Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клозапін/Clozapine, Хлорпромазин/Chlorpromazine, Амікацин/Amikacin, Дигоксин/Digoxin, Кальцію глюконат/Calcium gluconate, Левофлоксацин/Levofloxacin, Магнію сульфат/Magnesium sulphate, Метоклопрамід/Metoclopramide, Натрію хлорид/Sodium chloride, Преднізолон/Prednisolone, Пропофол/Propofol, Електроліти у комбінації з іншими засобами/ Electrolytes in combination with other drugs,Саліцилова кислота/Salicylic acid, Етанол/Ethanol, Озельтамівір/Oseltamivir, Тіопентал натрію /Thiopental, Транексамова кислота/Traneksamic acid, Цефтріаксон/Ceftriaxone
Очікувана вартість
131 000,00 UAH
UA-2017-09-19-000283-b a6e8250bcc744453a114ba6ede8034b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоркова Інесса Анатоліїївна

+380645364594 peo_rcgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров`я Рубіжанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26349674
Вебсайт: http://cgbrubizhne.org.ua
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., Рубіжне, вул. Студентська, 19
Контактна особа: Федоркова Інесса Анатоліїївна
+380645364594
peo_rcgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2017 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2017 16:56
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2017 16:56
Початок аукціону: 06 жовтня 2017 14:25
Очікувана вартість: 131 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 найменувань
Клозапін/Clozapine, Хлорпромазин/Chlorpromazine, Амікацин/Amikacin, Дигоксин/Digoxin, Кальцію глюконат/Calcium gluconate, Левофлоксацин/Levofloxacin, Магнію сульфат/Magnesium sulphate, Метоклопрамід/Metoclopramide, Натрію хлорид/Sodium chloride, Преднізолон/Prednisolone, Пропофол/Propofol, Електроліти у комбінації з іншими засобами/ Electrolytes in combination with other drugs,Саліцилова кислота/Salicylic acid, Етанол/Ethanol, Озельтамівір/Oseltamivir, Тіопентал натрію /Thiopental, Транексамова кислота/Traneksamic acid, Цефтріаксон/Ceftriaxone
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Студентська,19,заклади Управління охорони здоров’я Рубіжанської міської ради (КУ «Рубіжанська центральна міська лікарня» та КУОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2017
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2017 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2017 16:52
Додаток 5 Проект договору.docx
19 вересня 2017 16:52
Додаток 4.docx
19 вересня 2017 16:52
Додаток 3 Вимоги ст.17 ЗУ.docx
19 вересня 2017 16:52
Додаток 2 Кваліфікація.docx
19 вересня 2017 16:52
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
19 вересня 2017 16:52
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2017 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Аметрін ФК" 112 058,69
UAH з ПДВ
101 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 104 164,79
UAH з ПДВ
103 265,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 109 247,00
UAH з ПДВ
109 247,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2017 11:43
Специфікація.pdf
11 жовтня 2017 11:43
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2017 13:05
Кваліфікація.pdf
03 жовтня 2017 13:05
Копія Статуту.pdf
03 жовтня 2017 13:05
Проект договору.pdf
03 жовтня 2017 13:05
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2017 13:05
Вимоги 17 статті.pdf
03 жовтня 2017 13:05
ПДВ.pdf
03 жовтня 2017 13:05
Ліцензії.pdf
03 жовтня 2017 13:05
Використання печатки.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2017 16:39
акцепт UA-2017-09-19-000283-b.pdf
17 жовтня 2017 15:54
акцепт.pdf
04 жовтня 2017 10:45
16 статут.pdf
04 жовтня 2017 10:45
15 інщі.pdf
04 жовтня 2017 10:45
14 захист довкілля.pdf
04 жовтня 2017 10:45
13 використ печатки.pdf
04 жовтня 2017 10:45
10 витяг ПДВ.pdf
04 жовтня 2017 10:45
9 установчі документи.pdf
04 жовтня 2017 10:45
8 проект договору.pdf
04 жовтня 2017 10:45
6 ліцензія.pdf
04 жовтня 2017 10:45
5 Вимоги 17 ст..pdf
04 жовтня 2017 10:45
4 Кваліфікація_2.pdf
04 жовтня 2017 10:45
4 Кваліфікація_1.pdf
04 жовтня 2017 10:45
2 тендена пропозиція.pdf
04 жовтня 2017 10:45
1 реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Аметрін ФК"

ТОВ "БАДМ-Б"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аметрін ФК"
#38218086
Відхилено 101 600,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2017 14:40
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 103 265,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2017 14:50

Документи

13 жовтня 2017 14:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2017 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
103 265,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 13:54
звит догов240.pdf укладений
02 квітня 2018 13:53
Електронний підпис укладений
29 березня 2018 11:53
доп 7 к дог.240.pdf зміни до договору
29 березня 2018 11:51
Електронний підпис укладений
27 березня 2018 10:25
змини к догов240.pdf зміни до договору
27 березня 2018 10:23
Електронний підпис укладений
16 лютого 2018 11:12
ЗМИНИ К ДОГОВ 240.pdf зміни до договору
16 лютого 2018 11:10
Електронний підпис укладений
24 січня 2018 15:06
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
24 січня 2018 15:04
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 10:40
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 10:39
Електронний підпис укладений
17 листопада 2017 09:54
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
17 листопада 2017 09:52
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2017 09:05
Договір №240 від 30.10.2017р. укладений
31 жовтня 2017 08:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з узгодженою зміною ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів)
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 36 ЗУ «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення на початку 2018 року процедури закупівлі, з метою впорядкування оплати, Сторони дійшли згоди збільшити суму договору , в межах 20 відсотків, а також у зв’язку з відкриттям нових розрахункових рахунків Замовника, внести зміни до розділу 13 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору (на електронному майданчику «Держзакупівлі. Онлайн» відсутня технічна можливість зазначити п.8 ч.4 ст.36 ЗУ)
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2017 — 30 березня 2018
Сума оплати за договором: 119 514,74
UAH з ПДВ