф-монтажу Покупець зобов’язаний підписати відповідний Акт. Зобов’язання щодо здійснення шеф-монтажу є такими, що виконані в повному обсязі, після оформлення документів щодо (підготовки до введення в експлуатацію / введення в експлуатацію - конкретизується в Договорі). Якщо недоліки в частині шеф-монтажу не усунуті, то ПОКУПЕЦЬ після спливу встановленого строку вправі вжити заходів відповідно до чинного законодавства України, Договору, в тому числі вимагати повернення авансового платежу, відмовитися від подальшої оплати, вимагати сплати штрафних санкцій, відшкодування збитків. ** (**умови пункту 4.6. цього проекту Договору не включається до Договору, якщо шеф-монтаж не здійснюватиметься. 5.2.1. Відмовитися від Товару у разі невідповідності Товару умовам Договору, якщо такі недоліки не було усунуто в порядку, визначеному цим Договором. 5.2.3. Достроково в односторонньому порядку розірвати Договору та відшкодувати Постачальнику збитки, завдані у зв’язку з розірванням Договору, до суми яких, зокрема, входить вартість придбаних Постачальних складових частин ьта матеріалів, необхідних для виготовлення Товару. Пункт 5.3.2.3. видалити. 6.1. Гарантійний строк експлуатації Товару складає ________________________, якщо більший (гарантійний строк експлуатації) не буде визначений чинними зазначається строк / період, дата початку дії гарантії на момент поставки (передачі) Товару нормативними документами або актами чинного законодавства України відносно цього виду товарів, або документами виробника Товару. 6.2. У разі виявлення (протягом гарантійного строку експлуатації) ) недоліків (дефектів) Товару складається відповідний документ (як-то: дефектна відомість / відповідний акт / інший документ), і ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний вжити заходів щодо усунення недоліків (дефектів) у визначеному порядку, зокрема виконати за власний рахунок повний комплекс ремонтних робіт та типових випробувань в терміни погоджені з ПОКУПЦЕМ з компенсацією ПОКУПЦЮ всіх понесених ним збитків або у разі неможливості усунення недоліків провести заміну Товару, що має недоліки (дефектний Товар), на Товар належної якості (якості, визначеної Договором); при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК несе (без додаткової оплати ПОКУПЦЕМ) всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного Товару (вивіз ПОСТАЧАЛЬНИКОМ неякісного Товару та доставку ПОКУПЦЮ Товару, яким замінений неякісний Товар та який відповідає умовам Договору), усуненням інших недоліків, тощо. При цьому строк усунення недоліків (дефектів) визначається Покупцем, з урахуванням умов пункту 4.3.4 цього Договору. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК (уповноважений представник ПОСТАЧАЛЬНИКА) відмовиться від участі у оформленні документу про недоліки, або не матиме достатніх повноважень на підписання такого документу, або не прибуде на письмовий виклик ПОКУПЦЯ (одержувача) у визначений ПОКУПЦЕМ (одержувачем) строк, ПОКУПЕЦЬ (уповноважена особа) вправі скласти такий документ про недоліки самостійно згідно з визначеним чинним законодавством України з залученням представника Торгово-промислової палати. Документ про недоліки надається / направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ для виконання. У разі невиконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог щодо усунення недоліків Товару ПОКУПЕЦЬ вчиняє дії згідно з чинним законодавством України. 7.2. За порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення. 7.3. За порушення строків поставки Товару **та/або строку прибуття Постачальника для здійснення шеф-монтажу** Постачальник сплачує Покупцю згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України пеню у розмірі 0,1% (нуль цілих одна десята відсотка) вартості Товару, строк поставки якого порушений, **вартості шеф-монтажу, якщо строк прибуття уповноваженого представника порушений**, за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів Постачальник повинен додатково сплатити Покупцю штраф у розмірі трьох відсотків від вказаної вартості. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товару, Постачальник повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити Покупцю штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного Товару, за умови не можливості усунення виявлених в Товарі недоліків з якості в порядку, встановленому в договорі. ** умови щодо відповідальності за прибуття та якість шеф-монтажу не включаються до Договору, якщо такий шеф-монтаж не буде здійснюватись. За ненадання забезпечення виконання зобов’язання у встановлений Договором строк Постачальник сплачує Покупцю штраф розмірі 0,001% суми Забезпечення виконання Договору. За порушення строків надання продовження банківської гарантії (у зв’язку із змінами строку дії Договору) Постачальник сплачує Покуп пеню у розмірі 0,001% (нуль цілих одна десята відсотка) суми Банківської гарантії, строк продовження якої порушений, за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів Покупець повинен додатково сплатити Постачальнику штраф у розмірі 0,001% відсотків від вказаної суми. (умова цього абзацу не включається до Договору у разі іншого виду забезпечення виконання Договору).» 7.4. У разі невиконання договірних зобов‘язань щодо поставки товару на строк більше ніж 90 днів з вини Постачальника всі авансові платежі підлягають поверненню ПОКУПЦЮ (протягом трьох банківських дня отримання відповідної вимоги ПОКУПЦЯ) з нарахуванням процентів за користування коштами у розмірі 1,5% річних від суми авансового платежу за кожен день користування авансом, починаючи з дня порушення Постачальником строку поставки товару. Пункти 7.6., 7.7., 7.8., видалити. 7.9. Одна Сторона цього договору не несе відповідальності за невиконання своїх зобов’язань у випадку, якщо друга Сторона цього договору порушила свої зобов’язання. 7.10. Для вимог про стягнення з Постачальника штрафних санкцій застосовується строк позовної давності три один роіки. 7.11. За прострочення виконання Постачальником зобов’язань за Договором нарахування штрафних санкцій припиняється через шість місяців рік від дня, коли зобов’язання мало бути виконано.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання Замовник повідомляє, що не вважає доцільним внесення запропонованих змін.
стосовно проекту договору Додаток №4 ДКТ
Дата подання: 13 жовтня 2017 13:43
Дата відповіді: 18 жовтня 2017 11:59
прошу погодити внесення наступних змін у проект Договору Додаток №4 до ДКТ: 8.1. Якщо унаслідок дії непереборної сили, інших форс-мажорних обставин загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо, унеможливлюється виконання будь-якою Стороною зобов'язань за Договором, така Сторона повинна повідомити у письмовій формі про це іншу Сторону протягом 20 календарних днів з дати, коли Сторона дізналася або повинна була дізнатися про їх виникнення. 8.3. У разі дії обставин непереборної сили, інших форс-мажорних обставин більше 60 календарних днів Сторони вправі в установленому порядку розірвати Договір; при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК повертає ПОКУПЦЮ кошти (аванс) не пізніше трьох банківських днів з дати розірвання Договору, але не раніше дня отримання від ПОКУПЦЯ грошових коштів, що були витрачені ПОСТАЧАЛЬНИКОМ для виконання умов цього договору. А) 11.1. ПОСТАЧАЛЬНИК надає (не пізніше визначеного строку) ПОКУПЦЮ Забезпечення виконання Договору, а саме зобов’язання щодо поставки Товару у строк визначений цим Договором, у вигляді безумовної і безвідкличної Банківської гарантії, оформленої на паперовому носії. Розмір забезпечення виконання Договору (розмір Банківської гарантії) становить ___ грн. (сума конкретизується в Договорі залежно від ціни Договору та згідно з визначеним тендерною документацією (ТД) процентним розміром). 11.2. Банківська гарантія є чинною від дня її видачі та протягом строку, на який вона видана (строк дії Банківської гарантії закінчується через 7 календарних днів після закінчення строку поставки Товару,): ____.р. У разі продовження строку поставки Товару ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний продовжити (в порядку, визначеному згідно з змінами у Договорі) строк дії Банківської гарантії на строк продовження строку поставки Товару. Пункти 11.3., 11.4., 11.5., видалити. * Б) 11.1. ПОСТАЧАЛЬНИК надає ПОКУПЦЮ (не пізніше визначеного строку) Забезпечення виконання Договору, а саме зобов’язання щодо поставки Товару у строк визначений цим Договором, у вигляді грошових коштів (Завдатку). Розмір забезпечення виконання Договору становить __ грн. (конкретна сума зазначається в Договорі залежно від ціни Договору та згідно з визначеним тендерною документацією розміром). 11.3. Строк дії наданого Забезпечення виконання Договору (Завдатку) – з дати набуття Договором чинності та по _ ______ 201__ року (дата конкретизується в Договорі; при цьому строк Забезпечення виконання Договору повинен закінчуватись після спливу 7 днів з дня закінчення строку поставки Товару,) Пункт 11.4. видалити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання Замовник повідомляє, що не вважає доцільним внесення запропонованих змін.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-09-20-001576-accb3d7e1286e42f2b7605c9dd7a6362c
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення
ПАТ "Запоріжтрансформатор" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

23 жовтня 2017 16:47
Електронний підпис
23 жовтня 2017 16:33
Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 3.1. Додатка 3.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 2.1. Додатка 3.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.1. Додатка 3.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 4.4. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 4.3. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 4.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 4.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 3.3. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 3.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 3.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 2.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 2.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.3.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.3.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.3. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.2.3. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.2.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.2.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
Л_ценз_я Григорчук.zip
23 жовтня 2017 16:33
Гарантия_5648 ТОВ ЗТР.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Запоріжтрансформатор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2017 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Запоріжтрансформатор" 24 999 990,00
UAH
24 999 990,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2017 16:47
Електронний підпис
23 жовтня 2017 16:33
Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 3.1. Додатка 3.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 2.1. Додатка 3.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.1. Додатка 3.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 4.4. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 4.3. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 4.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 4.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 3.3. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 3.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 3.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 2.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 2.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.3.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.3.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.3. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.2.3. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.2.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.2.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.2. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
пункт 1.1. Додатка 2.pdf
23 жовтня 2017 16:33
Л_ценз_я Григорчук.zip
23 жовтня 2017 16:33
Гарантия_5648 ТОВ ЗТР.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "Запоріжтрансформатор"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій