Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень Мостиської ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів по вул. Міцкевича, 5 в м. Мостиська Львівської області
Очікувана вартість
9 085 243,20 UAH
UA-2017-09-19-001038-a 6a1985aac79845c6a848b5256cf3b43c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миколаєвич Мар'яна Михайлівна

+380323441341 vommrlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41064044
Місцезнаходження: 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вулиця Грушевського, будинок 3
Контактна особа: Миколаєвич Мар'яна Михайлівна
+380323441341
vommrlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2017 23:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2017 23:37
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2017 23:37
Початок аукціону: 06 жовтня 2017 11:51
Очікувана вартість: 9 085 243,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт). Детальний перелік видів та обсягів робіт описано замовником у технічній специфікації (Додаток 4 Тендерної документації).У зв"язку із певними технічними обмеженнями даного майданчика щодо вказівки строків виконання робіт, Замовником у оголошенні вказується орієнтовний (приблизний) строк початку виконання робіт, який може змінитися залежно від ходу перебігу процедури закупівлі та буде уточнений при підписанні договору
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приміщень Мостиської ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів по вул. Міцкевича, 5 в м. Мостиська Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81300, Україна, Львівська область, місто Мостиська, вул. Міцкевича, 5 в м. Мостиська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2017  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2017 23:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2017 23:33
Додаток-4.docx
19 вересня 2017 23:33
Додаток-3.doc
19 вересня 2017 23:33
Додаток-2.docx
19 вересня 2017 23:33
Додаток-1.docx
19 вересня 2017 23:33
2-ТД-Роботи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2017 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНТОЛ-БУД" 8 711 382,00
UAH з ПДВ
6 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавтономбуд" 8 885 212,94
UAH з ПДВ
6 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕГАНТ" 9 050 200,00
UAH з ПДВ
6 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ 8 976 953,84
UAH з ПДВ
6 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Західатомбудсервіс" 8 818 052,40
UAH з ПДВ
7 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБРІЙ" 9 085 100,00
UAH з ПДВ
7 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будексім" 7 720 259,20
UAH з ПДВ
7 720 259,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ферозіт 8 582 071,85
UAH з ПДВ
7 982 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Тепло Буд Експерт 8 100 056,86
UAH з ПДВ
8 100 056,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2017 22:14
Електронний підпис
05 жовтня 2017 21:59
Паспорт.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Ціноа пропозиція.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Дозвіл.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Ліцензія.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Проект договору.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Лист згода.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Кошториси.rar
05 жовтня 2017 21:59
договірна.rar
05 жовтня 2017 21:59
Зведений.rar
05 жовтня 2017 21:59
ПДВ.PDF
05 жовтня 2017 21:59
Витяг.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Статут.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Рішення на директора.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Наказ на директора.pdf
05 жовтня 2017 21:59
про підпис.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Довідка про відмову.pdf
05 жовтня 2017 21:59
відгук.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Договір Культура.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Договір ПрАТ КПК.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Договір по Сан Гардаш.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Аналогічні договора.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Працівники.pdf
05 жовтня 2017 21:59
ТЗ Самозвал 2ст
05 жовтня 2017 21:59
ТЗ Самозвал 1ст
05 жовтня 2017 21:59
ТЗ Вольво 2ст
05 жовтня 2017 21:59
ТЗ Вольво 1ст.jpg
05 жовтня 2017 21:59
ТЗ МАН + прицеп.PDF
05 жовтня 2017 21:59
ТЗ Камаз 5410 + прицеп.PDF
05 жовтня 2017 21:59
ТЗ Автокрани.PDF
05 жовтня 2017 21:59
ТЗ ФОРД ФОКУС.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Договір перевезень.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Матера технічна база.pdf
05 жовтня 2017 21:59
Реєстр.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2017 20:03
Електронний підпис
05 жовтня 2017 19:51
Мостиська кошторис.7z
05 жовтня 2017 19:51
Договір галичина.pdf
05 жовтня 2017 19:51
Відгук галичина.pdf
05 жовтня 2017 19:51
Техпспорти.pdf
05 жовтня 2017 19:51
Договір еней.pdf
05 жовтня 2017 19:51
01 ст. 16 2 Працівники.pdf
05 жовтня 2017 19:50
Відгук еней.pdf
05 жовтня 2017 19:50
01 ст. 16 1 Обладнання.pdf
05 жовтня 2017 19:50
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
05 жовтня 2017 19:50
Згода з ТЗ.pdf
05 жовтня 2017 19:50
Установчі документи.pdf
05 жовтня 2017 19:50
Статут.pdf
05 жовтня 2017 19:50
Витяг з ЄДР.pdf
05 жовтня 2017 19:50
06 Субпідряд.pdf
05 жовтня 2017 19:50
07 Санкції.pdf
05 жовтня 2017 19:50
02 довідки ст 17.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2017 11:27
Виписка.doc
05 жовтня 2017 11:27
Витяг.doc
05 жовтня 2017 11:27
Довідка обладнання.doc
05 жовтня 2017 11:27
Довідка робітники.doc
05 жовтня 2017 11:27
Загальні відомості.doc
05 жовтня 2017 11:27
Календарний план.xls
05 жовтня 2017 11:27
Лист-відгук.doc
05 жовтня 2017 11:27
Ліцензія.doc
05 жовтня 2017 11:27
Паспорт.doc
05 жовтня 2017 11:27
Статут тзов Елегант.doc
05 жовтня 2017 11:27
Цінова пропозиція.doc

Публічні документи

28 вересня 2017 15:58
Електронний підпис
28 вересня 2017 15:57
Додаток 1 таб.3 8 Ліцензія.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2017 11:36
Виконані договори.doc
05 жовтня 2017 11:36
Виписка.doc
05 жовтня 2017 11:36
Витяг.doc
05 жовтня 2017 11:35
Загальні відомості.doc
05 жовтня 2017 11:35
Календарний план.xls
05 жовтня 2017 11:35
Лист-відгук.doc
05 жовтня 2017 11:35
Ліцензія.doc
05 жовтня 2017 11:35
Паспорт.doc
05 жовтня 2017 11:35
Статут.doc
05 жовтня 2017 11:35
Цінова пропозиція.doc

Публічні документи

29 вересня 2017 10:37
Електронний підпис
29 вересня 2017 10:35
Електронний підпис
29 вересня 2017 10:14
аналогічні будроботи.jpg
29 вересня 2017 10:14
Пропозиція.docx
29 вересня 2017 10:14
довідка банків.png
29 вересня 2017 10:14
Статут 13 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
фІНАНСОВА СПРОМОЖНІСТЬ.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 19 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 18 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 17 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 16 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 14 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 15 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 12 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 11 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 10 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 6 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 9 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 8 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 7 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 1.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 5 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 3 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 4 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Довідка ЄДРПОУ 1 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Статут 2 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
свід платника ПДВ.jpg
29 вересня 2017 10:14
Реквізити п-ва.jpg
29 вересня 2017 10:14
Витяг 1 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Довідка ЄДРПОУ 2 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Витяг 3 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Витяг 4 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
Витяг 2 стор.jpg
29 вересня 2017 10:14
наявність працівників.jpg
29 вересня 2017 10:14
додаток 4 локальний 3-1-1.docx
29 вересня 2017 10:14
Додаток 4 локальний 2-1-1.docx
29 вересня 2017 10:14
додаток 4 локальний 7-1-1.docx
29 вересня 2017 10:14
Додаток 4 локальний 2-1-2.docx
29 вересня 2017 10:14
додаток 4 локальний 3-1-2.docx

Публічні документи

05 жовтня 2017 18:38
3.16. Довідка про обіги.PDF
05 жовтня 2017 18:38
3.9.Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2017 18:38
3.6.Проект договору.pdf
05 жовтня 2017 18:37
3.1.4. Статут.PDF
05 жовтня 2017 18:37
1.1.3. Паспорт КАМАЗ 5410.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНТОЛ-БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавтономбуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕГАНТ"

ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ

ТОВ "Західатомбудсервіс"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБРІЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будексім"

ТОВ Ферозіт

ТОВ Тепло Буд Експерт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНТОЛ-БУД"
#35010067
Відхилено 6 690 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2017 19:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "Спецавтономбуд"
#40520152
Відхилено 6 699 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2017 18:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕГАНТ"
#13809915
Відхилено 6 700 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2017 12:52
ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ
#40286113
Відхилено 6 800 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2017 13:25
ТОВ "Західатомбудсервіс"
#36090447
Переможець 7 190 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2017 12:29

Документи

11 жовтня 2017 19:24
Електронний підпис
11 жовтня 2017 18:51
Протокол розгляду

Документи

12 жовтня 2017 18:27
Електронний підпис
12 жовтня 2017 18:10
Протокол розгляду

Документи

13 жовтня 2017 12:52
Електронний підпис
13 жовтня 2017 12:49
Протокол розгляду

Документи

13 жовтня 2017 13:25
Електронний підпис
13 жовтня 2017 13:08
Протокол розгляду

Документи

17 жовтня 2017 12:28
Електронний підпис
17 жовтня 2017 12:13
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2017 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Західатомбудсервіс"
#36090447
7 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2017 12:28
Електронний підпис
17 жовтня 2017 12:13
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:17
Додаткова угода 10.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 23:30
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 23:28
Електронний підпис укладений
03 листопада 2019 13:07
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
03 листопада 2019 12:59
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 20:03
Графіки (виконання та фінансування робіт) до ДОдаткової 7.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 19:35
Додатки до ДОдаткової угоди 7.zip зміни до договору
07 жовтня 2019 19:35
Додаткова угода 7.zip зміни до договору
07 жовтня 2019 19:35
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 17:59
Графіки (виконання та фінансування робіт).pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 17:10
Продовження (на оприл.zip зміни до договору
07 жовтня 2019 17:10
Додаткова угода на оприлюднення (реконструкція Мостиської ЗОШ _1).zip зміни до договору
07 жовтня 2019 17:10
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 14:09
Додаткова Угода 6.zip зміни до договору
05 вересня 2019 14:07
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 12:53
Додаткова_угода_5.PDF зміни до договору
02 липня 2019 10:39
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 18:42
додаткова_угода_4_школа__1.rar зміни до договору
13 червня 2019 18:26
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 22:43
Додаткова_угода_3.PDF зміни до договору
02 липня 2018 22:32
Електронний підпис укладений
17 листопада 2017 14:01
ДОДАТКОВА УГОДА 1.pdf зміни до договору
17 листопада 2017 13:16
Електронний підпис укладений
06 листопада 2017 19:50
Додаток 3 укладений
06 листопада 2017 19:26
Додаток 2 укладений
06 листопада 2017 19:26
Додаток1-1-Ч.2 укладений
06 листопада 2017 19:26
Додаток1-1-Ч.1 укладений
06 листопада 2017 19:26
Додаток1-Ч.3 укладений
06 листопада 2017 19:26
Додаток1-Ч.2 укладений
06 листопада 2017 19:26
Додаток1-Ч.1 укладений
06 листопада 2017 19:26
Договір укладений
06 листопада 2017 19:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти у новій редакції абзац 2 п. 4.1. розділу 4 та Договору та частково Додаток 1.1. Договору, а саме «Договірну ціну на будівництво Реконструкція приміщень Мостиської ЗОШ № 1 I-III ступенів по вул. Міцкевича, 5 в м. Мостиська Львівської області, що здійснюється в 2017 році». А саме: 1.1. Абзац 2 п. 4.1. роздіду 4 Договору: «Підрядник повертає невикористані суми авансу до 31 грудня 2017 року на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». 1.2. Змінена Договірна ціна на будівництво Реконструкція приміщень Мостиської ЗОШ № 1 I-III ступенів по вул. Міцкевича, 5 в м. Мостиська Львівської області, що здійснюється в 2017 році Додатку 1.1 Договору, додається. У зв’язку із технічними обмеженнями даного майданчика, обрана замовником на майданчику підстава внесення змін «покращення якості закупівлі» зазначена тільки з метою оприлюднення інформації про зміни, але не являється причиною внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: Z-8
Договір:
Номер додаткової угоди: Z-8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, а також у зв’язку з виділенням кошторисних призначень на 2018 рік по об'єкту «Реконструкція приміщень Мостиської ЗОШ №1 I-III ступенів по вул. Міцкевича, 5 в м. Мостиська Львівської області», Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни та викласти у новій редакції редакції п. 3.2. Договору: «3.2. Вартість робіт на 2017 рік в межах бюджетного фінансування становить: 1235995,00 грн. (один мільйон двісті тридцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 205999,17 грн. (двісті п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 17 коп.). Вартість робіт на 2018 рік в межах бюджетного фінансування становить: 295275,00 грн. (двісті дев’яносто п’ять тисяч двісті сімдесят п’ять гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 49212,50 (сорок дев’ять тисяч двісті дванадцять гривень 50 коп.) Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293, чинним законодавством України та цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: Z-8
Договір:
Номер додаткової угоди: Z-8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, за взаємною згодою, домовились внести зміни до Договору, а саме викласти в новій редакції п. 3.1., п. 3.2. Договору та Договірну ціну: «3.1. Договірна ціна є твердою і становить: 8 587 312,00 грн. (вісім мільйонів п’ятсот вісімдесят сім тисяч триста дванадцять гривень 00 копійок) з ПДВ – 1 431 218,67 грн., в тому числі залишкова вартість робіт становить: 7 056 042,00 грн. (сім мільйонів п’ятдесят шість тисяч сорок дві гривні 00 копійок) з ПДВ – 1 176 007,00 грн. «3.2. Вартість робіт на 2017 рік в межах бюджетного фінансування становила: 1 235 995,00 грн. (один мільйон двісті тридцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 205 999,17 грн. Вартість робіт на 2018 рік в межах бюджетного фінансування становила: 295 275,00 грн. (двісті дев’яносто п’ять двісті сімдесят п’ять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 49 212,50 грн. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством, що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором» У випадку наявності додаткових коштів фінансування – Сторонами буде підписано додаткову угоду. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: Z-8
Договір:
Номер додаткової угоди: Z-8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та п. 12.2. Договору, Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції Розділ 14 Місцезнаходження та банківські реквізити сторін. Сума договору та обсяг виконання робіт після внесення змін – не змінились. Більш детально – у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: Z-8
Договір:
Номер додаткової угоди: Z-8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до затвердженого кошторису на 2019 р. сторони встановлюють, що фінансування робіт в 2019 р. згідно кошторисних призначень складає 761 495 грн. в т.ч. ПДВ 126 915.83 грн. Загальна сума договору та обсяг виконання робіт після внесення змін – не змінились. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: Z-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, а також у зв’язку з виділенням кошторисних призначень на 2019 рік, Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни та доповнити п. 3.2. Договору: «У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2019 рік по об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Реконструкція приміщень Мостиської ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів по вул. Міцкевича, 5 в м. Мостиська Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування робіт у 2019 році на 6 294 547,20 грн. (шість мільйонів двісті дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок сім гривень 20 копійок), в т.ч. ПДВ – 1 049 091,20 грн. Загальна сума фінансування у 2019 році становить 7 056 042,00 грн. (сім мільйонів п’ятдесят шість тисяч сорок дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 1 176 007,00 грн. 2. Доповнити п.4.1: «Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт, що становить 1 888 364,16 грн. (один мільйон вісімсот вісімдесят вісім триста шістдесят чотири гривні 16 копійок), в т.ч. ПДВ 314 727,36 грн. По закінченні тримісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2019 року. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Загальна сума договору та обсяг виконання робіт після внесення змін – не змінились. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: Z-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, а також у зв’язку з виділенням кошторисних призначень на 2019 рік, Сторони за взаємною згодою вирішили: 1.1. Внести зміни та доповнити п. 3.2. Договору: «У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2019 рік по об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Реконструкція приміщень Мостиської ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів по вул. Міцкевича, 5 в м. Мостиська Львівської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування робіт у 2019 році на 6 294 547,00 грн. (шість мільйонів двісті дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок сім гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 1 049 091,17 грн. Загальна сума фінансування у 2019 році становить 7 056 042,00 грн. (сім мільйонів п’ятдесят шість тисяч сорок дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 1 176 007,00 грн. 1.2. Внести зміни та доповнити п.4.1 Договору: «Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт, що становить 1 888 364,10 грн. (один мільйон вісімсот вісімдесят вісім тисяч триста шістдесят чотири гривні 10 копійок), в т.ч. ПДВ 314 727,35 грн. По закінченні тримісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2019 року. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Загальна сума договору та обсяг виконання робіт після внесення змін – не змінились. Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: Z-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та п. 12.2. Договору, Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції розділ 14. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін. Сума договору та обсяги виконання робіт після внесення змін – не змінились. Більш детально – у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: Z-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із виникнення несприятливих погодних умов, що не дає технологічної можливості виконанню окремого виду робіт, а саме завершити роботи по влаштуванню обгородження покрівель перилами, Сторони погодили продовжити строк дії Договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт, не збільшуючи при цьому загальну суму Договору та обсяги виконання робіт. У зв’язку з чим викласти в новій редакції наступні пункти Договору: «5.1 Строк (термін) виконання робіт – до 31 грудня 2020 року, згідно календарного графіку виконання робіт.» «11.1. Даний Договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до 31 грудня 2020 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 2. Загальна сума фінансування робіт в межах договірної ціни на 2020 рік при виділенні відповідних кошторисних призначень буде уточнена у Додаткових угодах. Загальна сума договору та обсяги виконання – не змінились
Номер договору про закупівлю: Z-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони Договору погоджують зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору на 37 001,70 грн. (тридцять сім тисяч одна гривня сімдесят копійок) у зв’язку з відсутністю фінансування у 2020 році та закінченням терміну дії Договору, відповідно викласти у новій редакції п. 3.1 та п. 3.2. Договору та Договірну ціну. 1.1. Внести зміни та доповнити п. 3.1.Договору: п. 3.1. Договірна ціна є твердою і становить: 8 550 310,30 грн. (вісім мільйонів п’ятсот п’ятдесят тисяч триста десять гривень тридцять копійок) з ПДВ, в т.ч. ПДВ – 1 425 051,72 грн. 1.2.Внести зміни та доповнити п. 3.2. Договору: п. 3.2. Вартість робіт на 2017 рік в межах бюджетного фінансування становила: 1 235 995,00 грн. (один мільйон двісті тридцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 205 999,17 грн. Вартість робіт на 2018 рік в межах бюджетного фінансування становила: 295 275,00 грн. (двісті дев’яносто п’ять тисяч двісті сімдесят п’ять гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ - 49 487,00 грн. Вартість робіт на 2019 рік в межах бюджетного фінансування становила: 7 019 040,30 грн. (сім мільйонів дев’ятнадцять тисяч сорок гривень тридцять копійок) в т.ч. ПДВ – 1 169 840,05 грн. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством, що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором» У випадку наявності додаткових коштів фінансування - Сторонами буде підписано додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: Z-8
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2017 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 550 310,30
UAH (в тому числі ПДВ 1 425 051,72 UAH)