Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

скріплення рейкове
Очікувана вартість
2 415 033,60 UAH
UA-2017-09-18-000448-a 6379362b08d648369c013f7a4f59c57c
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2017 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2017 10:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2017 15:00
Очікувана вартість: 2 415 033,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 075,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

скріплення рейкове
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13600 комплект
Скріплення рейкове пружне типу КПП Р50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2017 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2017 18:19
Зміни до тендеру_1139_04.10.17.doc
04 жовтня 2017 18:19
1139 ТД скріплення рейкове_нова редакція_04.10.2017.docx
03 жовтня 2017 17:54
Зміни до тендеру_1139_03.10.17.doc
18 вересня 2017 14:04
Додаток №9.docx
04 жовтня 2017 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2017 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2017 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2017 18:19
Зміни до тендеру_1139_04.10.17.doc
04 жовтня 2017 18:19
1139 ТД скріплення рейкове_нова редакція_04.10.2017.docx
03 жовтня 2017 17:54
1139 ТД скріплення рейкове_нова редакція_03.10.2017.docx
18 вересня 2017 14:04
1139 ТД скріплення рейкове.docx
03 жовтня 2017 17:54
Зміни до тендеру_1139_03.10.17.doc
18 вересня 2017 14:04
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-18-000448-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЗАЛІЗНИЧБУД", Код ЄДРПОУ:39695640
Дата подання: 23 вересня 2017 17:17
Законодавство щодо використання стандартів
Наше підприємство знову приймає участь у відкритих торгах які оголошені Філією «ЦЗВ» ПАТ «Укрзалізниця» по скріпленню рейковому.

ВИМОГА №1.
В зв’язку з постійним нехтуванням Закону “Про публічні закупівлі”, коли тендерний комітет вимагає від учасника документи, які не передбачені вимогами тендерної документації, а саме – надання Технічних Умов на окремі деталі комплекту елементів скріплення, наше підприємство подало заявку, згідно наказу національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 11.04.2017р. №76, на отримання сертифікату відповідності по ДСТУ ГОСТ 33186:2017 на клеми пружинні пруткові для кріплення рейок.
Враховуючи вищевикладене, а також обмеженість строку для можливості приведення у відповідність до нового нормативного документа сертифікату відповідності,

ВІМАГАЄМО
внести зміни до тендерної документації шляхом розширення переліку документів, що вимагаються на підтвердження відповідності продукції, а саме додати до п.1.1. Додатку №1 наступне:
« або скановану копію листа з органу з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації) про те, що ним розпочато і буде проведено процедуру сертифікації та надання сертифікату відповідності при постачанні продукції;
або скановану копію гарантійного листа учасника торгів щодо початку процедури сертифікації та надання сертифікату відповідності при постачанні продукції».
Сподіваємось на задоволення нашої вимоги, враховуючи багаточисельні прецеденти, коли тендерний комітет задовольняв саме цю вимогу та вносив зміни до тендерної документації (приклад - закупівлі №№ UA-2017-06-30-000486-c, UA-2017-06-30-001949-b, UA-2017-06-30-000487-c, UA-2017-06-30-001950-b) та чисельні рішення АМКУ.

ВИМОГА №2.
Пункт 1.5 Додатку А, наступний рядок – “Пружні рейкові скріплення повинні пройти процедуру поставлення на виробництво, в тому числі дослідну її експлуатацію (згідно вимог ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…»), за результатами якої продукція повинна бути прийнята в постійну експлуатацію та серійне виробництво, що підтверджується протоколом та актом пройдених випробувань” є незрозумілим тому що хибне уявлення тендерного комітету про те що має бути, а чого не має бути у власності Виробника призводить до подібних сентенцій.
Дослідна експлуатація виробів здійснюється на коліях ПАТ Укрзалізниці та є однією з складових складного етапу постанови на виробництво, здійснюється по за участю Виробника та є власністю ПАТ Укрзалізниця. Результатом всіх етапів підготовки постанови на виробництво є Акт Комісії, яким продукція рекомендується для застосування на залізниці, який підписується членами комісії з представників Виробника та Замовника один екземпляр якого передається у розпорядження Виробника.
У пункті 1.5 Додатку А тендерної документації тендерний комітет натякає, що хоче знати чи є у Учасника не фінальний Акт постанови на виробництва, а проміжний Акт пройдених випробувань дослідної експлуатації. Для отримання Акту/протоколу пройдених випробувань Учасник звернувся до Департаменту колії ПАТ Укрзалізниця з проханням надати Акт/протокол результатів дослідної експлуатації, який є власністю ПАТ Укрзалізниця та без якого в 2013 році ПАТ Укрзалізниця не мала би право закупити за договорами № ЦХ-П500-32310-1, № ЦХ-П500-50410-1 та успішно і без жодної рекламації експлуатувати вже П’ЯТИЙ ГАРАНТІЙНИЙ РІК рейкове скріплення в об’ємі більш 2 000 000 шт.

ВИМАГАЄМО:
останній абзац п.1.5 Додатку А, замість -
“Пружні рейкові скріплення повинні пройти процедуру поставлення на виробництво, в тому числі дослідну її експлуатацію (згідно вимог ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту…»), за результатами якої продукція повинна бути прийнята в постійну експлуатацію та серійне виробництво, що підтверджується протоколом та актом пройдених випробувань”
викласти наступним чином – “На підтвердження того, що скріплення рейкове пройшло процедуру поставлення на виробництво, пройшло дослідні випробування та рекомендовано для експлуатації на ПАТ Укрзалізниця Учасник надає Акт або Протокол прийняття дослідних зразків та Акт прийняття продукції до серійного виробництва”.

або
в разі, якщо тендерний комітет зацікавлений у отриманні акту дослідних випробувань, який є власністю та зберігається у ПАТ Укрзалізниця, перенести термін подання тендерних пропозицій, корелюючи строк подачі тендерних пропозицій з наданням завірених копій актів дослідних випробувань від власника, яким є Департамент колії ПАТ Укрзалізниця, до виробника.

ВИМОГА №3.
В зв’язку з дією Закону України "Про стандартизацію" та з ціллю усунути неузгодженості окремих норм галузевих стандартів, що сприятиме приведенню національної системи стандартизації у відповідність до міжнародних та європейських норм і правил,

ВИМАГАЄМО:
Привести до норм Закону України "Про стандартизацію" ст. 16
“2. Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
3. Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям.”

та видалити з тендерної документації всі погодження та узгодження з галузевими стандартами, які вступають в протиріччя з вищевказаними пунктами Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2017 18:19
У відповідь на вимогу №1 повідомляємо, що до тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Вимога № 2 щодо внесення змін у Додаток А «Технічні характеристики» задоволена, до тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
На вимогу №3 замовником було прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Номер вимоги: UA-2017-09-18-000448-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АТ МЕХАНІКА", Код ЄДРПОУ:23721759
Дата подання: 05 листопада 2017 14:22
Нехтування тендерним комітетом нормою Закону України “Про публічні закупівлі”
Нехтування тендерним комітетом нормою Закону України “Про публічні закупівлі”, коли на вимогу тендерної документації про закупівлю комплекту рейкового скріплення типу КПП Учасник пропонує саме комплект скріплення, який має зареєстровану у Базі даних Технічних Умов України назву “Скріплення безпідкладочні пружні проміжні типу КПП-1 ТУ У 30.2-23721759-023”, перевірений МЄРТУ на відповідність чинному законодавству, узгоджений з ПАТ “Укрзалізниця” по п.п.5.1-5.2 ГОСТ 2.114-95 та не підпадає під будь-які заборони - означає, що тендерний комітет Філії ЦЗВ ПАТ “Укрзалізниця” фальсифікує підстави відхилення пропозиції ТОВ “АТ Механіка” з метою виконання корупційних замовлень та наносить Державі збитки у десятки мільйонів гривень на одній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

05 листопада 2017 14:22
Вимога до ТК.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2017 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АТ МЕХАНІКА" 2 015 520,00
UAH з ПДВ
2 015 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ 2 395 776,00
UAH з ПДВ
2 395 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВАНТ-ГАРДЕ 2 413 728,00
UAH з ПДВ
2 413 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2017 16:58
Електронний підпис
11 жовтня 2017 11:46
Гарантия 000448-a.zip
11 жовтня 2017 11:46
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 жовтня 2017 11:46
ТУУ (37ст).pdf
11 жовтня 2017 11:46
Необхідне обладнання.pdf
11 жовтня 2017 11:46
Наявність працівників.pdf
11 жовтня 2017 11:46
Наказ на директора.pdf
11 жовтня 2017 11:46
Лист підтвердження.pdf
11 жовтня 2017 11:46
Лист згода.pdf
11 жовтня 2017 11:46
Зміна2 (2ст.).pdf
11 жовтня 2017 11:46
Зміна1 (2ст).pdf
11 жовтня 2017 11:46
ПДВ свідоцтво.pdf
11 жовтня 2017 11:46
Виписка з статистики.pdf
11 жовтня 2017 11:46
Виписка (2ст).pdf
11 жовтня 2017 11:46
Акти прийняття (2ст.).pdf
11 жовтня 2017 11:46
Дані на товар Р50.pdf
11 жовтня 2017 11:46
Пропозиція Р50.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2017 16:44
Електронний підпис
11 жовтня 2017 16:42
Технічна частина 3 0448.rar
11 жовтня 2017 16:42
Технічна частина 2 0448.rar
11 жовтня 2017 16:42
Технічна частина 1 0448.rar
11 жовтня 2017 16:42
Технічна частина 0448.rar
11 жовтня 2017 16:42
Цінова пропозиція 0448.rar

Публічні документи

12 жовтня 2017 12:47
Електронний підпис
12 жовтня 2017 11:35
Цінова 0448.rar
12 жовтня 2017 11:35
Страховка 0448.zip
12 жовтня 2017 11:35
Кваліфікація 0448.rar
12 жовтня 2017 11:35
4 Техніка 0448.rar
12 жовтня 2017 11:35
3 Техніка 0448.rar
12 жовтня 2017 11:35
2 Техніка 0448.rar
12 жовтня 2017 11:35
1 Техніка 0448.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АТ МЕХАНІКА"

ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ

ТОВ АВАНТ-ГАРДЕ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АТ МЕХАНІКА"
#23721759
Відхилено 2 015 520,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2017 15:06
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ
#41022885
Переможець 2 395 776,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2017 15:08

Документи

03 листопада 2017 15:06
Електронний підпис
03 листопада 2017 15:05
Протокол_1139-633.pdf
18 жовтня 2017 11:50
Електронний підпис
18 жовтня 2017 11:50
0448-а.pdf
17 жовтня 2017 15:27
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

03 листопада 2017 15:07
Електронний підпис
03 листопада 2017 15:07
Протокол_1139-633.pdf
03 листопада 2017 15:07
Намір-1139-483.pdf
03 листопада 2017 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2017 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВМ ТРЕЙДИНГ
#41022885
2 395 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2017 15:07
Електронний підпис
03 листопада 2017 15:07
Протокол_1139-633.pdf
03 листопада 2017 15:07
Намір-1139-483.pdf
03 листопада 2017 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2018 14:22
ЦЗВ-05-05817-01.pdf укладений
15 березня 2018 14:22
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 19:55
ЦЗВ-05-05817-01 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2017 19:55
Електронний підпис укладений
22 листопада 2017 17:21
ЦЗВ-05-05817-01.pdf укладений
22 листопада 2017 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-05-05817-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-05-05817-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 2 874 578,88
UAH з ПДВ