Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ультразвуковий ендовагінальний датчик)
Очікувана вартість
122 000,00 UAH
UA-2017-09-14-000721-a 2f8557ac95e24daf88b7c18c5ae099af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жибчин Олеся Василівна

+380343021092 crl-horodenka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Городенківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01993428
Місцезнаходження: 78100, Україна , Івано-Франківська обл., місто Городенка, вул. Шептицького 24 е
Контактна особа: Жибчин Олеся Василівна
+380343021092
crl-horodenka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2017 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2017 16:15
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2017 16:15
Початок аукціону: 03 жовтня 2017 14:13
Очікувана вартість: 122 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

згідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Ультразвуковий ендовагінальний датчик)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Шептицького, 24-е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2017  —  30 листопада 2017
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2017 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2017 15:59
Тендерна Документація УЗД датчик.doc
25 вересня 2017 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2017 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2017 15:59
Тендерна Документація УЗД датчик.doc
14 вересня 2017 16:01
Тендерна Документація УЗД датчик.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання розяснень по документації конкурсних торгів
Дата подання: 21 вересня 2017 12:03
Дата відповіді: 22 вересня 2017 14:10
Доброго дня, просимо дати уточнення та роз’яснення на наступні питання: 1. Чим обумовлена вимога, що в МТВ Ви вказуєте, що датчик повинен бути не раніше саме 2015 року виготовлення? 2. Що мається на увазі під вимогою «Сумісність» з ультразвуковими діагностичними системами HD11XE? 3. Враховуючи те, що в Додатку 2, в пункті 4, вимагається надання на вибір копії реєстраційного посвідчення МОЗ України або копію декларації чи копії інших документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, а в Медико-технічних вимогах, в п.1.3 Ви вимагаєте надання тільки нотаріально засвідченої копії реєстраційного посвідчення МОЗ України, що суперечить вище вказаній вимозі в п.4 - просимо видалити пункт 1.3 в МТВ, та залишити право надання вказаного документу на вибір від учасників згідно вимог вказаних в п.4 Додатку 2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Дана закупівля проводиться для дооснащення ультразвукової діагностичної системи Philips HD11XE який на даний момент працює без ендовагінального датчика. Враховуючи що дана діагностична система, яка є в наявності введена в експлуатацію в 2012р. тому поставлена вимога що датчик має бути новим та таким що не був у використанні. І був випущений не раніше 2015р. 3. В пункті 1.3. МТВ Додатку 2 виникла технічна помилка , тому даний пункт буде змінено.
Надання розяснень по документації конкурсних торгів
Дата подання: 22 вересня 2017 14:20
Дата відповіді: 22 вересня 2017 15:13
Доброго дня, Ви залишили ще одне питання без відповіді. Просимо дати роз’яснення : 2. Що мається на увазі під вимогою «Сумісність» з ультразвуковими діагностичними системами HD11XE?
Відповідь: Даний ультразвуковий датчик повинен підходити та працювати від картріджного порта Ультразвукової діагностичної системи Philips HD11XE.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2017 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євромедпроект" 109 996,00
UAH з ПДВ
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АФС Медицинтехнік" 118 700,00
UAH з ПДВ
118 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2017 15:48
01_Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2017 15:48
03_Технічна частина.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2017 14:09
22_Лист-згода (Додаток 4).pdf
02 жовтня 2017 14:09
10_Проект договору.pdf
02 жовтня 2017 14:09
8_Копія Статуту.pdf
02 жовтня 2017 14:09
7_Копія Наказу.pdf
02 жовтня 2017 14:09
1_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Євромедпроект"

ТОВ "АФС Медицинтехнік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євромедпроект"
#36589145
Переможець 99 800,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2017 12:06

Документи

09 жовтня 2017 12:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2017 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Євромедпроект"
#36589145
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2017 12:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2017 11:15
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2017 13:28
Специфікація укладений
23 жовтня 2017 13:24
Договір 4ст укладений
23 жовтня 2017 13:24
Договір 3ст укладений
23 жовтня 2017 13:24
Договір 2ст укладений
23 жовтня 2017 13:24
Договір 1ст укладений
23 жовтня 2017 13:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2017 — 29 грудня 2017
Сума оплати за договором: 99 800,00
UAH з ПДВ