Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підмітально-прибиральні машини (пиловсмоктувач, миючо-снігоочисна, самохідна машина зі змінним обладнанням)
Sweepers (vacuum cleaner, washing and snow removal, self-propelled machine with variable equipment)
Очікувана вартість
138 163 960,00 UAH
UA-2017-09-20-000243-a 69583b29cc9c4b8f988235ee8d87e8d4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Corporation "Kyivavtodor"
National ID: 03359026
Contact point: Babenko Oleksandr Igerevich
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 вересня 2017 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2017 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2017 21:00
Початок аукціону: 09 листопада 2017 14:10
Очікувана вартість: 138 163 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 690 819,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4144900 UAH
Publication date: 20 вересня 2017 10:18
Enquiries until: 22 жовтня 2017 21:00
Complaints submission until: до 28 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 листопада 2017 21:00

Information

Estimated total value: 138 163 960 UAH including VAT
Minimal lowering step: 690 820 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Підмітально-прибиральні машини (пиловсмоктувач, миючо-снігоочисна, самохідна машина зі змінним обладнанням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, Київ, м. Київ
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Sweepers (vacuum cleaner, washing and snow removal, self-propelled machine with variable equipment)
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2017 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2017 16:36
Зміни №2 Пилосмок.doc
18 жовтня 2017 16:36
ТД - Пилосмок (нова редакція 2).doc
13 жовтня 2017 11:04
Зміни №1 Пилосмок.doc
18 жовтня 2017 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2017 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2017 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2017 16:36
Зміни №2 Пилосмок.doc
18 жовтня 2017 16:36
ТД - Пилосмок (нова редакція 2).doc
13 жовтня 2017 11:04
ТД - Пилосмок (нова редакція 1).doc
20 вересня 2017 10:19
ТД - Пилосмок.doc
13 жовтня 2017 11:04
Зміни №1 Пилосмок.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЇ НЕРЕЗИДЕНТА
Дата подання: 10 жовтня 2017 16:33
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 15:52
Задля забезпечення недискримінації учасників та участі у торгах вітчизняних та іноземних учасників на рівних умовах просимо внести наступні зміни в ДКТ: 1. Доповнити п.3.3. Розділу 3 ДКТ наступним чином: «Забезпечення пропозиції конкурсних торгів для учасників-нерезидентів може бути надано в валюті І-ої групи в розмірі, що дорівнює гривневому еквіваленту при перерахунку за курсом гривні по відношенню до валюти, в якій надано забезпечення пропозиції конкурсних торгів, встановленому Національним банком України та визначеному на дату затвердження документації конкурсних торгів: Розмір забезпечення в валютах І-ої групи: - ________Євро (курс Євро станом на __.__.201__ 00:00:00 становить ___________ грн.), - _______ доларів США (курс доларів США станом на __.__.201__ 00:00:00 становить ________ грн.).» оскільки компанія-нерезидент не має можливості надати гарантію в гривні України у строки, що вимагаються даними торгами: 2. Задля можливості підпису Договору учасником-нерезидентом у разі статусу переможця та для виключення факту дискримінації учасників-нерезидентів змінити п.6 Розділу 1 ДКТ, а саме валюту тендерної пропозиції на один із варіантів «Валютою тендерної пропозиції є – ________Євро або _______ доларів США»», оскільки учасник нерезидент не має можливості прийняти оплату за поставлений товар в національній валюті України – гривні. Та сформувати розрахунок ціни для вітчизняні учасників за подібною інструкцією: «1. сформувати ціну пропозиції в грн. з ПДВ; 2. перерахувати ціну пропозиції в грн. з ПДВ в Євро за формулою перерахунку (зазначено в правій частині) 3. зазначити в Системі ціну пропозиції, перераховану в Євро; 4. пониження ціни (аукціон) проводити в Євро; 5. В Комерційній пропозиції (остаточній пропозиції за результатами проведеного аукціону), зазначити ціну за одиницю товару та суму в грн. без ПДВ та зазначити перерахунок ціни в Євро.» 3. Згідно п.3.2. Розділу ІІІ «Зміст тендерної пропозиції учасника» учасник має надати письмову згоду з проектом договору, відповідно до Додатка 5 у форматі PDF (Portable Document Format), кожна сторінка якого завірена учасником, проте проект договору складений лише українською мовою і для нерезидента України є неможливим погодження та підписання Договору лише українською мовою. Зовнішньоекономічний контракт, укладений резидентом України, повинен бути складений двома мовами: державною мовою України і мовою другої сторони контракту. Правила про мови закріплено в Законі від 03.07.12 р. № 5029-VI «Про принципи державної мовної політики» (далі – Закон № 5029). Згідно з основними принципами цього закону разом із державною мовою (українською) у більшості сфер діяльності можуть застосовуватися регіональні мови і мови національних меншин (ст. 5 Закону № 5029). Водночас законом передбачено спеціальні правила для використання мов у тій чи іншій сфері діяльності (розд. II Закону № 5029). Так, при укладенні зовнішньоекономічних контрактів слід керуватися правилами ст. 19 Закону № 5029, які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є державна мова і мова другої сторони (сторін), якщо інше не передбачено міжнародним договором. Таким чином, ЗЕД-контракт повинен бути складений, як мінімум, двома мовами – українською і мовою контрагента-нерезидента. Це пряма вимога Закону № 5029. Важливий нюанс: виконувати цю вимогу закону потрібно незалежно від того, яке право сторони вибрали для свого ЗЕД-контракту. Найзручніше оформляти ЗЕД-контракт у вигляді двох колонок: в одній колонці – текст українською мовою, у другій – іноземною. Текст контракту на двох мовах повинен бути автентичним. Враховуючи вище зазначене просимо внести зміни до тендерної документації доповнивши додаток 5 проектом договору для нерезидентів, виклавши його двома мовами, наприклад, українською та англійською. На даний час ДКТ сформована таким чином, що учасник –нерезидент не має повної можливості прийняти участь в даній процедурі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Іноземні суб’єкти господарської діяльності, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність на території України, мають право на відкриття своїх представництв на цій території (ст. 5 Закону України №959).
У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є техніка, продаж якої, відповідно до умов договору, зобов’язує постачальника обслуговувати її протягом всього гарантійного строку, який становить 12 місяців з моменту продажу, що у свою чергу зобов’язує постачальника мати на території України сертифікований виробником техніки сервісний центр та склад автозапчастин з наявністю відповідних правовстановлюючих документів на ці об’єкти.
Виходячи з викладеного, діяльність такого постачальника на території України перевищуватиме термін в 6 місяців. Тобто, постачальнику необхідно відкривати і Україні постійне представництво.
Підпунктом 14.1.193 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу визначено, що під постійним представництвом слід розуміти постійне місце діяльності, через яке повністю або частково проводиться господарська діяльність нерезидента в Україні, зокрема: місце управління; філія; офіс; фабрика; майстерня; установка або споруда для розвідки природних ресурсів; шахта, нафтова/газова свердловина, кар’єр чи будь-яке інше місце видобутку природних ресурсів; склад або приміщення, що використовується для доставки товарів, сервер.
З метою оподаткування термін «постійне представництво» включає:
• будівельний майданчик;
• будівельний, складальний або монтажний об’єкт чи пов’язану з ними наглядову діяльність, якщо тривалість робіт, пов’язана з таким майданчиком, об’єктом чи діяльністю, перевищує 6 місяців;
• надання послуг нерезидентом (крім послуг з надання персоналу), у тому числі консультаційних, через співробітників або інший персонал, найнятий ним для таких цілей, але якщо така діяльність провадиться (в рамках одного проекту або проекту, пов’язаного з ним) в Україні протягом періоду або періодів, загальна тривалість яких становить більш як 6 місяців, у будь-якому дванадцятимісячному періоді;
• резидентів, які мають повноваження: діяти від імені виключно такого нерезидента (проведення переговорів щодо суттєвих умов та/або укладення договорів (контрактів) від імені цього нерезидента), що призводить до виникнення у цього нерезидента цивільних прав та обов’язків, та/або утримувати (зберігати) запаси товарів, що належать нерезиденту, із складу яких здійснюється поставка товару від імені нерезидента, крім резидентів, що мають статус складу тимчасового зберігання або митного ліцензійного складу.
В свою чергу, при відкритті постійного представництва, нерезидентом відкривається і банківський рахунок в гривні для можливості здійснювати розрахунки в процесі господарської діяльності на території України.
Отже, відсутня потреба щодо внесення змін до тендерної документації щодо відображення вартості закупівлі у іноземній валюті.
Оскільки нерезиденту, щоб постачати Замовнику техніку необхідно відкривати постійне представництво на території України, яке діятиме відповідно до вимог українського законодавства, то такий контракт не може вважатись зовнішньоекономічним, а тому відсутня потреба в укладення такого контракту двома мовами.
Отже, тендерна документація в частині мови укладання контракту відповідає вимогам чинного законодавства та не потребує внесення змін.
Водночас, слід зазначити, що вартість закупівлі за результатами торгів фіксується в гривні. У зв’язку із постійними коливаннями гривні відносно іноземних валют та навпаки, вартість предмету закупівлі у іноземній валюті може суттєво змінюватись, що відповідно збільшить вартість закупівлі і в гривні. Внаслідок чого різниця в курсі валют унеможливить здійснення закупівлі, оскільки при конвертації гривні в іноземну валюту виділена з бюджету міста сума в гривні може бути недостатньою для виконання замовником своїх зобов’язань.
строки поставки товару
Дата подання: 10 жовтня 2017 16:37
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 15:52
Згідно інформації про закупівлю в електронній системі публічних закупівель PROZORRO https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-20-000243-a аукціон назначений на 27.11.2017 р., але згідно додатку 1 ДКТ, де строк поставки товару складає 2 місяці, та згідно додатку 5 ДКТ проекту договору п.10.1, де Договір діє до 31.12.2017 р. умови виконання Договору за даних строків є просто неможливими. Враховуючи зазначене та короткий проміжок часу, що залишився до кінця 2017, і зважаючи на тривалість проведення процедури, та складність реалізації проекту загалом, просимо повідомити чи можливе продовження процедури на 2018 рік, та в якій частині виконання угоди (наприклад продовження терміну оплати та поставки на 2018 рік )?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушень
Дата подання: 10 жовтня 2017 16:56
Дата відповіді: 13 жовтня 2017 15:52
В Додатку 3 Тендерної документації технічні вимоги до підмітально-прибиральної машини прописані виключно під модель CityCat 2020 виробництва компанії Bucher, що в принципі виключає альтернативні пропозиції моделей від інших виробників, які функціонально повністю аналогічні машинам CityCat 2020, або навіть перевищують їх. Тому, з метою виключення дискримінації інших виробників просимо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації, а саме: - в пункті 2.1.3. вказати: «Корисне навантаження не менше – 1200 кГ»; - в пункті 2.1.5. вказати: «Долання ухилу не менше – 27%»; - в пункті 2.1.6. вказати: «Робочі гальма для всіх чотирьох коліс», тобто дозволяється застосування гальм інших типів крім дискових, наприклад, гальмівної двоконтурної системи барабанного типу з гідропневматичним акумулятором. Слід зазначити, що в брудному середовищі дискові гальма швидко ржавіють. - в пункті 2.1.9. вказати: «Форсунки шириною захвату не менше 900 мм, що встановлюються попереду». Форсунки можуть встановлюватись не на балку, а безпосередньо на кузов машини. - в пункті 2.1.9. вказати: «Бак для води об’ємом не менше 190 л.»; - в пункті 2.1.9. вказати: «Ширина зони підмітання двома щітками не менше 2 300 мм»; - в пункті 2.1.10. вказати: «Сніговий відвал поворотний, шириною прибирання не менше 1300 мм. Оснащений швидкоз’єднувальними гідравлічними муфтами.». Просимо роз’яснити, що таке «…ручне аварійне управління…» зазначене в пункті 2.1.12.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити:
- пункт 3 частини 2: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
- частина 3: Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з умов експлуатації та функціональних потреб підприємства , керуючись принципами здійснення закупівель , закріплених у ст. 3 Закону, замовник не вважає критерії викладені в тендерній документації дискримінаційними та вирішує залишити вимоги тендерної документації без змін.
В примітках до пункту 3.8 «Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації вказано: «або еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеного типу продукції та технічним вимогам або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації)». Тобто учасник може запропонувати товар з іншими не гіршими характеристиками.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 листопада 2017
UA-2017-09-20-000243-a69583b29cc9c4b8f988235ee8d87e8d4
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ Автоком Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГЛОБУС-АВТО Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 листопада 2017 21:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 листопада 2017 16:34
21_149-1 від 02.11.2017 Протокол РТП.pdf
03 листопада 2017 16:35
Електронний підпис

Публічні документи

01 листопада 2017 20:59
Устав 11 стр.pdf
01 листопада 2017 20:33
Електронний підпис
01 листопада 2017 20:33
Електронний підпис
01 листопада 2017 20:29
ЗАЯВКА-пропозиція.pdf
01 листопада 2017 20:29
Інші документи.rar
01 листопада 2017 15:36
Електронний підпис
01 листопада 2017 15:36
Електронний підпис
01 листопада 2017 15:30
Додаток 1 Заявка пропозиція.pdf
01 листопада 2017 15:30
Інші документи.rar
01 листопада 2017 15:30
13139_АВТОКОМ_Гарантія_17_10_17.rar

Документи

01 листопада 2017 21:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
03 листопада 2017 16:33
21_149-1 від 02.11.2017 Протокол РТП.pdf
03 листопада 2017 16:34
Електронний підпис

Публічні документи

10 листопада 2017 20:12
ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ
10 листопада 2017 20:12
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ
01 листопада 2017 20:20
Електронний підпис
01 листопада 2017 20:20
Електронний підпис
01 листопада 2017 20:16
Банківська гарантія.rar
01 листопада 2017 20:16
2 Документи по додатку 2.rar
01 листопада 2017 20:16
1 Заявка-пропозиція.pdf
01 листопада 2017 20:16
0 (ЦІНОВА) ЗАЯВКА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автоком

ТОВ ГЛОБУС-АВТО

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2017 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГЛОБУС-АВТО 138 152 959,83
UAH з ПДВ
137 422 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Автоком 138 160 000,00
UAH з ПДВ
137 428 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2017 20:12
ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ
10 листопада 2017 20:12
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ
01 листопада 2017 20:20
Електронний підпис
01 листопада 2017 20:20
Електронний підпис
01 листопада 2017 20:16
Банківська гарантія.rar
01 листопада 2017 20:16
2 Документи по додатку 2.rar
01 листопада 2017 20:16
1 Заявка-пропозиція.pdf
01 листопада 2017 20:16
0 (ЦІНОВА) ЗАЯВКА-ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

01 листопада 2017 20:59
Устав 11 стр.pdf
01 листопада 2017 20:33
Електронний підпис
01 листопада 2017 20:33
Електронний підпис
01 листопада 2017 20:29
ЗАЯВКА-пропозиція.pdf
01 листопада 2017 20:29
Інші документи.rar
01 листопада 2017 15:36
Електронний підпис
01 листопада 2017 15:36
Електронний підпис
01 листопада 2017 15:30
Додаток 1 Заявка пропозиція.pdf
01 листопада 2017 15:30
Інші документи.rar
01 листопада 2017 15:30
13139_АВТОКОМ_Гарантія_17_10_17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГЛОБУС-АВТО

ТОВ Автоком

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГЛОБУС-АВТО
#31833947
Переможець 137 422 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2017 17:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2017 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГЛОБУС-АВТО
#31833947
137 422 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 14:45
Електронний підпис укладений
29 листопада 2017 17:16
1125-18.pdf укладений
29 листопада 2017 17:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 137 422 000,00
UAH з ПДВ