Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція насосної станції НС №3 каналу Р-5-1-1 Генічеського УВГ Генічеського району Херсонської області». Стадія – робоча документація
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2017-09-18-000286-a 42525631559f4048bda2b8fdb66a9c68
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бузіян Георгій Дмитрович

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Бузіян Георгій Дмитрович
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція насосної станції НС №3 каналу Р-5-1-1 Генічеського УВГ Генічеського району Херсонської області». Стадія – робоча документація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Гайдара, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технодар - Днепр"
#40088101
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2017 12:15

Документи

18 вересня 2017 12:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2017 12:10
Додаткова угода укладений
08 листопада 2017 12:08
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2017 11:40
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 жовтня 2017 11:39
Електронний підпис укладений
18 вересня 2017 12:18
Договір укладений
18 вересня 2017 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в розділ 3. Ціна Робіт і порядок розрахунків в пункті 3.7 та викласти його в наступній редакції: Оплата вартості робіт здійснюється Замовником згідно Календарного плану з авансовим платежем 30% на підставі Постанови КМУ №117 від 23.04.2014 (із змінами та доповненнями) «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та на підставі виставленого рахунку. Остаточна оплата здійснюється на протязі 10 робочих днів з моменту підписання акту здачі – приймання виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони у зв'язку із неможливістю своєчасного виконання обсягу робіт за договором № 10 від 18.09.2017р. на виконання проектно – кошторисної документації (надалі за текстом Договір) та на підставі листа Виконавця вих.. №41 від 06.11.201р., у відповідності до розділу 11 Договору дійшли згоди розірвати Договір № 10 від 18.09.2017р. на виконання проектно – кошторисної документації, укладений між Замовником та Виконавцем